Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz Motion_Blur #14714 üzenetére

    Mert ezek ilyen önérzetes arcok és nem szeretnek félreállni, főleg hogy ha Vettel figyel erre a kényszerítőre akkor nem is tudja megelőzni Webbert, mert az ezt a támadást nevetve verte volna vissza. Nonszensz hogy a támadott helyet hagyjon, nézd meg Trullit aki ezt megtette párszor, most hol versenyez.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #14725 üzenetére

    "Ez talán fordítva is igaz... :U" Én is így gondolom. Más kérdés hogy Alonsonak legalább annyi sütnivalója van hogy olyat kritizált benne amit sokan más is. Hamilton meg olyan tettet amit ő maga is alkalmazott, elsőként, most meg Buttonnal legalább annyira agresszív volt mint Alonso a megcsúszott és hibázott Massával. De ettől függetlenül leakadhatnának egymásról, mert csak magukat égetik. Persze te megint máshogy látod..

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #14736 üzenetére

    Button büszke lehet a manőverére, én is vigyorognék. Második lett de megpróbálta és nagyon befűzte ott a kanyarokban Hamit, így kell másodiknak lenni. A két eset között az agresszivitást értettem, de le is írtam. Hami csak azzal tudta visszaszerezni az első helyet, még össze is értek. Ugye Alonso hozzá sem ért Massához, mert az úgy megcsúszott hogy kényelmesen bement mellé és fordult el. Ha az túl agresszív volt Haminak, akkor ez is az volt neki. Nekem ugye nem, szóval én le is akadok a dologról, Hamiddal vitatkozz hogy miért gondolja így ne velem... :)

  • Peat;)

    veterán

    válasz grabber #14745 üzenetére

    Mivel csak egy sima kényszerítős pozícióvédés volt, ami egy figyelmetlenség miatt alakult ki: baleset felelőse Vettel, mert látta hogy Webber védi az ívet.

    A figyelmetlenségért mondanám hogy fekete pont Webbernek, de pontosan azt csinálta utána amit kell és meg is tartotta volna a helyét.

    Igazából Vettel onboardja sokkalta beszédesebb...

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #14752 üzenetére

    "Azért volt még pár (szerinted) agresszív megmozdulás a futamon. Pl. a Petrov-Alonso. Már ha szerinted ezek annyira agresszívnek számítanak."

    Nekem bőven elférnek. Ez kb már a harmadik hozzászólásom amiben írom, ahogy a legelsőben is Hami manővere kapcsán: nekem ezek okésak. De írom újból: Hamiltonoddal beszéld meg ne velem. Ő nyilatkozta hogy sok nem én. Nagyon szájbarágósan kell fogalmazni veled a mai nap és akkor még finom voltam :)

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Ijk #14769 üzenetére

    Webber védekezett azért ment egyenesen és azért hogy megtartsa a helyét. Az ütközés egy másik pilótán kézmozdulatán és makacsságán múlott, Webber betartotta a szabályokat, nem kacsázott ment egyenesen mert még mindig sokkal kedvezőbb helyzetből fordulhatott volna utána rá a kanyarra, Vettel már rég elvesztette a csatát amikor Webber meglátta. A biztos ütközésben a biztos jelzőt ma Vettel szolgáltatta. Az ausztrál akár jóval tovább is mehetett volna így, semmi és senki nem tiltja. Rengeteg olyan eset van, hogy a támadó előrébb kerül mint a támadott mégis elbukja a csatát, ez nem más mint a helyes védekezés eredménye, amit ma is láttunk. Amit ti ma kritizáltok az egy élmenő pilótai adottság, amivel ha nem rendelkezne egy pilóta akkor Trullit kapnánk meg végeredményként.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #14768 üzenetére

    Te maradj nyugodtan, szemlátomást nem a földön vagy ma, én mindig is azt írtam hogy Alonso az egyik legagresszívebb pilóta ezért is szurkolok neki és sosem mondtam sem gondoltam hogy Massánál nem volt az. A mai első hozzászólásomban is inkább dicsértem Hamit is meg őt is. De maradj nyugodtan, te ma magyart nem értesz, ezt negyedjére bizonyítod a mondataiddal egy órán belül :)

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #14831 üzenetére

    Hol kerültem magammal kínos helyzetbe? Én csak azt látom, hogy sok sok hozzászólás óta kevered azt a bizonyost, mert belekerültél egy emésztőgödörbe amit te ástál és töltöttél meg immár elég sok alkalommal a mai napon. :)

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #14863 üzenetére

    Senkiről nem mondtam hogy hülye, ne légy szigorú magaddal. Csak azt írtam hogy kevered, azt a bizonyost a mai nap, de mindenkinek lehet "gyomor" rontása.

    Mivel nagyrészt Hami véleményét írtam le, ezért kénytelen vagyok azt reagálni újfent, hogy ha hülyeségnek és kitalációnak tartod a nyilatkozatait akkor próbálj meg egy személyes találkozót összehozni és kioktatni őt a véleménymegnyilvánulásairól.

    Én meg továbbra is élvezem ha agresszívak ezek az arcok és röhögök amikor papolnak arról hogy nem kéne ezzel azzal vagy mással annyira agresszívnek lenni.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Tomcat #14945 üzenetére

    "Osztom azoknak a véleményét akik azt mondják hogy Vettel előnyösebb pozícióban volt"

    Akkor nagyon sok ember totálisan balfasz az f1-hez. Elnézést de ezt nem lehetett leírni szebben, Vettel irdatlan rossz pozícióban volt ezért is ment kifele sokkal korábban. Az a kanyarkombináció előtt erre a tartózkodási helyre rámondani hogy előnyösebb...egy 5 éves gokartos kisarc körberöhögne. Vettel bement, jól csinálta. Webber eszmélt már akkor amikor még csak bebújt mellé, azért mégis csak csapattárs, hát helyet hagyott neki. Vettel érezte a vesztét, Horner bíztató nyelvét, így a tükörbe bele sem nézett hogy elhagyta e a másikat, hanem bumm rá. Hadd szóljon. Webbert nem értesítették a rádión, mégis időben észrevette Vettelt, reagált és végig meghagyta a helyet a másiknak. Vettel meg még a tükörbe sem nézett bele, mindezt úgy hogy ő akart előzni. Zöldfülű.

    Webbernek is vannak ilyen megmozdulásai egyébként, Vetteltől és Webbertől is igen könnyű találni ilyen eszetlen hibákat. Én szeretem őket :)

  • Peat;)

    veterán

    válasz #14988 üzenetére

    Kicsit arcpirító a csapatra nézve, ez van ha az érzelmekre hagyatkoznak és nem a látottakra. Én versenyzőtől még nem olvastam olyat hogy Webber baszta el. Ja de, Vetteltől akinek a mutogatása az eset után és ez a csapatnyilatkozat után még kínosabb. Pedig tavaly még nem nézte le a többi pilótát.

    Coulthard mellett egy másik vélemény: [link] Akik azt gondolják Webber volt a béna, azok tulajdonképpen impotens unalmas fatökű versenyzőket (tavalyi beugró ferraris pilótát pl) szeretnének és egy Vettelt. Remélem nem fog teljesülni...

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Djuree #14960 üzenetére

    Ehhez az esethez semmi hozzáértés nem kell, csak realizálni kéne a látottakat. De úgy néz ki ha ezt így leírtad, akkor te kicsit az átlag alatt vagy és ezért tűnök számodra expert arcnak... :D Forzázz többet még azzal is "hozzáértő" válna belőled ;] Már ha éppen van boxod...:)

  • Peat;)

    veterán

    [link] Verstappen is Vettelt tartja hibásnak. Gyakorlatilag ha pilóta nyilatkozott az üggyel kapcsolatban akkor Vettel lett a fekete bárány. Pedig Webber már elég sokszor borsot tört mások orra alá, a túlzottan agresszív vezetésével, így előítélet inkább vele szemben kéne hogy legyen.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #15109 üzenetére

    Na meg a gyári rönyó csapat végsebességben mindig ott van az élen és többek között Hamilton is egy rönyó előtt cikázott, ugyanis ott bírt maradni mögötte Petrov, marha könnyedén. E mellett általános vélemény hogy a renault motorok teljesítményleadása jobb, ami Monacoban elég meredeken megmutatkozott. Így én nem mondanám rossz motornak jelenleg, megpiszkálták azt rendesen, ezt négy pilóta is bizonyítja, illetve az hogy jövőre más csapat is meg akarja kapni ezt a motort..

  • Peat;)

    veterán

    válasz adman #15113 üzenetére

    "Webber meg akarta mutatni h ő a Jani (h betesz Vettelnek ill a csapatnak)" Ez egy bullshit, Webber meghagyta a helyet és végig figyelt Vettelre. Vettel mutatta meg ki a Jani és még a tükröcskéjébe sem nézett bele egy előzésnél bakker. [link]

  • Peat;)

    veterán

    válasz #15115 üzenetére

    Ez mondjuk reálisabb elmélet mint amiket a csapat nyilatkozott. Egyébként nekem rémlik egy futam év elejéről aminek az egyik momentuma ott szerepel b-type aláírásában. A különbség az hogy ott egy kétszeres vb tűrte el a sorsát és csinálta meg azt amitől Vettelt féltették.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #15404 üzenetére

    Hamiltonnál az a baj hogy rosszul kommunikál a rajongók felé amióta az f1-be van. Egy Kimi féle lazaság, flegmaság nem ártana neki, de az hogy időről időre elmondja hogy ő tiszta, erkölcsös versenyző, ilyen meg olyan ügyes és ártatlan aki csak tiszta eszközökkel nyer és nem lesz sose kérdőjeles pilóta, majd beül és (szerencsére) lemegy a redőny, akkor ott van egy olyan differencia az állításai és tettei között ami sokak szemét kiszúrja. Kiemelném hogy szerintem nem a tettein kéne változtatnia, hanem az első mondatomban lévő dolgon.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #15410 üzenetére

    De mint látod hétről hétre a fórumot sőt az egész világot mégis problémát okoz ez a dolog. Márpedig ezt egy ember tudja elkerülni a leghatékonyabban, ő maga. Én csak olvasok néha híreket, nincs lehetőségem/időm a pilótákról különböző show műsorokat nézni, nekem az már nagyon túl van a határon. A legtöbb ember is hasonló módon, az internetről informálódik.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #15409 üzenetére

    Csak egy példa a sok közül, az hogy egy mercivel kicsit ügyeskedik, megbüntetik szerintem poén dolog és én elvárnám hogy frappáns válasszal visszaszóljon egy f1 vb pilóta. E helyett ő eljátszotta hogy megbánta és nagy hiba volt a dolog amennyire én olvastam. Ez számodra lehet fikció, de mindenki különböző ember, van aki a mában él és szimplán írja a látottakat hogy ez így ökörség, valaki egészen máshol él és benyakalja ezeket a szituációkat hogy helyes. És íme az egyik (a sok közül) vita alapja. Tettek és nyilatkozatok ütik egymást én ezt továbbra is tartom és továbbra is az a véleményem, hogy a tettek úgy jók ahogy vannak. Lehet túl racionális emberke vagyok és ezért nem megy át a mondani valóm számodra, ahogy múltkor sem ment át olyan 4-5, tagolt mondatokat tartalmazó hozzászólás után sem.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #15419 üzenetére

    Félreértettél, internet alatt én a híroldalakat értem. Fórumok közül egyben vagyok többre nekem nincs időm(Talma atmoszférát sem ismerem, talán egyszer írtam hsz-ást a motogp.hu-n), és nekem ez jött le amit írtam, ez szubjektív vélemény. A másik konkrét eset meg minden csak nem szubjektív, én hiszem sőt tudom hogy Hami önmaga egy kis szegletében sem bánta meg hogy kicsit játszott az autóval amit alá adtak. Persze lehet rosszul tudom, na bumm, de úgy érzem én állok közelebb az igazsághoz amikor azt mondom, hogy a nyilatkozó Hami és a cselekvő Hami között nagy a különbség. (ismét leírom, számomra szerencsére...) Valami csak generál vitát, de túl van ragozva, másképpen látjuk. De nem a ti sem más hozzászólásaiból informálódom, persze a híroldal sem sokkal jobb, de nekem azok maradnak.

    A megmondó verseny nem valami pozitív hogy rám reagálva került elő, én nem tartom magam annak aki a pilóták teljesítményét becsméreli, én inkább vitatkozni szoktam (pl. Webber) ilyen témákban. Többet nem is reagálnék rá.

  • Peat;)

    veterán

    Érdekes ez a Ferrari, itt élmezőny máskor meg Merci szint. A nagyobb fejlesztési csomag ha betalálna akkor még ők is visszaszállhatnak a vb harcba. Feltéve ha a lekörözések sikerülnek... :DDD

  • Peat;)

    veterán

    válasz Viktor77 #15548 üzenetére

    Mondjuk a győzelem szerintem nem lett volna meg, látszódott hogy Alonso gépe nem az egyenesre volt belőve, Hamilton szerintem megelőzte volna a pályán. Inkább a második helyet bukta el, de azt nagyon csúnyán.

  • Peat;)

    veterán

    válasz TESCO-Zsömle #15669 üzenetére

    Mondjuk ha épp pozíció csatában van egy Virgin meg HRT akkor lehet tényleg nem látják. Én azt nem értem, hogy Msch-nek már volt anno olyan sisakja amibe kivetítettek infokat. De pl corvette is ilyen, kivetíti szélvédőre a sebességet és nem kell lenézni a sofőrnek. Ez manapság már könnyen megvalósítható lenne a kis csapatoknál is, no de ahogy a HD minőség ez is ráér, miközben már a krikett bajnokság is fejlettebb technológiával lesz felvértezve.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    [link] állítható hátsószárny. Most úgy baromi őszintén, ha ott az a nyavalyás lekorlátozott kers akkor miből állna ha azt használhatnák korlátlanul ilyen szituációkban? Azokba kéne egy módosítás, hogy ne a pilóta állítgassa hanem a rendszer jelezne és csak akkor tenné elérhetővé amikor érvényesül az adott versenyszitu, nehogy már a mai technikával ne tudják megoldani, ha az utcai autókba már ilyen olyan szarok vannak. Ez az f1 mintha valamiféle retro sportággá kezdene válni.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #15719 üzenetére

    Én meg simán. Vettel Webber kalapáccsal szétverné a gépet. Massa-Alonso párosnál Alonso meg hátradőlne és csettintene egyet Maszatnak, hogy kezdheti.

  • Peat;)

    veterán

    Nem tudom ki hogy van vele, de én elsősorban pilótáknak szorítok és kezd egyre unszimpatikusabbá válni a helyzet az által, hogy egyre kevésbé a pilóta számít. Igen most Alonsoról beszélek, mert azt a legelvakultabb arc sem mondhatja, hogy a múltkori futamon a lekörözések és ez a SC együttvéve már nem akasztaná ki bármelyik elhivatottabb versenyző agyát. Őszintén csalódtam Alonsoban, sokkal nagyobb balhét vártam volna.

    Hamiltonnak meg grat, ezt hívják úgy hogy profi csapat van mögötte, akik a szabálykönyvet sem lusták túrni és túrni! A bünti olyan amilyen, erről nem ő tehet, úgy néz ki ebben az évben mellé szegődött a szerencse, avagy a késélen táncolást magas fokon műveli. (ahogy igazi nagy vb-k bármelyike)

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Qorthral #16524 üzenetére

    Alonso pontosan ezért "háborgott" (én többet vártam volna :) ), miszerint az csak az egyik, általa lenyelt dolog, hogy ők pórul jártak, hanem az hogy az orra előtt közvetlenül vezető személy követte el a legsúlyosabb szabálytalanságot a futamon, majd másodikként intik le, míg ő aki betartotta (Hamilton tétovázásával, ami lényegtelen volt akkor abban a pillanatban már) ugyanabban a helyzetben és pozícióban a szabályt 9. lett. (büntik nélkül nézem).

    Az egész fórumban a Hami védőknek ez nem esik le és ez szerintem már nagyon gáz, hogy ennyire eltunyult a nép és nem tudják mi az a sport értékrend. Még akkor is ha az az Alonso nyilatkozott akinek szintén voltak dolgai, lényegtelen. A lényeg hogy ami történt az nem csak szabálytalan hanem etikátlan is, ráadásul az idei év sok sok apró/kevésbé apró dolgai után. Ezek után ha egy vetélytárs nem háborogna akkor az azt jelentené hogy szarik a sportágra amiben szerepel.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #16531 üzenetére

    Szerintem egy rajtkiugrás és SC előzés más kategória, ilyen erővel én meg mondhatnám a fekete zászlózást Montoyától. Másrészt a rajtkiugrással nem annyit nyert Rossi mint Hamilton az ugyanabban a helyzetben lévő két vetélytárshoz képest. Nem maga az SC a lényeg, értsd már meg. Az hogy kettő személlyel szemben milyen előnyhöz jutott. Hozzájuk képest kellett volna döntést hozni mert ők voltak ugyanazon szituban, nem pedig a többi autóhoz képest. Hamilton a hibás? NEM. Alonso sem ezt mondta.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #16534 üzenetére

    Az eltunyulást mindkét irányba értettem.

    Lényegtelen Alonso hányadik lett, ezt te is tudod. A szabálytalanság és annak az előnye a mérvadó, ami itt SOK volt. Az életveszélyeztető okosokat meg ne vedd figyelembe...:) én is leállok, nem Hami a nagy hunyó hanem a környezet és szitu amibe más emberek hozzák, nekem végig ez volt a véleményem ezt ne felejtsd el, üdv

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #16570 üzenetére

    "Alonsónak talán savanyú a szőlő" Hamilton azt felelte: "Igen. Láttam a kivetítőn, hogy egy Sauber (Kamui Kobayashi) megelőzte, pedig nem nagy annak a valószínűsége, hogy valakit lehagy egy Sauber. Biztos, hogy egy másik világban találta magát. Igazából nem értem, hogy miért mondja, hogy én befolyásoltam a versenyét."

    Én nem tudom melyik nyilatkozatot fordították félre: de egyrészt ha nem tököl akkor Alonso is elmehetett volna (lehet akkor meg ő tökölt volna én nem vitatom, ha meg elmegy akkor két "csaló" van) az SC mellett, ez tény, ennél fogva már befolyásolta a versenyét. Ez egyszerű fizika, az ellen nem kéne állás foglalni Haminak. Amit még nem értek az a gúny amit Hami okád magából, mivel Alonso a szabálytalanság következményének mértékét ecseteli, magát az SC-t torkosborzként lenyelte volna állítása szerint. Nem Hami ellen irányult a kiakadása, hanem a háttéremberek, döntéshozók ellen. Ezt Hamilton sajnos pontosan tudja, felesleges az amit most tett. Alonso gúny nélkül, megfelelően fogalmazott, tényeket közölt sokkal inkább feldúlt állapotban. Hamilton ferdített a "semmi" befolyásolással, tökéletesen tudatában a Sauberes előzés okával milliók elé dob egy ilyen nyilatkozatot és úgy állítja be mint ha csak is őt támadta volna Alonso. Mindezt utólag, nyugodtan, átgondoltan. Ha igaz ez a nyilatkozat, akkor az mindennél beszédesebb. Mind magán mind sportemberileg minősíti, ő tudja mi a jó neki.

    Másrészt a pontkérdéssel meg te követed a stílusát, persze ha Hamilton is ott marad ahova a szabályok kötelezik bizonyára ugyanennyi pontja lenne. Vagy ha nem fut egy utolsó kört, kifogy az üzemanyag dologgal (nekem tetszett) akkor is ennyi pontja lenne. Vagy ha ő vezet kuplung nélkül, éri utol csapattársát szinte majd füstöl el motorja akkor is ennyi pontja lenne. Vagy ha őt is ugyanúgy feltartják mint Alonsot a múltkori futamon akkor is ziher első lett volna. Haminak volt egy deffektje idén, amit ráfoghatunk a külső tényezőkre mert szerintem nem ő használta el. Másra én nem emlékszem. Persze nincsenek HA mondatok...Nálam meg igen is vannak és nem tudom egy síkban a pontok mezején megítélni a dolgokat, annyira primitív nem tudok lenni mint pl. Palik. Szerintem Alonso is hibázott egyértelműen pár csúnyát idén, de a csapat és megbízhatóság illetve a többi tényezők, pl múltkori két futam még többet ellene volt.

    Azt meg már meg sem említem, hogy aki igazán szereti az f1-et az szerintem örült volna hogy ha Alonso is megy a vb csatába, ahogy én is örülök Haminak. A legutóbbi két futam alapján szerintem jogosan ijedt be, hogy őt ki akarják hagyni a buliból, de lehet én látom rosszul...mindenesetre már most tetemes a lemaradása, így lassan ki lehet húzni egy unalmas, hibázó, nyugdíjas pilótát, minek az oda az elejébe akit Sauberek előzgetnek.

  • Peat;)

    veterán

    válasz mrlujoak #16824 üzenetére

    Miért ne lenne? Ki nem pampogna? Nem impotens balfaszok versenyeznek, hanem olyan aki bement igen csak időben az előtte lévő mellé és onnan tette ki Kubica. Az adott büntetés azokra az esetekre vonatkozik általában amikor lendületből átesnek egy sikánon. Itt kitették és baromira nem az az eset, de ettől függetlenül büntethető. Más kérdés hogy kit miért és mikor hogyan büntetnek.

    Persze ettől függetlenül lehet megérdemli hogy nulla ponttal fog távozni. Szerintem meg húzzon az f1-ből vagy változtassa meg a nevét és ezt komolyan mondom. Idén nem rajta múlt hogy kiesett a vb harcból, nem tudom kinek jó ez hogy kivágtak egy pilótát a harcból. Immár egyértelműen.

    Csárli bácsinak is kellett 10 kör mire megvizsgálta az esetet. Biztos a budin ült.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Gubro #16826 üzenetére

    Persze, akik tizenpontokat nyernek egy súlyos vétséggel azoknak nincs olyan bünti ami befolyásolná az előnyszerzést. Az aki a szabályt papíron sérti meg egyértelműen de aki nézi a kamerát látja hogy vitatható, az meg tizenpontot elbukik. Immár másodszor, miközben még az előző két futamot megelőzően is csak szopatták a arcot akkor a feltartók akik semmi büntiben nem részesültek. Fair play...nyóckerben több a fair play.

  • Peat;)

    veterán

    válasz mrlujoak #16837 üzenetére

    Most igen sok fórumozó előtt megmutattad hogy a SPORTÉRTÉK egy olyan fogalom számodra amit az értékrended megvet. Egészségedre. Te legalább élvezed a modernkori F1-et :)

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz mrlujoak #16847 üzenetére

    Úgy láttam tetszett a döntés és általa kialakult Red Bull helyzet, de bizonyára félreértettem. Alonosban lenne vér akkor bejelentené hogy mától nem ül f1-es autóba. Vannak még izgalmas versenysorozatok ahova bármikor elmehet és az f1-nek talán kellene egy ekkora pofon hogy elgondolkodjanak a bürokrata, átláthatatlan rendszerükről.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Andrew_31 #16909 üzenetére

    Most a spanyol büntivel is kivártak :DDD

    Az elmúlt 3 futam őt érintő mozzanataiból az a baj hogy nem azok fogják levonni a következtetéseket akiknek kéne. Ez ugyanaz mint a foci vb. Ott is van egy hibás rendszer, itt is van egy hibás rendszer. Ott könnyen javítható, talán tesznek is ez ügyben valamit. Itt nehezebben javítható, mert bürokratikus szervezet, személyi nyalásokkal működik a háttérben (olyan fura hogy nagy nevek hirtelen meghívódtak a versenybírák közé, úgy hogy a modern f1-hez már sok közük nincs és valószínű még csak át sem pörgették a jelenlegi szabálykönyvet). Szóval itt úgy néz ki, ameddig megvan a show ami elnyomja ezeket a történéseket addig mindenki boldog. Na meg rengeteg néző szerint, az elmúlt 3 futam teljesen rendben volt Alonso szempontból is, a fórumban ez kivehető. Lehet valóban így van és csak túl sok az elfogult ember.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #16910 üzenetére

    Aki ezt beesésnek nevezi annak igen érdeke a fizika ismerete :))
    A bünti jogosnak nevezhető szabály alapján? Szerintem igen.

    DE, az idei szezonban is? Nem arra gondolok, hogy szívott pajeszka hát nyomjuk egy kicsit. Nem. Tudod mikre gondolok. Az szerintem meg hibás rendszer, ha az egyik személyt a szabályok szigorú olvasata szerint ítélik meg, míg másokat annak enyhe olvasata szerint.

    Konkrét példa: Ezen a futamon volt egy beesés: Vettel fizikailag kilökte Sutilt és pozíciót szerzett. Amennyiben az Alonso féle eset bünti, akkor szerintem az is nagyon hasonló történet és nem értem hogy azt miért nem vizsgálták meg egyáltalán. Szóval én csak ezeket a kettős mércéket nem értem, de gondolom a szabálykönyvben előrébb van a levágás mint a kilökés, így Mansell bácsi csak addig jutott.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Nowhereman #16912 üzenetére

    Az egy másik év volt, amikor szigorúbban büntettek. Szerintem azt el lehet mondani, hogy idén elnézőbbek a bírák. Csak nem mindenkivel.

    Az elmúlt futamok után meg sok ember összeesett volna idegileg, ez alól úgy néz ki Alonso sem kivétel. Egyébként a vb-ből már kiszállt, ez teljesen egyértelmű. Ha nem nézzük a büntiket, a szívásokat lehet még ott lenne magasan az esélyesek között, de a csapat sokat bénázik és Alonso sem az igazi idén. Bár Massához képest meg szárnyal aki Kimit is lenyomta, de hát csak volt egy nagy balesete, fene tudja ki hol helyezkedik el idén saját maga tudásához képest.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #16914 üzenetére

    Ok, szerintem kivehető az én problémám, ami a szabálykönyv állagának folyamatos változása. Alonsonak mostanában a száraz, kemény sarok jut, vagy mereven betartja és szív, vagy határig elmegy és szív. A szív a közös szó minden cselekedetben. Így azért nehéz vb-harcban maradni.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #16916 üzenetére

    60-70 méter saccra amit te beesésnek nevezel. Azért ez nagyon meredek és elfogult. A bünti ettől függetlenül kiosztható volt mint írtam és nem is a beesés nem beesés a lényeg, más a szemünk és a métersaccolásunk :) Nem ez a lényeg számomra az elmúlt futamokból.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    Csak hogy én is beböfögjek. Massa ez évben rengeteget feltartotta Alonsot, ennyi. Hogy szép volt a mai? Dehogy, nálam a sok feltartás együtt van egálban a maival, mindegyik kicseszés valahol a másikkal. Egyikre sem reagált a csapat jól, pedig nekik kellett volna taktikai változtatással, ahogy ma is másképpen kellett volna megoldani. Ma Massának hagyták meg a döntést, ő így döntött. Hamilton nem döntött volna így ahogy Webber vagy Vettel sem. Az hogy Massa ezt a döntést hozta meg, nem volt más mint önértékelés az idei évét tekintve.

    Feltartás: Egyforma autóval és taktikával azért egy kicsit is komolyabb pilóta már tartani tudja a csapattársat. Persze előzze meg ha gyorsabb, egyet értek. De ugyanolyan autót megelőzni nem épp könnyű feladat, avagy Button a lelassított és támadásra még csak nem is számító Hamiltont meg tudta előzni? Ja értem, az más, Alonsonak attól még 500 méteres szakaszon egyszer jobbról, majd visszaengedés után egyszer balról is meg kéne hogy előzze Massát, mert úgy fair.
    Mert ha még agresszívabban támadja Massát akkor meg azért háborogna sok ember. Lásd a boxbejáratos előzést. Ami Hamiltontól szép és agresszív kiváló megmozdulás, az Alonsotól egy csapatot semmibe vevő megmozdulás volt. Mondá sok sok ember. Maga Hami is.

    Szerintem Alonso idén bármit is csinál csak egy sötét ló lesz. Ha az egyik pilóta felrakja a sapkát és ő is az a baj, ha leveszi és ő is akkor az a baj, de ha nem azt csinálja mint a másik az meg végképp baj. Ha az egyik csapat/pilóta semmibe veszi a szabálykönyvet, míg ő betartja akkor looser szerepet kap. Ha úgy előz mint a másik mert máshogy nem igazán lehetséges a mai autókkal akkor az a baj. Ha az egyik pilóta bemondja a rádióban hogy ő a kettes számú, ott nincs még vizsgálat sem...ja hogy nem a pályán szedték le az első vezetőszárnyat...aham...megint az a papírmunka. Ha figurázzák a szabálykönyvet parkoló autókkal időmérőn az (még nekem is) poén. De ha valaki kanyart levág, akkor ne egy pozíciót vegyenek el tőle...hanem buktassuk meg arra a futamra. Valami azt súgja sok történet lesz még idén, ahol még sötétebb ló lesz Alonso. Én csak remélem, hogy még pofátlanabb lesz és legközelebbi ilyen alkalomnál röhögve megy el...mert ebbe a sportba jelenleg ez kell. Pofátlanság. Ezt pedig nem egy intézkedéssel sulykolták bele, az egyébként erre igen fogékony Alonsot. Egy egoista, beképzelt, latin vérű ember. Nem tudom hibáztatni ha lemegy a redőny és ott fog ügyeskedni ahol lehet. Ideje ugyanazon a pályán versenyezni ahol a többi vetélytárs is versenyzik, ma meg is lett az eredménye.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz hunnylander #17564 üzenetére

    Ez mind igaz, Massa részéről érthető a dolog, de az is hogy abban a helyzetben amiben ő van, az által amit ő maga ért el ez évben ez járt. Alonso több pontot gyűjtött eddig, ennyi a történet, nem kell túlmisztifikálni. Egy győzelemnyi különbség már nagyon sok ebben az időszakban, Alonso is épphogy esélyesnek mondható. Ha helyváltoztatás nélkül futnak be, akkor szerencsétlen Alonso háborgás menne. Teljes joggal.

    Ugyanakkor a pofátlanságot amit láttunk nem Alonso és a Ferrari ültette el az idei évad elejétől a spotban. Ők csak átvették azt mint egy technikai újítást. Ajánlom az okokat végiggondolni, szerintem azok a "sérülések" okozzák azt, hogy megint olyan az f1 amilyen. Sokszor maga a Ferrari volt benne az ilyen dolgokban, de idén kivételesen ők csak most indulnak be, hiszen látták ki vezeti a vb-t és milyen mentalitással. Ez kell ide. Működik? Működik, máris +5 pont.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #17569 üzenetére

    "Feltartás: Egyforma autóval és taktikával azért egy kicsit is komolyabb pilóta már tartani tudja a csapattársat. Persze előzze meg ha gyorsabb, egyet értek. De ugyanolyan autót megelőzni nem épp könnyű feladat, avagy Button a lelassított és támadásra még csak nem is számító Hamiltont meg tudta előzni? Ja értem, az más, Alonsonak attól még 500 méteres szakaszon egyszer jobbról, majd visszaengedés után egyszer balról is meg kéne hogy előzze Massát, mert úgy fair.
    Mert ha még agresszívabban támadja Massát akkor meg azért háborogna sok ember. Lásd a boxbejáratos előzést. Ami Hamiltontól szép és agresszív kiváló megmozdulás, az Alonsotól egy csapatot semmibe vevő megmozdulás volt. Mondá sok sok ember. Maga Hami is."

    A mondá sok ember között te is ott voltál. Vagy analfabéta vagy a mai f1-hez miszerint azt gondolod ugyanazon autóval a világ legtermészetesebb dolga tisztán szépen előzni(láttuk Sutilt hogyan előzték meg előző futamon, pedig Red Bull szerintem jobb autó), vagy nagyon gyorsan változik a véleményed.

    Amikor valaki a múltból szed elő valamit, az az én szememben a megfutamodás és gyengeség jelképe. Amennyiben a jelenben nem tud helyt állni a véleményed, akkor a múlt bármilyen irányú idézése csak azt erősíti meg, hogy te magad sem hiszel abban amit a jelenben állítasz. Ezért a jelentől totálisan független múltat kell előszedned önmagad igazolására.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Oliverda #17591 üzenetére

    "Szépen leírta a Pitpass. Szvsz ezzel az egésszel a Ferrari csak maga alatt vágta a fát. Mondjuk egy ilyen szvsz balf@sz csapatvezetéstől mégis mit várhat az ember..."

    Ez így van. Csak hogy legyen közös nevezőnk. Már tavaly is csak utas volt a két pilóta a csapat által kreált hullámvasúton.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Viktor77 #17631 üzenetére

    Van sapka nincs sapka esete megy már jó pár futam óta a Ferrarival és Alonsoval.

    Hatalmas égések lehetnek, mind Mclaren mind Red bull részről ahogy közeledik az év vége és esetleg nem a megfelelő ember van elől a pályán. Azért becsülöm őket, hogy ekkora kockázatot be mernek vállalni, mert ha ők később meglépik azt amit most a Ferrari, ilyen nyilatkozatok után, akkor attól a pillanattól fogva pl. "Hiteltelen Senki" lehet a nevük. Annyira felfújták, hogy most már finomabban sem tudják majd meglépni. Csak gratulálni tudok. :) Illetve elnézést. Horner már hiteltelen, a történtek fényében. Vagy mert nem a pályán történt és mert Vettel nyert vele akkor minden szép és jó...lehet. A Mclarentől nyilatkozták hogy ők soha nem tennének különböző autót a pilóták alá, nem ám. Örülök hogy egy év alatt ennyit változik egy felnőtt ember mentalitása :)

    Ezt írom, pofátlanság. Ez kell ide. Ezt pedig idén nem a Ferrari dolgozta ki, hanem egy két másik csapat, ők csak átvették. Persze hogy még bénák, idén csak most kezdték el. Amikor a Ferrarit kritizálja valaki az egyben kritizálja a Mclarent és Red Bullt is, ők alkották meg azt a pályát ahova a Ferrari most belépett. Láthatólag nagyon nem tetszik nekik.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #17635 üzenetére

    Nem hiszem hogy érdekli Alonsot a hogyan nyeri meg a vb-t eset, mivel az eddigieket sem ismerték el igazán. Illetve az elmúlt években sem ismerték el igazán az akkor nyerőket. Ha ezen múlik akkor sajnos megérte a dolog, tetszik vagy sem. Nem mi döntjük el hogy megéri-e vagy sem. Mi azt döntjük el hogy szép vagy nem szép. Én nem láttam olyan véleményt ami azt írta volna hogy szép.

    "hisz hátrányba kerülhetnek ha az egyik csapat ilyen módon tőr az elsőségre" Ez elfogultság. A ferrari most alkalmazza azokat a módokat amit Horner alkalmaz, vagy amilyen kapcsolatba került Hamilton a szabálykönyvvel. Eddig ők voltak hátrányban, ezt bátran leírom az elmúlt futamok alapján és ebből én sosem fogok engedni. Láttam amit láttam, szememmel nem az érzésekkel...

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #17639 üzenetére

    Tudod mi a szomorú? Hogy ez a hozzászólás leíródhatott volna már idén pár alkalommal. Mégsem íródott le. Hogy is van ez?

    És mi a különbség hogy most a Ferrari is beállt a sorba és mindenhol megy a játszadozás? Azt hogy én legalább leírom, hogy ez pofátlanság. Nekem sem tetszik.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    Webber még mindig Vettel előző, "sérült" kasztnijával versenyez a repülős balesete óta? Az egy dolog hogy sérült is volt állítólag, de Webbernek könnyített kasztnija is volt a plusz súlya/magassága miatt.

  • Peat;)

    veterán

    válasz #18855 üzenetére

    Én óvatos vagyok, az egy dolog hogy kevesebbet látjuk és reméljük kevesebbet halljuk is majd. No de az utódja sem egy garancia így első ránézésre, na de teljesítmény alapján ítélkezzünk. De kajakos múlt és az f1..annyi eső azért csak nem lesz a Hungaroringen. Anyagilag is komolyabb ügyeskedést igényel az autósport mint a kajak, nem hiszem hogy ne lenne olyan ember ebben az országban aki agyilag is topon van és autós múlttal is rendelkezik, ha nem is versenyző, akkor más szempontból. (valamilyen vezető/egyengető szerepes múlt jobb is)

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz #70869248 #19079 üzenetére

    Visszaesni nem fog(Red Bullok most egyértelműen gyengébbek és szintén nehéz jó köröket futniuk, illetve Webber eléggé panaszkodott a teli tankos autóra). Buttonnak áll a zászló ha a rajtot jól kapja el, de elég nehéz lesz megőriznie a jó pozíciót az elején, szerintem páran próbálják majd előzni és szépen túlcsúsznak majd féktávon, míg Button elegánsan befordul.
    Hamiban és a Ferrarikban ott a hiba lehetősége, most is alig tudtak összerakni egy kört, pedig nem béna pilóták, talán Alonso volt ma konstans gyors, de holnapra ki tudja milyen lesz, mostanában elég egy negatív tényező és szétesik a vezetése(na jó a múltkori elég nagy behatás volt :), de csúnyán eldobott pár pontot a végén). A gumik szerintem most nem annyira lényegesek, amennyire tudom ide a tartósabb keverékeket hozták el.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Peat;) #19080 üzenetére

    Illetve mocsok gondolat, de holnap szerintem már a rajtnál lesz baleset. Webber Hami előtt, Button elejében, kicsit összekavarodtak a dolgok, ráadásul az első helyeken már rég volt baleset, mármint rajtnál. Illetve most fel vannak pörögve a srácok, két-három arcnak a további vb harc a tét, nehezen vezethetőek az autók..a vb első helyezettek meg hátrébb akik azért még mernek kockáztatni ennyi futammal a vége előtt. De ha pályán dőlne el a dolog előzésekkel, az jobb lenne!

Aktív témák