- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Doki-HUN1978 #20550 üzenetére
Pesten eleve nem látni biciklist járdán cikázni. Vagy az is kisgyerek vagy pedig 5km/h-val megy.
Itt mindenki tudja aki haladni akar az úton megy, mellesleg mint a többiek is írták a KRESZ is tiltja a járda használatát.
Itt például Pesten eléggé normálisak a kamionosok, idén már vagy 30-40 kamionos előzött és a legkorrektebbek, kimegy a másik sávba és úgy kerül ki.
Buszosok azok már nagyobb parasztok, szeretik kicentizni van, hogy 10 cm-el a kormány mellett csordogál, miközben ugyan úgy megvárhatná amíg a szembejövő elmegy és normálisan kikerül mint a kamionosok többsége.undefined
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #20550 üzenetére
Ennyi erővel ha szükségem van egy 60"-os tévére akkro ellopom. Nem ez a módja? Jaaa, dehát nekem kellett
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
atos19881101
senior tag
válasz ludsimon #20547 üzenetére
"Autós nem fog elütni ha normálisan közlekedsz. Nagyon kis esélye van, hogy ha normálisan közlekedsz elcsapjanak, kb annyi, mint hogy elvisz egy szív infarktus."
Ezt megcáfolnám. Ma egy posta furgon szó szerint keresztül akart rajtam menni, mert Ő úgy gondolta, hogy sávváltáskor csak neki van előnye ... és persze még neki nem tetszett a reakcióm ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Nyugdíjas
nagyúr
-
ludsimon
veterán
válasz atos19881101 #20555 üzenetére
Hát jó, lehet kicsit túloztam, de persze azt is számításba kell venni, hogy az autósok szemszögéből nézve a bringások a 'mit keres ez itt' kategória sajnos még mindig.
Én hagyom is hadd erősködjön. Engem nem érdekel, menjen csak. Majd ha elment akkor váltok sávot.Én csak a centizésektől vagyok kiakadva, mikor a balf@sz szórakozásból (mi másból) elhúz 100++++ km/h-val 10-20 cm-el mellettem.
Mi van ha épp egy kátyút akkor kerülök ki és ott az mondjuk 20 cm?
Mondjuk szar úton be is húzódok a sáv közepére és akkor látja a balfaszjóska, hogy ott csak úgy tud előzni ha kimegy a másik sávba.[ Szerkesztve ]
undefined
-
nagyúr
válasz ludsimon #20558 üzenetére
Én többet megyek autóval és mivel szoktam bringázni is (meg alapból) igyekszem odafigyelni a tekerőkre. Ha kell akár be is lassítok mögéjük amikor jön szembe valami. Páromat is igyekszem arra nevelni hogy tisztelje a bringásokat és vigyázzon rájuk. Neki eleinte a biciklisek problémát jelentettek, minél előbb ki akarta őket kerülni.
Sajnos úgy gondolom sok autós még így van vele. Főleg az itthoni közlekedési morállal.Més que un club!
-
-
siti
senior tag
válasz ludsimon #20558 üzenetére
'mit keres ez itt' kategória sajnos még mindig.
pont ez a gond.
meg amikor ez egyik kerékpáros 10-el megy a kerékpár úton, a másik meg éppen a tourdefrancra edz ugyanott, még egymással szemben is agresszívok, nem kell ide autós. ahogy kollega írta: fék-hajt-tövigfék-hajt... van aki sportol a bicajjal, van aki közlekedik, a harmadik meg a a csajokat bámulja. majd ha 5000Ft lesz a benzin és a bérünk ugyanannyi, akkor majd lesz többsávos kerékpárút. addig meg türelemFüle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
ludsimon
veterán
válasz Doki-HUN1978 #20561 üzenetére
Hát én az utóbbi 1 évben olyanról hallottam, hogy a biciklis azt gondolta körültekintés nélkül átmehet a zebrán csak úgy az útról lefordulva 90 fokban.
Meg mikor éjszaka kukásmellényben feltehetőleg részeg egyén az út közepén ment az autós meg elcsapta.
siti:
Eljön majd az az idő is amikor 1000Ft lesz 1 liter üzemanyag.
Akkor kénytelen lesz mindenki letenni az autót.
Csak ezzel 1 a baj. Ezzel az árak is fel fognak szökni a magasba, a fizetések meg ugyanannyi marad. Minden üzemanyaggal közlekedik.
Lassan el kellene tényleg kezdeni átállni az alternatív üzemanyagokra, már annyi megoldás van.
De hát valaki(k)nek így telik meg a zsebe ha 450 Ft 1 liter üzemanyag.[ Szerkesztve ]
undefined
-
KaraDani
addikt
válasz Doki-HUN1978 #20542 üzenetére
Ha 5-10km/h val tekersz a járdán legyen. De mondjuk az átlag közlekedik 25km/h -val, ami járműsebesség, és nem gyalogos. Sokkal nagyobb biztonságban vagyok az úton, az autók között, akik szabályok szerint közlekednek, mint akár egy megosztott gyalogos/bicikliúton. A másik meg, hogy a járda a gyalogosé! Amíg biciklis ezt nem tiszteli, nem kell elvárni azt sem, hogy a gyalogos tiszteletbentartsa, hogy a bicikliút meg a bringásé.
Ugyanannyira rühellem gyalogosként a járdán biciklivel normális tempóban közlekedőt (ha szépen lassan kikerül, nincs gond), mint biciklivel a bringaúton lézengő gyalogost, vagy autóval a semmi közepén átrohangáló gyalogost. -
rii
nagyúr
(#20549) Djuree:
neki se érdeke hogy a kereke alá kerülj, ne félj ;-)
nekem már busz is akart kijönni elém körforgalomban, mondtam neki: OTTMRADASZ, és belertapostam, .... nemkicsit kellett belefékeznie a parasztjánaknekem is volt már h megjelent mellettem egy 1 m magas kamionkerék, lökött már ki busz
de ez nem indok arra, hogy akkor én meg a gyalogosok kárára kerékpározzak a járdán. Egyszerűen itt kezdődik a kuturált közlekedés.(#20557) siti
persze hogy nem kell járdán 40-el menni ... de aki odatéved, az tegye ezt
kulruráltan, max 10-el, nem csengetve, nem farolgatvapiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
szki
őstag
válasz KaraDani #20564 üzenetére
+1
Annyival kiegészíteném, hogy én autós vagyok, biciklis, és gyalogos is (vagy épp bicikliúton futó). Már nem babakocsizok, és nem járkálok totyogó kisgyerekkel a járdán. De pár éve nagyon rühelltem, amikor bicajosok zavargóztak a járdán. Családostul a kizárólag gyalogosoknak fenntartott területen sétálgattam családostul, és nagyon nem komáltam az odatévedő bicajosokat (Pécs).
Szóval csak ésszel közlekedni! Nem egyetlen résztvevő van csak közlekedésben! -
Toomy
senior tag
ludsimon - rétisün - szki Jó nektek, nekem ma rengeteg munkám van és nem tudom kihasználni ezt a csodaszép időt Pedig jó lenne már rövidben tekerni és ez a mai nap erre pont alkalmas lett volna.
-
-
rii
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #20566 üzenetére
aztán majd hallasz kisgyerekekről, akiket kerékpárosok sodornak el a járdán
hurráveszélyeztessük a gyalogosokat, csak azért mert mi gyengék vagyunk megharcolni a magunk harcát ... mert gyengék vagyunk a jelenlétünkkel éreztetni a kocsisokkal, hogy mi is létezünk, és számoljanak, bánjanak velünk egynerangú félként.
hát graulálok
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #20569 üzenetére
most az a bajod, hogy a körforgalomban kiharcoltam az elsőbséget, és lehet hogy az a buszos találkozik Veled is, és emlékezni fog arra amit én megtettem vele, és már nem gondolja hogy a méret a lényeg, és megadja majd neked azt amit nekem nem? ( – az elsőbséget)
én abból már nem profitálok, mert nekem elb*szta már az egészet ... abból a többi kerós profitálhat, ha elgondolkoznak az autósok, hogy egy kerósnak is meg kell adni az elsőbésget
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Doki-HUN1978
senior tag
"A kutya ugat, a szekér halad..."
Mod:
És ha nem fékez a buszos?!Szerk:
Csak annyi volt a problémám ezzel, amennyit írtam is...
Némi ellentmondást véltem felfedezni abban a 2 mondatban. Te nem így látod?(Kúltúrált közlekedéssel jössz, miközben parasztként kezeled az autóst)
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
ludsimon
veterán
rii
Maximálisan egyet értek!
Likeundefined
-
rii
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #20572 üzenetére
" ... És ha nem fékez a buszos?! ... "
akkor befaroltam volna oldalra, felugratok a virágágyásra ... jobb esetben elé kerülök, és megállítom ... de nem hiszem, hogy jelen témában ez a legfontosabb momentum – mint ahogy ezt megcsináltam már egy k*b*szott kukáskocsival ... 3 tagbaszakadt nem nyáron barnult uriemnber ült benne .... de hazaordítottam a fejüket.a buszosnak se érdeke h elüssön. és egyik autósnak se ... ők is félnek attól h kilapítanak téged, nefélj.
parasztkén kezelem az autóst?
h ő akarja, akkor hát persze haegyszer paraszt módján be akar elém jönni mert én "csak" egy kerékpáros vagyok, ő meg egy hatalmas sokttonnás busz, és jajjjén félek tőle.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
hoffman_
nagyúr
venember megoldódott már a nyereg-ragasztócsepp problematika? Van bőrös barátom, ha még szükséges, rákérdezek neked szívesen.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
KaraDani
addikt
Mondjuk ez a vívjuk meg a harcunkat életérzés nekem már nem jön át. Abból indulok, ki, hogy az erősebb kutya ****ik. Úgyhogy ha elsőbbségem van előbb megbizonyosodok róla, hogy meg is fogom kapni, csak aztán élek vele. Bukok egy kis időt, de ennyit megér. És nem csak biciklivel, autóval is ebben a szemléletben közlekedek, pl jobbos utcákban.
Ilyenekkel meg inkább nem kísérletezek, hogy elsőbbséget megadni nem akaró buszost így "nevelni" próbáljak.
Inkább figyelembe veszem, hogy én ha előtte ragadok akadályozó tényező vagyok neki, és probálom könnyebbé tenni az ő életét is: kiengedem a megállóból, ha utólér valahol igyekszek lehúzódni, esetleg átadom az elsőbbségem egy kereszteződésben, ha tudom, hogy egy darabig nem lesz megállója, és nem fog tudni kikerülni, és általában megköszönik. Szerintem az a hozzállás, hogy együtműködök vele inkább segít abban, hogy ő is partnerként kezeljen előbb-utóbb, mint ha "harcolni" akarok vele. -
dqdb
nagyúr
válasz KaraDani #20576 üzenetére
ennyi
Apropó1: a videóban eléggé nagy fail, hogy a végén a buszsávban bringázik el, ahol szintén tilos tekerni
Apropó2: rám, mint városban bringával közlekedőre (aki elinduláskor és megérkezéskor tölt 20-30 métert a járdán, és igen, a Nagykörúton is simán lehet bringázni), a legtöbb veszélyt úton eddig a többi bringás jelentette, nem autó, nem busz, nem kisteherautó, nem taxi
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #20579 üzenetére
Csak ha külön tábla jelzi:
17. § (1) g/3. „Kerékpárosok által is használható autóbusz forgalmi sáv” (117/c. ábra); a tábla azt jelzi, hogy az autóbusz forgalmi sávon a kerékpárosok közlekedése is megengedett.
54. § (1) Kerékpárral a kerékpárúton, a kerékpársávon vagy erre utaló jelzés (117/c. ábra) esetében az autóbusz forgalmi sávon, ahol ilyen nincs, a leállósávon vagy a kerékpározásra alkalmas útpadkán, illetőleg - ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik - a lakott területen kívüli úton, a főútvonalként megjelölt úton az úttest jobb széléhez húzódva kell közlekedni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
tzimash
őstag
válasz KaraDani #20576 üzenetére
Nagyjából én is így vagyok vele. Ez a "dacból, csakazértis kierőszakolom a jogaimat, ha beledöglök is", nem biztos, hogy a legjobb hozzáállás. Legalábbis az utakon, ahol én egy 10kg körüli labilis járművel próbálok szembeszállni egy több tonnás monstrummal szemben, ott nem. Nem akarom a temetőben, vagy jobb esetben az intenzíven végezni, azzal a tudattal, hogy igenis nekem volt igazam. Valahogy nem vigasztalna ez a tudat, mondjuk végtagok nélkül, vagy nyomorékan.
Van egy munkatársam, akivel néha együtt tekerünk mostanában, múltkor, mikor ráhajtottunk a 7-es útra, ahol egyébként sem szabad menni bringával, jött mellém dumcsizni... Megkérdeztem, hogy biztos jó ötlet ez? Azt válaszolta, hogy küzdjön meg, ha el akar menni (az autós)
Azért csak rádumáltam, hogy menjünk inkább libasorban.[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
Ahogy megvettem a bringám az első héten elütött egy autó. Elég nagyot zakóztam, de szerencsém volt, a csuklóm kis híján eltört.
Szóval helyettem senki ne döntse el, hogy én épp a járdán vagy az úttesten tekerek. Ha biztonságosnak érzem, akkor az úton megyek, ahol nem ott a járdán és baromira nem érdekel, hogy a kereszteződéseknél lassítanom kell vagy akár megállnom. -
rii
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #20572 üzenetére
ezt írtam, a kuturált közlekedés kapcsán:
" ... nekem is volt már h megjelent mellettem egy 1 m magas kamionkerék, lökött már ki busz de ez nem indok arra, hogy akkor én meg a gyalogosok kárára kerékpározzak a járdán. Egyszerűen itt kezdődik a kuturált közlekedés. ... "
ha valaki ___szabálytalankodik___ velem szemben, akkor már nincs miről beszélni, már nincs meg az illúziója sem a " közlekedési kutlurának".
(#20576) KaraDani: én csak a szabálytalan esetekről beszéltem ... senkit sem akarok feltartani, autok közt se megyek soha előre a pirosnál, hogy mégegyszer meg kelljen előznie, buszost is próbáltam már kiengedni, – de az még sosem sült el jól ... "jutalom": kvan nagy adag kipufogó füst, próbáltam kimenni a beslő sáb jobb szélére , onnan meg a paraszrtok leddudáltak ....
amúgy van aki leszarja azt is ha szabálytalanodnak vele szemben, és abszolút nem hatja meg ... sajnos én meg utánamegyek )-.
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
dqdb
nagyúr
Szóval helyettem senki ne döntse el, hogy én épp a járdán vagy az úttesten tekerek.
Hááát, pedig a KRESZ pont ezt teszi ...54. § (2) Lakott területen levő olyan úton, ahol az úttest kerékpár közlekedésre alkalmatlan, továbbá ahol a (7) bekezdés a) pontja szerint tilos, kerékpárral a gyalogos forgalom zavarása nélkül és legfeljebb 10 km/óra sebességgel a járdán is szabad közlekedni.
Mielőtt ezzel érvelném: nagy forgalom != kerékpár közlekedésre alkalmatlan
rossz duma... miért ütnék el bárkit is? Figyelek az emberekre ennyi.
A gyalogosnál kiszámíthatatlanabb mozgású állatfajta nincsen. Ha az átlagnál kicsit gyorsabban gyalogolnál, már akkor is akadhat necces szituáció.ludsimon: az aktuális jogszabályból idéztem
KaraDani:
hoffman_: persze, tele van idióta szabályozással, a KöHÉM rendelet szintén. De a járdázás és annak előnyeinek megmagyarázása a legkényelmesebb önámítás. Ha valaki nem mer menni a Rákóczi úton ne menjen, én sem megyek, de ne a járdát használja, hanem keressen egy párhuzamos utcát, ahogyan én teszem.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
hoffman_
nagyúr
-Szóval helyettem senki ne döntse el, hogy én épp a járdán vagy az úttesten tekerek.
-Hááát, pedig a KRESZ pont ezt teszi ...Azért azt lássuk be - nem a mostani vitába szeretnék beszállni valamelyik oldalon - hogy a KRESZ szerinti közlekedés azért adott esetben betarthatatlan/megkövetelhetetlen. Amikor anno jogosítványt csináltam, fogalmam nem volt a vezetésről, de a KRESZ-t tudtam, a közúti forgalomra mégis komoly veszélyt jelentettem. Jelenleg ez majdnem teljesen fordítva van, a vezetés már rutin, a KRESZ emlékfoszlány, mégis ideális eleme vagyok a közúti forgalomnak. Nyilván, a KRESZ nem véletlenül készült, jó irányadó, de nem lehet teljesen szabályosan közlekedni, illetve sok esetben nem is érdemes.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Cathfaern
nagyúr
Aha, mert az autósok úgy mennek ki az útra, hogy "na én most elütök egy biciklist", vagy hogy "na én most nem figyelek annyira, kit érdekel elütök-e valakit"
ludsimon:
Mondjuk csak a rendőrnek simán nem volt kedve utánadmenni, esetleg épp időre ment valahova (és nem járőrözött), stb? -
adalbert1
veterán
Végül SOAD19 tanácsát megfogadva inkább egy előző évi modellt vettem, így lettem egy Gepida 300 CRS 2011 tulaja a héten.
Egyelőre még csak 20km-t mentem vele, de már van ami nem tetszik, pl. szerintem a régi blackwood montimnak kényelmesebb volt a sima műanyag pedálja, mint ennek a fém külsejű. Ezen kívül kb. mindenben jobb, sokkal nagyobb élmény vele menni.
A legkényelmesebb fokozatot általános sík terepen való haladásra még nem találtam meg a rendelkezésre álló 24-ből, viszont kicsit feleslegesnek is érzem hogy ennyi van rajta, bőven elég lenne 18 is.Egy kérdés a végére: Zéfal Lock 'n Roll gyorszárral van valakinek tapasztalata?
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
De ugye álló sort jobbról megelőzhetek?
Ezt is alkalmazom 2 km-es kocsisornál.undefined
-
rii
nagyúr
válasz ludsimon #20596 üzenetére
jobbról semmit se szabad előzni ... küső sávban - szerintem
belső sáv jobb szélén még hagyján ... mert akkor legalább a külső sávot előzöd balról.
teljesen szabályos az lenne, ha két sor beáll, hoyg a belső sáv bal szélén mész el, csak ha beindul a forgalom, akkor 3 sávot átsorolni (belső balrról, belső jobbra, majd onnan külsp balra, majd onnan külső jobbra) elég macerás lenne
– én így gondolom
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #20595 üzenetére
Elsőre tömény baromságnak tűnik. Másodikra jogosnak, mert ne a gyorsabb haladás miatt dedikált sávot kapó buszt tartsd fel hosszasan, hanem inkább az autósokat.
Én úgy oldom meg, hogy igyekszem kerülni az ilyen helyeket, ahol hosszan buszsáv húzódik kívül (például az imént emlegetett Rákóczi utat, ott a Dohány-Wesselényi páros, még a legnagyobb dugó idején, álló kocsisor mellett is tudok 15 km/h környékén tekerni, mert van hely, mozgó kocsisornál a 22-28 km/h simán tartható anélkül, hogy bárkit is akadályoznék). Ott, ahol csak a dugóban beragadás elkerülésére van külön buszsáv rövid útszakaszon (például a Dohány utcában a Rózsák terénél), ott a buszsávot és a forgalmi sávot elválasztó csíkon haladok. Ha jönne a troli, akkor kicsit balra húzódok (de nem jön, mert már rég lehagytam, vagy előtte hagytam ott a megállónál, vagy engedtem ki magam elé, hogy ne kelljen kikerülnie), és az autók is elférnek mellettem.
Trolit szívesen kiengedek magam elé megállóban, mert kicsit gyorsabb nálam, amikor halad, de a következő megállónál úgyis úgy otthagyom, hogy többet nem ér el. Buszt kevésbé szívesen, de ez csak a BKV járműveinek az állapota miatt van, nincsen kedvem sem a friss dízelfüstöt letüdőzni, sem egy nagy levegővel tekerni sokáig ...
De ugye álló sort jobbról megelőzhetek?
Igen, és itt jegyezném meg, hogy nem jogász vagyok36. § (12) Ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeni vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okból meg kell állnia, - előre sorolás céljából - kétkerekű motorkerékpárral, illetve kétkerekű segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között, kétkerekű kerékpárral az úttest szélén, az álló járművek mellett jobbról szabad előrehaladni, ha
a) az előrehaladáshoz elegendő hely áll rendelkezésre, és
b) az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Linux kezdőknek
- ASUS ROG Ally
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen autót vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nyaralás topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- War Thunder - MMO Combat Game
- Autóhifi
- További aktív témák...
- Csak Kipróbált Ps5 Playstation 5 Lemezes Konzol 21 Hónap Garanciával BESZÁMÍTÁSSAL
- Meta Quest 3, 128MB Eladó + Halo headstrap
- ÚJ, GARIS Gigabyte RX 6500XT GAMING OC 4GB DDR6 videokártya
- FIXED FIXRLX-BK Univerzális asztali tablet/telefon tartó állvány forgatható és állítható karral, fek
- iPhone SE 2020 64GB Új akku