- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #2846 üzenetére
A kék színű havasi rokonát csak egyszer láttam, élőben is megdöbbentően kék, és mivel meglehetősen nagy, kapásból vizionáltam, hogy a torkomnak ugrik, ha félrenézek.
Van már bogárhálós sisakod?Valaki használ/használt tubeless kereket? Kíváncsiságból utánanéztem, és szinte több hátrányát találtam, mint előnyét. Vannak gyártók, akik komolyan mögötte állnak, vagy szépen lassan kipukkadó hype-ról van szó?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Hazafele ment a SportyPal, bár nem tudom, hogy számol, de az órám szerint 24 feletti átlagot jöttem haza, itt meg csak 22,6 (nem tudom, miért).
A külső lecserélése után újra beállítottad a pontos kerékméretet az órádon? Elvileg a kevésbé ballonos külső miatt kisebb lesz egy kerékfordulattal megtett út, amit a GPS könyörtelenül észrevesz, de az óra nem.ludsimon: gyenge kifogás
rétisün: a legkényelmesebb outissal tegnap hazafelé találkoztam a Városligetben, akit 22-23 km/h környéki tempóval előztem le úgy, hogy én mentem kisebb csapásszámmal, terepgumi volt a bringán, és kényelmes utazósebességgel haladtam.
Ma voltam Ariadnével együtt az új beszerzéseket próbálgatni egy összesen 42 km-es aszfaltos-terepes Börzsöny-körön (Vác-aszfalton Verőce-terepen át Kismaros-aszfalton Királyrét-piros jelzésen le Verőcére). A kör terepes részén néha úgy éreztem magam, mint egy ciklokrossz versenyen: volt olyan szakasz, ahol a tolás-cipelés-tekerés eloszlása a leírt sorrendnek megfelelően alakult (mielőtt még valaki beszólna, a tolás-cipelés 90%-a síkon vagy enyhe lejtőn jött össze ). 40-50 kidőlt fán kellett átemelni a bringát, volt fa alatt döntve áttolás, 60-70 cm magasra emelt bringa, egy helyen az Y alakú fa miatt mindez 45 fokban oldalra döntött bringával teljesítve. Bónuszként hosszú kilométereken át az erdészeti járművek által kivájt 20-25 cm mély nyomvályúk között kellett egyensúlyozni. Hegynek felfelé tekerve sokkal alacsonyabb volt a pulzusom, mint lefelé Ennyire még nem fáradtam el úgy, hogy nem hegynek felfelé tekertem, hanem végig szintet vesztettem
Az eső többször is ijesztgetett, de végül sikerült megúszni, Verőcén akkor kezdett el esni, amikor felszálltunk a vonatra, Vácon pedig már annyira szakadt, hogy 10 méter alatt bőrig lehetett volna ázni.
Kép és tracking majd lesz, csak még lusta voltam feltölteni.
Kezdem megérteni a hype-ot, olyan megnyugtató érzés, ahogyan a hátsó agy felől jön a kellemes kattogás
venember83: és fényképezőgépet viszel egyáltalán magaddal?
belaazallat: vagy lépjél be a Magyar Kerékpárosklubba, és 5000 forintért lesz 1 évre az ilyen esetekre érvényes felelősségbiztosításod (és rakd után az email címüket spam listára, mert katasztrofális, mennyi hülyeséget küldenek ...), vagy nézd meg a lakásbiztosításodat, mert például az enyém eléggé magas összegig tartalmaz felelősségbiztosítást is.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz whiskey #2931 üzenetére
Általában az órák nem mérik bele az átlagsebességbe azokat a részeket ahol áll a kerék. (kereszteződés, piroslámpa, sörözés )
Bizonyos órák (és erre a GPS alapú trackerek is képesek lennének, csak a GPS-ből eredő késés miatt nem olyan pontosan) külön mérnek átlagsebességet és átlagos mozgási sebességet.így az íveket sokszögesíti, vagy a szűk íveket le is vágja ezáltal némileg kevesebb lesz a mért távolság, ami szintén rontja az átlag sebességi adatokat is.
Na igen, ez már eszembe se jutott. Érdemes megnézni extrém nagyításban a rögzített útvonalat, ott szépen látszanak ezek a pontatlanságok.belaazallat: ja, így már tényleg más a helyzet. Ha egy ütközésnél nem te vagy a hibás, akkor elvileg az autósnak meg kellett volna térítenie a károdat, amit vagy a biztosítása fedez, vagy egy végeláthatatlan pereskedés. Szóval anyagi okból sem érdemes karambolozni, a fájdalmi faktor miatt pedig főleg nem
Teasüti: ez igaz, de egy erdőben vagy belvárosban jó esetben 3-5 méteres jelpontossággal dolgozó GPS mindig pontatlanabb lesz, mint egy olyan óra, amelynél milliméter pontossággal beállítottad a kerék kerületét, és rögzíti a kerékfordulatok számát. Ugyanez van a szintnél: a GPS rögzíti, de ez már a GPS rendszer működése miatt alapból jóval pontatlanabb adat, mint a koordináta, ennek a pontossága egy jól kalibrált barometrikus magasságmérő közelében nincsen.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ha nem akarod a bringádat sokat cipelni, akkor a Királyrét-Verőce útvonalon ne a piroson menjél le. Felfelé pedig főleg ne erre gyere A szint ugyan nem vészes (GPS 74 méterrel többet mért, de a valóság a hepehupás terep miatt még annál is jóval több lehetett), de a turistaút minősége, illetve sok helyen a minőség és a karbantartás teljes hiánya, jól kifárasztott. A sok terepakadály miatt most egy jó ideig nem vágyok a Börzsönybe
amargo: ha ez visszatérő rendezvény lesz, akkor szerintem jövőre ne a ballagás napjára szervezzétek meg, Vác környékén a bringautak teljesen kihaltak voltak. Ja, és grat hozzá, nem lehetett kis munka összehozni. Ja, és grat a dupla pólóhoz, nem lehetett kis munka egész nap nem észrevenni
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #2945 üzenetére
Nem, szervizeléssel indult a váci kiruccanás, dél környékén indultunk el onnan, időben nem fért volna bele az a szolid 10,2 km/700 méter (tudom, gyenge indok, de ez most tényleg igaz ).
A Csóványos és a Nagy-Hideg-hegy az a két terepes hely a Börzsönyben, aminek meglátogatásáról meggyőzhető vagyok idén. A hegység maradék részéről kizárólag aszfalton lehet szó
Csak irigykedek, mert arrafelé én is szeretek(nék) menni.
A megoldás egyszerű: korán kell kelni Ja, és a topikban nem hangsúlyozni állandóan, hogy a Neuzerral nem mész terepre, mert így mindig kimaradsz, ha terepes túra szerveződik Pedig lefelé pattogni jó[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz belaazallat #2949 üzenetére
Lehet olyannal is mászkálni, de az egy "kicsit" drágább, olcsó helyen is a 6 számjegyet súrolják (Garmin Edge 705/800, vagy GPSMAP külön szenzorokkal). Cserébe elkerül az elmúlt pár oldalon olvasható telefonos szívások mindegyike (lefagy, nem rögzít, lemerül hamar). Egy turistautak.hu térképpel tökéletes bringázásra és gyalogos túrázásra is.
Ha nem kell pulzusmérés, akkor ajánlom tekeyagd hirdetését (lusta vagyok visszakeresni), vagy a Dakota 10-est.
-------------------------------
Börzsöny, piros jelzés, bár nem látszik, de ez maga a turistaút, nem az erdő közepéről készített kép:
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #2957 üzenetére
A cross/trekking kategóriát írtad tökéletesen körül 28"-as kerék, azaz országúti méret, de annál szélesebb, ballonosabb külső. Teleszkóp általában van, aminek a tudása komoly terepre kevés, de te oda nem is szeretnél menni, de annyira jó, hogy az úthibákat enyhíti. A kormány egyenes, mint a montikon, vagy némileg hajlított. Ülési pozícióra kényelmesebb mint egy monti vagy egy országúti, mert ezen tudsz a legjobban kiegyenesedve ülni.
A cross besorolású bringákat általában sárvédő/csomagtartó nélkül árusítják, míg a trekkingeket ezzel felszerelve. Mivel túrázni is mennél sok csomaggal, ezért cross esetén kérdezz rá ezeknek a felszerelhetőségére (érdemes például műanyag helyett pálcás sárvédőt felrakni, mert jobban véd).
Kellett nekem ennyit írni
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #2964 üzenetére
Egyelőre gyenge vagyok. Kell még az aszfaltozás+szintezés scottal bőven.
Azért kellene legközelebb velem jönni terepre, garantáltan nem megyek gyorsan hegynek felfeléMondjuk ez is csak addig fog tartani amíg amargo vagy KaraDani-val nem megyek egyet tekerni terepen.
Fokozatosság kell ide, tetszik érteni, fokozatosságtAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #2976 üzenetére
de vonz a sötét oldal
Blackbox Motion Control?Tegnap a CM-en remélem, a rendőrök szénné bírságolták a kiugróan szabálytalankodókat. Most nem a bringa kötelező felszerelésének jogos/jogtalan hiányára gondolok, hanem arra, hogy:
* az Andrássy Kodály körönd utáni részén volt olyan bringás, aki az egyirányú szervizúton jött szemben, míg mások a bal oldali járdán tették ugyanezt
* előttünk ment két rendesen beöltözött montis, ők is megálltak a pirosnál, míg a "menő" városi bringákkal folyamatosan kerültek ki bennünket a lámpa jelzése ellenéreKész szerencse, hogy nem kaptuk el hazafelé a CM-et, csak a legvégét láttuk messziről a Városligetben
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #2976 üzenetére
Dupla lett az eleje ...
Manitou: pont tegnap számolgattam (beszólások kíméljenek ), hogy a Kula Supreme-et R7-tel pár ésszerű és nem elszállt árú beruházással 10 végére, 11 elejére tudom levinni úgy, hogy marad a platformpedál (most 11,8 kg, ami ehhez a vázhoz képest rengeteg, de 0,8-1 kg-t "pillanatok" alatt összeszedtem, elég csak a 60 dekás pedálnak nevezett fémmonstrumra gondolni ). 10 elejéhez karbon kiegészítők kellenének már rá, és 10 dekákban mérés helyett komoly grammozás. Az egy számjegyű kilóhoz valószínűleg a szkandium már kevés, és karbonváz kötelező.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
A pólót még mindig nem tudtam leszedni
Ööööö, úúúúú, ááááá, ezt csúnyán benéztem Mentségemre legyen szólva, hogy tegnap az erdő és az 50-es naptej jóvoltából én a permanens fehér kesztyűt megúsztam, így nem ugrott be.A mai bringás tervekről sajnos az Időkép alapján le kell mondani.
Már most látom, hogy az idei év legjobb ár/érték arányú bringás beruházása a három focimez volt 2400 forintért. Ha a fák bele akartak volna kötni, akkor tegnap rengeteg szűk helyen lett volna rá alkalmuk, de nem szakadt ki sehol sem. Nem rémlik olyan sem, ahol beakadt volna, pedig az alkarom és a lábam tele van apró karcolásokkal.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #2984 üzenetére
A számolgatást megkönnyítendő itt már a legtöbb felső kategóriás komponenst lemérték, az összeadást is elvégzik helyetted, neked csak a dollárban kifejezett szám miatt kell a vizes borogatást cserélni sűrűn
rétisün: nem olvastál eléggé figyelmesen, itt végig kilókról és tíz dekákról volt szó, nem grammokról. Azt meghagyjuk neked és a pszichomókusodnak
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #2991 üzenetére
Maradjunk SI szinten, és így még szebben mutat: 0,0085 t
Vagy 5 120 000 000 000 000 000 000 000 000 atomi tömegegység
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz golyani #3019 üzenetére
Engem tegnap a nyereg őrjített meg, ha eltaláltam a pont nem ideális üléspozíciót, akkor folyamatosan recsegett-ropogott. Zsebszerszámmal jobban nem tudtam volna meghúzni útközben, ezért mára hagytam a reparálást. Mivel az utóbbi időben kezdtem 30+ km-en kényelmetlenebbnek érezni (azt vettem észre, hogy többször állok ki tekerés közben nyújtózni egyet), ezért ha már leszedtem, akkor egy új Fi'zi:k Nissene Mg-t raktam fel helyette, amelyik két és fél évet várt a szekrényben a felszerelésre.
rétisün: mielőtt kérdeznéd, -84 a kérdéses szám, de a keskenyebb és kicsit keményebb ülőfelület, valamint a bringához illeszkedő fekete-vörös design többet nyomott a latban
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #3034 üzenetére
Én, ha ennyit kiadnék kamerára, akkor inkább egy bevált névre szavaznék. 1080p-t nem tud, de 720p-t igen.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Királyrét-Magyarkút szakasz, piros turistajelzés, szóval nem is egy jelöletlen ösvény. Ariadne 2 éve járt erre, akkor a közvetlenül Királyréttől induló rövid meredek szakasz igényelt tolást (ezt lefelé DH pályának használták, de ma már alkalmatlan rá, mert helyenként valószínűleg a tavalyi nagy esőzés elmosta az út szélességének felét-kétharmadát), de azután a patak völgye - ahol a fotók készültek - végig járható volt.
Általános átmozgató edzésnek kiváló volt, rájöttem, milyen sokféle módon lehet megfogni, átemelni és elforgatni a bringát Ja, és megtanultam a ciklokrosszosokat még jobban tisztelni a tekerek-leugrok-futok-átemelem-felugrok-tekerek műveletsorért, kívülről könnyűnek tűnik, de huszadik-harmincadik alkalommal már fejben is sok
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
városon belül úton: 40 km/h
városon belül kerékpárúton: 30 km/h
városon belül gyalog- és kerékpárúton: 20 km/h
városon belül gyalogosoknak fenntartott részen: 10 km/h a gyalogosok zavarása nélkül
városon kívül sisak nélkül: 40 km/h
városon kívül sisakban: 50 km/hKilométeróra bármelyik bringára szerelhető. Azt azért, hogy 40 km/h-val tekersz, már akármilyen típusú bringán határozottan érezni fogod kilométeróra nélkül is
Ariadne: ekkora távra fél napot illene megcélozni Mindenesetre ez az útvonal előre programozott GPS nélkül nem kivitelezhető, mert ránézésre egy részeg légy által leírt kóválygáshoz hasonlít, középen egy szadista mászással.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #3094 üzenetére
A minőségi munkát nem szabad elkapkodni
Fél nap alatt ilyen 10 környékétől 2-3 környékéig tartó időszakot értettem.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
[link]
II. Táltos utca, Rézsű utca és még pár utca a környékénSok szerencsét hozzájuk
Ha tervezed, hogy mész valahová, akkor írd be a topikba, talán az időjárás is végre kegyes lesz egy közös bringázáshoz.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
I chose the white version because white bike components automatically make you 10% faster – or at least that’s what I heard
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz fungeld #3330 üzenetére
Készítsél a fogaskoszorúról és a hajtómű fogaskerekeiről használható minőségű fotót, és linkeld be ide. Vagy a láncod van elkopva (csere), vagy a láncod és a fogaskoszorú (mindkettő csere), vagy a láncod, a fogaskoszorú és a hajtómű fogaskerekei is (mindhárom csere, bár ennek kicsi a valószínűsége). Ha tudsz típusokat is mondani, az még jobb lehet.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz fpeter07 #3372 üzenetére
Nálam a víz mellett maximum a cukros kóla játszik (amit más körülmények között nem bírok meginni, annyira édesnek tartom), az is kizárólag emelkedőknél. Bár azt már tavaly megtanultam, hogy üres gyomorra nagyon nem jó ötlet, kell hozzá enni is egy keveset.
Vagy ha van, akkor home-made szörp (nuku tartósítószer), esetleg limonádé (ez nem igazán vált be).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
Amargóval voltunk ma hegyet mászni, Vár, János-hegy, Hárs-hegy-kör, Hűvösvölgy volt a sorrend. Az idő kiváló volt, kevés túrázóval, így ők sem tartottak fel minket, és mi sem zavartuk őket túlságosan.
Még bőven van mit fejlődnöm az idén, de szerencsére csak az Erzsébet-kilátóig felvezető út fogott ki rajtam úgy, hogy meg kellett állni lihegni, a többi részen, ha lassan vagy nagyon lassan is, de sikerült felérni a szakasz elején kinézett "checkpointig" (Csermely út vége, Cinege út vége, János-hegyen a Libegő végállomása). Tavaly rosszabb volt, és bár nem vagyok gyorsabb, de belül nem szenvedtem annyira.
[link]
GPS szerint nekem ajtótól ajtóig: 55.14 km, 722 m szint, 32.9 km/h maximális sebesség, 11 km/h átlagsebesség, 21 °C átlaghőmérséklet.Mivel eredetileg úgy volt, hogy egyedül megyek, ezért a Bordót is bedobtam a hátizsákba, hátha valahol valamiért meg kell állni. Erős vagyok, mit nekem 1.7 kg-nyi fémballaszt Mivel amargo is jött, így feleslegesen cipeltem végig a hegyeken. Hazaérve úgy döntöttem, ha már elvittem, akkor használom is, és a lépcsőház korlátjához lezárom a bringát, hogy később, már kicsit kifújva magam vigyem fel a lakásba. A kulcsa nélkül mentem el
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Kolondrum #3413 üzenetére
Akármit veszel végül, csak ilyen Y-vázas össztelósat ne. A rugóstag egy hardtailhez képest +2 kilót jelent a semmiért, semmit sem ér, de tekerés közben a befektetett energia jelentős része az állandó pogózásra fog elmenni.
Riinek igaza van, sajnos ez a valóság, az általa megadott árnál kezdődnek a használható új bringák (és a jó használtak is). Az általad megadott összegért inkább egy jó állapotú használtat vegyél, ég és föld a különbség. Nekem is használtan vásárolt bringám van (na jó, a váz új volt, a többi alkatrész nem), de egy pillanatig sem bánom a döntésemet. Körülbelül 2× ennyibe került volna újonnan ez a felszereltség.
Ha tervezed, hogy a bringádat lezárod nyilvános helyen, akkor a mostani zár helyett szerezzél be egy 5000 forint környékén megvásárolható Citadel U-lakatot.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Bezzeg most hét ágra tűz a nap
Tud valaki ajánlani olcsó otthoni szerelőállványt, hogy az egyszerűbb karbantartási műveleteket ne fejjel lefelé fordított bringán kelljen elvégezni? A mérete/összecsukhatósága annyira nem számít, a tárolóban elfér, ha nincsen rá szükség, de túl drága ne legyen, mert akkor inkább fejre állítom a bringát.
rii: melldongetes on
Tarzan nem futott, hanem fákon ugrált[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Köszi, az ára még pont tűréshatáron belül van, hozzászólás könyvjelzőzve
Undoroid: ennyibe már a nevesebb gyártók vezeték nélküli órái is simán beleférnek. Ha eddig állandóan kábelszakadással szívtál, akkor ezt mostantól elkerülheted (cserébe a rádiós átvitelben lehet kimaradás nagyfeszültségű vezetékek mellett). Nem néztem meg az aktuális felhozatalt, de ha van olyan modell, amit a tartójába nem beletolni kell kattanásig, hanem elfordítva rögzül, akkor azt válaszd.
A Cateye Micro Wireless jó darab, de hosszútávú tapasztalatom lopós okokból nem született vele kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz XP NINJA #3479 üzenetére
Szerintem az első hirdetésben szereplő teleszkóp szemre 100 mm-es lehet. A kívülről lemérhető becsúszószár hossza és a maximális rugóút nem egyezik meg, az első természetesen hosszabb ~20 mm-rel (egy 100 mm-es Manitou R7 és egy Marzocchi MX Pro esetén is 122 mm volt ez az érték).
A 155 mm-es villanyak borzalmasan rövid, az én vázamban bármiféle hézagoló használata nélkül sem lehetne kormányszárat szerelni rá (pedig elég kompakt a homlokcső kialakítása).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
Holnap munka után valakinek van kedve egy budai körhöz némi szinttel? Ahogyan elnézem az időjárás-előrejelzést, jövő hétig ez az utolsó alkalom bringázásra ...
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ez most teljesen off, de véletlenül megtaláltam a külföldi (ami itt EU-n kívülit jelent) történő rendelésekre érvényes áfa- és vámtételeket, így beírom, hogy a jövőben keresésnél kidobja:
Vámszabály EU-n kívülről történő rendelésekre:
* 22 euró alatt nincsen semmi sarc, vámmentes és áfamentes
* 22-150 euró között a 22 euró feletti részre 25% áfa van, vámmentes, de áfaköteles
* 150 euró felett a 150 euró feletti részre vám és áfa van, vámköteles és áfaköteles145 eurós rendelést kaptam már meg mindenféle sarc nélkül, szóval a fenti táblázat a legrosszabb esetet takarja szerencsére. A vám 3-7% között van a bringás cuccokra, ahogyan egyszer nézegettem az egyik szakportálon a tételeket.
Az EU tagjai vám és áfa szempontjából "belföldnek" számítanak, azaz a vásárlás helyén érvényes áfát kell megfizetni, és nincsen vám. A 27 EU-s tagországhoz hozzájön még Svájc, Norvégia és Izland, akik bár nem tagjai az EU-nak, mégis az EFTA tagság miatt hasonló szabályozás alá esnek.
Hong Kong és USA ellenben ilyen téren szívás tud lenni, onnan adott esetben több kisebb rendeléssel olcsóbban lehet kijönni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz fpeter07 #3713 üzenetére
Ergon GX3-at használtam, nagyon bejött, és működött is kesztyűvel kiegészítve. Csak a kesztyű és csak a markolat nem volt elég, mert akkor zsibbadt mindkét tenyerem.
Most a másik bringára a szélesebb és emelt kormány miatt egy szarv nélküli Ergon GA1L kerül majd (van még kézzsibbadásos para, ezért lesz ez is Ergon), mert nekem nem lecsúszik a mostani bilincs nélküli markolat a kormányról, hanem felfelé, nem győzöm visszahúzni.
Ha nincsen kézzsibbadási problémád, akkor szerintem egy hagyományos, de bilincses típusba ruházzál be, mert sokkal olcsóbb tud lenni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz fpeter07 #3721 üzenetére
Ahogyan Muton linkelte, BBB-ben van jóval olcsóbb változat. Csak én annyira szenvedtem a zsibbadástól (lejtőn lefelé poénos, ha mindkét tenyered zsibbad, neked pedig a féket kellene tépni ), hogy inkább több pénzt áldoztam rá, hogy biztosra menjek. Előtte 20 perc elég volt a szenvedéshez.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Bikeman #3723 üzenetére
Ezt V-fékkel nehéz lesz Vasinger!-nek használnia, amúgy tényleg korrekt árban van. Emlékeim szerint már régóta hirdetik ezt a telót, mert pár hete ajánlottam volna a topikban valakinek, de neki is V-fékje volt.
belaazallat: a nem csavaros változat terepen nem nyerő. Én nem mertem az Ergonon a csavart izomból meghúzni, csak jól rögzítettem, erre egy komolyabb emelkedőn felfelé a kormányba kapaszkodva sikerült elforgatnom.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Autós topik
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Windows 11
- Android szakmai topik
- Renault, Dacia topik
- Hegesztés topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad X250 (két akkus változat+samsung 860 Evo SSD)
- Üzletből, garanciáHP EliteBook 840 G8 14"FULLHD IPS üzleti ultrabook, i7-1165G7 4mag/16RAM/512SSD
- HP Probook 6450b laptop alaplap + I3 CPU
- Ps5 Digital Edition, 2023 Decemberén vásárolt
- Új Razer Blade Gamer AMD Rysen 9 16RAM/1TBSSD/NVIDIAGeForce RTX3070 14,1"2K 165Hz
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest