- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz MPowerPH #31288 üzenetére
A Le Mans állítólag 'filléres' befektetés ahhoz képest, ami az F1-ben érvényesüléshez kellene. Nyerő LMP1-et készíteni nagyságrendekkel kisebb pénz kell, mint az F1-ben nyerővé válni.
Csodálkozom is, hogy egy McLaren meg Ferrari miért nem 'dob össze' néha egy kis Le Mans prototípust. Az F1-re már úgyse mehet 24/7 a szélcsatornájuk, se a CFD. Kvázi hobbiból meglenne az alap.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #31848 üzenetére
Idén először volt gyorsabb IM-en Vettel mint Webber maradjunk ennyiben.
Nyilván azért mert eddig lassú autót kapott, Valenciában meg megkapta a gyorsat. Most meg a leggyorsabbat
Ne viccelj már..
"-Vettelnek KERS problémája volt a verseny második felében."
ennyit erről akkor
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #31848 üzenetére
Hehe, arról nem is beszélve, hogy Lewis -t még DRS+Kers -el sem tudta megelőzni a hatalmas istenkirály az egyes számú autóban. Elég vérszegény próbálkozások voltak. Igen, hiába az 1.5s -es sebesség különbség és a segédeszközök, valakinek még úgysem megy...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #31880 üzenetére
"Nagyokos aki mondja. (miért kell egyből személyeskedni?)" ó kis ártatlan, te folyamatosan ezt teszed Vettel irányába, vagy mert a háta mögött teszed akkor már nem számít? Gerinces alak vagy
Végre összejött Alonsonak, versenytempóban a Ferrari pár tizeddel Red Bull elé került(2-3..minimális), de egy olyan pályán ami nem nekik feküdt elvileg. Ezt is vegyétek bele és ez már hatalmas eredmény lenne...csak következő futamtól elillan ez a befújásos előny.
A futamon szerintem Perez ismét bizonyított, Sauber tud pilótát választani, hozza a sok zsét és még vezetni is tud a srác.
Di Restát sajnálom. Perezzel holtversenyben az év újoncai.
A büntetések meg röhejesek, kiemelve Schumit, pont Kobával szemben tüntetik meg így, miközben Koba saját maga művelt már pár ilyet következmények nélkül. Elég ocsmány volt, ezért baj hogy régi pilótákat hívogatnak versenybírónak, futamonként változik a büntetések alanya és mértéke, mivel személyes preferenciáikat viszik bele a döntésekbe. A többi versenybíra meg nyilván nem fog vitatkozni egy (egykori)nagy névvel.
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #31904 üzenetére
Én tényeket írok, te meg hazugságokat amelyeket a pályán már megcáfolt és megcáfol Vettel. Tényleg jó lenne ha magadba erőltetnél egy kis racionalitást és kárörvendés helyett pl. örülnél szimplán egy Alonso győzelemnek. Sajnos vannak akiktől ez "kérés" túlságosan nagy elvárás, az utóbbi hetekben tőled is ezt látni, nem egy nem öt, hanem sokkal több "véleménykifejezéseden" keresztül. Persze lehet a hülyét adni, ahogy pl Horner teszi hogy stílszerű maradjak és párhuzamot vonjak a között ami utálsz és a között amit mégis művelsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz MPowerPH #31954 üzenetére
Azt előre megmondták, hogy ezen a pályán csak STOP&GO lesz, mert rövid a box.
Szerintem az a szánalmas, hogy a 3 esetből csak MSC-t súlytották bűntetéssel, a két brittet meg nem. Pedig Di Resta is nekiment Bueminek, és Hamilton is nekiment Massának. MSC elismerte, hogy hibázott, a DRS miatt kicsit elszámolta a féktávot, és nekicsúszott Kobayashinak. Ez tiszta sor. Csak a másik kettő akkor az mi volt?
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #32007 üzenetére
Van aki most Hamilton őrült, pedig tavaly még minden olyan megmozdulásáért pocskondiázta amiért idén magasztalja
#32005 a 2004-es Ferrari sokkal jobban a mezőny fölé nőtt versenyen mint idén a Red Bull. volt olyan futam ahol Schumacher 8 kör alatt 17mp előnyt rakott össze magának. ilyet idén hol látsz versenyen?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Misi 007
Közösségépítő
válasz MPowerPH #32013 üzenetére
A smileydból nem tudom megállapítani hogy komolyan gondolod-e de a McLarennél is volt.
Elég azt a bizonyos tavalyi Török nagydíjat megemlíteni.
De 2007-ben is őrjöngött Hamilton hogy Monacoban nem támadhatja Alonso-t.
Sőt még nagyon messzire se kell visszamenni az időben a Hakkinen Coulthard-os időkre gondolva. -
[CS]Blade2
addikt
válasz MPowerPH #32055 üzenetére
Az mondjuk érdekes lehet, hogy amikor még a forró befújást használtak, a RedBull sínen ment, a Ferrari a gyors kanyarokban messze nem tudott úgy átmenni. Lekapcsolták a rendszert, mindenki vesztett rajta valamennyit, vagyis kevesebb lett a leszorítóerő, a Redbull így is kiválóan vezethető maradt, a Ferrari pedig nem, hogy rosszabb, hanem jobb lett nélküle Ez képtelenség, ha rontott volna az autón a rendszer, akkor nem használják már elötte sem, tehát ők is lassultak valamennyit. A fejlesztések viszont nem érhettek annyit, hogy a Copse, Maggotts és Becketts szakaszon az egyik legjobbak legyenek, mikor papírforma szerint itt még a forró befújással is szenvedtek volna.
Szemre viszont nem úgy tűnt, hogy a Ferrari maradt a korábbi "valahogy átvergődünk a gyors részen" szinten, és a RedBull romlott le hozzá, de ha csak a látszat csal, és mégis így van, akkor jobb is, hogy nem láttunk, hogy mit tudnak forró befújás on üzemmódban a 2. szektorban. -
boogie84
veterán
válasz MPowerPH #32072 üzenetére
Mint minden gumit, így azt is lassabban melegíti fel a Ferrari. Azt viszont vitatnám h Vettel sokkal gyorsabb volt, mint Alonso hisz a boxban az a pár mp amit a kerékcserénél műveltek, akkor előzte meg. Az nem egy nagy távolság volt.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
iguana
őstag
válasz MPowerPH #33365 üzenetére
szerintem mindenki tisztában van vele, hogy ez egy nem jó pálya, azonban senki sem mondhatja, hogy ennél rosszabb pálya nincs a versenynaptárban, így mindenki kegyesen hazudik.
sőt, azt sem hiszem el, amikor a pilóták azt mondják, hogy az "egyik kedvenc pályám, nagyon technikás..." én ezt úgy fordítom magamnak, hogy ennél gyengébb pálya nincs, utálom, mint a szart.ráférne egy alapos átalakítás.
14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
-
rocket
nagyúr
válasz MPowerPH #33437 üzenetére
Nagy makhuszar Button, McLarennel nem is emlekszem volt-e olyan gyozelme ami nem a hatalmas maknak volt koszonheto.
#33442:McLaren Hamilton eseteben nagyon benezte a taktikat.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #33451 üzenetére
"Vettel egyedüli mázlija, hogy időmérőn az rbr még nem verhető."
Vettel egyedüli mázlija, hogy időmérőn Vettel még nem verhető.
És a pole-t nem az autó döntötte el tegnap...Ha Hamilton nem hibázik, simán övé az első rajthely, mivel a McLaren már nem csak versenyen hanem 1 körön is ott van.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #33561 üzenetére
Csak ugye a RBR+Mclaren-nek már megvan az irány szinte minden szempontból,például kétlem hogy jövőre a Mclaren elveti a mostani formavilágot és megint újra tervez mindent,ugye ez előny lehet a Ferrarival szembe ,mert ugye nekik ki kell találni azt a "radikális megoldást" és könnyen járhatnak úgy mint év elején a Mclaren ami igaz bejött nekik de kíváncsi lettem volna a fogadó irodák mekkora esélyt adnak a Mclarennek év elején a téli tesztek után.
Szóval abban egyetértünk hogy a Ferrarinak a fújt difi tiltás irtó sokat segít de ha radikálisan porbálnak újítani lehet rosszul fog elsülni és semmit sem fognak nyerni vele sőt...[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
McCartman
senior tag
válasz MPowerPH #33561 üzenetére
Csapatfőnökként / technikai igazgatóként igen.
3 különböző csapatnál , ha darabszámra nézzük , 7szer nyert Newey által tervezett autó konstruktőri világbajnokságot. Nem semmi.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #33564 üzenetére
Szerintem mindenkit érinteni fog ugye a kérdés mennyire,nyilván a RBR Mclaren Renault kombot fogja a legjobban,de ugye nem tudunk fix számokat,hogy 5 tized vagy 1 mp.A ferrarit is megfogja viselni ha nem is annyira de mindenképp hiszen ők is használják jobb biztos nem lesz ha kiszedik mert akkor már rég kiszedték volna.
A kérdés az ha tényleg radikális autót szeretnének jövőre azzal mit fognak elérni az évadnyitóra és az 2.-3. versenyre.Mind megbízhatóság mind teljesítmény terén.És a jelenlegi RBR és Mclarenben mennyi van,főleg hogy ők esélyes hogy nem terezik újra főleg nem radikálisan hiszen mindkét autó elég radikális már most is.[CS]Blade2 : Szerintem meg igen,nézd meg időmérőn egyre közelebb vannak az RBR-hez versenyen gyorsabbak,okés nem szeretik a meleget de attól függetlenül jó és gyors ez a forma.Hiszen ha nem lenne az nem lenne 4 győzelmük.
Azt hogy nem változott az autó sokat érdekes kijelentés hiszen,sok fejlesztést nem is látunk vagy ott van a hajlékony első szárnyuk lehet arra koncentráltak és másra nem volt erőforrás.Eddig egyetlen egy verseny volt ahol nem használhatták,egy versenyből azért nehéz levonni pontosan!!!! ki mennyit veszít a fújt difivel.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #33613 üzenetére
Ez azért nem minden pályánál volt így, csak ott ahol "okosan" már eleve olyan helyre rakták a zónát ahol eddig is viszonylag könnyen lehetett előzni.
Nálunk pl. jó helyen volt a célegyenesben.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Azta Yoga Slim 7 Pro Gamer Procis Ultrabook 14" -30% AMD Ryzen 7 6900HS 16/512 RADEON 2GB 2,8K OLED
- iPhone 15 Pro Max kerestetik
- ASUS ROG Strix G15 G512LI-AL003 (15,6" 144Hz, I5 10300H, 16gb ram, GTX1650TI 4GB, 512gb SSD)
- PNY RTX 3090 24GB GDDR6X XLR8 Eladó! 199.000.-
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P15 Szép Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 16/512 QUADRO T1000 4GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest