Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LuckyL

    őstag

    válasz tigerk #22441 üzenetére

    több mindentől függ, ezeket az adatokat (topik összefoglaló) írd le hogy pontosan lehessen válaszolni

    Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
    • Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
    • Vásárlásának helye, időpontja
    • Eladási ára
    • Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
    • Hiba jellege
    • Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
    • Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
    • Használtan vetted-e
    • Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)

    cryptot minden termékemért elfogadom

Új hozzászólás Aktív témák