- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Ezekben a színekben érkezik a Pixel 8a
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Százezer alatti készülékeket hozott a Realme
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
Hirdetés
-
Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
gp A sokak által várt folytatás valamikor idén érkezik PC-re és konzolokra, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Körvonalazódik a HMD Pulse Pro is
ma A kiszivárgott információk alapján kedvező áron, és két 50 megapixeles kamerával érkezhet a HMD egyik első saját készüléke.
-
Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
it A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Toomy
senior tag
válasz venember83 #20752 üzenetére
Akkor a többség döntött 2 vs. 1 . Marad.
-
:MTC:kandur
tag
válasz fpeter07 #20730 üzenetére
nem az első maratonom, csak az első bp-i versenyem... múlt héten itt szegeden volt egy 65km-es túra, földút, töltés, aszfalt kombóban. 2ó58p alatt tekertem végig.
7 évig eveztem, nekem az állóképességgel nincs túl nagy gondom. most alakítgatom a bringát, tapasztalgatom a paripámat
Ha szép idő lesz holnap is megyek egy nagyobb kört.★★★★★
-
rii
nagyúr
kerékpár-roncstelp van bp-en valahol?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Bati0501
őstag
válasz belaazallat #20759 üzenetére
Én is szeretem.
-
Xantomas
őstag
válasz Bagira01 #20741 üzenetére
minimális költséggel felújíthatod, de készülj rá, hogy nagyon óvni kell, mert colos acél vízcsövekből gyártották, és horpadás esetén hajlamos összecsuklani, és ha reped, akkor törik is.
Viszont az előnye, hogy 622-es kerékhez van méretezve, így a modern alkatrészek is rámennek, csak picit reszelni kell a fékeken, hogy a benyúlásuk ok legyen.
Ha pálya váz, akkor ez nem áll, mert azokat viszont colombus cr-mo csövekből csinálták, és örök életűek. Onnan lehet felismerni, hogy "gyárilag" nincs rajtuk fék, se annak a helye.
Mod: a kormáncspágy az nem ISO, és nem olasz menetes, hanem francia szóval, ha a kormánycsapágy szét van ütve, kopva, akkor számíthatsz villa cserére is, mert nem kapsz hozzá újat emberi áron. Ráadásul a villa belső átmérője 21.1mm, nem 22.2, szóval másik outi kormányszár is kilőve. A középcsapágyra ugyan ez vonatkozik. A tengely cserélhető benne négyszögesre, de monoblokk nem tehető bele. Ugyan ezek vonatkoznak a régi peugeot országútikra is.
Egy szó mint száz, ha nem tudod újrazsírozással, lánccserével mozgásképes állapotba hozni, akkor csak nagy pénzeket beleőlve lesz egy használható bringád.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #20728 üzenetére
minap futottam bele, barátnőm bringája által egy olyan menetes agyba, amilyen belső fogazást eddig még nem láttam. Sokkal vékonyabb borgák vannak benne, ráadásul sűrűbbek is, mint a shimano, vagy azokkal kompatibilis. Van egy kínai racsnikhoz való szerszámom is, de az is rossz volt hozzá.
A környék boltjaiban is azt mondták, hogy veszett ügy. Csak úgy tudnák leszedni, hogy a záró fogast lekapják két láncostorral, utána az összed fogaskereket a kalapácsházzal együtt, majd csőfogóval azt a részét, ami az agyra van menettel felfogatva. Ha nincs szétkopva, inkább használja el, majd csak akkor szenvedjünk vele."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
Eljött a nagy nap. Wááá
Alig bírtam elaludni, aztán meg arról álmodtam bolyozok valahol már vele.undefined
-
ludsimon
veterán
"az Országos Rendőr-főkapitányság fokozottan ellenőrzi az autósokat, motorosokat és kerékpárosokat, mondta Bényi Mónika, az ORFK szóvivője."
[link]undefined
-
Xantomas
őstag
válasz Doki-HUN1978 #20706 üzenetére
meg ne próbáld!!!
Erősen nedvszívó,(ezt kb minden citros tudja) egy saras tekerés után, a szimeringnél felvenne egy csomó nedvessédet, valamint pár nap alatt szépen megenné a teló műanyag alkatrészeit.Telóba ráadásul nem rakunk ásványi, csak szintetikus olajat.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #20781 üzenetére
arra gondolsz, hogy én gerjesztem a hidegfrontot?
az tuti, ha tudnék ilyent, nem hidegfront jönne hosszú hétvégére.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
belaazallat
addikt
válasz rétisün #20782 üzenetére
Itt (Kaposváron) folyamatosan arra gondolok, hogy jó idő, jó idő, jó idő...
és mindjárt ki süt a nap. Szerk(erős túlzással)
Ha biciklizni akar az ember nincs olyan, hogy rossz idő!
Tudom én rosszul vagyok összerakva, mert én Zánkára menet is élveztem a szakadó esőt, múltkor 7 fokban hideg szélben nyomtam 63km-t, meg tegnap esőben is tekertem, igaz városban, 6 km-t.Lehet mindjárt felmérgelem magam és elmegyek tekerni.
Szerk:
Jó annak, akinek vannak téli göncei. Én 7 fokban kénytelen voltam rövidnadrágban tekerni. Hosszúban nem szeretek.
Ma sem jött meg a térdmelegítőm.[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #20783 üzenetére
"Ha biciklizni akar az ember nincs olyan, hogy rossz idő"
persze, ez igaz (én is mentem decemberben, januárban is) csak azért így áprilisban már jobb lenne 15-20 fokban tekerni, nem megint előszedni a téli göncöket...
mondjuk esőben én nem indulok el
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fpeter07
veterán
válasz Bati0501 #20762 üzenetére
Neem? Már sokszor meglepődtem, hogy mennyire egyben van a gépezet. Ugyan az enyém egy szerényebb Greenway, de hála a mostani akciónak már dupláztam az eredeti árát. Sok kicsi sokra megy. Jobb bringát az alsó kategóriában el sem tudnék képzelni. Mint írták, csak kicsit vagyok elfogult.
Most már csak azt bánom, hogy esős idő van. Nincs szívem már első alkalommal összekoszolni a hajtást. -
ludsimon
veterán
Én nem tudtam ilyen jó dolog ez az outizás.
Semmim nem fáj, pedig eléggé megnyomtam a tempót.
Síkon 32 km/h-t tartottam, kis leejtő meg magától ment 45-50 km/h felé.
Meg Isaszeg előtt egy outis megelőzött, elég jó tempót tartottam mögötte 35-38 km/h ment ilyen 160-165 bpm-el, fasza volt az a rész mikor bolyoztunk.Avg: 156 bpm
101,68 km óra szerint, nettó 4:00:55.
[link]
A mászást kell erősítenem mostantól.
Ott gagyi vagyok 15-18 km/h megy csak.
Azt jól sejtem izomtömeg növeléssel tudom fejleszteni????Asszem még a hézagolókat is ki kell szednem a stucni alól, mert semmi bajom, tök fasza kényelmes mínuszba állított stucnival.
Mikor alsó fogásból fékkarfogásba megyek fel első reakció, hoppá gyerekek ez nem trekking bicikli.
Úgyhogy valamikor a hézagolókat átpakolom és akkor még alacsonyabban lesz.Meg annyi figyelmetlen autóssal sikerült találkoznom.
Összesen 6x nem adták meg az elsőbbséget, alkalmanként max 1 ha becsúszik, de most rengeteg volt.
Már elszállt az agyam hazafelé, a papika a Suzukival jön ki elém elsőbbségadás kötelező van neki kint, én jövök dombról 45 km/h-val satu és ordítottam te hülye barom és mutattam neki a rohadt táblát.Szerk.:
Hopp, nem azt a szar sports-trackert akartam belinkelni.Javítva a link újra!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #20787 üzenetére
"Összesen 6x nem adták meg az elsőbbséget, alkalmanként max 1 ha becsúszik, de most rengeteg volt."
Front van, ilyenkor sajnos meghülyülnek az emberek.
Amúgy azt veszem észre, hogy nagyon sokan (főleg idősebbek), ha biciklit látnak, akkor rögtön a max 10 km/h-s tempóra számítanak, és az alapján kanyarodnak ki, illetve adják meg az elsőbbséget. Pedig kicsit jobb eddzéssel és biciklivel simán lehet kocsi tempóval (40 km/h) is közlekedni"Azt jól sejtem izomtömeg növeléssel tudom fejleszteni?"
Tökéletes technikát feltételezve igen, csak azzal Ami nagyon sokat számít, az ha spd-t jól tudod használni (tényleg 360 fokban tekersz), ezzel sokkal többet lehet nyerni mint rövid távon (több erőt tudsz átadni a biciklinek), mind hosszú távon (több izomcsoportot használsz, kevésbé fáradsz). Megjegyzem, hogy nem SPD pedállal is nagyon sokat lehet nyerni azon, ha nem csak "lefele" nyomja az ember a pedált, hanem meghúzza kicsit hátrafele is (ez rendes pedállal is megoldható, csak kicsit le kell szorítani a lábfejet). Aztán sokat tud segíteni a kiállás is: ha kisebb emelkedő van (vagy hosszabb emelkedőn egy rövidebb meredek rész), ahol normál tekerésel lelassulnál, de kiállva gyorsan "felsprintelsz" és alig vesztesz sebességet. Persze a kiállás ugyancsak elég technikás dolog (ha túlzottan billegsz, ha nem megfelelő váltófokozatban állsz ki, ha rosszul ülsz vissza, akkor simán elveszted azt a pluszt, amit a kiállással nyertél volna). Aztán a test/kéztartásod is sokat számít emelkedőn: mindig hajlított kézzel kell tekerni, még csak véletlenül se támaszd ki magad, hanem tartsd lazán a kezed és hajolj rá a biciklire, ugyanis így sokkal több erőt tudsz átadni (mondjuk koskormánnyal ha nem felsőfogásban tekersz, akkor ezek azért nagyjából teljesülnek ).
Ha ezek mind mennek tökéletesen, akkor tényleg csak az izomtömeg marad[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
Sztornó, nem ide.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #20788 üzenetére
Köszi a részletes infót!
360 fokban nem is megy, de fel le tudom már mozgatni.
Állítólag nagyon sok gyakorlás alatt tud beivódni a teljes 360 fokos tolás, húzás és közben mikor húzod akkor kicsit emelni kell a lábat, így más izomcsoport mozog ezeket én is tudom, de gyakorlatban baromi nehéz megvalósítani.
Állítólag profi versenyzők se képesek a teljes szabályos 360 fokra. Már nem tudom kicsoda nem ugrik be a neve, asszem Armstong sajátította el és állítólag ő valós 360 fokos folyamatos mozgást tud leírni az összes elérhető izomcsoportal.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #20789 üzenetére
Nem felejtettem el. Az ígért képek.
Csak baromi lassan tölti fel most vmiért.Az én kigondolásom volt az egész úgy ahogy van, a megvalósítás szintén engem illet meg.
Összkép az én ízlésemnek 100%-ig tökéletes. Imádom egyszerűen. Elkezdtem becézgetni útközben, ez már beteges szinte.Első nekifutásra majdnem elbaszott egy kereszteződésben egy autó.
Az volt a szerencsém, hogy nem leejtős volt az út.
Felültem és akkor nézek jobbra jön egy autó, én hülye meg első reakcióból az egyenes kormányhoz hozzászokva kerestem a féket végül letettem a lábam és megálltam.Aztán többet nem fordult elő.
Ez az egyenes kormányos berögződés veszélyes is lehet.undefined
-
hoffman_
nagyúr
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
venember83
nagyúr
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #20793 üzenetére
Nyereg szerinted magas vagy alacsony?
Nekem pont jó.
Rájöttem, hogy mitől fájdul meg mindig 20-30 km után a sarkamnál az a ín. Mert túlságosan távol volt a nyereg, lejjebb hoztam 2 cm azóta meg semmi bajom, semmi nem fáj.Szerk.:
Nekem a kedvencem a vezérlőpult.
Egyenes kormányról átülve outira millió 1 fogást találni rajta.Szerk2.:
Ronda, hát ez megint csak ízlés kérdése.
Szerintem ad a bringának egy kis futurisztikát.[ Szerkesztve ]
undefined
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #20794 üzenetére
mintha a baloldali fékváltókar kicsit kifelé állna....
gratula, ezek szerint tetszik az outizás
mod: bele kell húznom, mert ezzel a lelkesedéssel nagyon hamar utolérsz km-gyűjtögetésben...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #20795 üzenetére
Én is néztem mint ha kicsit kijjebb állna, de hát nem volt viszonyítási alapom hogy kéne feltenni...
Életemben először láttam ilyen közelről outi kormányt és először szereltem.Szerintem ahhoz képest nem lett rossz.
Majd finomhangolom és akkor előre fog nézni.undefined
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Ma gondoltam egyet, és előkaptam a sufni mélyéről apám első bicóját, amin kb. 20-25 éve nem ült ember, hogy hátha olyan állapotba lehetne hozni, hogy lehessen vele menni. Elsőre meglepődtem, hogy milyen jó állapotban van, de most a képeket nézve már nem tűnik annyira felújíthatónak.
Az egész onnan indult, hogy eléggé sáros a montim, és nem akarok vele addig menni országúton, amíg le nem takarítom, meg ugye a sok gumicsere (amiből már elegem van ).... szóval ezért gondoltam, hogy pénzem nincs most outira, hogy két külön bicóm legyen, de esetleg ebből lehetne csinálni egyet. Vélemények? Tudom, hogy ehhez nagyon nehéz alkatrészeket szerezni, de egy kis centrírozás, wd40, meg egy új lánc csodákra képes. Amúgy országúti pedálom is van már, csak cipő kell hozzá.Szerk: az a km óra amúgy megér egy próbát, olyan retro feeling, nagyon bejön. Csak bowden kell hozzá (mert az úgy pörög), és működni fog, az mindenképpen rajta marad.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!