- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
Feel Good Inc.
-
Oliverda
félisten
-
tuskooo
addikt
válasz Iron Funeral #3549 üzenetére
Glockban sztem van potenciál, de hát Trulli...1 körön tud gyors lenni, de ennyi.
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #3560 üzenetére
Brawn bajban van, a McLaren, a Red Bull és a Ferrari is bejelentkezett a személyzet néhány tagjáért
"Emellett kiderült, Jenson Button, 2009 világbajnoka idén amellett, hogy belement abba, csökkenti a fizetését, saját maga állta az utazásainak költségeit, valamint ő mosatta a versenyző overálját a futamok között."
Még mosóporra sem futotta?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
Nézd át a futamokat, az edzéseket, köridőket hétvégenként...az eredmények sem olyan rosszak de ott bejöttek a pilóták... Én nekem meg az a véleményem, hogy idén, egy kiemelkedő pilóta a vb harcba is beleszólhatott volna ezzel a Toyotával, vagyis sokáig benne lett volna az élbolyban. 1-2 futamon gyengélkedtek, mint mindenki más minimum. De az év elején ott voltak a dobogón, az év végén ott voltak a dobogón és az év közben időmérőket baltázták el, de volt hogy a leggyorsabbak voltak futamon. Már tavaly is jöttek a dobogós eredmények, majd az új szabályokra még jobban előreléptek. Most megint új szabályok jönnek. Azért elég kiegyensúlyozottak voltak az elmúlt két évben. Minden arról árulkodik hogy összeért a csapat, csak meg kéne tartani az embereket, megadni azt a költségvetést az anyacégnek amit a vetélytársak is rááldoznak a dologra és egy jó pilótát, míg a másiknak jó Trulli vagy Glock. E mellé még egy jó versenymérnököt, mert néha borzalmas taktikákat raknak össze.
-
Oliverda
félisten
Azért annyira nem volt kevés csak hát Ross papa mindent a fejlesztésekbe ölt. Utólag azt kell mondani hogy jó döntés volt csak hát ha ezt tovább folytatja akkor a pénzesebb nagyhalak szépen szétcincálják a csapatot aztán jövőre majd szépen autókázhatnak a középmezőnyben. Mondjuk ez Button-nak mostanában már olyan jól megy hogy szerintem talán ez jövőre már fel sem fog tűnni neki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
D@ni88
addikt
Hát ha a 3 autó helyett 1et fejlesztettek volna, akkor máris megspórolták volna a fejlesztések 2/3adát Mondjuk akkor nem lettek volna VB-k
Általában az nyer VB címet, aki az átlagnál több pénzt öl bele...
Lásd Ferrari Mclaren. a Többieknek fele pénzük volt.
Oké Nyert a Renualt, de azok se kevés pénzt öltek bele Jah és hogy toyota? hát ott csak sztem a hozzá nem értés volt a fő gond.
Most a Brawn-nak besegítettek a szabályváltozások, ez volt a szerencséjük, meg hogy 1 éven keresztül fejlesztettek 3 autót. Míg a Ferrari és a Mclaren pl csak novemberben tudott hozzáfogni rendesenSzval kedves andy83: Rengeteg pénze volt a Hondának, nem a Brawnnak, kifejlesztett nekik 3 autót, majd Ross megvette 1 angol fontért, kapott a HONDÁTÓL 100 tábla milka csokit.
Ez alapjába véve mennyi pénz. A Ferrari és a Mclaren úgy költöttek 400millákat, hogy 1 autót fejlesztettek, igaz, ebbe benne vannak a versenyzők fizetései. Ezt leszámítva akkor is ott vannak a fejlesztő fizetések, szélcsatorna meg minden. Aztán ebből a töménytelen pénzből lett végülis 1 autó, ami első futamokon 7 tizeddel gyorsabb volt mindenkinél.
Majd a Szezon végére mondhatni a béka segge alá süllyedtek Mivel még Kimi is elveri a Brawn-t a már régóta nem fejlesztett kocsival. Brazilliába is azért nem történt meg mert Weber kipróbálta milyen a karosszériás szakma, aztán próbált egy kis aerodinamikai fejlesztést végrehajtani a Ferrarin. Sőt Barichellőt- meg is előzte, aki pole-ból indult, neki meg 1 körrel a rajt után a legvégéről kellett felkapaszkodni.
És nehogy aztmondja valaki nekem, hogy kevés volt a 100 milla évközi fejlesztésekre. Mert ha az kevés, akkor ha csak 1 autót terveznek 100 millából, akkor akkor itt volt 3*100, plusz az évközi fejlesztés az 400milla, és akkor még sztem jócskán alábecsültem a költségeket. -
Motion_Blur
félisten
A brit sajtó Todt választási győzelmét várja
Most már én is kíváncsi vagyok, mert eddig azon a véleményen voltam hogy Todt teljesen esélytelen. Szerintem Vatanen-t választják.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #3572 üzenetére
Műzli hátszelével esélytelen?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A Ferrari a Williamsszel szövetkezett?
Bár a cím (szokás szerint) kissé megtévesztő de azért a többi érdekes még ha csak tiszta spekuláció is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
andy83
aktív tag
válasz Motion_Blur #3576 üzenetére
De a másik 25-t is Raikonnen kapná, nem?!
facebook.com/SzeretekMozizni
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #3574 üzenetére
hihetetlen mekkora hülyeségeket tudnak már összehordani a híroldalak, csak kihúzzák az utcsó kattintást is a helyzetből...
A Kimi drukkerek meg kapaszkodnak mindenbe (tisztelet a kivételnek), volt itt már minden, és mindennek az ellenkezője is.
Szvsz a Renault-s hír addig állhat hogy Alonso elment volna a Williams-hez, ha kivonul a Renault gyár.
Nem hiszem hogy bármelyik versenyképes autót felvonultató csapat ahol kiadó volt az egyik hely, 1 éves szerződést kötne Alonso-val a Ferrari miatt ( a legkevesebb amit el tudok képzelni az 1+1év opció).
Alonso maga is jó szerződés, hát még a vele járó Santander támogatás.A Brawn-nak a Mercedes-szel a háta mögött kirajzolódóan nem kell aggódnia, a Red Bull megint erős anyagilag.
A Williams az amelyik kifejezetten rá lenne szorulva...és a jelenlegi helyzetükben le is csapnának rá.De sztem a Ferrari-nál számoltak, ..gondolkoztak Massa visszatérésén, és aztán leültek beszélni Kimi-vel.
Ez a biztos..Alonso jöjjön a terveik szerint (illetve korábban), Santander megvan...
Bármi megtörténhet... -
Oliverda
félisten
Hivatalos: Jean Todt az FIA új elnöke
Akkor felőlem ez az FIA is mehet a kukába Todttal vonóval. Még lehet hogy rosszabb lesz mint Müzli.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
Öregem! 12 érvénytelen szavazat! Hát hülyék ülnek ott, hogy nem tudnak még szavazni sem?
Erre nem válaszolok.2007-05-06 óta itt!
-
Csabee.
nagyúr
Éljen Todt a FIA élén!
Üdv: Csabee.
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz Csabee. #3595 üzenetére
Erre próbáltam én is utalni...csak nehogy hátránya legyen belőle. Alonso-t nem igazán csípí az öreg kanegér, és anno Raikkonen helyett is inkább Rossi-t szerette volna a csapathoz hozni csak Montezemolo keresztülhúzta a számítását (ergo az öreg Luca sem nagy cimbije). A McLaren-t sem kedveli különösebben. Lesz itt még balhé bár ne legyen igazam.
Én azt mondom hogy vicc hogy egy kevesebb mint 2 éve lelépett csapatvezető (aki előtte 14 évig aktív vezető volt) egyáltalán indulhatott egy ilyen választáson. Ráadásul elég végignézni azt a 14 évet hogy mennyit politizált és háborúzgatott a Ferrari élén a kis Napoleon imitátor. Ilyen múlttal normális szervezet élére nem választottak meg volna senkit. Persze ez is az FIA-t jellemzi...sajnos. Bár én már sejtettem hogy ez egy lefutott meccs amikor herr sexmax kijelentette hogy mögé áll mivel az köztudott hogy az FIA-n belül mindenki úgy táncol ahogy mózli fütyül.
Száz szónak is egy a vége szerintem ettől jobb nem lesz semmi csak rosszabb.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
válasz Csabee. #3593 üzenetére
Ez alapján emberjogi szervezet elnökének már sorozatgyilkosokat is megválaszthatnak a jövőben. Todt csalt, feketézett a rallyban, le is bukott ki is zárták. Egy ilyen ember ilyen posztot nem tölthetne be normális világban. És akkor a forma1-es életútjáról még egy szót sem szóltam, pedig aki ennyi ideig csapatvezető annak nem marad tiszta a keze.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Csabee. #3598 üzenetére
Realista. Te pedig kissé naiv.
Évekig nem tudták bevezetni a tesztkorlátozást mert Todt kötötte az ebet a karóhoz. Arról nem is beszélve hogy szerintem a 14 Ferrari-s éve alatt sosem volt anyagi problémája a csapatnak, sőt ugye a Ferrari minden évben ott volt/van a legmagasabb költségvetés top 3-ban. Ilyen ember fog majd a költségcsökkentésekről dönteni?
Az FIA vicc és így az is fog még maradni egy darabig ameddig marionett Todt-Mózli és bondgörl széftiród nagykövetasszony ott lesz.
Amúgy ez a kép is már hetek óta ott figyel a főoldalon.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz Oliverda #3594 üzenetére
Ugyan, ha a Ferrarit a legkevésbé is támogatja bármilyen vitatható helyzetben, élve fel fogja boncolni a sajtó, a Ferrari-undorban szenvedő "szurkolókról" nem is beszélve. Vatanen lehet jobb lett volna, bár kétlem, hogy ő pártatlan lenne, támogatás nélkül soha senki nem jutott még sehova.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen