Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B3

    csendes tag

    válasz Mintcar #1273 üzenetére

    A kormányművel nekem is vannak gondjaim, "3-400.000 km útán jelentős a holtjáték mindegyiken" ...a miénk is bőven 500.000 felett van már.

    Ráadásul a szervo is kapitulált. Kiváncsi lennék ,hogy a szervószivattyu hibásodott meg vagy a kormányműben van a gubanc, hogy lehetne ezt kideríteni? Mert a szervószivattyúhoz a bárdiautónál találtam Lemförder javítókészletet 6775ft ért, ( első ránézésre 1 marék tömítőgyűrű meg hasonló szöszök) :) ennyiböl megoldódna a szervóprobléma? Mert ha a kománymű a "ludas" azt már nem javíttatom, mivel a hatalmas holtjáték adott.

    Szóval a kormányműcsere nekem is esedékes lenne.. csakhát az a 700.000ft komoly visszatartó erő. A 420 dollárosban én is benne lennék csak az meg gyanúsan olcsó a 700ezerhez képest.

    A szálítást biztos meg lehet oldani valahogy..(haveromék mennek ki nyáron kaliforniaba dolgozni +táborozni, akár ők is hazahoznhatnának 1et-1et ;] ) amugy az UPS vagy vmi nemzetközi csomagküldő is elhozná biztos, csak megbízható legyen az alkatrész minősége.
    A másik dolog ami nekem nem tiszta ,h a szervószivattyúnak van valami köze a fékrásegítéshez? mert az sem müxik.

    Üdv mindenkinek!

    [ Szerkesztve ]

    W123 200D 1980 (220D blokk)

Új hozzászólás Aktív témák