- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #29498 üzenetére
Miért, mi is ez?
-
szki
őstag
válasz venember83 #29498 üzenetére
Azt hittem a gatyájukba ürítenek. Ügyes
-
venember83
nagyúr
Ne vicceljünk már, a szivacs szépen felszívja, aztán majd húgyszagúan fog felállni a dobogóra a két modellcsajszi közé, hogy felvegye a sárga mezt?
Szerintem nagyrészt megoldják pisilés nélkül, de nem egyszer volt már példa csoportos vizelésre is az út szélén, amikor az egész mezőny lehúzott. Az biztos valami hosszú etap volt.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Jamby18 #29497 üzenetére
Napi 1,8l így nyári melegben kevés (szerintem), szóval azon nyugodtan lehet növelni
Más:
Beolajoztam ma a láncot, és közben észrevettem, hogy valami első váltóval nincs rendben, középső tányéron, illetve hátul is a közepe táján (3. - 4. tárcsán, a legnagyobbtól nézve, szóval azért ott még illene jónak lennie) surlódó hang jön a lánctól... némi bugkeresés után úgy nézett ki a dolog, hogy nem az oldalsó lemezekhez, hanem a belső lemez belső felén van egy kis kitüremkedés (gondolom felfele váltást könnyítendő), ahhoz ér hozzá. Főleg akkor jön ha hátrefele tekerem a pedált (nem olyan feszes), rendes tekerésnél pár mm-t elmozdul és már jónak tűnik (vagy csak épphogy hozzáér, nehéz volt eldönteni). Aztán közben állítgattam bowden feszességet is (igazából ezt feladtam, gondoltam megkérdem itt, mi a helyzet), és utána eltünt a surlódás Lehetséges ez, vagy nagyon hülyeség?
Akármelyik verzió is, érdemes esetleg lentebb rakni kicsit az első váltót? Csavarokon hiába állítgattam, a surlódó hangot nem sikerült vele megszüntetnem, azért gondoltam erre. Vagy meg kéne próbálnom az L csavart jobban megtekerni? (csak félek akkor meg ledobja majd befele a láncot, mert legkisebb tárcsán minden tökéletes volt már az állítgatás előtt is) -
gooool
őstag
Gyors kérdés:
Miért van az, hogy a kormányom ha párszor kanyarodok vele beszorul?
Új, ipari csapágyas a kormánycsapágy, új a kormányfej és a kormány is, ma raktam össze.
Ha jobbra fordítom ráhúzza azt a menetes kupakot és beszorul az égész. Ha nem tekerem rá teljesen, akkor viszont kotyog az egész szerkezet. (1" menetes csapágy, diós kormányfej)Esetleg valakinek valami tipp?
Köszi!
Üdv, Balázs
-
bimbilla09
tag
ma ugy szarra aztam, mint meg soha, raadasul a pofamba fujta a szel az esot, nem lattam semmit. vicces volt... jart meg valaki igy?
-
rétisün
veterán
válasz gooool #29507 üzenetére
ha jól emlékszem a régi menetes kormánycsapágy-szerelésekből, a záróanya alatt kell lenni egy alátétnek, ami a menetes rész hornyába akadva megakadályozza, hogy a záróanya elforogjon, amikor a kormányt fordítod.
a felső felén a kormánycsapágynak tehát van egy anya (2), aminek az alsó fele egyben a golyópálya (nem tudom, mi a jó szó , az a bizonyos alátét (A), és a záróanya (1), amit az alsóval összeszorítva, amolyan ellenanyaként rögzíti a megfelelő, se nem kotyog, se nem laza állásban.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
rétisün
veterán
válasz gooool #29510 üzenetére
előbb esetleg próbáld meg a golyóskosarat megfordítani, hátha nem mindegy, hogy van benn, ha az se segít, akkor meg tedd bele azt, amit az új csapágyhoz adtak.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
eszgé100
őstag
sziasztok!
sikerült összekaparni egy kis pénzmagot, és szeretnék venni, egy munkába járós biciklit magamnak és páromnak. ahogy a környéken körbenéztem ezeket találtam, ami szerintem nekem megfelelne:
Giant Roam 3
Giant Roam 4
annyira nem ismerem őket, csak egy-két embert kérdeztem akiknek hasonló (vagy ilyen) van ők elégedettek voltak vele. nem nagy terhelésen használnánk (átl. napi 5-10 km +- amilyen kedvünk lesz , általában csak városban, de sajnos van egy-két út, ami csapnivaló minőségű ezért vennénk valami hasonló felépítésűt, valamint túrákra a tengerparton, viszont ott van rendes kerékpárút. én úgy érzem nekünk az olcsóbbik is megfelelne, de ha a másik plusz felszereltsége megéri azt az 50 font pluszt, akkor azon nem fog múlni. esetleg, ha tudtok ajánlani valami hasonlót (max) ilyen árban, ami jobban megérné, azt is megköszönném"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
ludsimon
veterán
Ceva. Mond ez neked valamit? Ott dolgozom. Fizikai meló, szóval nem mondom azt, hogy álom, de csinálnám egész nyáron, ha lehetne!!
2 battai srác is dolgozik itt, illetve 7 Bp-i, velem együtt.Mától write only módba kapcsoltam, aki keres vagy valamit ír privátba tegye! Nem fogom tudni átolvasni a dolgokat!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Meg még 1 kérdés.
El tudom reggel még olvasni mert délben indulok úgyis.Szóval mondjuk amúgy is a biciklivel való kimenés felejtős de teljesen, mivel SEMMI sincs gyakorlatilag, csak oda van támasztva a bejárat elé a bicikli azt csókolom.....
SEMMI tároló, bevinni tilos,. stb...
De amúgy 6-oson végig full kint van a tábla.
Szóval a kérdés.
Hogy közlekedsz Te a 6-oson nap mint nap, ha tiltva vagy?undefined
-
Toomy
senior tag
válasz Cathfaern #24345 üzenetére
Ez az ANT+ os dolog ez pontosan micsoda?
Ezt a videot figyeltem, mert elvileg az endo ki tudja jelezni a szívritmus mellett a pedál fordulat mérést is. Viszont még nem találtam megfelelő cuccot android alá. Bár ez a görgős fickó valami garminos motyóval használta az endo-t. Viszont ahogy nézem ez telefon függő dolog is -
sghc_toma
senior tag
az ANT Radio Service-t kell feltenni, utana az Endomondo mar megtalalja az ANT protokollon beszelo kutyuket, ha kered tole: Settings | Accessory Settings | Connect To Sensors.. a linkelt oldalon van egy lista a telokrol, amik tudnak ANT+-ul..
in asm we trust
-
-
szki
őstag
válasz Doki-HUN1978 #29521 üzenetére
Angliában drágább a használt bicikli, mint a használt autó
-
eszgé100
őstag
válasz Doki-HUN1978 #29521 üzenetére
Nem merek használtat venni, mert annyira nem értek hozzá, biztos átvágnának, meg a szereléssel sem szeretnék szórakozni, ezért szeretnénk újat. Fontos a megbízhatóság, és ahogy néztem, nem hinném, hogy széthullanának egy-két hónap alatt, mint párom Tescos biciklije (az kb 3 hónapos, de megy a kukába). Ha tudnál linkelni egy párat, vagy csak röviden le tudnád írni, hogy milyen a "jobb felszereltség" ilyen árban, azzal nagyon sokat segítenél
szki: maga az autó olcsó, de a biztosítás iszonyat rájuk, egy 10 éves Lexus IS 200-at lehet már kapni 1000-1500-ért, az éves biztosítása meg 4000 fölött van
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz eszgé100 #29523 üzenetére
Váltóból válassz Shimano Deore-t, a teleszkópból, meg Rock Shox Dart legalább legyen, vagy ezek kategóriája.
Hobby célra ezek már bőven megfelelnek és megbízhatóságukra sem lesz panasz.
Újonnan lehet nem kapod meg ezeket ennyi pénzért, de ha hosszabb távra tervezed a bringát, szvsz megéri kicsit többet kiadni ezekért.
Itt olvashatsz tapasztalatokat. (ha még nem ismerted)
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Toomy
senior tag
válasz sghc_toma #29520 üzenetére
Köszi, megpróbálok még olvasgatni róla
(#29518) ludsimon - Hogy közlekedsz Te a 6-oson nap mint nap, ha tiltva vagy?
Én úgy közlekedek a hatoson, hogy az Érdi körforgalomig a 7-esen megyek, de Diósdon is van tiltó tábla és Érden a nagy TESCO-s körforgalomnál csatlakozok a 6-osra, ami a dombtetőig 7-es is és onnan kb. 1km még a Batta bekötő út. Ott szoktak strázsálni a szervek. -
Jamby18
senior tag
válasz Ł-IceRocK-Ł #29513 üzenetére
Szénsavmentest szoktam inni, általában szörpöt. Vérnyomás rendben, bár reggel kicsit gyengécske vagyok. Szívritmust hogy tudnám kideríteni ha gond van, háziorvos, beutaló, terheléses EKG?
-
Bati0501
őstag
[link]
A lecke fel van adva! -
Toomy
senior tag
válasz ludsimon #29528 üzenetére
Szerintem, mert elég sűrű és gyors forgalmú. Én azon az 1km-es szakaszon vagyok isten igazából kiakadva. Van egy földút, de az katasztrofális minőségű, mert a traktorok járják nap mint nap. Egy párszor mentem már rajta, és estem is. Ezért inkább kihagyom és kockáztatok és próbálok magyarázkodni...
-
szki
őstag
válasz ludsimon #29528 üzenetére
Pláne hogy már rég kész az M6... Azért régebben ez halálút volt Paksig. Meg azért Érdid elég rendesen van ám autós forgalom még mindig!
A 6-os alsó szakaszán viszont lehet bicajozni Barcstól-Pécsig (66 km-es szakasz). Csak Szentlőrincnél van kitiltva a bicajos, ahol pár kilométerre le kell térni a párhuzamos útra.
Volt egyszer egy szdsz-es képviselő, aki nagyon akarta a Bp.-Pécs kerékpárutat, de végül nem lett belőle semmi Gondolom a Szekszárd környéki szőlőihez ment a pénz vissza nem térítendő támogatásként...A 7-es főút alsó szakaszán is vannak tiltások (Nagykanizsa-Letenye), pedig ott is párhuzamos az M7, és alig van autós forgalom. Viszont nincs más lehetőség Letenyére eljutni, tehát szabálytalankodni kell
-
deicide
veterán
válasz ludsimon #29528 üzenetére
Meg hogy máshogy közelítenéd meg nagy kitérő nélkül? Pl múltkor a 8-as főúton mentem Veszprémtől a 72-es útig (5km, végigtáblázva hogy trakesz, kerékpár tilos), mert Berhidán keresztül Fehérvárra mentem. Ajánljon már a kedves hatóság akkor alternatív útvonalat...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
sanzi89
addikt
Végre rászántam magam egy normális műhelypumpa vásárlására. Kinéztem a BikeFun Steeltowert, valakinek van róla véleménye? A bringán egy BikeFun Cleverhead pumpám van, és csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni.
Illetve a B+ Etch markolatom is kezd szétmállani 2 év használat alatt - ez egyébként normális? - így új markolatot is keresek. A Hervisben sikerült 500Ft-ért venni szarvakat, így most már biztosan tudom, hogy nekem kell hosszú távon is szarv a bringára. Ezek miatt a BikeFun Ergo 2-n akadt meg a szemem. Elég húzós ára van, megér ennyit?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
rii
nagyúr
válasz sanzi89 #29533 üzenetére
ha esetéleg másikat is nézel még, akkor szerintem olyat ne vegyél, aminek két adaptere adaptere vagy milye van (kicsit fáradt vagyok, elnézést)
nekem egy blackburn van
autó szelep, meg dunlop szelephez
inteligens az ewsetek 99%-ban, és csak azon a nyíláson küldi a levegőt, ami be van dugva, de 1%-ban meg a Dunlop-on, és nem vágom, hogy miért
inkább egy kimenet, és maximum adapterrel.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
sanzi89
addikt
Ennek ilyen CleverHead feje van, vagy micsoda, ilyen van a kis pumpán is, ez szerintem remek konstrukció. Plusz mivel 99.9999%-ban auto szelepet fújnék, így nagyon az se érdekelne, ha csak ilyet tudna.
Régen volt egy aránylag normális pumpánk, ami auto és a régi szelepekhez is jó volt, de annak is ez a két nyílás közötti automatikus váltó része döglött meg, mindig nyomta mindkét lyukon a levegőt. Ezt megoldottuk, hogy csak auto szelepes az összes belső, és egy pumpát veszünk.@Djuree
Köszi a megerősítést![ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
rii
nagyúr
meg tudom kérdezni, hogy a régi, 90-es években használt, klasszikus defektragastzás hogy is nézett ki?
0. egy rossz gumiból foltnak valót kivágni
1. higiítóval (vagy vlaamivel, ... de mivel?) le kell tisztítani mind a folt, mint a luk ragasztandó részét
2. "dörzsölő" célszerszámmal érdesíteni a felületet
3. bekenni ragasztóval (na de milyennel?)
4. a rasztót meddig kell állni hagyni a felületen?
5. két falap közé berakni, és egy bazni nehéz súllyal összenyomni
6. 24h -ig így hagyni.durrdefektet lehet jaívtani?
szép kis 5 cm-es szaakdásom van .. egy régi keró régi gumiköpenye szétszakadt, belső meg ki ....[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
dqdb
nagyúr
válasz sanzi89 #29533 üzenetére
Ezek miatt a BikeFun Ergo 2-n akadt meg a szemem. Elég húzós ára van, megér ennyit?
Ha zsibbadós a kezed, akkor mindenféleképpen. Ha nem, akkor is megérhet ennyi a kényelem.Cathfaern: ilyen van nekem is, tökéletes
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
félisten
Sziasztok!
Van 6db felesleges trekking belsőm:
- 3db Bontrager 28-44 - presta szelep (2db hazsnált, 1db új)
- 3db Kenda - 28-47 - autószelep (nem végig menetes) (újak, de 2db már egyszer be volt szerelve, de 0km-esek)Ezen kívül van 2x2db Kenda külsőm: 37-esek és 44-esek. Ha a 44-es befér a vázamba, akkor a 37-es eladó, ha nem, akkor a 44-es.
Este kiderül.Árat mondjatok ti.
Bici
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Cathfaern
nagyúr
Többek között te ajánlottad
Ha már ergonomikus markolat: Hogy kell ezeknek állnia? (tudom, hogy pont jó legyen ) Múltkor mikor voltam szervízben rakattam fel, viszont nem vagyok meggyőzve arról, hogy ez teljesen tökéletesen sikerült nekik, viszont mivel sose láttam még ilyet közelebbről, nem tudom, hogy az én kezemnek furcsa csak (még), vagy rosszul lett felrakva.
Illetve az utóbbi a helyzet, akkor hogy lehetne utólag javítani ezen? -
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #29542 üzenetére
nem tudom, hogy az én kezemnek furcsa csak (még), vagy rosszul lett felrakva
Ha furcsa, akkor szerintem rosszul lett felrakva, sanzi89 linkjét vedd alapnak. Nekem elsőre is annyira természetes és kényelmes volt, hogy elmondani nem lehet. Ha kényelmetlen, akkor érdemes óvatosan forgatni és közben folyamatosan tesztelni az aktuális állapotot, lehetőleg az egyik kezedre koncentrálva csak.Én a múlt héten állítottam a bringámon lévő Ergon GA1-L (ami bár nem úgy néz ki, de ergonomikus) jobb oldalán, mert aznap feledékenységből kesztyű nélkül indultam el, és anélkül csúszkált rajta a jobb kezem (a bal rendben volt). Ennek tökéletes megoldásához kevesebb, mint 1 mm-t kellett csak fordítani rajta (aznap elmentem hegyet mászni vele, volt 40 km/h környékén abszolvált rázós lejtő is, és izzadtságban tocsogva sem csúszott), szóval a pontos belövés fontos és hosszadalmas folyamat. Kesztyűvel ezelőtt is tökéletes volt, mert az tapadt annyit, hogy ezt a kis különbséget áthidalta, szóval ha tekersz néha kesztyű nélkül, akkor úgy lődd be a markolatot, ne kesztyűben.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
SOAD19
addikt
Hali!
Kellene nekem egy új nyeregcső, mert a gyári kuka, nem látja el a feladatát. Az a gond vele, hogy a nyerget egyszerűen nem tudom vele helyén tartani, állandóan beállítom, majd kis idő múlva hátracsúszik a nyereg. Pedig kezdetben is izomból meghúztam a csavart, már a gagyi imbuszkulcs se bírta, és eldeformálódott. Nem rég haverommal gumit tettünk a nyeregcső foglalalt és a nyeregszár közé, de így is hátra csúszik.
A kérdésem, az lenne, hogy milyen összegben gondolkodjak, mennyitől éri meg venni nyeregcsövet, ami normálisan a beállított pozícióban tartja a nyerget?!És egy másik kérdés. Tegnap vettem észre, hogy tekerek és ugrik egyet a lánctányér/pedál, jól gondolom, hogy a lánctányér kopott el, mint ludsimon-nál?!
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Akkor ma este bizony markolatállítás lesz Hihetetlen azért, hogy az ember vagy betanul mindenbe, vagy semmi se lesz tökéletes, mert egyszerűen nincs egy szakember/szervíz amelyik 100%-osan végezné a dolgát Érdemes valami trükköt bevetni markolat forgatáshoz (wd40-et írták páran ahogy néztem), vagy próbáljam meg először simán erőből?
-
dqdb
nagyúr
válasz Cathfaern #29546 üzenetére
Az ilyen típusú markolatot csak hozzád igazítva lehet jól belőni, mert az ergonomikus rész szöge függ a magasságodtól és testtartásodtól.
Nem csavaros véletlenül a markolat? Ha igen, akkor egyszerű az állítás, ha nem, akkor izomból kell forgatni, és arra készülj fel, hogy utána pár óráig nehéz lesz bármid is kézbe venned
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
mercenaire
tag
válasz SOAD19 #29545 üzenetére
Akkor olyat vegyél amelyik két csavaros, azt jobban meg lehet húzni.
Itt nézz szét esteleg.
[link]Itt biztos találsz megfelelőt.
Nem cseréltél mostanában láncot vagy fogaskereket, mert amíg nincs összekopva bizony terhelésnél ugorhat.http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=mercenaire
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest