Hirdetés

Aktív témák

  • TexT-BoY

    addikt

    válasz hobizoli #8789 üzenetére

    nekünk 56os cső figyel a prelu alatt, a 2.0 szivohoz ezt mondta mindenki ideálisnak. Amugy érdemes utána olvasni, a nagyob cső, illetve a nem megfelelő csövezés, különböző örvények képében mutatkozik meg, amik jelentősen rontják a motor teljesitményét, ilyenkor mondják azt hogy jobban járt volna az ember a gyári csővel;].

    (#8790) dragon:
    a te 1.6bol sosem lesz 150lo, megmondom miért. az 1.6VTI az kislöketü, tehát a tiltást kitolhatod a halálba, nem hal le. De a te motorod tudommal nem olyan kislöketü. Ezalapján nemtudod leforgatni. Aztán K and N szürő hülyeség. Ha komoly szürőt akarsz akkor valami tepsit teszel az aksi helyére és a lehető legtöbb torlonyomást szeded össze, rád bizom miként teszed, direktszürő az nagy vakitás nem fog semmit hozni. Mindenképp sport betét szürőt hazsnálnak, és nem véletlen, a te szivoidba a direkt szürő csak folytás lesz. A carbonos HF-re már mondta nem egy ember hogy hülyeség, ezt most ujra megismétlem. A tengelyeket pedig nem kell különösebben cserélni, elviszed a gaálékhoz és megköszörülik, máris kaptál egy komolyabb nyitást, ennyit erről. De nagyobb nyitás szétveri a rugókat meg a tányérokat meg etc, szóval nem egyszerü a móka, ha kurva nagyot akarsz alakitani szivóba akkor a VANOS-t kéne bele okositani, de nem tudom van-e lehetőség rá, majd utána nézek a kedvedért milyen vanos swap megoldható a te 316odba, de gyanitom semilyen mert sor6ra készültek rendszerint ezek. A lényeg, szivő 316bol te egy olyan 125-130lónak örülhetsz nagyon. De akkor még messze leszel az Mtechniktől. Sulyal kéne még valamit kezdened, de egy carbon motorháztető édes kevés.

    [ Szerkesztve ]

    HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

Aktív témák