Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #19271 üzenetére

    Érdekes hogy Vettel szupert ment, míg Webber csalódást. Kb annyi volt köztük a különbség, hogy Webber letekert motorral is előzgetett és a taktika, más nem nagyon. Vettel épp úgy nem tudta megelőzni az előtte haladókat hogy Webber sem Hülkenberget sokáig. Tiszta pályán egyértelműen látszódott, hogy Webber gyorsabb mint Hülkenberg (amikor visszakapaszkodott Vettelre a rossz rajt és Schumi előzés után), Vetteltől is csak ennyit láttunk, valószínű ugyanazt tudták volna kb tiszta pályán. Webber e mellett még időmérőn is jobbat ment. A rajtnál meg problémák vannak Red Bullnál, azt nem hinném hogy mindkét pilóta ennyit hibázna.

    Vettel a taktikával nyert ennyit, nem az előzésekkel és támadó vezetéssel. Vettelnek kellett volna a legjobban a pont, mégsem támadott. Taktikával szerzett pontot, okosan, mint egy vb élmenő aki őrzi az előnyét, olyan tavalyi Buttonos módon. Rosberg is azért lett meg mert hibázott. Másképpen is max a 4. lett volna, de a mentalitás nagyon nem mindegy, van hogy a vetélytársakat le kell előzni a pályán és ez nem megy Vettelnek idén.

    Webber szemlátomást össze volt zavarodva, Hülkenberget nem bírta elviselni, ennek ellenére előzgetett legalább a szörnyű rajt után. Egy gyenge futamon is agresszívabb volt mint Vettel. De Alonso, Button, Massa is eléggé dodzsemmre vették a figurát. Ez azért elég komoly gond a németre nézve, én úgy érzem kételkedik magában vagy nemtom. Tiszta unalmas fomrájában lévő Kimi, üres pályán megy mint a rakéta, egyébként meg gondok vannak.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Flashcash #19399 üzenetére

    Massa pont jó másodhegedűsnek. Idén egy verseny nem volt ahol gyorsabb lett volna, talán egy év elején. Párszor volt előtte de akkor Alonso próbálta épp előzgetni, magyarán még ott is a spanyol volt gyorsabb. Időmérőn is lassabb általában mint Alonso, amikor nem akkor meg versenyen lassabb, lásd előző mondatot. Elhiszem hogy peches, meg így a gumi meg úgy, no de egész évben? Aztán amikor el kellett engedni (akkor sem lassabb, reálisan kb ugyanazt a tempót diktáló, csak a feltekert motor miatt kicsit gyorsabb) Alonsot, adta is a durcásat és ő hozta ezzel össze igazán a pert a csapata ellen.. Vagy megbékél ezzel a helyzettel, vagy lép a csapattól, balesete előtt nagyon komoly pilóta lett, most hogy azóta megváltozott-e benne valami azt nem tudom, de ha igen akkor inkább maradjon másodhegedűsnek...ha nem akkor hajrá, lépjen.

    De azt bírom, amikor Petrov és hasonló pilótákat írtok Alonso mellé...már nincsenek olyan különbségek autó és autó között, hogy a konstruktőri cím így elérhető legyen. Kovalainent szerinted mér dobták Hamilton mellől? Lehet ők nem hittek a finnek, hogy ő 10. helyről is nyomást gyakorol az élen haladókra...

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Flashcash #19415 üzenetére

    Pontosan az FIA vizsgálat alapján írtam azért azt, hogy kb ugyanazt tudták azon a futamon, Alonso nem volt gyorsabb ugyanazon beállításokkal. Egy futamon az idei évben. Azon meg Alonso feltekert motorral ment = addig valahogy benyát spórolt meg, tavaly is specialitása volt neki, hogy benyát spórolt, nem vágom hogyan csinálja, de csinálja.

    Másrészt az autók közötti különbséget a különböző csapatokra értettem...mivel konstruktőri címről beszéltem. Szerintem félreértetted. Ahhoz nem elég egy Petrov. David meg dumálhat a nagyvilágba, az ő idejében még voltak tesztek, így nincs miről beszélni, ha valaki van olyan jó pilóta mint a másik, az egy évben nem egyszer lesz pariban a társsal.

    Harmadrészt Massa mint láthattuk elég durcás fajta gyerek, ha igaz lenne amiről te beszélsz, hogy elnyomják csapaton belül, nem kap olyan cuccokat mint Alonso, akkor arról mi már rég tudnánk. De a monzai futamon sem láttam azt a fene nagy tiszteletet és behúzott farkos kutyát benne, az első kanyarban. Aztán még le is maradt, úgy hogy Alonsot Button fogta 1-2 tizeddel körönként...

    Kovalainen annyira jó pilóta volt 2008-ban, hogy nem lett meg a konstruktőri vb, tényleg kiváló eredmény a csapatnak, hogy 7. !! lett egy vb autóval. Hamiltonnak is rengeteget segített, erre utaltam, hogy a 10. helyről gyakorolt nyomást a Hamilton körül lévőkre. (általában leje ugye...) Ő nagyon tud nyomni, na.

    Szóval, ez, hogy Alonsonak most összejön egy két futam és jön is a bezzeg így bezzeg úgy...Massa tudta kit kap csapattársnak. Volt több mint egy fél idénye, hogy bebizonyítsa, van olyan jó a régi! környezetében mint az újonnan! jövő arc. Nem tette meg. Egy két futamon kb azt a szintet tudta hozni amit a csapattárs, slussz. Lehet hogy jövőre már alapból Alonso mögé állnak fel, ebben igazat adok, de az idei év nem úgy indult.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Flashcash #19427 üzenetére

    Neked nem véleményed van, hanem állításod, amiben minden eszközt megragad egy "csapat" hogy kicsinálja Massát a pályán kívül, belül...ez nem vélemény.

    [link]

    Én is lezártnak tekintem a dolgot, ha holnap kiesik Alonso akkor úgysem lesz vele semmi baj megint pár futam erejéig...ez már csak így megy.

  • Peat;)

    veterán

    Ez van ha két totál agresszív pilóta találkozik, de elsőként egy fekete! zászló kellett volna Di Grassinak. Webber már az eset előtt egy áldozati szerepbe került, ezt baromira nem kéne figyelmen kívül hagyni. Utána tisztán látszódott, hogy bár kerékvetőn kezdte a fordulást de nem tudta azon a szűk íven tartani, de a szándék megvolt. Míg Hamilton totál nemtörődöm módon kanyarodott...így egyértelmű hogy a bünti felesleges és csak botrányra lenne jó. Magyarul lesz bünti :)

    Egyébként egy Virgin idén már Alonsotól is elvett egy futamgyőzelmet. Ott sem kaptak büntit és ott is az egyik Mclaren volt az élvezője. Ha már ilyen mázlisták, akkor legalább figyeljenek oda, hogy normálisan vigyék végig az előzést. Ami helyzetet nem maguknak köszönhetnek, hanem egy Virginnek. Semmi köze nem lett volna Hamiltonnak Webberhez, abban a körben. Később lehet, a gumi miatt, de ezt már nem tudjuk meg. Egy külső tényező segítette Hamiltont.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz TESCO-Zsömle #19558 üzenetére

    Annyira de annyira vicces, hogy az előző futamon sokkal egyértelműbben Hamilton volt a hibás...de hát ott is ő szívta meg, de ugyanúgy lehetett volna az, hogy Massa esik ki és ő megy tovább. A te mentalitásoddal Hamilton ma a mezőny végéről rajtolt volna. Ami egy baromság. Ez benne van, ha Hamilton követi el tök egyértelműen a hibát, ha Webber baromira nem tök egyértelműen.

  • Peat;)

    veterán

    válasz hoffman_ #19560 üzenetére

    Szerintem is undorító a Race Control, hogy amikor SC cart előzött Hami és semmi eredményre ható büntit nem kapott, hülyének nézte a Race Controlt amikor kifogyott a benya időmérőn és még lehetne sorolni mikor módosítottak szabályt a szokásosnál is merészebb szabályértelmezései miatt. Szóval ebben az évben ez a mindig megvágják.. nagyon mellé ment... Ettől függetlenül szar hogy kiesett én sem örülök neki. De még sok van hátra.

  • Peat;)

    veterán

    válasz TESCO-Zsömle #19569 üzenetére

    Szerintem már az is égő, hogy egy olyan múltbéli esetet hoztál fel ahol a komplett MEZŐNY Webber mellé állt. :DDD Év elején volt egy béna húzás Webbernek, legalább azt keresd elő banyek, ne azt aminél mindenki Vettelre mutogatott.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #19778 üzenetére

    Akkor most nézd meg azt a szitut amikor Buttonnal harcolt Hamilton. Ott tudott figyelni. Egyébként nálad és minden Webbert kritizálónál sokkalta beszédesebb az a tény, ahogy Hamilton viselkedett az eset után és az a nyilatkozat, ahol a csapatfőnök a sajtónak lökte oda, hogy csak pech volt és nem hiba, de Webbert sem akarják támadni... Az egész reakciósorozatból az érződik, hogy Hamilton szerint ez nem kenhető rá Webberre..sima két emberen múló versenybaleset, amit jól felfújtatok.

    Egyébként múltkor agyonajnároztad Vettelt milyen jól versenyzett. Most Webber csinálta ezt meg, csak közben előzött "párat" ezen a pályán...ott ennyi meló után, az volt a minimum hogy a határig elmegy, ha már keresztbe tett neki egy Virgin. Hamilton is elment a határig, úgy hogy az előzési helyzetet nem magának köszönheti, egy ajándék volt..már Button is kapott így egy pozíciót Kanadában és én kezdem baromira unni ezt a helyzetet. Sem ott sem itt nem osztottak ki büntetést, szerintem ez sokkalta nagyobb gond, mint hogy 30-70 vagy 50-50%...

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #19781 üzenetére

    Én nem soroltam neveket, én csak azt írtam, hogy Hami és a csapat hogyan reagált. Nem a többiek, hanem ők maguk. Én ezt úgy láttam, hogy két kanyaros előzés lesz, de én az egészről azt gondolom, hogy Hami nem látta hol van Webber, ezért már egy kanyarban meg akarta oldani. Miközben ha látja, figyel akkor is meglett volna. Gondolom ezért ideges és ezért áll ki mellette a csapatfőnök, hogy csak pech, mert már egy picivel Webber előtt volt...egy picivel ha egyik pilóta a másik előtt van az azt jelenti, hogy még mellette van a másik. Ha a másik fékez mint az őrült egy ilyen helyzetben, már lehet az is késő..., abban a pillanatban ha ott egy másik autó ez túl merész fordulás volt. Ahogy a másik arc manővere is az volt. Szerintem érthető Webber, mert a belső ívet nyitva hagyta Hamilton végig [link] , így joggal lehetett abban a tudatban az ausztrál hogy akkor figyel rá...és egymás mellett fordulnak, bár elbukja a pozíciót..de csak egyet. SC után voltunk ugyebár.

  • Peat;)

    veterán

    válasz MPowerPH #19831 üzenetére

    [link] Ő is kirúgná a mostani év alapján.

    Mindenki többet várt tőle ahogy ő maga is magától, ennyi. Ha egy fiatalabb pilóta kerül ki az f1-ből és visszatér még huszonévesen az f1-be azt is kirúgnák. Három év kihagyás max az első pár futamon mentség, utána fejlődni kéne..de inkább leszakadást látni egyre jobban. Klien is kihagyott pár évet, de azonnal gyorsabb volt mint Bruno, minden területen.

    Én ha valamit akkor ezt utálom, azért mert nagy név attól még a jelenben ugyanolyan elbírálás alá kell helyezni mint bárki mást. Az hogy a gyárnak így is megéri (lehet tényleg jól fejleszt és pénzügyileg sem biztos hogy mínuszos az alkalmazása..) az már az ő magánügyük. Nekem semmi bajom. De képzeld el a szitut egy mhelyen, ahol egy régi nagy ász visszatér, valaki kárára (vagy kirúgás, vagy nem kerül be) majd átlagon alul teljesít, és megvonják a vállukat hogy márpedig milyen jó neve van...nem is kell elképzelni, sok ilyen van és én ott nem azt látom hogy örülnének az emberek. Szóval ha kritikát kap azt egy valakinek köszönheti: magának. Fejlődni illett volna.

    Ettől függetlenül engem baromira nem zavar, lehet hogy lassú de legalább agresszív, de nem akkor amikor lekörözik. Én azt nem értem, hogy év eleje óta semmit nem lépett előre, sőt. Ennyire nem tehet mindent a pirelli gumira...vagy úgy van vele, hogy csak az ő maga saját stílusában képes a győzelemre, újat már nem tud elsajátítani olyan szinten, hogy ott legyen az elejében. Akkor viszont egy teszt az új gumikkal és lehet szögre akasztani a sisakot, ha nem lenne jobb..bátor dolog.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz MPowerPH #19840 üzenetére

    Nem kéne kavarni a dolgokat. Te egy levest főzöl a drukkerségből, az idei évi teljesítményből, a feltételezett jövő évi teljesítményből, a múltból. Majd ezzel akarod felmenteni valahogy az idei évet..ez így hektikus, és nem valami tényszerű hogy finom legyek. Mint mondtam én nem a fikázók sorába álltam be...ahogy Jordan sem. Nem a múltját nem az értékeit, nem a jövőbeni teljesítményt kritizálták, hanem az ideit. Nem kell felfújni a kritikákat és belegondolni olyanokat amelyek nem igazak, mindenki elismeri amit letett az asztalra. Azzal ismerik el leginkább, hogy most ilyen kemények vele ilyen teljesítmény láttán.

  • Peat;)

    veterán

    válasz sh4d0w #20069 üzenetére

    Azért a másik aktuális csapattársat, Heidfeldet is dicséret illeti. Hihetetlen hogy ilyen pilóta nem kap állást, időmérőn már elverte a japánt, a futamon meg már nagyon közel volt hozzá. Szerintem az év többi futamán el is fogja verni, úgy hogy bepattant a kocsiba és megy szó nélkül. Akinek kellene egy konstruktőri vb annak kb garantált lenne vele és egy jó autóval és másik jó pilótával, én olyannak tartom mint Button, csak kicsit még agresszívabb is, így egy hajszállal még előtte is van. És még egy rönyóba se mehet bakker..Ferrariban ideális lenne pl. Alonso mellé, mert mindegy mi van alatta, végig stabil, így ha a spanyol hibázgatós évet fog ki még akkor is ott van ő. Kubicával is pariban volt mindig, akit agyonsztárolnak. Érthetetlen..

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    [link] Vicces ez a Kubica és Alonso hasonlítás. Alonso gyakorlatilag egy félretervezett autóval nyomta le a szezont, míg az idei autó már annyira nem gáz és mivel tavaly tervezték az alapjait..khm mjad jövőre kiderül mi a helyzet, Alonsonak is azt mondták hogy tavaly vb-ért megy.
    A félre tervezett rönyóval 9. lett Alonso tavaly. Most Kubica 8. Hatalmas, óriási különbségek, igaza van a csapatnak...Gondolom maguknál akarják tartani a lengyelt, aki úgy néz ki ugyanúgy szereti ha körülötte forog a világ, ebből a szempontból tényleg hasonló Alonsohoz.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Motion_Blur #20162 üzenetére

    Most hogy Hülkenberget is ki akarják rakni...esélytelen bekerülni az f1-be még jó ideig csak teljesítmény alapján. Már a kis csapatok sem olyanok mint régen a minardi, valahogy nagyon fura arcok kerülnek be (Hispaniára gondolokm Brunónak el kellene mennie csontot rágni, nem kormányt tekergeni..). Minardinal azért előfordult egy két jobb pilóta, mint Webber vagy Alonso.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz lujó55 #21147 üzenetére

    Két "műsorvezető" totál nem vette észre, hogy SC alatt 4. helyre jött vissza Hamilton friss gumikkal. Ha betartják a szabályokat veszélyes lehetett volna Alonsora. Mondom ezt Alo fanként. De a spanyolt is szivatják...hihetetlen. Ki hány büntire tippel futam után? :)

  • Peat;)

    veterán

    válasz PazsitZ #21161 üzenetére

    Na igen náluk azért más a helyzet mint Alonso-Massánál. Ma is mit csinált Massa, az oké hogy pórul járt, de még így is fura dolgokat művelt. Idén mindig van valami vele. Egy futama jött ki idén amikor győzelemre esélyes volt, akkor is ugyanolyan gyors volt a csapattárs (feltekert motorral tudta csak támadni). A többi futamon amikor Alonso elé került, akkor is mindig támadta Alonso, év elején volt kb kétszer. Valami nagyon nem oké vele. Schumi viszont egészen jól belerázódott a végére!

  • Peat;)

    veterán

    válasz 7600 GS #21163 üzenetére

    A rönyó nem felejti el azt a két vb címet, ezért támogatásként hogy ennyit basztatja őket a red bull (gyeenge, szaaar, de jövőre is kell :D ) szimpátiából elfüstöl az egyik rönyó motor.

    Amennyire én tudom Vettel áll a legrosszabbul motorügyileg. Alonso meg a legjobban immár.

  • Peat;)

    veterán

    válasz remington2 #21165 üzenetére

    A különbség az hogy anno a Mclaren nem uralta ennyire a mezőnyt. A RB háza táján már rég meg kéne lennie a vb pilótának, vagy ha nem akkor kettőjük között kéne hogy eldőljön úgy hogy a többiek lőtávolban sincsenek. Idén nagy pancser volt csapatszinten az RB, kb mint Massával a Ferrari 2008-ban.

  • Peat;)

    veterán

    Izgalmas lesz a holnapi futam, Alonsonak legalább olyan nehéz dolga lesz mint Vettelnek. A Ferrari tegnap lenyilatkozta, hogy a versenytempón még kéne találni valamit, az időmérőre viszont megvan a teljesítmény. Nos, ezek alapján nem rózsás a helyzet, az a 3. hely épphogy meglett. Másrészt Red Bulltól is jött az info, hogy versenytempóban úgy néz ki Ferrari le van maradva, még a Mclarentől is. Alonsonak fel van adva a lecke, de pont azért neki drukkolok, mert ő képes ilyeneket teljesíteni, csak kérdés meddig bírja. A Red Bull meg egy vicc, most hogy Vettel odafigyel és a csapat sem bénázik sorban nyerik a versenyeket...10 pole Vettelnek és még nincs meg a vb cím...kicsit túlértékeltem 1-2 éve a srácot. Persze még beérhet, de Hamilton pl. meggyőzőbb volt. Meg ennyire egész évben a mezőny fölött álló autó azért régen volt az f1-ben, a Honda utód (számomra máig nem "Brawn") volt ilyen, de év végére őket lehagyták.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Iron Funeral #21603 üzenetére

    Brawn nem talált ki jobbat, hát elnevezte szerényen magáról a Honda sok évi munkáját. Így számomra "Honda utód" a csapat neve és nem "Brawn". :)

  • Peat;)

    veterán

    válasz Motion_Blur #21615 üzenetére

    Ha a legnagyobb köcsög, veled baszakodó de gazdag ember házába hív meg a 22 éves modellje...bélyeget nézni, akkor visszautasítanád mert egy köcsög házába hív? Most komolyan egy lada rönyó+jó légkör szerinted jobb mint egy red bull+rossz légkör egy 34 éves pilótának? :)

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    Ennyi vót, nyer Vettel, végül megérdemelten. Horner meg ezek után dumáljon hogy gyenge a rönyó, se Ferrari se Mclaren nem tud előzni, f-csatornával se. Nagyon unszimpatikus a csapatvezető, Vettel szerencsére viszont amilyen hülye néha olyan ügyes sokszor, így ok.

    AMD: csak mi alapján? Nehéz kérdés ez, azzal az autóval már rég vb kellene hogy legyen Vettel és 2. Webber. Alonso gyengébb technikával tartotta a lépést, ő erőn felül teljesített, ami szimpatikussá tette sokaknak.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #21920 üzenetére

    Ezen a futamon Hami és Alonso is szétesett, baromi hasonlóak voltak. Hami kamerakiller lett már szombaton és ingadozott az időmérős teljesítménye mint Alonsonak, majd ugyanúgy nem tudta megelőzni Kubicát a jobb végsebességű és versenytempójú Mclarennel mint Alonso Petrovot. Hamilton nagy csalódás nekem, rajta már nyomás se volt...akkor ő mitől esett szét?

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #21940 üzenetére

    Úgy néz ki én többre tartom Hamit mint te, az ilyen futamokat ő beszokta húzni, de ha olyan irányba halad mint idén én annak csak örülök :) izgalmakat hoz bőven, csak néha elbénázza a dolgokat..nekem bőven jó :) csak Alonso szedje össze magát jövőre év elején, mert Kersben Mclaren nem béna. Valahogy biztos vagyok benne, hogy megint nem a Ferrari lesz a legjobb autó...

    A gumikhoz annyit, hogy Pirelli a biztonságra épít jövőre..hogy ez mit jelent én azt sejtem, de majd meglátjuk.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #21950 üzenetére

    Mivel a pályán történteket írtam le, ami neked "hülyeség" akkor csak nem tetszett valami a mai napon ;] . Vettelt viszont jó látni örülni.

    szerk: jah nem te linkelted, sry. Te majd Webbereset fogsz, hűen önmagadhoz :)

    szerk: mondom én hogy valami nem stimmelt, szóval a pénz előbbre van mint a kedvenc...ejnye :)) , sima győzelemre fogadtál vagy vb-re? Ha vb-re akkor szépet szakíthattál.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz AMD Power #22164 üzenetére

    Ha nem integetett volna, akkor az nem Alonso lett volna. Én pl. ezért is szeretem. Őszintén szólva te nem tudom mit vársz, robotokat? Távirányítású gokartversenyeket? Vannak ilyenek, ha jól tudom, körbenézel biztosan találsz ilyen bajnokságokat.

    Idén mutogatott Vettel is, egyesek káromkodnak a rádióban, na bumm. Most hogy utolsó futam, előny a nem domináns autó ellenére, csapat elcseszi taktikát, az autó egész hétvégén gyenge volt és csoda hogy kiakad? A mclarennek sokkal jobban feküdt ez a pálya, Hamiltonnak csak az eszetlen versenyzés maradt az esélye, ennek ellenére ahogy írod ő sem boldogult. Ezért rázta Alonso az öklét a végén, mert nem hülye, tudta amikor meglátta a rönyó fenekét, hogy esélye lement 1%-ra a másik hibájára, nem rajta múlott a dolog, de közben csak hergelte a csapat hogy használja a tehetségét (LOL). Majd a rázás után, a világsajtóba odalökte: Petrov jól csinálta. Mekkora egy "bunkó"... :U

  • Peat;)

    veterán

    válasz cyberkind #22186 üzenetére

    Egyet értek, a Renault egyben változott tavaly óta markánsan: marketingben. Tavaly egy eltervezett autó volt, sok futam lement míg valamennyire kezelhető lett(hogy küzdöttek az időmérő 3. etapjáért..) Alonso sokat hibázott is, de beért 9. helyre, úgy hogy a BMW és TOYOTA is a mezőny tagja volt. [link], [link].

    Idén Kubica 8. lett, úgy hogy egy Mercedes is megelőzi. Oké előreléptek, látta mindenki, hogy némely pályákon mennyire kezesbárány volt az autó, meg Kubica is ügyes volt...no de ez nem markáns előrelépés. Szimplán nem terveztek félre, kb ennyi a különbözet. Nekem év közben unszimpatikussá is váltak, amikor a csapatfőnök elkezdte kóstolgatni Alonsot, hogy nélküle végül is jobb mert "motiválatlan" volt(hányszor 1-2 tizeddel nyomta be az időmérő 3. etapjába...), meg milyen jó lett az autó (kíváncsi vagyok milyen pilóta visszajelzések alapján fejlesztették az idei autót még az előző télen..biztos nem Alonso akkor). Én örülnék ha előrelépnének, de nem hinném hogy jelentősen erősebbek lennének jövőre. Szerintem jövőre Mclaren megesz mindenkit a Kersszel...vagy ha nem akkor bitang erősek lesznek. Ferrari...megint 3. csapat lesz.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Motion_Blur #22928 üzenetére

    Hát ha ez lesz a nyerő, akkor a Williams jó úton járt tavaly, nekik volt emlékezetből ilyen ormótlanul magas orruk.

    Szerintem Ferrariból hiányzik az innováció, biztos vagyok benne hogy még sokat változik az autó, főleg hogy első versenyre fedik fel az összes areo elemet, no de abban is biztos vagyok, hogy egy Red Bull vagy Mclaren már első pillantásra előremutatóbbnak fog hatni mint ez a gép. Persze azt nem szabad elfelejteni, hogy a Kersben Mclaren és a Ferrari a nyerő, Red Bullnak sok tapasztalata nincs. Igazából már tavaly is azt mondtam, hogy ha logikusan lehetne gondolkodni akkor magasan a Mclaren fogja uralni az idei évet..remélhetőleg azért megint csődöt mond a logika.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Motion_Blur #23142 üzenetére

    Túl közel ment Kubicához, az meg megnyomta az extra hő oldalra kiold gombot. Érdekes lesz egy nyári futamon a rönyó, na meg pilótáknak is lehet lesznek meleg pillanataik, pár fokot azért biztos ad a kasztninak a dolog, persze én nem értek hozzá.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Thrawn #23223 üzenetére

    Kíváncsi vagyok ki lesz helyette, van pár srác a rönyónál tartalékban, de leginkább annak örülnék ha megszereznék Hülkenberget vagy Heidfeldet, mert rohadt nagy igazságtalanság történt velük a teljesítményükhöz mérten.

    Már ha kimarad, 35 nap még a szokásos, sportolóknak kijáró kivételezett orvosi csodadolgokkal is kevésnek tűnik nekem, de a franc tudja már hol tart valójában az orvostudomány ha nem átlagemberről van szó. (na nem mintha nem járna ki nekik, elvégre nekik is köszönhetően fejlődik az orvostudomány!)

    szerk: ilyen súlyos?! Fene egye meg, Rali más kategória, de hogy még máig ennyire veszélyes :(

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz z00li #23258 üzenetére

    Teljesen felépülni nem lehet ebből, az a kérdés hogy vezetni tud-e majd még. Festeni nyílván nem fog majd elmenni, de amennyi gomb van a kormányon szerintem nem lesz ez sima dolog. De várom vissza. Renault viszont ha Brunot rakja be Petrov mellé akkor jövőre/szezon második felében nem lesz hol versenyeznie Kubicának mert 0 pontos csapatként kivonulnak az f1-ből. Petrov még csak csak, na de Bruno.

    Legbölcsebb döntés az lenne, ha egy elérhető közel élpilótát alkalmaznának, vagy Kimit azonnal meggyőzni, vagy Heidfeldet. Elvégre ők mondták hogy akár a vb-ért is mehetnek idén ha betalálnak a fejlesztések. De kisebb csapatoknál is vannak jó pilóták, remélem ésszerűen döntenek és nem lesznek hülyék, kivásárolnak valakit. Brunot ki nem nyomta le tavaly? A több év után visszatérő Klien az első versenyen időmérőn és futamon is jobb volt nála. Az a Klien akit kirúgtak mert gyenge volt DC mellett..

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    Ez a virgin egyszerű mint egy faék, meglepődnék ha előrelépnének, bár talán Lotussal megint csatázhatnak.

    Majd jön a Hispania és elintéz mindenkit ;]

    Kubicának meg már mozogtak az ujjai állítólag, igaz nem írták hogy a jobb kezén. Érdekes lesz mennyire jön helyre, egy f1-es kormánykerékhez azért kell az ügyes kéz és most az ezernyi gombra is gondolok. Kubica jobb vagy bal kezes egyébként? Ha bal akkor azt mondom még lesz az f1-ben. Ha jobb akkor már kételkedek.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz hunnylander #23335 üzenetére

    Ha olyan lesz az f1-ben, mint a Tron a filmek között akkor sok jó nem néz ki nekik... :)

  • Peat;)

    veterán

    válasz sz_abika #23347 üzenetére

    Heidfeldnél nincs sok jobb pilóta kint, kb Kimi, de ő már nagyon rég vezetett. Hülkenberget én nem raknám Heidfeld elé jelenleg..sem Timot.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #23410 üzenetére

    Ezek szerint idén sem lett jó a Merci, kb az ilyen nyilatkozatok azok amelyekkel be lehet lőni a valós teljesítményt, nem a tesztadatok.

    PumPi: én is így gondolom, ugyanakkor az elérhető opciók közül Heidfeldet magasan a legjobb lehetőség. Kobayashit meg igenis megszorongatta itt ott tavaly, de annyi tapasztalattal ami neki volt azokkal az autókkal nem lehetett elvárni hogy le is nyomja. Ennek ellenére pl időmérőn asszem még ez is sikerült, illetve volt olyan futam ahol elég sokáig szintén együtt mentek csak a taktika volt a különbség. Ezek alapján én bátran állítom, hogy ha év elején együtt kezdenek akkor év végére Heidfeld lett volna jobb. Kubica is csak egy évben "verte" el de akkor is szoros volt a dolog, szerintem Massa szintet azért hoz ha megrázza magát Heidfeld, egy jó autóval meg mint láthattuk Massánál akár a vb-ért is mehet ezzel a tudással. De egy Bruno...én nem tudok róla hogy bárhol dominált volna valaha is.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz IreN!CuS #23419 üzenetére

    Tavaly mindenki elverte Brunot gyorsaságban, a beugró, a befizető és még ki tudja milyen alacsony kategóriás egyén.
    E mellett a korábbi sorozatokban sem mutatott fel nagy dolgokat, sosem dominált sehol sem. Volt asszem egy jó éve, de akkor is voltak szörnyen gyenge futamai. Nem vágom fejből a pályafutását, de annyira igen hogy joggal mondhassam hogy kifejezetten gyenge pilóta a mai mezőnyben még a fizetős pilóták ellenében is.

    Oliverda, igen ez így van. Csak éppen azért került ki az F1-ből Clien mert nem voltak megelégedve a versenyképességével. Ehhez hozzájön a több évnyi kihagyás amitől gyorsulni biztos nem gyorsult, majd ezek után volt jobb mint Senna. Aki egyébként mutogatott is már tavaly, amikor még neki állt feljebb valami bénázásnál. A lekörözéseknél is kinyílt a szája, hogy ő itt versenyezni van hö ne várják el hogy lehúzódjon...hát izé. Én nem bánnám ha bekerülne a rönyóba, pár futam után úgyis kivágják. Az igazán rossz az hogy így a csapat maga alatt vágja a fát. A Renault már szinte teljesen kivonult mögülük, privát csapatként elég bátrak ennek ellenére..

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz hunnylander #23454 üzenetére

    Vicces azért ahogy egy gyengéd női kar nevetve emeli ki azt az elemet a csomagtartóból.
    Egyébként nekem is tetszik az autó, az majd elválik hogy az első évében sikeres lesz-e, az egészen biztos hogy itt ott lesznek problémák amikkel még nem kalkuláltak a sok változás miatt. Majd elválik melyik lesz a kifizetődőbb, látszólag a Ferrari és Red Bull is óvatosan újított (Ferrarinál nem is nagyon értem, nem voltak abban a helyzetben hogy óvatosan fogjanak neki az új évnek). Viszont sok csapat merész, lehet az idény elején, közepén és végén is változni fognak az erőviszonyok ahogy kiismerik, belövik az újításokat, plusz a gumi és előzéssegítés..tényleg jó idény lehet!

  • Peat;)

    veterán

    válasz Motion_Blur #23719 üzenetére

    Remélem nem ugranak neki a Pirellinek, hiszen ez volt a cél.

    Bahrein meg mindenképpen izgalmas lenne, annyi változás történt, hogy nem létezik hogy ne lenne káosz az első futamon. Kers, szárny, gumi, több boxkiállás..a győzelem lehet hogy valakinek simán összejön, de a többi helyen nagy lesz a kavar.

  • Peat;)

    veterán

    válasz hunnylander #24269 üzenetére

    A Renault érdekes megnézni, úgy néz ki ezeket a tippelőket nem fogja a marketing. Mióta elment Alonso (ami lehet hogy tényleg jó dolog, mert végre maguktól és nem egy embertől várják a megváltást) egy dolog nagyon de nagyon beindult: a marketing. Érdemes megnézni hogy a tavalyi év, amikor mellet döngettek hogy mekkora fejlődést értek el(8. lett Kubica), az milyen változást jelentett az azt megelőző évekhez képest(2009-Alonso 9., 2008- 5., úgy hogy volt egy Toyota is még a mezőnyben ekkor). Végül mondjuk eladták a csapatot az tény, fel kellett futtatni a nevet.
    Most nekik már megvan a kipufogó, a felfüggesztés, elvileg már most gyorsnak kéne lenniük, de pechjükre Heidfeld nem az a fajta aki össze vissza beszél és ő azt nyilatkozta hogy nem egy csapat van előttük. Csiszolgatással meg nem fognak akkorát ugrani ha tippelnem kell, mint most a Mercedes pl.
    Fura dolog ez a marketing, sosem szerettem. Aztán ezt az írást majd lehet idézni, ha kettős győzelemmel nyitnak... :DDD

  • Peat;)

    veterán

    válasz Pompi #24444 üzenetére

    Valahol olvastam hogy 200 sportágban vannak jelen. És az f1-ben is van egy testvércsapat, utánpótlás pilótákkal ha pénzügyileg "elvileg" különállóak is. Hamilton bután nyilatkozott és kész, már másokkal is megesett ilyen szőrös hiba, gondolom első futam után már máshogy fogalmazna ha megkapja a körét, mert még erre is esély van. Persze arra is hogy ő ad a Red Bulloknak csak nem sok.

  • Peat;)

    veterán

    F1ligában inkább elmentettem a dolgokat, mert elalszok akkor baj van. Ha a sisakot nem lenne kötelező használni akkor Maldonado tuti befutó lenne, de mivel kötelező így nem mellette döntöttem. Perez viszont már a teszteken is meggyőző volt és Sauber mindig jó volt ebben, nagyon töketlen alak nem is rémlik abból a csapatból..

  • Peat;)

    veterán

    válasz sekli #24638 üzenetére

    Az f1-et nézők körében szerintem már több az lcd mint hagyományos tv, de nagyon rossz arány nem lehet. Inkább a többi "igény" a mérvadó, ha oda elég az a minőség akkor ide is és kész, ez van. Ameddig nincs teli nyomva reklámmal és saját műsorok bevágásaival addig még ez a jobb...már kiráz a hideg a kereskedelmi tvktől, az f1 az egyik ha nem a legtisztább műsorjuk lehet ha jól tippelek..

  • Peat;)

    veterán

    Amikor bemutatták az autókat már akkor látni lehetett, hogy a Ferrari mellőzte a radikális változásokat. Én sejtettem hogy ez lesz az alapján nem kell annak szakembernek lenni, főleg hogy a teszteken sem tudtak igazán gyors köröket menni. A Red Bull a tavalyi autóra építkezve sokkal többet változott mint a Ferrari...
    A versenyen viszont lehet megtérül ez a visszafogottság, elég jók kiismerték a gumikat, csak a sebesség hiányzik, de jó taktikával (hehe ferrari és jó taktika...) egy ideig még tarthatják a lépést, Alonso drukker vagyok, de jó lenne ha már kikelne magából a srác és égetné a csapatát a média előtt, pl. ahogy Schumi tavaly a mercit. Az kell hogy változás történjen, ellustultak csöppet az olaszok. A merci meg előrelépett szerintem már most, nagyon sűrű a Red Bull után a mezőny.

    A Mclaren mert próbálkozni, úgy nézett ki hogy beégnek vele, de most figyelembe véve hogy egy kiforratlan autójuk van, amit a következő hetekben, hónapokban ismernek ki, csak belőlük nézem ki azt a képességet hogy elkapják a Red Bullt, le a kalappal az üdítőgyározó Hamiéknak. :)) Bár a versenyen szerintem visszaesnek, de egyszer már megcáfoltak.

    Hajrá Sauber! Mint csapat idén nekem ők lettek a legszimpatikusabbak, Perez is fizetős pilóta, de annak ellenére ügyesnek tűnik, autó sem rossz és a másik pilóta sem béna :).

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #24886 üzenetére

    Nem használnák akkor Hami viszont megfoghatja a rajtnál még Kers nélkül is és legalább az eleje izgalmas lenne az első hely szempontjából és még Button is elöl van akinek (akkor lehet egyedüliként) van Kerse.

    A5-ön szokott lenni top sebesség és egyéb nyalánkság, most (még) nincsen, pont most lenne érdekes.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Motion_Blur #24903 üzenetére

    Ameddig nem sikerül optimálisan kidolgozni addig lehet hogy jó ez a fél megoldás, de szerintem ez inkább hátrány mint előny már most is, mivel a sok kerékcsere miatt több lesz a lekörözés illetve többet kell előzni pl régi gumin futó pilótát ahol azért a Kers+szárny kettőse ad leginkább esélyt hogy sikerüljön is. (lsd tavaly Alonso-Petrov, márpedig idén sok ilyen szitu lesz) Ráadásul csak az eleje rajtol puha gumikkal, amikben már van kör is, így simán lehet hogy már 8 kör múlva box...az meg még Vettelnek is kevés hogy a 10. hely környékén lévőkhöz képest (van ott Mercedes, Sauber, Force india, Williams, azért körönként 3 másodpercet nem fognak adni nekik..) kiautózzon egy boxkiállást. Végsebességük meg nem a legjobb ez látható a táblából, egyenesben így nem tudnak előzni, a többi fajta előzésnél meg azért fel lehet tartani őket egy ideig. Érdekes lesz ez.

  • Peat;)

    veterán

    válasz hunnylander #24962 üzenetére

    Az idei évben verseny közben viszont mindenképp hátrány ha igazak a hírek, nem csak előnye van az is tény. Idén nem arról van szó hogy csak lekörözés lesz, hanem rengeteg pozíciót kell majd visszavenni a boxkiállások után, ezek alapján már nem is véletlen hogy pont Vettel emelte fel a szavát a túl rövid előzési zóna miatt. Csak a szárnyállítással valóban túl kevés lehet pl hogy elmenjen egy Schumi mellett a Renault motoros autóval. Pont ezért várható káosz, az időmérő csak azt mutatja meg hogy steril pályán verhetetlen a Red Bull..remélem csak ott :)

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    Nem tudom mi ez a sírás, itt egy tök alap Mclaren ami az első kiállásig konkrétan ugyanazt futotta mint a kitesztelt, mindent alázó Red Bull "pokolgép" pedig az első részben Vettel sem fogta vissza magát, aztán meg jött a sérülés Mclaren oldalon. Areo igényes pályákon nyilván ez a kép lesz mint most, de a következő két hét is már rengeteg előrelépést tartogat Hamiltonéknak, baromi jó helyzetben vannak. Button is tolta lefele a Ferrarit a pályáról, mint ha egy középcsapat lenne a Ferrari.

    Persze ez csak egy futam, a melegebb futamokon talán Ferrari jobban magára talál, de itt is csak Alonso alakított valamit, jelenleg 3. erők.

  • Peat;)

    veterán

    válasz venember83 #25097 üzenetére

    Bennem valahogy ez a kép él ha egymás mellé, egy kategóriába kellene helyezni a pilótákat:
    Hami - Alonso
    Button - Massa

    De tény amit írsz, meg lehet hogy Button idén elkapja a fonalat csak nem hinném, amatőr hibát csinált már az első futamon. Ezen a futamon én a Mclarent a Ferrari elé helyezem mindenesetre, de ez még sokat nem jelent. De azt sem kell elfelejteni hogy a Ferrari egy agyontesztelt gép(ha meg ennyi idő alatt még problémák vannak akkor a gép a szar), míg a másiknál biztos van tér a fejlődésre már csak a beállításokkal is.

Aktív témák