- Yettel topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Egyenlőre még 53-n vannak, Ez volt a mai napi 3. szakasz.
Érdiék feljöttek 44.-nek, ők mindjárt az első super special-n elszálltak időben, másfél perces pályán jöttek 5 percig, az utolsótól is kaptak 2 percet...szal ziher valami technikai gondjuk volt. Az akkori 55. helyről jöttek előre a pillanatnyi 44.-re.Szal a wrc.com-n lehet nézni az időket.
Egyenőre ez brmi lehet Kimi-nél,..3 szakaszt nyomtak le egyben a szervízig. Így ha valami gubanc volt mondjuk gumiban akkor azt még két szakaszon keresztül vitték.
Én ahogy láttam, mindjárt az első szakaszon bekaptak 1 percet, azóta szakaszonként fél percet kaptak.szerk:
Aesir: Én most mindenképpen javulást várok, mivel az eddigi három szakaszon mennek újra végig.
szerk2: persze nem azt várom hogy faragni fog a hátrányból az [bgelsőhöz képest, hanem több '08-s fejlesztésű autó van előtte (meg pl. Subaru is).[ Szerkesztve ]
-
shteer
titán
kb erre számítottam
Kimi Räikkönen eközben komoly bajba került a Svéd Ralin. A finn az elsõ jelentések szerint keményen nekiment egy nagyobb hórakásnak a hatodik szakaszon, és bár egy darabig még tovább tudott haladni, végül megállt alatta a Citroen C4.
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
hunnylander
őstag
Nem stúdiófotó, megtalálható tesztgalériában.
(#8121) Pá: Nem, Fry résztulajdonos is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
attisx
addikt
"...előre nem szokták leírni magukat a csapatok , főleg nem a Mercedesnél."
Pedig tavaly pont ők voltak azok, akik megtették. Mondjuk az is igaz, hogy akkor nagyon nem is tehettek mást, annyira egyértelmű volt az autó gyengesége.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
wildrain
addikt
Most nem azért, de Senna összesen 3 mért kört ment. Nem ezt a szabadedzést, hanem az egész téli időszakot is beleértve. Szerintetek mennyire volt most fontos az, hogy gyors legyen? Kb. olyan értelmetlen a sebességén csámcsogni, mint kijelenteni, hogy Hamilton nem lesz világbajnok, mert most csak 6. lett az edzésen.
-
wildrain
addikt
Na nem mondod...
És szerinted egy nullkilométeres autóval mindjárt az lesz a fontos, hogy hol van az ideális hasmagasság, meg az ideális balansz, meg ilyenek? Azt nem is kell előtte ellenőrizni, hogy a gázpedál normálisan működik-e, nem eresztenek a tömítések, hűt-e a hűtő, és hogy nem esik-e szét a felfüggesztés?
Vagy szerinted ezeken már mind túl vannak (sutyiban teszteltek már), de jókedvükben nem körözgetnek tovább?hunny: én is azt hittem, hogy lehalnak majd. De ha egyelőre nem is így van - mert tesztszerűen, 150-es tempóval körözgetni nem nagy ügy -, majd a versenyen tuti nem fognak 5 körnél többet menni. Sőt, borítékolom, hogy a 6 új autó közül legalább egy a rajtrácson fog ragadni vagy műszaki hiba, vagy emberi bénázás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
attisx
addikt
Nem. Úgy volt, hogy a RedBull aggályosnak találta a megoldás legalitását, ezért állásfoglalást kért az FIA-tól. Ennek az eredménye pedig ez lett:
Az FIA szabályosnak minősítette a McLaren hátsó légterelőjét
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #10515 üzenetére
béna mindenki lehet, ha valakire azért nem mondod hogy béna mert fekete, akkor azért vagy rasszista
A lényeg hogy minden ember egyenlő, ezért a jelzők rasszoktól függetlenül használandóak.
Amennyiben viszont a rassz a lényeg és erre vonatkozik a mondanivaló akár becsmérlően akár kiemelően az gáz, ...az ember nem választhat születése pillanatában, ezt fel kell tudni ismeri.
Szal ha valaki azért rasszistáz mert egy fekete srácra azt mondod hogy béna, nyugodtan röhögd ki
...de ne tedd mellé a hovatartozást, hiszen a suliban sem bonyolítottad azt te béna fehér-nek. -
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #10509 üzenetére
Hol írnak ilyet?
"I wasn't fast enough, I feel I got everything out of the car, I just really didn't have any more grip out of the tyres. Unfortunate but we can still have a good race tomorrow hopefully. Basically my first run I got a lot of traffic so I wasn't able to do a lap. So then I came in early - went back out early - and traffic was very difficult out there but I had a clear lap, just wasn't able to get..."
"Nem voltam elég gyors, úgy érzem mindent kihoztam az autóból, nem volt több tapadásom az abroncsokból. Szerencsétlen, de még mindig lehet egy jó versenyünk holnap, remélhetőleg. Alapvetően az első 'futáson' nagy forgalmat kaptam, nem tudtam menni egy [repülő-]kört. Ezután korán bejöttem, majd korán vissza kimentem, a forgalom nagyon problémás volt, de volt egy tiszta köröm, csak nem voltam képes..."
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #11003 üzenetére
Fordítási hiba volt. Nem a szélességet tervezik növelni hátul, hanem a kerékfelni átmérőjét elől és hátul. A jelenlegiek 13 colosak, a Michelin meg 18 colosra való abroncsot akar hozni.
Ez egyébként nem kis költségbe és áttervezésbe hajtaná a csapatokat, mert jelentősen változna az abroncs dinamikája és többek között más felfüggesztést is kellene tervezni a jelentősen kevésbé ballonos abroncsokhoz.
www.HunnyF1.com
-
Nowhereman
őstag
válasz D@ni88 #10994 üzenetére
Nem kóser. Azt mondta Vettel, hogy már előtte is vacakolt a dolog. Más, hogy szerintem egy mikronon nem úszhat el a teljes fékerő. legfeljebb veszthetett néhány százalékot...
Oli: próbaként kösd ki az autód jobb első fékét, és mondjuk 150-es tempónál taposs a fékbe olyan jó keményen. Ha véletlen túlélnéd akkor meséld el, hogy tényleg ilyen nyugodt maradt-e az autód, vagy engedett a fizikának...
Utánam a kondenzcsik!
-
Frenky89
őstag
válasz D@ni88 #11853 üzenetére
"... megállapították, az egyik újonnan fejlesztett lengőkar-összekötő tört el, majd mivel nem bírta a terhet, szinte azonnal a másik is.
A kerekek nem szakadhattak volna le, huzalokkal vannak az autóhoz erősítve, csakhogy a Toro Rossónál épp ahhoz az összekötőhöz, ami meghibásodott. ..."
-
MPowerPH
félisten
válasz D@ni88 #11906 üzenetére
Az akkor frankó, mínuszba ment a fejlesztés. Sejtettem, hogy valami nincs rendjén, mert az eddigi 0.2s-es lemaradás elég csúnyán átment 0.5s+ -ba.
Nem is hallottam, hogy a pilóták megkeresték Charliet-t a Hamilton féle szabálytalansággal. Legalább már ez is tisztázva van, ebben a formában többet már nem tud trükközni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #12334 üzenetére
Igen, büntetést kapott Vettellel együtt.
A büntetés neve "reprimand", magyarul feddés.
Ilyenért ez jár, mert nem döntött köztük pozícióról és nem törték össze egymást. Vettel viselkedése nem kevésbé helytelen volt, miért nem őrá köpködtök? Vagy miért csak őhozzá tudtok normálisan viszonyulni?
www.HunnyF1.com
-
!Overdose!
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #12340 üzenetére
Az Vettel hibája volt, hogy ráhúzott és leszorította, pedig a bokszutcában elfér két autó és Hamilton közlekedése szabályos lett volna ha mellette marad.
Vettel tudatosan a jó kigyorsítási lehetőséget akjarta elvenni Hamiltontól.
Nem kisebb vétek Hamiltonénál. Ugyanannyira is büntették.
Egyik személyhez megértő vagy mert nem utálod, másikra meg köpködsz, mert utálod. Kettős mérce.
A webber-ügy meg nem volt ügy, Vettel tolta Hamiltont kifele, Webber meg elszállt, lehet, hogy magától vagy a vizes aszfalttól/kerékvetőtől és/vagy mert elfogyott előle az út. A mezőny heringet játszott (mert Button összetömörítette a csigázó trükkjhével (amit vezetőként megtehetett), mindenki ott ment ahol bírt, tipikus versenyszituáció, tumultus restart. Semmi szándékos rosszindulatú nem volt benne.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #12354 üzenetére
Webber visszajött a pályára és mehetett tovább. Ezt egy másik fórumon olvastam: Webber leszorításáról szerintem Button tehet, mert sportszerűtlenül feltartotta a mezőnyt, szinte állóra fékezte a kocsiját így a versenyzők nem fértek el egymás mellett. Ez is egy vélemény, de szerintem egyszerű (re)start utáni tömörülés volt csak, ilyenért senkire nem szokás ráhúzni a vizes lepedőt, mindenkit osztották jobbról-balról, elölről-hátulról, Hamiltonak is le kellett mennie a pályáról, annyira nem volt hely. Nevetséges, ha ilyen szituációkért büntetéseket akartok. It's racing.
Nekem ne beszélj Hamilton kilökésekről, mert a Red Bull pilóták ügyesek benne, mégse utálom egyiket se, sőt Webbo szinte kedvenc. Ha rosszat tesz, akkor se utálom és nem pattogtam, köpködtem rá se tavaly, se idén.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #12486 üzenetére
Pedig, sztem, ha nem lenne benned ellenérzés, akkor akár láthatnád is hogy ritkán esnek ki a hibájából, pedig aztán akcióban van bőven.
Mikor láttad hogy valakit úgy kitett volna, mint mondjuk Webber őt? ...nekem egy Alonso hátszó szárny és Kimi Kanadai megtorpedózása ugrik be amióta itt van.
..
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs