- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigerk
tag
Sziasztok
Adott egy 120GB Intel SSD az AQUA-tól.Az SSD teljesen szokványos végelfáradás jeleit mutatva végül teljesen tönkrement így leadtam a karinthy utcai boltban garanciába a terméket.Jegyzőkönyvet is kaptam róla amiben az állapotnál :Használatból eredő karcokat határoztak meg.Egy héttel később kaptam egy emailt hogy a termék garanciális igényét a beszállító megtagadta ugyanis a SATA csatlakozóból le van törve egy darab.Mivel én nem tudtam erről a hibáról illetve a jegyzőkönyvben sem szerepelt így kérdőre vontam őket amire ezt a választ kaptam:Üzleteinkben a visszaszolgáltatott termékének komolyabb átvizsgálására nincs lehetőségünk, azt minden esetben központi szervizünk és a beszállító végzi.
Az átvételről készült dokumentáció az átvételt végző kollégánk elsődleges szemrevételezését követően, ám a termék megfelelő vizsgálatát nélkülözően kerül felvételre.
Mikor visszakaptuk a terméket a szervizünktől, első körben nekem sem sikerült észrevennem a sérülést azon. Tüzetesebben átnézve, valóban hiányzik a SATA csatlakozóból egy darab.
A dolog azóta áll és az lenne a kérdésem hogy tuduk-e valamit még tenni vagy törődjek bele a dologba mégha unfairnek is érzem hiszen az SSD csak simán elhasználodott (4% kondicója volt utoljára amikor érzékelte a gép).
Üdv
Tigerk[ Szerkesztve ]
-
tigerk
tag
válasz tigerk #22441 üzenetére
• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon)
120GB Intel SSD SATAIII 2.5" 535 Series meghajtó (SSDSC2BW120H601)
• Vásárlásának helye, időpontja
2015/11/17 Internetről rendelve házhoszállítással
• Eladási ára
20.690 Ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e
Magánszemélyként
• Hiba jellege
Fagyogatott a gép majd már fel sem ismerte még a BIOS sem
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
2020/10/6
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
Nem volt garanciáztatva eddig
• Használtan vetted-e
Nem
Sajnos már csak a gyártói garancia érvényes.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen