- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
-
-
#51736960
törölt tag
én ugyan nem vagyok RB drukker (és akkor még finoman fogalmaztam), de tetszik az a kreativitás, ahogy az autóikat építik, folyamatosan zseniális újítások sorát vonultatják fel...
(és még ott vannak azok a megoldások, amikről nem is tudunk)szerk: nem neked akartam, soz...
[ Szerkesztve ]
-
azt nem írtam mitől hagyta el a jobb hátsó gumiját, de attól még defektet kapott
DopeBob: lehetne nekik egy külön futam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kemény keverékre váltott?
még csak egy pit-je volt
Oppenheimer[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Male
nagyúr
Itt van rendes verzió... ebben talán nincsenek hülyeségek.
-
werszomjas
őstag
-
MPowerPH
félisten
-
Peat;)
veterán
Jogi következménnyel nem járó technikai megoldás. Inkább ez a jó kifejezés. A szabály betartatása nem jön össze, az tény hogy hogy a szabályban leírtaknak ellent mond a kép, de nem tudják megfogni őket. Ettől még valami max jogilag lesz szabályos, ami kizárja a következményt. De jó érzésű, nem jogi kocka ember nem használja ezt a szót... Ettől függetlenül a forma1 erről is szól és ők az ügyesek jelenleg, tessék másolni ha olyan egyszerű.
Engem inkább (ami megint jogi ügy) az zavar, hogy Pereztől elvették a pontjait élete első futamán pár mm miatt, ami teljesítményben sem kavart be. Na ez a jog, az egyik autó nyaklik nyeklik látjuk, a másikat viszont mert mérhető bár sok vizet nem zavar, agyonvágják. Mindezt úgy hogy a pilótáktól is elveszik a pontokat, az elvárható intézkedés az én (nem jogi beállítottságú..) értékrendemben az lett volna, ha a csapattól veszik a el a pontokat, a pilótáktól nem. Mert a csapat követett el hibát, ami nem vagy minimálisan volt kihatással a pilóták teljesítményére. -
MPowerPH
félisten
Igazából az lenne a fair, ha az FIA eldöntené, hogy szabad e hajlania, vagy nem. A többi csapat is erre vár. Mert ha kimondják, hogy az, akkor a Ferrari, és a McLaren is megcsinálja a sajátját. Ne az legyen, hogy más is megcsinálja, és utána tiltják be. Mert ugye erre is volt már példa. És gyorsan kellene dönteni, nem ezen trónolni hónapokig. Ezt a képet ők is látják, és innen egyértelmű mi a helyzet. Még ha valaki nem tudja megemészteni, akkor is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Male
nagyúr
Tudtommal nincs ezen a szinten belül (meg van adva a min. távolság az aszfalttól, aminél nem kerülhet közelebb), csak a teszten van a határon beül, ahol elhajlást mérnek terhelés hatására.
A Ferrari esetén is ezt mondtam, és itt is: nincs ezzel baj, kihasználtak egy kiskaput. Ez a dolguk... az FIA-é pedig hogy bezárja ahogy tudja ( vagy eljussanak odáig, hogy csak olyan szabályokat hozzanak, amit be is lehet tartatni... a csapatutasításnál már eljutottak idáig, ugyhogy talán nem reménytelen ).
-
Male
nagyúr
A ref. sík min távolsága van megadva, és ahhoz képest meg minden, nem? Én így tudom, de nem néztem utána, csak amiket olvastam másoktól, abból ragadt meg.
Tavaly volt itt erről egy hosszabb beszélgetés, ott merült fel az is, hogy mérhetnék folyamatosan a távolságot is menet közben... erre hoztam fel pont a kerékvetőket emlékeim szerint /Aki nagyon unatkozik, az visszakeresheti /Egyébként meg azon az állásponton voltam, hogy a hajlékony szárnyakat hülyeség tiltani...
- mert képtelenség normálisan ellenőrizni (kivéve szélcsatorna, de az meg drága módszer, és az összes szárnyat le kéne ellenőrizni, amit az év során felhasználnak, azokat megjelölni, stb... és ez rohadt sok munka, költség... ja, és a komplett autót kell mindig bepakolni, mert ugye a szárny rögzítése is lehet a trükk... legalábbis RBR-nél most épp az a verzió kering, hogy az egész orr lehajlik)
- mert nem hinném, hogy ma is olyan veszélyes lenne még, mint amikor tiltani kezdték (esetleg büntetés, ha ütközés nélkül letörik, aztán máris megépítik olyanra, hogy ne szálljon el, mint régen pár hátsó szárny).
- a zöldülést is ráfoghatják, hiszen nagy tempónál csökkenne a légellenállás, így kevesebbet eszik az autó
- a másik mögött haladva is lenne tapadás talán, hiszen a szárny a kevesebb levegő hatására kevésbé hajlik meg, így javul a "hatásfoka" (bár nem vagyok aero szakember éppenséggel, de szerintem lenne ilyen következménye is)
- mert egy fejlett technika... cseppet modernebb, minthogy mechanikusan mozgatjuk a szárnyat (DRS)Az új döntés kapcsán: Kíváncsi vagyok, hogyha majd a csapatok sorra lemásolják, és az aszfalton csúsznak a szárnyak, akkor mikor találja ki az FIA, hogy nem felel meg a szabályok szellemének, és tiltja be az egészet
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Azt még nem tudjuk, hogy megérte-e. Mondjuk szerencsére olyan nagy bukta nem lett belőle.
hunnylander: A gázt többfelé osztva, egyidejűleg más-más különböző helyekre vezették ki ezzel a megoldásra?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
Számomra ez a legbiztatóbb. Ezek nem a valós erőviszonyok voltak.
"Mindez azt jelenti, hogy egyrészt Alonso azonos taktikával, 49 kör alatt 20 másodpercet vert Webber Red Bulljára, másrészt azt, hogy ha a rajtnál nem esik hátra, három kerékcserével is simán dobogós lesz. A McLarennel való összehasonlításhoz pedig érdemes megjegyezni, hogy a 28. körtől kezdve sem Fernandót, sem Jensont nem akadályozták, mindkettejüknek egy-egy kiállása volt hátra, a fennmaradó etapokban ugyanolyan típusú gumikat használtak, a különbség mégis 5-ről 22 másodpercre nőtt közöttük - Fernando javára. Pedig Jenson a 2-3. etapjában már gyorsabb volt Lewisnál, a büntetése nélkül tehát ő is harcban állt volna a dobogóért. Summa summárum, a Ferrari kifejezetten gyors, a tempóját tekintve, ahogy azt várni lehetett, csak a Red Bulltól marad el - a gyenge pontja az lehet, ha túlságosan koptatja a gumikat, mert balszerencséjére a McLaren éppen ezen a téren tűnik erősnek. "
Don't Tread On Me
Aktív témák
- Microsoft Surface Pro 6 12.3" 2736 x 1824/i5 8350u/
- Legjobb ÁR!!!HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro)
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs