- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz tigerk #22441 üzenetére
több mindentől függ, ezeket az adatokat (topik összefoglaló) írd le hogy pontosan lehessen válaszolni
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
• Vásárlásának helye, időpontja
• Eladási ára
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
• Hiba jellege
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
• Használtan vetted-e
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)cryptot minden termékemért elfogadom
-
tigerk
tag
válasz tigerk #22441 üzenetére
• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
120GB Intel SSD SATAIII 2.5" 535 Series meghajtó (SSDSC2BW120H601)
• Vásárlásának helye, időpontja
2015/11/17 Internetről rendelve házhoszállítással
• Eladási ára
20.690 Ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
Magánszemélyként
• Hiba jellege
Fagyogatott a gép majd már fel sem ismerte még a BIOS sem
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
2020/10/6
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
Nem volt garanciáztatva eddig
• Használtan vetted-e
Nem
Sajnos már csak a gyártói garancia érvényes.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tigerk #22443 üzenetére
akkor mivel feltételezem hogy itt már csak jótálláson túli "garanciád" van, ezért az ő feltételeik érvényesek
szerintem simán elutasíthatják hogy cseréljék/javítsák, és nincs részükről olyan bizonyítási kényszer mint jótállás esetén
bár az azért megérne egy misét, hogy ezeknél a plusz "garanciáknál" legtöbb esetben le sincsenek írva a konkrét feltételekén megírnám nekik hogy a békéltető testülethez fordulok az ügyben és el is kezdeném a folyamatot, vesztenivalód nem igazán van vele, inygenes
valahol nem érzem korrektnek hogy fizikai sérülésre hivatkoznak és ezt nem vizsgálják leadáskor...a másik szempont hogy kiszolgált téged ez az ssd, egyszerűen elhasználtad, de ha oylan hülye egy cég, hogy 5 év "garanciát" vállal használati korlátozások nélkül, akkor érdemes ezt megpróbálni kihasználni fogyasztóként
az a fizikai sérülés inkább csak iylen lerázó szövegnek tűnik számomra hogy ne kelljen vele foglalkozni, nemigen küldték az az ssd t ők sehovacryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen