- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz BF_ÚrIsten #12700 üzenetére
Ha az a fully a korábban emlegetett 120e környékén volt, akkor én a helyedben nem bánkódnék, annyiért használt össztelós vázat szokás venni, nem komplett bringát. Ha a teljes bringa került annyiba, az nem jó vétel, hanem problémás vétel lett volna.
A magasságod amúgy előnyös tényező is tud lenni, mert bár kisebb a kínálat, de a kisebb kereslet miatt a nagyobb vázakat olcsóbban lehet csak eladni. Ez természetesen a használtakra vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12703 üzenetére
Ebbe dobsz egy jobb telót és egy egész korrekt kis gép lehet belőle.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #12703 üzenetére
-
-
belaazallat
addikt
"Mi az érdekes egy lukas kulacson?"
Biztos meglátott egy női outist és elejtette!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rétisün
veterán
ez az a kulacs, amit zánkára nem vittem, mert itthon felejtettem, illetve a csütörtöki tekerést is megúszta ilyen okból
ma (is) leejtettem, és úgy látszik most már elege lett, hogy dobálom, és kilyukadtközben sikeresen bezártam a mai bicajozásos bejegyzést mentés nélkül írhatom újra majd....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
TriackFeri
aktív tag
Hello!
Kamáslit szeretnék venni. Valami nem túl drága de mégis viszonylag jó kellene. Lefagy a lábam, téli cipőre meg nincs most keret.
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz CoolBoy323 #12550 üzenetére
UP
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz CoolBoy323 #12715 üzenetére
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12707 üzenetére
Jó az, túlparázod te kicsit ezeket a dolgokat Azért nem egy acera kategória az a hajtómű, simán használható/vállalható szint, el van itt már mindenki "kényelmesedve"
Én széthajtanám, aztán cserénél kapna egy jobbat.[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #12703 üzenetére
Nekem így kép alapján elég "törékenynek" tűnik ez a váz egyébként.
-
venember83
nagyúr
válasz Manitou #12717 üzenetére
Széthajtottam pár ISIS monoblokkot, átlagban 1 évet se tartottak alattam. És a borzasztó rögzítési rendszernek köszönhetően max háromszor lehet kiszedni-betenni a monoblokkot, mert a gyűrűk, amikbe a kihajtó szerszám belekap, alumíniumból vannak, és a szerszám gyönyörűen elnyalja azoknak a mélyedéseknek a szélét, amelybe a szerszám fogainak bele kell marnia. Szóval ilyen monoblokk nagyon kevés ideig lenne az én bringámban, az is tuti.
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #12721 üzenetére
Már súgott valaki, hogy miért nem szívleled ezt a hajtóművet
-
dqdb
nagyúr
válasz runner 125 #12720 üzenetére
Ez 100 mm-t mozgó XC váz, ne a sajátodhoz hasonlítsd. Az általad említett összekötőelem 120 mm-es vagy afeletti rugóútnál szokott megjelenni, a felső nyeregcső hajlítása 140 mm környékén jellemző, alatta nem, mert nincsen szükség rá, mert más irányú és más méretű erők hatnak a vázra.
Tamoo: az első háromszög kialakítása nagyon hasonlít a Kulára, az tuti nem törékeny. A hátsó háromszög is rendben van, ott is szemre megegyezik a csövek átmérője. Ez 2006-os modell, és azóta divat lett a csövek lapítása, hidd el, van abban elég anyag.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz rétisün #12708 üzenetére
"ma is bicajoztam"
Látom szép nagy nyolcast kanyarítottál! Akár össze is találkozhattunk volna Kemendollár környékén, de mégis elkerültük egymást...
Én is lenyomtam a vasárnapi adagot: 160 bicaj + 21 km futás. Nagyon jól éreztem magam! De úgy elfáradtam, hogy most ennyire futja tőlem.
(#12683) venember83: nekem Endomondo hamar talál műholdat: max 10 mp. Ez egy ZTE Blade telo, és módosított android 2.3.4 os: Sweet Dream III, és persze A-GPS játszik.
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz rétisün #12712 üzenetére
Csak most fogtam fel, hogy lyukas a kulacsod. Mondtam már, hogy Neked nem is kell inni bicajozás közben? Minek viszel egyáltalán kulacsot? A kulacs is tudta előre a sorsát, ezért nem akart veled útra kelni többször is
(#12711) belaazallat :
"Biztos meglátott egy női outist és elejtette!"
Ma a női futók tökéletesen formásak voltak testhez feszülő ruciban[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
ign, írtam is feljebb Tüzinek, hogy esetleg találkozunk, de ahogy nézem én előbb jártam arra.
" lenyomtam a vasárnapi adagot: "
ezután minden vasárnap ez lesz?
gratulálok amúgy, nem semmi amit lenyomtál ma.
a futással mennyire vagy elégedett, úgy sikerült, ahogy tervezted?war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz rétisün #12728 üzenetére
A futás nem pont úgy sikerült, ahogy terveztem, de első hivatalos versenynek megfelel (1:58:04 21,1 km). Sajna 10 km körül el kezdett fájni a bal talpam, és onnantól nem tudtam 5 perc/km tempón belül futni. Meg előtte nem használt a 42 km bicaj se az energiaraktáraknak.
1 hónap múlva újra lefutom versenyen friss erővel 1:45-ön belül várhatóanÉrdekes volt futás után visszaülni a bicajra. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor egy partra vetett halat visszadobnak a vízbe: először ficánkol picit, és igazgatja magát, aztán huss, elsprintel. Nekem is kb ilyen volt újra bicajra pattanni. Alig tudtam járni a talpam miatt, és merev volt picit a térdem, de felpattanva a bicajra, és pár száz méter tekerve, mintha nem is történt volna előtte semmi. Hát jobb bicajos vagyok, mint futó
A következő héten extrém hideg lesz először, majd esős. Meg 1 hét múlva a PLT nap Pákozdon lesz, ami 2x190 km lenne. Tehát kimarad.
2 hét múlva vasárnap viszont Velemre eltekerek, mert az csak 2x100[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #12731 üzenetére
A kijelentésedből az angol szót szerintem nyugodtan kihúzhatod, abban a formában is igaz lesz
[link]
Duplavállas telója volt, szóval az nem gyári, de a többi alkatrészt szemmel láthatólag nem pár méteres repülésre méretezték ... Biztosan jót tett geometriának és a vázterhelésnek a gyári 120 mm helyett a 180-200 mm környéki villa.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
válasz TripleB #12645 üzenetére
Hahó, tesó! Ő az én kicsikém, egy évvvel fiatalabb, és színe ellenére nem női modell (hálistennek, az az évi női FSR XC babakék volt, broáf...)
És még ismerek egy szintén 2007-es Pro tulajdonost is (piros), meg egy szintén 2007-es nemtommelyik változat tulajdonost is, az meg szürke színű jószág. Egyszer vidám lenne összehozni 3-4 változatot, kettőnél többet nem sikerült eddig.
mod. mindenki: Ja és ha már belenéztem a nyári képekbe, kis biztonságtechnikai figyelmeztetés: ezt sose próbáld meg itthon.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #12660 üzenetére
Volt szerencsém a hétvégén látni (gyalogosan) a Pilis Kupa XCO verseny pályájának egy részét Pilisszántó környékén, hát mit mondjak, gyalog nem tudtam volna lemenni azokon a részeken, legközelebb lefényképezek pár helyet. Megdöbbentően meredek, gyakorlatilag függőleges ösvények voltak, a mászások meg áhhh... Meg is állapítottam, hogy pont jó sportág nekem a maraton meg a túrázás, cross countryra (XCO) nem vágyom...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
runner 125
nagyúr
válasz Ariadne #12734 üzenetére
Szép bicaj ez is.
..most nézem a fotót, a Te kormányod is durván hajlított, hány mm hajlítás van benn, 30-40?
Illetve, a km óra jeladója nálad a hátsó kerékre van fogatva? Előnye van, vagy csak szimplán oda raktad?12735
Fekete Specin a nyereg/nyeregcső...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KaraDani
addikt
válasz runner 125 #12736 üzenetére
"Illetve, a km óra jeladója nálad a hátsó kerékre van fogatva?"
Pedálfordulatmérő
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #12736 üzenetére
Mi van a nyereggel és nyeregcsővel?
-
runner 125
nagyúr
válasz KaraDani #12737 üzenetére
Jaa, bocs, nem volt tiszta, köszi.
venember83
Direktbe hajlított a cső? Csak, mert olyan furán néz ki, a másik amin meglepődtem, h milyen magas.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TripleB
senior tag
válasz Ariadne #12734 üzenetére
Az enyémnek pont az ellentéte színben. A tied már más vázanyagú, az enyám még a1 fantázianevűből készült.
A Bikemag fórumon is láttam pár emberkének, eggyel tavaly előtt együtt is
tekertem.
Sajnos most munkanélküli lettem és nem tudom mit hoz a jövő. De szeretném még megtartani a vasat..."Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
dqdb
nagyúr
válasz runner 125 #12736 üzenetére
Illetve, a km óra jeladója nálad a hátsó kerékre van fogatva? Előnye van, vagy csak szimplán oda raktad?
Azt oda kell rakni, mert kombinált sebesség- és pedálfordulatszám-mérő. Abban a pozícióban egyszerre tudja érzékelni a pedálra és a küllőre szerelt mágnest. Amúgy a kialakítása olyan a jeladónak, hogy esélyed nincsen a láncvillán kívül máshová felszerelni (nekem is ilyen van).Fekete Specin a nyereg/nyeregcső...
alacsony átlépési magasságra optimalizált bringa + magas tulajdonos = 400 mm-es nyeregcsőDirektbe hajlított a cső?
Hátranyúló nyeregcső esetén az egyik lehetőség közvetlenül a sín alatti hirtelen hajlítás, a másik ez, igaz, ez ritkább megoldás.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
KaraDani
addikt
válasz runner 125 #12739 üzenetére
Np, én meg azt nem tudtam, hogy ennél egyben ott mér sebességet is Ketten együtt összehoztuk mire való
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12739 üzenetére
Na majd ha jár erre a tulaja a zebracsíkos Specinek (Stumpjumper FSR Pro egyébként), megmondja. Az a Thomson nyeregcső egyébként a vázzal együtt jár, külön lenne vagy 20k újonnan, nagyon szép és könnyű cucc, és hát igen, ejtett a váz (L-es) és viszonylag magas a tulaj. Fontos ugyebár, hogy alsó pedál állásnál majdnem teljesen kinyújtva legyen az ember térde, itt így lehetett elérni ezt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
runner 125
nagyúr
Aham, így már érthető. Pedálfordulatból amúgy milyen következtetéseket lehet levonni?
Megtett km nem elég önbizalom növelő?
Hjah, az látszik, h nagyon alacsony építésű, csak nagy átlagban eddig AM kategóriás bringáknál mindig azt láttam, h a kormány és a nyereg gyakorlatilag egy magasságban van. Nah a fekete Specin tuti vagy 10cm-rel magasabban van.
..L-es méret colban mit takar? 18 körül?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
venember83
nagyúr
válasz runner 125 #12744 üzenetére
19,5 inkább. XC gépeknél inkább jellemző, hogy a nyereg magasabban van, mint a kormány.
-
KaraDani
addikt
válasz runner 125 #12744 üzenetére
Nálam is kb ennyivel feljebb van, és az én vázam 20,5-es [link] Bár ez nem AM, hanem maraton.
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12744 üzenetére
A km önmagában nem sokat mond. Csak gondolj arra, mennyire nem mindegy 60 km-t menni síkon aszfalton, síkon terepen vagy éppen terepen 1500 m szintemelkedéssel. A pedálfordulatszám nekem hosszabb emelkedőkön felfelé haladásnál segít, főleg aszfalton, mivel könnyebb az ideális(nak mondott) fordulatszámot tartani, ha látom, mennyi is az annyi.
Bár ennél fontosabb szerintem a pulzusszámmérés, az segít a legtöbbet, mert ha esetleg nem érezném, látom is, hogy most kicsit lassítani kell, hogy sokáig bírjam, vagy éppen ránézek és hoppá, na bele kell taposnom rendesen. Maratonon a pulzust figyelem szinte kizárólag, edzésnél viszont éppen a pedálfordulatszámot meg a pulzusnak a tervezett zónában tartását. Túrázásnál meg ahogy éppen jól esik.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz runner 125 #12736 üzenetére
Ja kifelejtettem a választ, ha jól emlékszem, ilyen a kormányom. Túlságosan hajlított egyébként a bringámhoz, nem is néz ki rajta túl jól, viszont kellett, mivel a 173 centi magasságomhoz túl hosszú volt az M-es Speci váz (általában hosszúak szoktak lenni, nőként ráadásul nyilván relatíve rövidebb a karom is), a stucni már így is elég rövid volt, ezért ezzel rövidítettem rajta. Ő egyébként XC és AM közötti geometriájú bicó, gyárilag is széles kormánnyal volt, csak nem ilyen nagy emelésűvel.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Marvel Snap
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ford topik
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Építő/felújító topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen