- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
ph A szokatlan külsejű, kisméretű vetítő webOS okosrendszert is kapott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ákos123
csendes tag
Holnap megnézem, de asszem, hogy ha a kormányművet a motorháztető felnyitása után felülről tüzetesen megvizsgálod akkor megláthatod. Szerintem meg kell, hogy találd mert nincs a közelben más hatos imbusz meg 17v. 19-es anya egy tengelyen / úgy emlékszem egy tengelyen volt de amúgy is egy tengelyen kell lennie hiszen az egyiket fel kell lazítani/
Bocsika ha hülyeséget írtam!
néha szokásom.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
ákos123
csendes tag
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Puttyos
csendes tag
válasz Batman2 #1307 üzenetére
Halihó!
Az enyémben is az van, de hiába próbálkozom klf. ötletekkel, megoldásokkal, még sem akar működni!
Az Ürömi bontós srác által adott ötlet: egyenként bedugózod az ajtókban futó csöveket és kipróbálod, nem jött be. Valamivel jobb: leállításkor már lezár, de nem nyit ki. Most várom a jó időt és megnézem, mert egyik haverom azt ajánlotta, hogy a vákuum pumpa membránját kell megvizsgálni, mert lehet hogy az előregedett, repedt és talán attól megy el a vákuum, az állás közben. Az az igazság, hogy még mindig marhára fázom és eddig folyamatosan dolgoztam, de ráállok a dologra! -
B3
csendes tag
válasz ákos123 #1312 üzenetére
a motortérröl főleg azok vannak amiket ti tettetek fel ide, meg 2 guglin talált.. szoval tiszta véletlenül látszott az egyiken az esélyes csavar.. gyorsan kivágtam a részletet és bejelöltem
amugy találtam egy jó torrentet ,rengeteg leírás külön pdf-ekben. (kb 400mega , angol)
feltettem a tartalomjegyzéket.
W123 200D 1980 (220D blokk)
-
qdak
addikt
na van 1 126 os 124 es 3000d motorral, vajon a 124 es 3000 benzines motrot bele lehet rakni? v ahhoz is átalakitás kell?
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Batman2
őstag
válasz Puttyos #1318 üzenetére
Szevasz
Ha neked is az újabb fajta adagolód van, akkor annak a tetején van egy kis kör alakú dobozka és mellette egy fül !
A fül lecsapodik, amikor leállítod a járgányt.Ha a fül legközelebb, hoszabb állás után megint fenn van és nem maradt lenn, akkor biztos hogy megszünt a vákuum a rendszerben, valahol szivárgás van !
Megpróbálom fotóval is illusztrálni a dolgot !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
. . .az biztos, hogy van többféle, ezt én is tapasztaltam, mert a kinézetük is eltérő !
Nem tudom, van e javítókészlet, nekem még nem volt vele gondom, de kérdezd meg egy jó autósboltban és megmondják, vagy nézz utána neten a UNIX, vagy Bárdi, vagy Láng, stb. oldalain.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
válasz Batman2 #1326 üzenetére
Most jöttem be! Kicsit kezd lemenni a nap és jön a cug. Megnéztem, amit mondtál és igazad volt. Leállítás után még néhány másodpercig lenn van a fül, aztán szépen lassan elkezd felfelé haladni, amíg teljesen fel nem ér. De viszont, ha lenyomom, a vákuumpumpa felöl halk sistergő, kifújó hang jön. Szerintetek, akkor ott lehet valami "rés a pajzson", vagy az természetes? Mert viszont körbenéztem a kifújás hang környezetét, de ott még csak nem is látok egy fia csövet, vagy lyukat sem, ami ereszthetne.
Ja és másik kérdés: ki tudja, hogy mi az: van egy nagy 19-es csavarfej a blokkon felül, a szervószivattyú tartója mögött, az első hengernél? Kicsavarva, alatta van egy kis olaj és a csavar is olyan mint egy olajbetöltő (leeresztő) csavar. Ja és ha kicsavarom lötyög az alja (ki be jár kb. 1mm-t), amiben a menet van és körben mellette szinte mindig kicsit olajos és amikor a motor jár, akkor is olyan mintha lötyögne.
Köszi -
Puttyos
csendes tag
Ja és tényleg szerintetek, azzal mit tudok kezdeni, hogy most ez a jó kis sózás stb. miatt: erősen rozsdás lett a blokkom, pedig amikor nem megyek, mindig garázsban állok? Lehet azt valamivel kezelni? Legalább a blokk ne rohadjon már szét, ha a kasztni úgyis!
Most gyüjtögetek karosszériázásra, aztán gyia, csak egy laza kis fejszámolással, néhány százas alatt biztos nem úszom meg, úgyhogy még egy kicsit gyűjtenem kell! -
Batman2
őstag
válasz Puttyos #1331 üzenetére
Szevasz
A járgányodat bütykölted éppen ?
Nekem halk kattotgó, pukkanó hangot ad, nem sistereg, a vákuum szelep nagja hallatszik, ha mocorgatom a vákuum rendszerben a levegőt !
A sistergős, sziszegős hang véleményem szerint gyanús !
Ha van valami külső vákuum forrásod, akkor megpróbálhatod tesztelni a a csőrendszert, csatlakoztatod a vákuumot a vákuum pumpáról levett csőre és várod, hogy a létrehozott vákuum mennyi idő alatt szökik el, vagy a kis fül felmegy e !
Csak nehogy túl nagy vákuumot tegyél rá, mert szétszedhet valamit a rendszerben.
Nem tudom, mi lehet az a csavar, tegyél fel fotót róla, ha tudsz, akkor talán rájövök, vagy meg tudom nézni esetleg a szervízkönyvben !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Puttyos
csendes tag
válasz Batman2 #1333 üzenetére
Á, csak egy kicsit megnéztem ezt-azt! Akartam csinálni egy nagytakarítást az autóban, de amikor kimentem, már ahhoz nem volt kedvem, ezt a vákuum dolgot akartam megnézni, aztán egy kicsit ott maradtam.
Egyébként sajna képet nem tudok felrakni, mert digitális gépem még sajna nincs, a telefonomról pedig nem tudom, hogy tudnám feltenni. Egy kicsit nem vagyok képben ebben a cybervilágban, na meg a számítógépem is őskövület !
A kasztnizásról már beszéltem egy sráccal, aki küldött egy emailt, hogy segít. Csak most időm nincs elmenni hozzá, de hamarosan szakítok rá. Sajna, most új munkahelyem lett, aztán még azt sem tudom, hogy jövő hónaptól mennyi keresek. -
B3
csendes tag
Szia!
lehet ,h félreérthetően irtam, bár odatettem a zöld vigyort a végére (szoval poennak szántam).
amugy jó ötlet amit mondasz.. mert úgy ki lehet próbálni a kormányművet és nem ér meglepetés ,h esetleg rámsózak valami hulladékot a bontóban. Csak azért nem tudom ezt összehozni, mert a gép amit tákolunk az öregemmel ,szerbiában(szegedtöl kb 40km) van és oda 1forgalombol kivont járgányt körülményes átvinni a schengeni határon,ha papirjai rendben +üzemképes ugy meg mindjárt jóval drágább a vétel, itt pesten meg nem tudom hova tenni(az utca közepén szétbontani meg micsoda buli lenne ), szoval akárhogy variálok egy ilyen biznisz nekem ráfizetés.Persze jogos lenne a kérdés ,h akkor miért nem ott szerezzük be ott.. de az a tapasztalat ,ahogy ezek a gépek éltük során egyre távolodnak németországtol úgy egyre jobban lehajtottak, agyonberheltek, eredeti alkatrészt már alig találni bennük ,felújítási alapnak még általában jók de, donornak sajnos nem. ***
Az lenne még jó trükk ha többen megbeszélnénk kinek mi kell, levadásznánk egy megfelelő donort ,(akár auszriában) kipróbálnánk ,h működik-e mindene, aztán valakinél szétszerelnénk.
minden esetre, ez csak egy felvetés*** Amugy érdkes ,h ahogy haladunk (közel)kelet felé egyre többre tarják ezeket a vasakat.. ha átmész a határon szerbiába.. Az autópályán nem tellik el 15 perc ,h ne jönne veled szembe egy.. aztán még1..+még1.. A Szabadkai piac elött rajzanak a w123 taxik, fényesre ki vannak glancolva ..persze aki egyszer renberakja az el nem adná semmi pénzért, a hirdetőujságokban csak olyan van ami még épphogy gurul.
Aztán ott van albánia.. szerintem ott a járművek két harmada mercedes főleg w123 , w124
van egy jó totalcar-os cikk egy 2006 os balkáni körűtrol (főleg albánia) ..mindenfelé mercik nézzétek meg a képeket!
Üdv Mindenkinek!
W123 200D 1980 (220D blokk)
-
ákos123
csendes tag
válasz Batman2 #1307 üzenetére
Szevasz Batman2!
Nekem is van vákuumos központim. Nem müködik!! Bosszant is rendesen.
Egyszer meg akartuk csinálni aztán az lett a vége, hogy nem lehetett leállítani mert elengedte a nyomást valahol. Még nem ismertem a STOP kar helyét és funklcióját úgy elég gázos volt leállítani ...
Amúgy nekemis valahol elengedi a levegőt valamelyik membrán. Egyesével meg kell próbálgatni de nagyobb nyomást produkál a rendszer élőben mint a mercis pofája!!
Meg kell nézni a csöveket meg van egy "tojástartó" is hátul a kalaptartó alatt /nekem fekete színű/ ami az egész rendszernek a tartálya.
Ha valaméknek lassan engedi le a STOP gombját a verdája az szerintem membrán lesz nagyobb nyomás alatt kellene megnézni vagy egy speckó mercis szerelőnek megmutatni mert ő biztos vágni fogja a probléma ui. elég tipikus
Mindenesetre ha valamelyik TAG sikerrel járna a fenti probléma megoldásában kérem értesítsen MINDENKÉPP
SZPÁSZÍBÁ.W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Puttyos
csendes tag
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Puttyos #1332 üzenetére
A motorblokkra a "HIDEG ZSÍROLDÓ" nevezetű anyagot tudom melegen ajánlani. Bárhol kapható (én tecsóban vettem ~800 forintért, egy tűzhely látható rajta, barna szöveggel-háttérrel). Lemar mindent a blokkról és olyan, mintha új lenne. Befújod vele a blokkot, rajtahagyod 15 percig és utána magasnyomásúval nekiesel. Az eredmény magáért beszél! Utána már egyből kedved szottyan motorteret szépíteni!
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
Szevasz
Valahol én is halottam, egyszer, talán valami riportban, vagy lehet hogy cikkben olvastam a 123-asok 3, vagy 4 életéről !
Németországban lejárták a maguk 100-150 ezer kilóméterüket, átkerültek Magyarországra, itt elfutkostak 300-400 ezer kilóméterig, innen tán Török országba kerültek (-nek) jórészt, ott még elmennek 500-600e ezerig, majd tán arab országokba, ahol végkimerülésig mennek még !
Vlahogy így volt, a helyekre nem emlékszem pontosan, ha valaki szintén hallott erről vagy olvasta, tegye fel !
Szóval nem semmi ez a sorozat.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Dawess
csendes tag
válasz Batman2 #1342 üzenetére
Hello...
Én úgy tudom az araboknál még gyártják...gyártották a 90-es években is...jó volna egy 98-as 123-ast beszerezni nem...?Amikor befejezték a 123-sok gyártását, nemtom melyik japán autógyár még megvette a dizel motorokra a licenc-et...jó mi?
MB W123 240D Automatic transmission 84 RULZ!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek