Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tigerk

    tag

    Sziasztok
    Adott egy 120GB Intel SSD az AQUA-tól.Az SSD teljesen szokványos végelfáradás jeleit mutatva végül teljesen tönkrement így leadtam a karinthy utcai boltban garanciába a terméket.Jegyzőkönyvet is kaptam róla amiben az állapotnál :Használatból eredő karcokat határoztak meg.Egy héttel később kaptam egy emailt hogy a termék garanciális igényét a beszállító megtagadta ugyanis a SATA csatlakozóból le van törve egy darab.Mivel én nem tudtam erről a hibáról illetve a jegyzőkönyvben sem szerepelt így kérdőre vontam őket amire ezt a választ kaptam:

    Üzleteinkben a visszaszolgáltatott termékének komolyabb átvizsgálására nincs lehetőségünk, azt minden esetben központi szervizünk és a beszállító végzi.

    Az átvételről készült dokumentáció az átvételt végző kollégánk elsődleges szemrevételezését követően, ám a termék megfelelő vizsgálatát nélkülözően kerül felvételre.

    Mikor visszakaptuk a terméket a szervizünktől, első körben nekem sem sikerült észrevennem a sérülést azon. Tüzetesebben átnézve, valóban hiányzik a SATA csatlakozóból egy darab.

    A dolog azóta áll és az lenne a kérdésem hogy tuduk-e valamit még tenni vagy törődjek bele a dologba mégha unfairnek is érzem hiszen az SSD csak simán elhasználodott (4% kondicója volt utoljára amikor érzékelte a gép).
    Üdv
    Tigerk

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák