- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Chosen #19754 üzenetére
Kékestől lefelé a THM útvonala nagyrészt erdészeti aszfalt, kisebb része földút. De korántsem egynyomtávos ösvény. Nem egyszer mentem már rajta végig, én ott csak fölfelé szoktam tekerni, lefelé nem nagy szám.
Igazából sajnos olyan ösvények nem nagyon vannak ahol végig élvezetesen le lehet zúzni, inkább csak szakaszok.[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Chosen #19758 üzenetére
Néztem, de pont erről nem jött össze még egyszer sem egy normális track.
Kékesről lefelé én így szoktam: "K" jelzés Markazi kapuig, onnantól "Z" a hurokútig, tovább pedig "ZQ". Van benne tologatós, fákon/köveken átemelgetős rész is bőven, de nagyon szép helyek. Többi oldalt sajnos még nem annyira ismerem. Viszont a Mátra maraton középtáv útvonalán is van egy nagyon jó kis szakasz. Vörösmarty fogadótól le Sástóig. Másfelé is biztos van, de azokat még személyesen nem derítettem fel. -
dqdb
nagyúr
válasz Chosen #19758 üzenetére
Bükk Maraton rövid távnál az első rövid és a második hosszú lejtős szakasz végig hasonló földes-murvás dózerút, a harmadik lejtős szakasz első fele ilyen még, a vége rossz minőségű aszfaltba megy át.
Személyes véleményem szerint ilyen útvonalon csak a fékeket lehet túlmelegíteni, egy keskenyebb erdei nyom a lényegesen alacsonyabb sebesség ellenére sokkal jobb élvezeti faktorral tud bírni
Doki-HUN1978: ezt a szelet kombináld tükörjéggel, úgy lenne tényleg "igazi" érzés Mindenesetre mindjárt kiderül, mit tud, az út felében tökéletes szembeszél, a további részében oldalszél-oldalszembeszél vár rám.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
hoffman_
nagyúr
válasz Chosen #26834 üzenetére
Nem akarlak lelombozni, de én ezért a bringáért 30-at se adnék. Ez persze én vagyok, 35 körül mondjuk fel lehet rakni, hátha valaki rárepül, ha nem, akkor meg csökkented az árat. Amiket felsoroltál, hogy azokkal vagy azok nélkül, szinte zéró +/- értéket képviselnek - viszont nélkülük mégannyira se fogod tudni eladni a gépet.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
ludsimon
veterán
válasz Chosen #26968 üzenetére
Ez a hsz ki is maradt.
Kb 8.kör elején kezdett el szakadni az eső. Akkor kaptunk felülről alulról is rendesen..
Aztán 9. körben is voltak még vizes aszfaltok, de ott már nem esett az eső.
Szóval tényleg az időjárás is kegyes volt hozzánk!!!
Kb 30 percet áztunk csak.undefined
-
Xantomas
őstag
válasz Chosen #27310 üzenetére
(#27315) Doki-HUN1978 Frászt. Simán lehet, csak nagyon óvatosan kell beállítani a váltókart a kevesebb fokozathoz (régi alivio-acera karoknál kis pöcköket is be lehetett tolni, hogy ne is lépjen tovább).
Úgy kell beállítani, hogy a fokozatjelzőn a 6-os legyen a legkisebb lánckerék míg a legnagyobb az 1-en.
A 8-3 nem jó, mert a váltókar még engedné hogy leválts, csak a bowden már nem, és ha peched van, eltörheted a váltókar mechanikáját, és dobhatod a kukába.
Vagy hátsó agy áthézagolásával a 6-os sor helyére feltehető a 7-es is. (8-as váltókar 7-es sornál ugyan ez az eljárás)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Chosen #27333 üzenetére
Kapd szét a hátsó váltót, és pucold ki a görgőket. Ha azok akadnak, és mozgásuk nem teljesen egyenletes, akkor is csinálhat ilyen anomáliákat.
De lehet hogy tényleg csak a sor fogai vannak elkopva középen (a legtöbbet használt fokozatokban)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Chosen #27333 üzenetére
Kapd szét a hátsó váltót, és pucold ki a görgőket. Ha azok akadnak, és mozgásuk nem teljesen egyenletes, akkor is csinálhat ilyen anomáliákat.
De lehet hogy tényleg csak a sor fogai vannak elkopva középen (a legtöbbet használt fokozatokban)
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
venember83
nagyúr
válasz Chosen #27480 üzenetére
Egész használható darab. A teló lecserélésével pl. egy Reconra vagy Torára már pöpec kis gép faragható belőle.
belaazallat: Ez nem szoftver. Ha más pályán mozog a hátsó váltó a más bovdenhúzásnak és megváltoztatott paralelogrammának köszönhetően, akkor az nem lesz mással kompatibilis csak azzal a váltókarral és sorral, amihez készült. Mondjuk szerintem a kilences váltók jók a hetes rendszerekhez, de ez nem biztos. Az viszont igen, hogy a fentebb leírt változások a tízes rendszerek miatt megtörténtek és jó esetben első váltón kívül cserélhető az egész váltórendszer kilencesről tízesre váltás esetén.
-
venember83
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz Chosen #28238 üzenetére
Ismerős szitu. Én így kidobtam egy pár Deore féket, nem tudtam mit kezdeni már vele, szétszedtem, de szekszualizált normálisan mozogni az egyik pillangó. Bovdent szedd ki a házból és tisztítsd meg, hátha. Esetleg vidd be egy szervizbe fékállításra. Sokat nem kérhetnek el. Jobb ötletem sajnos már nincs.
ludsimon: Ezek a szemét videók max. közösségi média üzenőfalára valók, semmiképp egy bringás topikba, és nem a korhatár miatt. Egyszerűen semmi keresnivalója itt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Chosen #28303 üzenetére
Első körön azt mondanám, hogy állítsd be, ha ez megvolt, azt mondanám, elgyengült a rugó az átdobóban, ezért nem húzza le a láncot. Ellenben Meme ért hozzá, tehát, ha megnézte, akkor nyilván nem a beállítással/rugóerővel van gond. Az, hogy nem előkészített a lánckerék, az azt jelentheti, hogy egy tányéros hajtóműhöz tervezett lánckerék lett feltéve rá, amin nincsenek váltást segítő pöckök és vájatok, ezért három tányéros rendszerhez nem teljesen alkalmas. Ez független attól, hogy mennyi idős a gép vagy a hajtáslánc. Milyen típusú hajtómű van rajta? Milyen fogszámúak a tányérok? Bontható? Bolti a gép és/vagy a hajtómű, vagy használtan vetted?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
ludsimon
veterán
-
-
rétisün
veterán
válasz Chosen #29434 üzenetére
egy helyen van egy durva (és fölösleges) emelkedő, most hirtelen meg nem mondom hol, (megkerestem, balatonszepezden) de másodszorra már jól kihagytuk. illetve fölösleges badacsonyban is felmenni a hegyre, alul a 71-es úton el lehet menni.
kenesénél (utána, ha az északi parton kezdtek) van egy kis emelkedő, amúgy alig van szint a körben.mi tavaly 26.5-es átlaggal tettük meg, igaz ebben benne van az oda-visszaút is (én zalaegerszegről, szki csömödérből)
csak a balaton kör lassabb, főlg ha jó idő van, és kerülgetni kell a népeketaz útminőség változó, nincs is mindenhol normálisan kitáblázva, merre kell menni, de ez tavaly óta javulhatott.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz Chosen #29434 üzenetére
Hali!
Igen változatos a balatoni bringa út minősége. A legtöbb helyen rossz minőségű. Bár ez függ milyen kerékpárral mész, mountival jól, kényelmesen járható, versennyel veszélyes.
Déli part sík, északi part Szigligettől hullámos, Akarattyánál jó kis emelkedő van.A tempó főleg erőnlét és bringa függvénye, valamint hogy egyedül, vagy csoportban mész.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Chosen #29434 üzenetére
Az északi parton van két meredekebb, merőlegesen felfele emelkedő, de rövidek, és a Badacsonyi bringaút (Római út) dimbes-dombos, de azok még rövidebbek. Amikor a csúcson átfordulsz, akkor Balatonaligáig, sőt, még utána is végig lejt.
Amennyiben a kijelölt úton mész, a déli part nappal szopóág, mert az utcán kell tekerned szinte végig, a burkolat trágya minőség (montival is), sok a jobbkezes utca (ahol ugye nem száguldasz át egyenesen, elsőbbségadás nélkül). A 71-esre én nem megyek ki soha, mert szinte mindenhol kinn a kerékpárral behajtani tilos tábla.
Az északi part amúgy szintén szopóág, ha éjszaka mész, mert mindig van olyan szakasz, ahol a 71-es mellett visz a bringaút, és a fényszórók elvakítanak. Engem biztosan látnak (LedLenser T7, kisebb fényerő, ha nem veszi le, akkor villantok nekik fullfénnyel), de sok a tahó-tapló, aki csakazért is reflektorral megy.
Amúgy jó móka körbemenni, nekem 12-14h a szintidőm, 30-40km-enkénti lazítás-evésivás, néhol fotózás mellett! (Montival, vegyesgumival vágok neki, minden évben körbemegyek egyszer egy nagy, teljes kört 2005 óta, és mindig Keszthelytől Badacsony, Tihany fele beálló irányban.)
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Chosen #29447 üzenetére
Mivel akkor eszel-iszol, mikor pecsételsz is, így a ritkábban de több megállásnál szerintem nem vesz el több időt.
Én ma erre jártam: [link]. Hajszálpontosan 3 óra alatt tettem meg montival egyébként, 17:40-kor indultam, és 20:40-kor estem be a vendéglő ajtaján, hogy kérek ételt, italt és nőt.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Ariadne
őstag
válasz Chosen #29475 üzenetére
Egyszerű a képlet, megfeszített karral ha jön egy hirtelen nagy bukkanó, át fog dobni a paci, viszont ha rugalmasan, lazán tartod, akkor kimozgod a saját testeddel, ezért a többiekkel egyetértve természetesen rugalmasan, de lazán kell tartani. Sokáig feszíteni meg egyébként sem működik hosszabb lejtőn, mert beáll a karod.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
04ahgy
nagyúr
válasz Chosen #29989 üzenetére
100%-osan. 20p alatt minden szabályt betartva, bringaúton át lehet érni a következő útvonalon:
Nagykörút ---> Margit-híd ---> budai rakpart bringaút, át a Lánchíd alatt ---> jobbra felkanyarodsz a hegyet kikerülve a 18-as villi vonala felé ---> végig a bringautat követve a déli előtti parkon átvágsz.
Kicsit gyorsabb a Bajcsy-Zsilinszky úton, majd a Lánchíd fele kanyarodva, és az alagúton. Ott igazából az alagút túloldaláig a sávban korrektül lehet haladni, majd a végén követed a bringautat.
(#29998) Vasinger!: nekem egy olyan első nap letört az Andrássy úton a kerékpár- és gyalogúton.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...