- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Gear S3 - második kör
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hosszabb bemutatón a SteamWorld Heist II
gp A folytatás premierje még kicsit odébb van, augusztusban érkezik a teljes változat.
-
Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
ph A bel- és kültéren egyaránt bevethető megoldás a vállalat szerint egy órán át működtethet egy NVIDIA GeForce RTX 4080 VGA-val szerelt számítógépet.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #28580 üzenetére
Én érdeklődtem műanyag kerékszett iránt. Az lenne a legelső amit műanyagra cserélnék az tuti. Az jelent a legtöbbet.
Szerk.:
Juj, ez nagyon csúnya.De nem 150 kg alá tervezték.
Én súlyom alatt tuti elmenne.[ Szerkesztve ]
undefined
-
gooool
őstag
válasz venember83 #28571 üzenetére
Az nem lenne gond, a mostani MTB-nél szerintem sokkal többet nyújtana...
És a kormány is már A-HEAD-es, ami jobban is tetszik.
Szerinted valami alku beleférne, ha személyesen mennék érte? (Szinte a szomszédban van, akár ezzel tekernék haza... )Üdv, Balázs
-
tjokai
senior tag
válasz venember83 #28623 üzenetére
Így már világos a helyzet, kicsit gyakorlom az állítgatást! Ha nem boldogulok, elviszem szervízbe!
Köszi a segítséget mindenkinek aki segítettÜdv!
-
tjokai
senior tag
válasz venember83 #28623 üzenetére
Na, most jónak tűnik nagyjából minden fokozat, egyedül az első kis tárcsa - hátsó két kis tárcsa párosnál éri el a lapátot elől a lánc. Minden más fokozat rendben van és az első tárcsákon is lépteti a láncot szépen az eslő váltó. Ennél rosszabb ne legyen akkor jóban leszek vele
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
csabi94
őstag
válasz venember83 #28635 üzenetére
Ez nem nekem jött, de amúgy igazad van.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz venember83 #28638 üzenetére
Hát ha azzal van a probléma, akkor nincs veszteni való, hogy megpróbáljam. Gondolom csapágyboltba kell keresni, mert bringaboltokba nem láttam külön.
Egy ilyen jó az SM-FC5600 helyére?Üdv Szisz
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz venember83 #28643 üzenetére
Köszi a segítséget. Majd még kérdezősködök boltokban.
dqdb: Hát igen, azt gondoltam ha Shimano akkor drága, csapágyboltban talán olcsóbb.
Ám találtam egy ilyet, van is SM-BB6700
Üdv Szisz
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
tjokai
senior tag
válasz venember83 #28759 üzenetére
Ja h én is kitudom oldani, így már más. Azt hittem, h csak borulás esetén oldd automatikusan. Mind1, egyenlőre nekem még jó a taposós pedál is, annyira nem merültem még bele ebbe a szép sportba....de ami késik, nem múlik
Köszi az infókat mindenkinekÜdv!
-
superecneB
őstag
válasz venember83 #28763 üzenetére
Olyan kéne ami csak az első kereket beakasztva tart, vagy azok nem bírnak ennyit? Ez a fajta nem férne el az előszobában.
-
nagyúr
válasz venember83 #28794 üzenetére
Ez igen jó cuccnak tűnik így képek alapján. Mondjuk annyira nem magas embereknek való, nekem még elmenne.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz venember83 #28797 üzenetére
Engem minden haverom letörpéz a 184 centimmel, lehet ezért alakult ki bennem, hogy alacsony vagyok és tömzsi.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
04ahgy
nagyúr
válasz venember83 #28794 üzenetére
Az tényleg nagyon jó vétel. Már csak a fékek és az első villa miatt is. Ugyanilyen első villám van, azt állítok rajta és úgy, ahogy akarok.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #28814 üzenetére
Neem, a lábukon szokott némely versenyzőnek lenni. Nem tudom, hogy mondjam el, mert tényleg nem tudom mi az.
-
Chosen
addikt
válasz venember83 #28814 üzenetére
Ezek szerint világbajnok vagyok. Nem az én képem sajnos, de jobbra fent látszik a vázamon a minta. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
válasz venember83 #28828 üzenetére
Most fejből nem tudom, de egy rakás eredmény fel van ott sorolva, emlékeim szerint 3x-os VB-t írnak.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz venember83 #28850 üzenetére
Pedálok ujjak. A lánctányér csavarokat bezsírozom hátha. Ha az sem akkor szét kell kapni a hajtást úgy látom, hogy kizárjak mindent. Hát nagyon nem akarom hogy a váz legyen. Mennyi ennek az esélye? Végül is alu a legrosszabb ilyen szempontból.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
sanzi89
addikt
válasz venember83 #28865 üzenetére
Lehet. De évek óta, több bringán a család majdnem minden tagja, ismerősök között is sokan használnak ilyen B-s gumikat, és sose volt gond. Most is ilyen gumi van a városi bringámon.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz venember83 #28856 üzenetére
Na bezsíroztam és meghúztam a lánctányér csavarokat meg a hajtókart nyereg az fasza volt. Már nyakig zsíros vagyok meg a bringa is Hát nincs jobb ötletem a csapágynál. Most inkább kattog mint recseg szóval már lassan mindent csinál.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Chosen
addikt
válasz venember83 #28828 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
válasz venember83 #28888 üzenetére
Ezzel nem felvágni akartam, csak kijavítani azt, hogy 3x-os VB-t írtam, mert a 3-as szám stimmelt, csak a stage rankingre és stage victory-ra, nem VB-re, semmi több.
A kérdésre válaszolva egyébként ha jól értem, akkor az IKO design team csinálta, akiknek valamilyen módon közük van a fenti eredményekhez. (nem végeztem mélyebb kutatást, így nem tudom pontosan milyen formában)
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
válasz venember83 #28890 üzenetére
Így is fel lehet fogni, de szerintem semmi égő nincs abban, hogy tervező érdemeit feltüntetik rajta, nem állítják, hogy konkrétan ezzel a vázzal volt meg a VB vagy a Giro, csak megemlítik, hogy amúgy ilyeneket is behúzott a tervező. Szerintem nincs ezzel semmi baj, legalább megtudok valamit a tervező érdemeiről is, és ők sem hitegetnek, hogy konkrétan ezzel győzött volna bárki, tiszta sor.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #28927 üzenetére
THX
(Tegnap este már rétisünnel konzultáltam én is láttam ezt, de 8k-t sokallom érte, Ultegra-t láttam 4 ezerért postával 39-est csak annak a PCD: 92mm/130mm.
Ha minden igaz a kisebb a kistányérnak a lukátmérője lesz. Ez pedig akkor nem jó sajnos.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
Bati0501
őstag
válasz venember83 #28967 üzenetére
Csak fura (volt),h ilyen szintű bicajon marokváltó van.Pont tegnap vettük elő tesóm tízenvalahány éves bicaját,és azon is marokváltó féle van,és ahhoz képest elég jó állapotban van.Ezt a darálást tapasztaltam is tegnap,egy kicsit kellett a váltó főlün forgatni,és már jó is volt.De nem értem,h minek?Ha "sima" váltós,az miért nem jó?Az tényleg darálja?
hoffman_: gondolkoztam,h oda írjam-e,h nem ezen a bicajon van alivio meg deore... azon a Kelly's vannak ezek,amit vki kérdezett,h azt vagy egy Cube-ot válasszon.Pont mondtad is,h a Kelly's-t.Meg persze más bicókon is láttam már.
Erre tippeltem,h költséghatékonyság miatt van rajtuk különböző,de nekem akkor is furcsa.
(Nekem se szimpik a marokváltók ) -
hoffman_
nagyúr
válasz venember83 #28970 üzenetére
Igen, a felniken meg a kormányon én is megütköztem. És valóban, egy új XTR ára ennyi. De egy ilyen tekerő boltban újonnan szintén nem 350, még ilyen "gagyesz" felnikkel sem És múltkor megbeszéltük, hogy magyar ember használtpiacon duhajkodik
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #28967 üzenetére
Nah jah. A Shimano markolatváltói hulladékok, de a Sram rendesen bevásárolt, mikor a Sach-ot bekebelezte, és sokak örömére tovább is vitte a markolatváltók fejlesztését.
Rémisztő, hogy egy régi, Sachs markolatváltó milyen iszonyat könnyű, és a mikrofokozatok miatt milyen jól belőhető a kellő pozició.
De a versenyzők inkább a gyors, több fokozat váltása miatt szeretik, hogy egy mozdulattal átdob az ember akár 10 fokozatot, és a túlhúzás miatt terhelés alatt is átdobja, majd pozicionálja, ahova kell.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #28992 üzenetére
Én is kezdek...
Asszony bringáján van egy, ő nem szereti (még) de nekem iszonyatosan kézre áll, és egyszer sem sikerült véletlenül váltani vele.Egy a probléma. Hiába cserélhető a gumija, nem kapni hozzá sehol se, bár találtam ebayen, de drágább a PK, mint a cucc, igaz, elég rendesen retro kategoria a 99-es gyártásával.
Ilyen a szerkezet, de a hatszögletű markolattal, nem a hullámossal.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz venember83 #29005 üzenetére
Autóknál hol van ilyen?
Légtelenítő csavarokat néztem, de abból csak 6-os átmérőjű létezik autókhoz, ez pedig 5-ös furatú.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
ludsimon
veterán
-
gooool
őstag
válasz venember83 #29054 üzenetére
Lehetne...csak akkor a lámpát esélytelen felszerelnem, hogy be ne takarja, illetve a nyeregtáska is ott van/lesz.
Illetve mindkettőt nem tudom a nyeregcsőre tenni, mert ha annyira kihúzom, akkor már bukik a beállítás.
Így is jó, nem akadályoz, kipróbáltam.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #29081 üzenetére
es ez tudod mit jelent?
Lekerul a sor, tanyerok a valtok, es megy hatra a 18-as talpas lanckerek, majd szool a Mizutenyleg nem tunik veszesnek a palya.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
:MTC:kandur
tag
válasz venember83 #29086 üzenetére
ismered a pályát? én nem voltam még ott, de idén indulok 24h-on.
milyen jellegű a pálya felszíne?★★★★★
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #29081 üzenetére
Ezt még én is tudnám teljesíteni a Wenson-nal, csak vissza kell rá pakolni a terepgumit.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #29109 üzenetére
az fel se tünt
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
amargo
addikt
válasz venember83 #29109 üzenetére
Szerintem azt a képet pár darabból rakták össze.
Ma találtam egy érdekességet [link]. Akik a honlapra sem adnak.. "<strong>M3010AL 26'"/strong></strong>"
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
hoffman_
nagyúr
válasz venember83 #29149 üzenetére
Hűazannyát, emelem kalapom
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz venember83 #29149 üzenetére
Írhatnék pár kiegészítést? Személyes tapasztalatként. Persze csak ha nem gond.
Nagyon jól összefoglaltad amit írtál, rengeteg igazság van benne. Csak gondoltam hozzálölök pár mondatot.
[ Szerkesztve ]
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz venember83 #29149 üzenetére
Nagyon jól leírtad hogy a tárcsafékeknek 2 fajtája van, de csak a mechanikusra tértél ki.
A másik fajtája a hidraulikus.
Ebben a típusban nem bowden van, hanem olajvezeték, benne ásványi olaj
(általában DOT.4 es vagy magasabb minőségű az ajánlott).Itt is a munkahenger nyomja a fékbetétet a tárcsához annyi különbséggel, hogy a munkahengert az olaj mozgatja.
Előnye a hihetetlen puha húzhatóság, könnyű beállítás, vagány kinézet, iszonyatos fékerő. Főleg a 4 munkahenger/féktest- daraboknál.
Hátránya a drága ár, a belépőszint is 16 k körül tanyázik. Sérüléskor, pl ha megsérül az olajvezeték, annak drágább a métere mint a bowdenesé, és még akkor légteleníti kell az egész szettet, pótolni az elveszett olajat. Ami így együtt nem kis pénz. (ha sérül a fékkar, akkor meg mégdrágább)A bowdeneshez még annyit, hogy ajánlott személyem szerint a Hayes MX-2. Egy munkahengeres, egyszerű, de brutális fékerő.(a bowdenesek között) Olcsó, megbízható.
A shimano tárcsafékeit nem ajánlom. Megint csak saját tapasztalat.
(persze a Saint-cuccok ezek alól kivételt képeznek ilyen téren, meg még pár alkatrész, de ezt most nem ide)Nagyon jelentős dolog az hogy összeilleszkedő alkatrészt vegyünk. Nem mindegy hogy fémes,félfémes, illetve műgyanta alapú tárcsát és vagy/fékbetétet veszünk. Ezeknek passzolniuk kell. A fémes és félfémes hez egy tárcsatípus van. A félfémes könnyebben kopik, a fémes nehezen kopik össze, de utána sokáig nincs gond vele. Műgyanta alapúról nincs tapasztalatom.
DH-FR re kizárólag 203 és 224 es átmérőjű tárcsa az ajánlott!!!
Családokat írtál, de csak teleszkópból. Váltó és felszereltségcsaládok, legalább ilyen fontosak, főleg ha egységesek is. Nem írok sorrendet, csak sorolom: Sram, Syncros, Ritchey,Shimano Saint széria. És még sorolhatnám.A felniválasztás szintén nem mindegy. Széles, erős felnit kell választani, a választék nagy, kinézetre is lehet választani. Két fő csoportja van: illesztett, illettve hegesztett. A hegesztett felni erősebb mint az illesztett, a gyártási technológiát kihagynám.
Teleszkópos részhez: sountourt-t nem írnám jónak. Használható bizonyos körülmények között, de dh-fr, el kell felejteni. A marzocchi-val kapcsolatban igazad van, a szervízhálózat nincs a helyzet magaslatán, de pesten az x-factorban(nem az rtl-es marhaság) a srácok segítőkészek és ügyesek. Apróról meg lehet vadászni csomó gyári és tuningalkatrészt. Ezt leszámítva az egyik legjobb telókról beszélünk.
Nem említetted a BOS telókat sem. Idehaza kevéssé ismert, de rendkívüli minőség, strababírás extrém helyzetekben is, ami jellemezheti az igényes design mellett.
Szerintem 160 felett már DH-FR, de ez nem változtat semmin. az én 175 ösöm akkor hova megy?Az átütőtengelyes részhez:
ugye van 20 as, újabban már a 15 ös átütőtengely. A legelterjedtebb egyenlőre a 20 mm es szabvány. Ehhez persze ilyen agy is kell.
Van még a hagyományos tengelyrögzítési szabvány, megfelelő aggyal 10 es átütőst tudunk belőle varázsolni, ami így nyilván erősebb mint a sima gyorszáras megoldás.Ugyanakkor szeretném kiemelni a védőfelszerelés jelentőségét. Mert az egészség a legfontosabb.
Remélem tudtam valami hasznos infóval szolgálni.
[ Szerkesztve ]
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
Vasinger!
nagyúr
válasz venember83 #29149 üzenetére
Köszi szépen, majd ha lesz időm beledolgozom az első hsz.-ba, meg kicsit ráncba szedem, talán be is fejezem, de előtte mindenféleképp beírom ide, hogy megfelel e a közösségnek.
Ł-IceRocK-Ł:
Köszi szépen a Te véleményed is, beírom azt is.
Mindenkitől várok véleményt, nincs megszabva, hogy kiírhat. Ugyanolyan tagja vagyok a fórumnak mint bárki más itt, csak én indítottam a hullámot és én szerkesztem. Legjobb tudásom szerint beleírom azokat a gondolatokat, linkeket amiket itt írtok.
-
tekeyagd
tag
válasz venember83 #29153 üzenetére
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #29175 üzenetére
Az lesz.
Ráírok Rob-ra meg Memére is, hogy akkor most mi van, hova vigyem."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #29177 üzenetére
Akkor lehet inkább Castrol megy bele. Némileg alacsonyabb a dermedéspontja, mint a Motorexnek, ami azért a téli használatra nézve igencsak pozitív.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #29175 üzenetére
Megvan a bescannelt blokk. Több mint egy éves. Azt hittem még nincs annyi
Mindegy, használom így, csak egy pontozóval, meg egy kalapáccsal zömíteni kéne a szegecset a furatba."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Chosen
addikt
válasz venember83 #29235 üzenetére
Igen, ott én is olvastam, hogy szabályzatban ezt említik, hogy ilyen változással újra felkerülhet, de testbike-al mi a helyzet? Ott nem térnek ki változásra.
[ Szerkesztve ]
-
Chosen
addikt
válasz venember83 #29241 üzenetére
Nem adnám, de szükségem van arra amit érte kaphatnék, minden pénzem belement a Corratecbe, és van még 1-2 dolog amit ki kellene fizetnem.
-
Muton
addikt
válasz venember83 #29256 üzenetére
még csak a képeket néztem, de gyönyörű helyen tekertek! A salzburgi hegyek után ide szeretnék eljutni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #29342 üzenetére
Épp elég, hogy valaki szerencsétlenül essen és megvan a baj! Cserélni, javítani nem fogják, megy a kukába, Te meg vehetsz egy újabbat amire feltehetőleg annyira fogsz vigyázni, hogy ki se viszed az utcára.
Én legalábbis biztosan.
Ezért nem is veszek ennyi pénzért vázat. Még az is sok számomra amit rétisün költött az előzőre, de még a fizethető, jó árú kategória.
De a hátamon feláll a szőr, ha belegondolok valaki rákölt 200 ezret egy vázra, összetöri és gyakorlatilag annyi az egésznek, lehet kidobni.Elég csak egy apró rossz mozdulat és megvan a baj, sose felejtsd el!
Mindig akkor történik a baleset mikor az ember a legjobban nem számít rá.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #29344 üzenetére
Akkor félre értelmeztél.
Nem a gyengeségről beszéltem! Láttunk már itt videót mekkora hatalmas külső erőnek volt kitéve és mikor tört el.
Ki beszélt arról, hogy gyenge a szénszálas váz?
Arról beszéltem, hogy ha valakit épp úgy talál el az autó, vagy épp úgy esik akkor annyi egy 200K-s váznak, alu váz hiába mondod 50-60k-nál akkor se kerül többe.
Persze tudom nem profi versenyzők vagyunk hogy minden hónapban összetörjünk egy bringát, de az ördög sose alszik...
undefined
-
04ahgy
nagyúr
válasz venember83 #29352 üzenetére
Azt vette a fejébe, hogy a váz neki megfelelő lesz (kiszámoltattam vele a magasságához), súlyra is elég.
Aztán mindig, amit cserélni kell rajta a használat során, magasabb kategóriás alkatrészekre cseréli.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vivaldi (böngésző)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 3D nyomtatás
- Ukrajnai háború
- Honor Magic V2 - origami
- BestBuy topik
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- További aktív témák...
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
- ASUS VS228DE 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs