- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5805 üzenetére
Kár hogy nem Horvát csapat. Akkor lehetne az INA a főszponzor.
Bár még éppen így is lehet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #5815 üzenetére
ugyanaz, egy kis aprósággal kiegészítve
"Szeretnénk azt is, ha kétszer lehetne kereket cserélni egy helyett"
Ez meg mi? Erről nem is tudtam.
Mármint, hogy jelengleg csak 1 csere engedélyezett jövőre.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5818 üzenetére
Én nem kötelezném a csapatokat a kettőre mert az sem jó. Inkább olyan keverékeket vitetnék a FIA helyében a futamokra amivel már necces az egy kiállás. Akkor láthatnánk olyat hogy valaki kockáztat és esetleg a vége előtt pár körrel elfogy a gumi az egy kiállás miatt, vagy éppen kibírja vagy éppen eldurran az utolsó körben és jól kiesik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #5826 üzenetére
na akkor megint lesz keveredés
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #5826 üzenetére
Szerintem ez nem fog akkora előnyt jelenteni, mint most év elején a dupla. Egy tökélyre fejlesztett dupla diffúzor nem lesz hátrányban a képen látható próbálkozással, főleg ha az nincsen harmóniában a kocsi többi részével.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #5826 üzenetére
Az összeset ki kellene vágni ami leszorítóerőt is generál...és akkor vége lenne ezeknek a megoldásoknak.
A diffúzor az a szívóhatást hasznosítja, viszont azáltal hogy un. csatornákat alakítanak ki, már leszorítóhatást is biztosít. -
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #5826 üzenetére
Ha jól emlékszem, a Toyota már idén próbálkozott a tripla fedelessel... Nem sok sikerrel.
Szerintem azért annyit nem hozott, mint amennyire mondták a duplafedelest. Csak valamire rá kellett fogni a nagycsapatoknak, hogy lemaradtak.
(A Red Bull azért fel tudta venni a versenyt a Brawnnal, annak ellenére, hogy 'későn' hozták a sajátjukat. Mondjuk ez az eredményeken nem látszott, sokat hibáztak.) -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #5841 üzenetére
Sztem meg egész egyszerűen amikor az autó alját kialakítják akkor az általa kifejtett szívóhatást vizsgálják, nem pedig a leszorítóerőt, mert akkor az autó egészével kellene foglalkozni.
..persze mint fent úgy lent, ami kicsiben az nagyban és mind egy nagy egész részei vagyunk, de ez nem igen visz előbbre. Mi dominál az autó aljánál? A szívóhatás....akkor vizsgáljuk már azt.
..ha pedig a kilépő levegő vízszintes elemmel találkozik akkor azon már leszorítóerőt fog kifejteni.
Az autó alján áramló levegő ne találkozzon csak függőleges terelőlemezekkel, és akkor nem fejt ki leszorítóerőt, a szívóhatáshoz nem szükséges. ..és ezzel meg lehet előzni az emeletes diffúzorokat azt kész. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #5841 üzenetére
Tényleg itt volt egy más téma is:
Szal a diffúzor szvsz csak annyira lehet forradalmi jövőre amennyi teret engednek neki, többször korlátozták már a sebesség csökentésére, idén/helyesebben tavaly jóval nagyobb szabadságot adtak.Nem hiszem hogy nagy dolgokat lehetne elérni már, hiszen elég régóta létezik...de az kétségtelen hogy ha engedik akkor nagyobb jelentőséget fog kapni.
Szerk:
Az első szárnyról jutott eszembe, nagyokat vigyorogtam mikor darabok törtek le belőle, és az autó gyorsasága nem változott.
Biztos hogy számít, hisz akkor nem került volna fel,..de láttam már többször is az idén mikor a szárny oldalára helyezett kis segédelemek lerepültek...volt amikor kifejezetten nagy darab is, de nem történt semmi látványos.
Sztem bitang ronda volt a 2009-s autó...nagyon remélem hogy visszatérnek egy harmonikusabb kinézethez, mivel az előzések nem ugrottak meg látványosan.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #5849 üzenetére
Nem találom öket...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #5874 üzenetére
Heidfeld lehet a rönyóhol megy?
Della rózsi meg kamui csapattársa a Saubernél? nemá! [link]
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #5879 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy a bemutató napján ki fogja pályára vinni Fiorano-ban az új Ferrarit?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
puttputt
őstag
válasz hunnylander #5891 üzenetére
A végén még ők is "fekete-fehérek" lesznek.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5891 üzenetére
97 előtt több volt rajtuk a fekete de aztán szépen lassan kikopott. Pedig a piros-fekete jobban néz ki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
!Overdose!
őstag
válasz hunnylander #5904 üzenetére
Kár Heidfeldért. Lehet, hogy hosszú távon jó döntésnek bizonyul, de azért ő sem olyan fiatal már, hogy sokat várhasson.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #5904 üzenetére
Lotus F1 Racing [Cosworth]
18. Jarno TRULLI
19. Heikki KOVALAINEN
Ők a maradékok
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #5912 üzenetére
Ja, mehet Mike Coughlan mellé...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #5932 üzenetére
Remélem a Mester elveszi az étvágyukat
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #5932 üzenetére
tesztekig mindenki ígérget hogy így meg úgy. Ferrarit is nagyon istenítették aztán mi volt belőle az év elején? Nagy rakás **** Amúgy meg a narancssárga dizájn így képen nem rossz mintha izzana a fém oldalt De valami feketés lesz sztem
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5939 üzenetére
"...habár az ezüst is egy olyan szín, amelyet használt már a McLaren jóval a Mercedes-kapcsolat előtt."
Mikor?
A BMW biztos szeretné hogy esetleg egy gyengébb szerepléshez kapcsolódjon a márkanevük?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5932 üzenetére
Úgy fest hogy nem csak az:
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5949 üzenetére
Majd meglátjuk. Ha nem RB-1 akkor MB-1 lesz. Mercedes-Brawn.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #5939 üzenetére
Ebben mi a juttatás?
Mármint, abban mi a jó a Mekinek, hogy "második Mercédes gyári csapatként festhetik magukat"? Jár ezzel valami egyéb előny is? Mert önmagában elég röhelyes mint fizettség.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #5956 üzenetére
Ok, a 40% money-t azt értem. Meg a motort is.
Csak az a mondat volt kicsit fura, ahol azt írtad, hogy a Meki még használhatja az ezüst színt pár évig, mert ez is a fizetség része.
Ez kb úgy hatott, mintha az ezüst valami kiváltság lenne és a Meki hálás lehet, amiért megengedik neki, hogy reklámozza a mercit.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #5959 üzenetére
Világos.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Fortissimus
őstag
válasz hunnylander #5969 üzenetére
ez barmi lehet
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Fortissimus
őstag
válasz hunnylander #5971 üzenetére
ertem en, el is hiszem, h eredeti, de attol meg barmelyik csapat autoja lehetne vagy akar a tavalyi is az alapjan amennyi latszik belole
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Fortissimus
őstag
válasz hunnylander #5973 üzenetére
ok, viccelni probaltam ,de latom veled nem lehet...
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5969 üzenetére
Ez valami renderelt kép. Persze ettől még lehet az új Sauber (rajza).
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #5976 üzenetére
Izgis
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #6001 üzenetére
Az f1.com-on a technical analisys résznél vannak erről illusztrációk, nem tudom azokra gondoltál-e esetleg.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #6013 üzenetére
na megérte behozni a kiscsapatokat úgy látszik....
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6013 üzenetére
Richards?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #6008 üzenetére
'vazze, hát én is ezt mondtam!
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
addikt
válasz hunnylander #6045 üzenetére
Massa egyes,Alonso kettes,de Fisco a legjobb.Olyan Kimi-s semmilyen,hármast megérdemel
JJános: A többi versenyzőt annyira nem ismerem,meg nem vagyok olyan jó poén gyártó
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #6046 üzenetére
Majd pls linkeld be, ha megírtad.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #6067 üzenetére
Az teljesen egyértelmű volt, hogy kevesebb downforce keletkezik egy GP2 autón, viszont kinézetre leginkább a tavaly előtti és azelőtti F1 autókra emlékeztetnek, ha szerinted jobban néztek ki a tavalyi autók akkor
F1-ben, mint írtam, olyan formulát írjanak elő amilyen a 2003-as volt, akkoriban még voltak előzések és az autók is kinéztek valahogy[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
ToBeY
nagyúr
válasz hunnylander #6072 üzenetére
Azt hittem ez lesz,megtévesztett a merci logó
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #6072 üzenetére
Pedig jó lenne, ha egy várhatóan ezüst autóban pirosan virítania a Mester kobakja
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6076 üzenetére
Ehhez nem kell különösebb jóstehetség hisz eredetileg a német zászló színei díszítették a sisakot amiben ugyebár van piros.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
-
munky
őstag
válasz hunnylander #6088 üzenetére
Kíváncsi vagyok mennyire lesznek igazak azok a pletykák, hogy sok mindenben hasonlít a tavalyi Red-Bull-hoz.
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #6092 üzenetére
és akkor beválik a 240literes tank is?
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6094 üzenetére
Tehát akkor nincs konkrét szabály lefektetve a tank minimum vagy maximum űrtartalmára?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #6102 üzenetére
Biztos volt már róla szó, de a Ferrarinak és a McLarennek miért volt érdeke belemenni abba, hogy idén nem használnak KERS-t? És mégvalami, lehet, hogy nagyon buta kérdés, de mostanában annyira hangsúlyozzák, hogy mennyire-mennyire rossz, ha növelni kell a tengelytávot, de miért ennyire rossz?
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #6121 üzenetére
azért az érdekes, hogy a Mclaren és a Ferrari is kevesebbet fogyaszt, mint az ugyanolyan motorral rendelkező többi csapat.. (0,1-0,15)
JJános, nem arról van szó hogy mennyt fogyaszt a Ferrari, vagy mennyit a Mclaren. hanem azt hogy pl a Brawn és a FI is többet fogyaszt mint a Mclaren. És nagyából ez a lépcső megvan a Ferrari és a Torro rosso esetében is
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #6121 üzenetére
Van már valami irányzat arról, hogy milyen lesz a következő motorszabvány? 6os boxer? (hátha beszáll a VW-Porsche ) Vagy lehetséges az is, hogy marad a jelenlegi felállás?
(esetleg tovább korlátozva persze )Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #6126 üzenetére
akkor tényleg benzinháború van
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #6128 üzenetére
Ha már így belejöttél.
Azt nem tudod véletlenül, hogy Sumi hivatalosan is 3 évre írt alá, vagy ez csak pletyka volt és nincs megerősítve?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs