Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LuckyL

    őstag

    válasz tigerk #22441 üzenetére

    több mindentől függ, ezeket az adatokat (topik összefoglaló) írd le hogy pontosan lehessen válaszolni

    Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
    • Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
    • Vásárlásának helye, időpontja
    • Eladási ára
    • Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
    • Hiba jellege
    • Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
    • Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
    • Használtan vetted-e
    • Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)

    cryptot minden termékemért elfogadom

  • tigerk

    tag

    válasz tigerk #22441 üzenetére

    • Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
    120GB Intel SSD SATAIII 2.5" 535 Series meghajtó (SSDSC2BW120H601)
    • Vásárlásának helye, időpontja
    2015/11/17 Internetről rendelve házhoszállítással
    • Eladási ára
    20.690 Ft
    • Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
    Magánszemélyként
    • Hiba jellege
    Fagyogatott a gép majd már fel sem ismerte még a BIOS sem
    • Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
    2020/10/6
    • Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
    Nem volt garanciáztatva eddig
    • Használtan vetted-e
    Nem
    Sajnos már csak a gyártói garancia érvényes.

    [ Szerkesztve ]

  • LuckyL

    őstag

    válasz tigerk #22443 üzenetére

    akkor mivel feltételezem hogy itt már csak jótálláson túli "garanciád" van, ezért az ő feltételeik érvényesek
    szerintem simán elutasíthatják hogy cseréljék/javítsák, és nincs részükről olyan bizonyítási kényszer mint jótállás esetén
    bár az azért megérne egy misét, hogy ezeknél a plusz "garanciáknál" legtöbb esetben le sincsenek írva a konkrét feltételek

    én megírnám nekik hogy a békéltető testülethez fordulok az ügyben és el is kezdeném a folyamatot, vesztenivalód nem igazán van vele, inygenes
    valahol nem érzem korrektnek hogy fizikai sérülésre hivatkoznak és ezt nem vizsgálják leadáskor...

    a másik szempont hogy kiszolgált téged ez az ssd, egyszerűen elhasználtad, de ha oylan hülye egy cég, hogy 5 év "garanciát" vállal használati korlátozások nélkül, akkor érdemes ezt megpróbálni kihasználni fogyasztóként
    az a fizikai sérülés inkább csak iylen lerázó szövegnek tűnik számomra hogy ne kelljen vele foglalkozni, nemigen küldték az az ssd t ők sehova

    cryptot minden termékemért elfogadom

Új hozzászólás Aktív témák