Hirdetés

Aktív témák

  • válasz venember83 #47437 üzenetére

    Tegnap éjjel 2kor indult egy ismerős (ill. 2), velük kimentem Münchenbe.
    10re ott voltam a srácnál, 17 év körüli gyerek, teljesen normálisnak ismertem meg.
    Bicaj már kint, nagyon tetszett első blikkre... másodikra is:)
    Duma duma, mondom akkor térjünk a lényegre.
    Felni nincs elfékezve, körmöm mellett megfuttattam a kereket, 8-as sincs benne, vagy egy egészen minimális, max fél milis. Nyereg is teljesen jó, kormány is, fékváltó-karok kopottak, de működnek, bár talán a jobbos kicsit lötyög. Az lehet, hogy amivel az első tányérokon váltod a fokozatokat, az 3 sebességes? Mert lefele hármat kattant...
    Aztán a nagy lánctányér az tényleg el van kopva, de még van benne jópár ezer km szerintem.
    Srác nézi a gumit, lapos. Szó nélkül hozott egy pumpát, és többszöri próbálkozás után szó nélkül hozott egy belsőt, és kicserélte. Teljesen korrekt az arc. Villán két helyen (gombostű-fej) lepattanva a lakk, de se nem rotyog, se nem lötyög, szorulásnak nyoma sincs.
    Szóval teljesen meg voltam elégedve a géppel, már láttam, hogy nem kell 16km-t gyalogolnom az Allianz-Arenáig.
    Mondom átnézem a vázat is. No, itt kezdődtek a gondok. Amik a képen vannak. Nézem nézem, mondom neki, hogy ez repedt. (elég egyértelmű, hogy a kulacstartótól sugárirányban nem reped meg a festék :) )
    Srác váltig állítja, hogy csak a festék van megrepedve. Mondom, hidd el, hogy nem. Duma-duma, hozott egy svájci-bicskát. Kérdezi, hogy nem baj-e, hogy megkaparja a festést, megmutatja, hogy csak a festés.
    Mondom neki, hogy még a tied a bicaj, keine problem, hajrá. Gyerek elkezdi vakarni a gépet, ahogy halad vele, úgy komorodik, és kerekedik a szeme... majdnem mentőt kellett hívnom, mert ledermedt amikor látta, hogy tényleg el van repedve a váz. Több irányba is 1-2 centi közti távolságban.
    Mondja, hogy telefonálna egyet...
    -Addig mennék vele, lehet?
    -Persze...
    SPD-t feldobtam, gyerekek valami kurva jó :D Még így is, hogy nincs jól beállítva a váltó, marha jó tekerni, ráadásul az egész bicaj nincs szerintem 5 kiló... Nagyon tetszik :)
    Szóval a váz repedt.
    A másik ami para, hogy ahol a váltóbowdenek elmennek a váz mellett, az egyik oldalon a bowden megkarcolt a festést, mert hozzáér a vázhoz. Szóval szerintem meg is van görbülve az alsó cső.
    Beszélgetek a sráccal, aztán a végén mondtam neki, hogy sorry, de ezt én így nem veszem meg.
    Aztán annyiban maradtunk, hogy hazajövök, megkérdezem egy nagyon jó alus ismerősöm, hogy javítható-e ez, aztán kontaktolunk.
    Most az az infó, hogy javítható, de a varratokat nem lehet eltűntetni...
    Most azon gondolkodom, megírom a srácnak, hogy a váz kivételével érdekel minden, mondjuk 250 euro-ért.
    De az a váz szerintem ezek ismeretében kuka...
    Elköszöntünk, bocsánatot kért megint, rám pedig várt egy kellemes 16km-es séta Münchenen keresztül...

    szerk:
    (#47439) ---Lasali---
    alu.
    Viszont az a agyaknál normális, hogy az egyik oldalon a csavarok teljesen be vannak tekerve, a másik oldalon pedig nem?
    Mármint, hogy ha nézed az agyat, vannak rajta a karok, amiken meg tudod húzni a küllőket. Egy ilyen karon az egyik csavar be van tekerve, a másik síkban van a felülettel. De mindegyiknél ez a helyzet.
    Nem tudom, hogy érthető-e amit írok :)

    [ Szerkesztve ]

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Aktív témák