- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- MG5 menetpróba
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
Ha csak egy 2 literes ivórendszert szeretnék venni a hátizsákomba (Deuter Trans Alpine), akkor még mindig a Decathlonos ivóhátizsák a best-buy? Lassan ideje beszerezni valamit, mert 30 fok fölött teve üzemmódba kapcsolok, és a fél literes kulacs kevés
ludsimon: errefelé a délutáni műsorszám úgy nézett ki, hogy a zivatar bizonyos fázisaiban 10-15 másodperc elég lehetett a bőrig ázáshoz, akár volt esernyőd, akár nem. Emiatt örültem is, hogy nem értem rá, és nem indultam el, de így utólag jó lett volna mégis menni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Hátizsákodba akarsz ivóhátizsákot? Nem egészen értem
A Decathlon ivóhátizsák kivehető ivózsákkal 2-300 forinttal volt korábban drágább, mint maga az ivózsák.Szerintem szánd rá azt a pár ezret egy deuter tasakra. Annak legalább normálisan ki lehet törölni a belsejét.
Most a Deuter OEM beszállítóját, a Source Outdoort nézegetem, onnan mintha olcsóbban kijönnének a dolgok. A linkelt Wraptank különösen szimpatikus a hőszigetelt megoldásával.fidig: Viszont múltkor kb 40-45 km/h-ás tempónál lejtőn lefelé fékezésnél kiszitált a fara a bringának. Elég rémisztő helyzet volt Mi lehet az oka?
Csak azt érezted, hogy remeg a bringa hátulja? Mert akkor azzal nem tudsz semmit sem tenni, Meme legalábbis ezt mondta nekem, mert a 185-ös tárcsa, gyorszár és satufék eredménye ez. Zavaró, de a fékhatást nem csökkenti nálam.Vagy megcsúszott a bringa hátulja? Ebben az esetben tényleg rosszul fékezel. Ha nem tökéletes minőségű az út (elég egy kis por is), akkor a hátsó fékkel satuzni nem túl bölcs ötlet, főleg az elsőt kell használni, a hátsót minimálisan. Ha váltasz fullyra, akkor bátrabban adagolhatod a hátsó féket. [link]
Xantomas: ehhez csak annyit tudnék hozzáfűzni, hogy tegnap, hazafele jövet, annyit halottam magam mögül, mikor álltam a piros lámpánál állva, a Stadionoknál, a Hungáriáról ráfordulva a Mogyoródira, hogy "előzzük meg a dagit".
De szép is az, amikor a fagyi visszanyal Amargóval jöttünk Hűvösvölgyből, amikor két BMX-es úgy kacsázott, hogy nem bírtunk mellettük elmenni. Egy ideig jól meghajtottuk őket, aztán amikor már látszott, hogy a fülükön veszik a levegőt, előre mentem a fotonágyúval és elengedtekVasinger!: Szóval 100 mm-et mozog a hátulja, de a szemtávolság az nem tudom mennyi. Általában ez a 2 érték különbözni szokott?
Igen, mert míg az első telónál direkt az átvitel, addig itt a lengőkar bezavar a képbe. Ha lehet, akkor pontosan ugyanolyan szemtávolságú tagot vegyél (kivéve, ha a bringa gyártója direkt szívatja a vásárlókat egyedi szemtávolsággal, mint a Specialized), és ha lehet, akkor adott vázba gyárilag szerelt legmagasabb kategóriás tagot vedd meg, azzal biztosan nem lesz problémád.Muton: ööö... a teve nem pont ritkán iszik?
Érted te, hogyan értem. A gödény illene ide, de a tevéket jobban szeretem[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #5515 üzenetére
Nem egy utópisztikus, Rodddenberry féle Star Trek társadalomban élünk, bár lehet hogy egy 3. Világháború, és a vulkániak megérkezése megoldaná a dolgot, de erre valljuk be, elég kevés esély van.
Látom, nagyon megártott már neked a vizsgaidőszaktAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #5532 üzenetére
Vizsgaidőszak második fele ls meleg van
Xantomas: A névtábla opcionális tartozék a KöHÉM szerint (korábban kötelező volt, de eltörölték), szóval inkább médiahack lesz.
Kinek sikerült rajtam kívül ilyen időben bármiféle megázás nélkül összehoznia egy megfázást?
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #5535 üzenetére
Vizsgaidőszak? Az micsoda? Jaaaa, tényleg, nahát, már nem is emlékszem, milyen volt. Ilyenkor úgy tudom szeretni a diplomámat...
A szobából négyen három egymás utáni napon államvizsgáztunk 1-1-2 eloszlásban. Amikor visszaértem vigyorogva a kollégiumba, akkor a háromtagú "menjél haza" kórus fogadott. Másnap a szintén vigyorgó szobatársat kéttagú kórus üdvözölteHogy egy kicsit OFF legyek: holnap hajrá minden Velence 10x résztvevőnek
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Pedig 2009-ben nem a Caldera, hanem a gyöngyházfehér szintvonalas Cinder Cone volt a legszebb festésű Kona
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #5589 üzenetére
Inkább ne, én még U-lakattal is paráznék ott. Ha nagyon nem tudod másképp megoldani, vidd magaddal az első kereket és a nyerget.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #5605 üzenetére
Mikor indítod a kisszériás Xantomas-lámpákat?
Valaki tud olyan eszközt,
1. amit a bringa kormányára fel tudok szerelni
2. ami olcsó,
3. ami jelzi valamilyen móon (LED vagy hang), ha a telefonomra hívás (vagy esetleg SMS) érkezik (BT kapcsolaton keresztül megvalósítható),
4. ami olcsó,
5. és végül ami olcsó?Ez az egyetlen funkció, amit a Garmin Edge-ben még el tudnék képzelni, és nem tudja.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz belaazallat #5710 üzenetére
Ezen ne bánkódjál, még mindig a használt Tora a legjobb választás a felsoroltakból.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #5752 üzenetére
Vannak olyan esetek, amikor bevállalható a megázás
Ariadne: vonat Bicskéig, aztán 12 km tekerés a rajtig (MapSource szerint 90-100 méternyi szinttel).
Az erkélykorláton egy nagyobb vízcseppeket hátulról megvilágítja a nap, közben fújja őket a szél, és ezzel állandóan mozgó prizmaként a fényt a teljes színspektrumra szétbontva vibrálnak, gyönyörűen néznek ki
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ahogyan Tamoo is írta azt kell eldönteni, hogy olyan lámpa kell, amivel látszol csak, vagy amivel látsz is. Látszani kisebb darabok elegek, bár néha az ilyen X darab LED olcsóért lámpákból semmi sem látszik még szemből sem. Ludsimon linkelt hozzászólásában szereplő lámpával éjszaka, az erdő közepén is tökéletesen lehet látni és haladni bringával.
KaraDani, amargo: kezdjünk neki összeállítani
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #5903 üzenetére
Illetve pedálfordulatszámmérőm egyik pillanatról a másikra bemondta az unalmast, egyik nap még ment, másik nap meg már konstans 0-t mutatott. Biciklihez közben nem lett nyúlva, csak le lett az óra nullázva. Kábelek látszólag rendben vannak, van valakinek ötlete mi lehet a baja? (Trek Incite 11i)
Nem hagytad el a pedálról a mágnest? Vagy az érzékelő nem fordult el egy kicsit, hogy már ne érzékelje a mágnest?tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz tekeyagd #5954 üzenetére
Egy linket be tudnál dobni erről a sisakról? Mert a LAS és sisak szavakra keresve csak ilyeneket találtam
Még opció lehet a Cratoni is a maga törésgaranciájával
KrenAtesz: de miért, hiszen az a hirdetés szerint nem is montEN bike, hanem downhill kerékpár
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ha hízol 50 kg-t, a bringát DH-zásra használod, és még ugrálgatsz is vele, akkor tényleg drasztikusan növelnéd a fáradásos törés esélyét. Ha a fentiek közül legalább az egyik nem áll, akkor ne parázz.
Az "elég rázós földút"-nál egy XC bringa átlagos felhasználás mellett többet kap terepen.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Króm-molibdén acélötvözet, az alumínium és a karbon széleskörű elterjedése előtt az ilyen vázak számítottak "prémiumnak" a hagyományos acéllal szemben (a csúcsot a szinte teljesen eltűnt titánötvözet jelentette akkoriban).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
200cm 100kg-os embernek és egy 150cm 100kg-os ember közül melyiknek van magasabban a súlypontja?
A kérdés jó, hiszen nem mindegy a testfelépítés (melyik irányban deltás az illető ), és a bringa típusa sem (amiből következik az azon elfoglalt pozíció). Tényleg, ha van egy gyakorló darabolós sorozatgyilkos a topikban, akkor megoszthatná velünk, hogy törzs-karok-lábak között hogyan oszlik el az emberi test súlya, mert erre kíváncsi lennék (nem daraboláshoz, csak mint érdekesség érdekel, hogy lecsapjam előre a magas labdát ).[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #6095 üzenetére
A TRK a trekking nyergük, meglehetősen széles kialakítású, az Extra vagy a Hybrid jöhet szóba. Nekem viszonylag másfél hetes szerzeményként Hybrid van (de ez már a limiten felül van a 20000 forintos árával), 150+ km után csak dicsérni tudom (holnap erre rádobok további 80 km-t). Esőben ellenben problémás lehet, mert a középső kivágás olyan méretű, hogy azonnal elázol rajta keresztül.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #6167 üzenetére
Nosza, 650 euróért tied lehet egy teljes 2012-es XT készlet (váltók, hajtómű, kazetta, lánc, fékek), nem értem, hogy mi tart vissza
Mókás, hogy a 78x sorozat a Shimano oldalán még csak a technikai dokumentumok között szerepel, a termékeknél mindössze a 77x sorozat található meg.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #6192 üzenetére
Kiugrottam Vácra és vissza, eléggé kényelmesre vettem a tempót, hogy ne izzadjam szét magam, és elég legyen a betárazott 1 liter víz. Ahol lehetett, ott 22-25 km/h között haladtam, ahol nem, azzal rontottam le az átlagot
táv: 75,02 km
átlagsebesség: 19,5 km/h
maximális sebesség: 33,0 km/h
szintkülönbség: 233 m
átlag pulzus: 144
maximális pulzus: 168Komolyan mondom, hogy a Nobby Nic jobb aszfaltra (is, mert terepen imádom), mint a kimondottam erre a célra vásárolt semi-slick TravelContact
Véget ért a hurrá, végre jó idő időszak, simán lehetett haladni, ami egy hónappal ezelőtt nem volt igaz. A DT 240-es hátsó agy jobb, mint egy csengő. Amint utolértem egy lassabb csoportot, abbahagytam a tekerést, hogy felvegyem a tempójukat az alkalmas előzési pontra várva, erre megszólalt a hátsó agyban a jól ismert DT racsnihang, és mindenki szó szerint ugrált el előlem. Pedig nem ez volt a célom, én ráértem volna beragadni egy-egy látványosabb hátsórész mögé
Az elkövetkező 2-3 alkalommal kesztyű nélkül megyek bringázni, mert az alkarom barna, de a kézfejem rikít messziről (kivéve egy 1 cm átmérőjű kört a tépőzár felett, ahol a kesztyű lyukas)
Meme: kollégádnak üzenem, hogy több tracklogot megnézve 119 méter magasan van a bolt, ehhez nyugodtan kalibrálhatja az óráját.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Dluinet #6228 üzenetére
Vác felé az út síknak mondható, Göd-Dunakeszi területén van 4-5 meredekebb kaptató, de azokat visszaváltás nélkül nyomatékból ki lehet tekerni, mert egyik sem hosszabb 30 méternél. Ha hegyet akarok mászni, akkor átmegyek a Duna túloldalára, és csak a Vár érintésével 50 méterről indul a számláló, amit például egy János-hegy további 500 méterrel dob meg, és még el sem hagytam a város területét.
Megnéztem, nekem munkahely esetén a 12 km-re jut 40 méternyi szint, ami meglepett. Egyetlen emelkedőről sem tudok, végig a lapos pesti oldalon tekerek, az út 80%-át ráadásul a Hungária körúton belül teszem meg
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Egy Garmin Edge 800-zal mérem a szintet, ami a beépített barometrikus magasságmérőjét használja a szint számításához, és ezt a magasságmérőt kalibrálja be időnként a GPS adatai alapján. Olyan zárt lépcsőházban tesztelgettem, ahol nem volt GPS jel, de a lépcsőkön felfelé és lefelé sétálva a vártnak megfelelő mértékben és irányban változott a magasság, szóval én hiszek neki. Ha szimplán csak GPS alapú lenne, akkor természetesen nem hinnék neki.
rétisün: errefelé körülbelül 10 km-en volt érzékelhető méretű szél, természetesen az szembefújt, mint mindig
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Szerintem a mostani Decathlonos bringádat hagyd meg aszfaltra túrázni (esetleg a külsőt cseréld le keskenyebb slickre), és vegyél magadnak egy montit. Egy cross sem terepen, sem országúton nem lesz az igazi. Esetleg még azzal játszhatsz, hogy a montira felraksz aszfaltos külsőt, de ekkor várhatóan mindig az asszony után fogsz loholni
Vasinger!: kicsi lesz neki az a bringa, pedig a felszereltsége rendben van. Szerintem vedd fel a kapcsolatot Memével, mert egy nagyobb 19-20"-as vázra átszerelve jó választás lehet.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Valaki tegnap járt a Budai-hegységben terepen? Mekkora sár van most arrafelé?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Jelenleg 350 mm-es 27,2-es nyeregcsövem van, ebből 13 cm van benne a vázban. Jól sejtem, 280 mm-es nyeregcső már rövid lenne, de egy 300 mm-es még esetleg beleférhet? Vagy inkább biztonsági játékosként a 330-350 mm-es hosszúak között nézelődjek?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz daninet #6326 üzenetére
Azt a zártípust évekkel ezelőtt nem használja már a Kryptonite, a problémás zárakat akkoriban visszahívták, és kicserélték.
Cathfaern: nálam 30 fokban óránként közel 1 liternyi folyadék fogy el. Ismerős terepen már előre készülök a feltöltésre, ismeretlen helyen a kék kutat meglátva satufék A turistautak.hu térképe tartalmazza a használható kutakat. Eddig egy fél literes kulaccsal és egy félig töltött másfeles palackkal operáltam, pont tegnap rendeltem meg egy 2 literes ivórendszert a hátizsákomba.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ami a jelenlegi kerékpáromon ,nem tetszik az a felni,nagyon bejönne a matt fekete bringámhoz piros-bordó küllő sor.
Drága lesz Például a DT-nél a fekete küllő 2-3x-os árat jelent az ezüst színűhöz képest, az egyéb színeket pedig még durvábban mérik.Ki Magyarországon a Northwave forgalmazója? Már ha van egyáltalán ilyen ...
#6371: inkább vegyél egy jobb kerékszettet, azzal többet nyersz (Bikemagon új bringából bontva különösen jó ajánlatokat lehet kifogni). Egy könnyebb/merevebb felnivel és egy jobb aggyal sokat tudsz nyerni, de az aero küllőkkel szerintem nem sokat, főleg cross felhasználás mellett.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Kicsit keresgéltem árak után:
DT ezüst egyenes küllő: 0,80 USD
DT fekete egyenes küllő: 1,00 USDDT Competition ezüst duplán húzott küllő: 1,00 USD
DT Competition fekete duplán húzott küllő: 1,25 USD
DT Competition fehér duplán húzott küllő: 3,50 USDDT Aerolite ezüst aero küllő: 3,15 USD
DT Aerolite fekete aero küllő: 3,45 USD
DT Aerolite fehér aero küllő: 6,50 USD
DT Aerolite piros aero küllő: 6,50 USDAz egyenes küllő a hagyományos 2 mm átmérőjű mosóport takarja. A duplán húzottnak a két vége 2 mm környéki átmérőjű, míg a közepe gyártótól függő mértékben (DT esetén 1,8 mm-re) vékonyított. Az aero küllő középső része lapított kivitelű, így országúton elvileg kisebb a légellenállása.
Szóval tényleg jól tudnak kinézni a piros küllők egy bringán, de a látványra rengeteget kell költeni. A fehér felni-fehér küllő előre épített kerékszett formájában egyre több gyártótól megvásárolható, de a piros küllő még ehhez képest is extra sajnos.
venember83: akkor időközben olcsóbb lett a fekete küllő az ezüsthöz képest. Vagy rosszul emlékeztem rá. Vagy a fehér küllő ára rémlett. Vagy nem tudom
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #6381 üzenetére
Az ilyeneket fentről le illik fényképezni, nem lentről felfelé Amúgy szép kábelek, feldobják a panorámát.
érdekes....ha új hozászólást akartam írni, nem tudtam hozzá képet feltölteni. szerkesztés után meg már igen:
Ez egy Opera bug itt a PH-n, ha frissíted az oldalt, akkor megjelenik doboz.DemonDani: a BikeArt sajnos a termékválaszték csak egy részét tartja, gondoltam hátha felettük is áll egy importőr, de akkor szívás.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #6384 üzenetére
Milyen országútis vagy te, hogy a macskakőről a rázkódás és nem a Paris-Roubaix jut eszedbe? Ja, már tudom, kényelmes
ludsimon: Sports-tracker a legjobb jelenleg.
Megmondtam.
GPS-es kilométeróra a legjobb jelenleg.
MegmondtamFasten: dobjál be pár képet a bringáról, szakavatottabb szemek a topikban ez alapján a felszereltséget valószínűleg fel tudják mérni. A Kelly's ismert márka, az olcsó, de jó kategóriából az utóbbi 1-2 évben kezd a túlárazott felé tendálni. Igazából azt kellene még kitalálnod, hogy mire használnád a bringát (város, országút vagy terep), és csere esetén mennyit szánnál rá.
Manitou: hehe, jól látom, hogy ez a váz egy csúnya nagy GT koppintás? 15 év után sejtésem szerint egy újrabovdenezés esélyes, és a lista csak nőhet.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
A hajtómű környékét kellene lefényképezni, hogy látszanak jól a tányérok és a fogak, valamint a hátsó váltó környékéről is jó lenne közelebbi fénykép, valamint a külsőről is, hogy nem öregedett-e el ennyi idő alatt. A felnik fékfelülete gyanúsan rozsdásnak néz ki, és az első fék bovdenezése hiányzik.
Valószínű, hogy többet kellene ráköltened, mint amennyit a bringa ér.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz sz_abika #6449 üzenetére
Ez azért nem igaz, ésszerű kábelezéssel simán elkerülhető.
Tárcsafékes rendszernél egészen a teleszkópra szerelt érzékelőig spirálisan a fékvezetékre tekerve lehet vinni az óra kábelét. V-fék esetében hasonló megoldással el lehet jutni a fékhídig, onnan pedig a kábelt spirálisan a teleszkóp szárára tekerve (vagy egyenesen vezetve és 1-2 gyorskötözővel rögzítve) el lehet érni az érzékelőt.
Ha van külön vezetékes pedálfordulatszám-mérő is, akkor azt az alsócső alsó vagy felső részén el lehet vezetni szorosan gyorskötözőzve vagy spirálisan a csőre tekerve.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
A külső és belső felniméret, a külső és belső gumiméret, valamint az inch és milliméter keverésével sikerült hosszú évek munkájával elérni a tökéletes káoszt
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Most miért bántjátok őket? Biztos átaludták az elmúlt 15 évet, és még mindig az
animgif(JS alapúak az animációk, de a hatás ugyanaz), marquee, színes háttér, Comic Sans MS és az árnyalatos hátterű gombok bűvöletében élnektAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ezért mindig legyen a vázon tartalék lámpa, mert csak utólag gondoltam bele, ha a terepen sötétedett volna el, akkor meghülyülök.
Igen, elég nekem volt egyszer már a városban és még napnyugta előtt megjárni a kontakthibás Cateye-jal, rossz érzés sötétben menni úgy is, ha nem vagy egyedül, és az előtted lévő világít neked is. Most mindig feltöltött tartalékakkuval indulok el, de a legközelebbi DX-es rendeléskor egy kisméretű, olcsó tartaléklámpát is berendelek.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Ha valaki könnyű és a tudásához képest olcsó XC kerékszettet keres, akkor az elöl átütőtengelyes DT Swiss XR1450 most igen szépen le van árazva.
[link]Misály: de a Duncan alapvetően lejtőzésre van optimalizálva, síkon és hegynek felfelé azért nem lesz az igazi ezzel a geóval, szerintem Vasinger!-nek egy többet mozgó XC vagy egy AM bringa kellene, ami mindenhol elmegy, igaz, néhol jobban, néhol kevésbé jobban. A Scott nem egy mai darab, és a rajta lévő alkatrészek sem.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #6535 üzenetére
Nem véletlenül volt ott az a dőlt betűs rész az olcsó szó előtt
Már úton van az új nyeregcsövem, egy Ritchey Logic típusú OEM darabot vált le. A mostani a bringával jött (csak a Ritchey felirat szerepel rajta, semmi Comp, Pro, stb. nincsen mellette), és erőteljesen kerülendő, mert egyszerűen olyan rossz a rögzítési megoldása, hogy a nyerget nem lehet nem billegősre beállítani, egy-egy döccenő után hirtelen dirtös pozíciót vesz fel a nyereg, 30-40 kilométerenként utána kell igazítani.
Ha valakinek a fenti reklám felkeltette az érdeklődését, akkor hamarosan lesz egy 3 hónapot használt 27,2 mm átmérőjű, 350 mm hosszú, 320 grammos alumínium Ritchey Logic nyeregcső jó áron eladó
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Jövő hétvégén valaki jön erre? Autó nélkül is megközelíthető, Bicskéig van vonat, onnan 12 km/100 m Vértesboglár.
belaazallat: tavalyról rémlik hasonlóan fordítva beszerelt teleszkóp
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz DEV_NULL #6562 üzenetére
18±1" az ideális ehhez a magassághoz, én szintén 178 cm-rel 18"-as vázat használtam korábban, most egy 17"-eset. A kisebb váz jobban kihúzott nyeregcsővel, hátrébb tolt nyereggel és hosszabb kormányszárral ellensúlyozható, míg a nagyobb pont fordítva.
Ugyanazon méret csak adott gyártó adott váztípusán belül irányadó, a geometria miatt lehetnek szép nagy eltérések lehetnek. Ha szereted, ha mozgékonyabb alattad a bringa, akkor a kisebbet vegyél, de mindenképpen próbáld ki előtte.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Azt tudom, hogy karbon váz-karbon nyeregcső esetén néha trükközni kell kis csiszolással vagy zsírral, hogy ne csússzon be a lakkozott felületű cső a vázba. Alumínium váz-karbon nyeregcső esetén van valami extra tennivaló, vagy simán ki lehet cserélni az alumínium nyeregcsövet rá?
szatocs: egyszer valahol számolgattuk, hogy a venember83 által ajánlott Crossride árában lehet építeni egy jó, XC célra nyugodt szívvel ajánlható kerékszettet, akkor pedig egyszerűbb a gyárilag szerelt. Ez persze nem azt jelenti, hogy ami ennél olcsóbb. az nem lehet jó, csak ott általában sajnos valamelyik komponens megsínyli a spórolást. Az építés mellett létezik még egy opció: új bringából bontva lehet jó áron kerékszetthez hozzájutni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Szemüveges topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- OLED TV topic
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Billentyűzet gondom van
- Suzuki topik
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
- HP Victus 16-r1041nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, RTX 4060
- HP Victus 16-r0024nf - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H,16GB, 512SSD, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen