- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #20787 üzenetére
"Összesen 6x nem adták meg az elsőbbséget, alkalmanként max 1 ha becsúszik, de most rengeteg volt."
Front van, ilyenkor sajnos meghülyülnek az emberek.
Amúgy azt veszem észre, hogy nagyon sokan (főleg idősebbek), ha biciklit látnak, akkor rögtön a max 10 km/h-s tempóra számítanak, és az alapján kanyarodnak ki, illetve adják meg az elsőbbséget. Pedig kicsit jobb eddzéssel és biciklivel simán lehet kocsi tempóval (40 km/h) is közlekedni"Azt jól sejtem izomtömeg növeléssel tudom fejleszteni?"
Tökéletes technikát feltételezve igen, csak azzal Ami nagyon sokat számít, az ha spd-t jól tudod használni (tényleg 360 fokban tekersz), ezzel sokkal többet lehet nyerni mint rövid távon (több erőt tudsz átadni a biciklinek), mind hosszú távon (több izomcsoportot használsz, kevésbé fáradsz). Megjegyzem, hogy nem SPD pedállal is nagyon sokat lehet nyerni azon, ha nem csak "lefele" nyomja az ember a pedált, hanem meghúzza kicsit hátrafele is (ez rendes pedállal is megoldható, csak kicsit le kell szorítani a lábfejet). Aztán sokat tud segíteni a kiállás is: ha kisebb emelkedő van (vagy hosszabb emelkedőn egy rövidebb meredek rész), ahol normál tekerésel lelassulnál, de kiállva gyorsan "felsprintelsz" és alig vesztesz sebességet. Persze a kiállás ugyancsak elég technikás dolog (ha túlzottan billegsz, ha nem megfelelő váltófokozatban állsz ki, ha rosszul ülsz vissza, akkor simán elveszted azt a pluszt, amit a kiállással nyertél volna). Aztán a test/kéztartásod is sokat számít emelkedőn: mindig hajlított kézzel kell tekerni, még csak véletlenül se támaszd ki magad, hanem tartsd lazán a kezed és hajolj rá a biciklire, ugyanis így sokkal több erőt tudsz átadni (mondjuk koskormánnyal ha nem felsőfogásban tekersz, akkor ezek azért nagyjából teljesülnek ).
Ha ezek mind mennek tökéletesen, akkor tényleg csak az izomtömeg marad[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...