- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
PazsitZ
addikt
válasz
remington2 #30398 üzenetére
Ha Button szabálytalankodásai bosszantanak akkor miért veszed bele Webbert is a valótlan vádaskodásaiddal, ez az amit nem értek, se szerrel, se szer nélkül.
Bár tudom ebben a topikban divat Webbert köpködni. Gondolom csak be akarsz illeszkedni
- http://pazsitz.hu -
-
bambano
titán
válasz
Nowhereman #30382 üzenetére
tartok tőle, hogy ha a következő versenyen jó idő lesz, és megint sokat fog számítani az autó, ms megint nem lesz a fasorban se...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Motion_Blur
félisten
válasz
prmcsk #30391 üzenetére
Előzések száma... a mániátok...
X versenyző egy olyan autóban ül, ami 1 körön verhetetlen és versenyben is jó (de mondjuk nem a legjobb). Az esetek 90%-ában az első helyről induló X versenyző kit kéne még hogy megelőzzön?
Y versenyző olyan autóban ül, ami 1 körön esélytelen, de versenytempóban a legjobb. 4-5. helyről rajtol, belekeveredik esetleg egy balesetbe is. Nyilván ez a versenyző sokkal többet fog előzni, mint a másik.
Ettől még X versenyző nem rosszabb Y-nál...
Egyébként megnézhetjük majd év végén az általad említett két versenyző két VB évét (ha egyáltalán Vettel lesz a VB..) statisztikailag előzések szempontjából. Nem nagyon emlékszem arra hogy Alonso-nak minden futamon ölre kellett volna mennie a pontokért vagy a győzelemért..
Persze ha nálad az előzések számával arányosan nő a 'zseni ráta' akkor Massa az egyik legnagyobb zseni, mivel ő volt az egyik aki a legtöbbet előzött idén. Koba és Webber után. Ők a másik két zseni. Sőt, géniuszok..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mastre
tag
válasz
Motion_Blur #30403 üzenetére
Ne kiáltsunk ki zseninek senkit, amíg nem láttuk minden versenyhelyzetben. Csak ennyi. Szerintem ebben a mezőnyben jelenleg 2 zseni található. A Mester, és aki már legyőzte kétszer. A többieknél még nem megalapozott a zseni jelző. Szerintem.
Habár a zseni tehetségre is utalhat. Ilyen formában akár Vettel, akár Hamilton, akár Rosberg is zseni lehet. De nekik még bizonyítani kell.
[ Szerkesztve ]
-
.bableWes
őstag
válasz
Nowhereman #30382 üzenetére
volt kerse webbernek
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
Motion_Blur
félisten
Egyébként amikor egy lekörözött elengedi a másik versenyzőt nem kötelező lehúzódni az ideális ívről, csak lassítani? Massa - karikeján esetre gondolok.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Neoteric
addikt
válasz
Motion_Blur #30406 üzenetére
Szerintem le kell húzódni, csak épp most nem ideális ív jégpálya lett volna, ezért gondolom inkább lassított az ideálison, hogy majd menjen a jégre az aki akar..
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
Oliverda
félisten
válasz
prmcsk #30391 üzenetére
Alonso 2006-os címe egyértelműen értékesebb, mert egy gyengébb autóval tudta lenyomni a mestert, Szvetter pedig a mezőny messze legjobb verdájával is csak éppen hogy be tudta zsákolni a címet. Mondjuk az tény, hogy minden kétséget kizáróan egy őstehetség. Itt van kapásból három eset ami ezt támasztja alá: [link] , [link] , [link]
Silverstone-tól meg kiderül, hogy mire megy a herélt bikával. Amennyiben a McLaren-hez és a Ferrari-hoz képest 3-5 tizeddel többet bukik az RB, akkor esélyes, hogy már nem csak sétakocsikázásból fog állni számára a briliáns győzelem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #30408 üzenetére
A legszorosabb szerintem az volt, amikor LH lett a VB 2 eve, az utolso verseny utolso kanyarjaban.
Az idei Le Mans 24h-ra is mondjak, hogy azzeg, uuuu, 13sec 24h utan, uuuu, de szoros. Hat a legszorosabb az a '90-s evek elejen vagy kozepen volt, amikor az elso ket helyezett kozott 24h versenyzes utan is csak 8m (nyolc meter) volt
Az ~haromkiloval a celvonalnal van is vagy ~0.1sec idoben, 86400sec utantöbb drón kell ;P
-
#16741888
törölt tag
válasz
Oliverda #30409 üzenetére
Csak azt nem értem, mire jó ez a bizonygatás, főleg ilyen módon.
Hamiltontól 10szer ennyi balfaszságot lehetne előszedni, sikerült 3at találni és most rohadt elégedett vagy? LOL Alonsoról nem is beszélve, Button? Mi volt ez a hétvégén? A húdejó vigyázunk egymásra tavalyi török nagydíj után. Szánalom.
Gyengébb autó? Jah, főleg az év elején... Csak ismételni tudom magamat, vissza kell keresni a 2006os postokat, egyöntetűen az volt a vélemény hogy kamuvilágbajnok....
MIÉRT változott ez?
[ Szerkesztve ]
-
#16741888
törölt tag
válasz
hobizoli #30410 üzenetére
Igen, de az össz vbt tekintve volt egy elégedett Kimi, egy gyenge Alonso, és Massa, aki mint nagy ellenfélről elég nehéz nyilatkozni. Nem is volt szinte igazi ellenfele.
Ezzel szemben tavaly azért messze nem ez volt a helyzet mert Alonso is, Hamilton is (aki ha nem balfaszkodja el az utolsó versenyeit az istenített előzési buktáival lazán vbajnok lehetett volna) Gombos is ott volt, és Webber, ez azért messze nem a 2008as mezőny. Talán 2007 volt hasonló, de Kimi utána azért bizonyított hogy inkább buli mint a profizmus, amivel nincs baj, ő ezt választotta.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #30412 üzenetére
tudod, hogy a elqrt/brilliánasan végrehajtott arány Lajosnál nem is olyan rossz, Vettelnél ez valahogy végtelen a négyzeten...
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #30417 üzenetére
Amikor Hamilton megsz*patta a mögötte jövőket? Tessék: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz
hobizoli #30413 üzenetére
Egyeseknek nagyon rövid itt a memóriájuk, pedig már akkor is hangadók voltak itt amikor ezek a dolgok történtek.
Az hogy mitől volt gyengébb... hát erről kérdezd meg Pat Symonds-t és esetleg Ross Brawn-t.
Ja, és ezt az apró részletet is elevenítsük már fel akkor: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #30418 üzenetére
Amikor lajos indult elölről és rajt,cél győzelmet aratott akkor is ez volt a véleményed,hogy így könnyű?
Ez most miben más? -
Everybody lies.
-
r4z
nagyúr
válasz
emerico2004 #30423 üzenetére
Örülnél te is, ha 42 évesen ilyen kondiban lennél!
Into the void, into the emptiness, into the place beyond form
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hobizoli #30424 üzenetére
Oli akkoriban Renault drukker volt? Nem hiszem. Akkor meg minek örülne?
Mondjuk akkor a 7x most 8x lenne
emerico2004: mert nem esik minden versenyen az eső. száraz futamon sajnos köze nem lett volna az első 6-7 helyezetthez.. emlékezz tavaly Koreában is nagyon jól ment. fekszik neki az intermediete meg a száradó pálya..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz
emerico2004 #30428 üzenetére
Valószínűleg pont azért mert 1969-ben született, a közvetlen vetélytársak meg 10-15 évvel később.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #30419 üzenetére
értem, Vettel nem figyel oda és belemegy az előtte lévőbe, és Lajos a hibás... lévén ugye ő a fekete...
Utánam a kondenzcsik!
-
Mastre
tag
válasz
Motion_Blur #30430 üzenetére
Fekszik is neki, de főleg az a lényeg, hogy olyankor nem számítanak az autók közti különbségek. Nagyon érzi a határokat, és képes azon menni. Nem véletlen az sem, hogy első között vált mindig inter vagy száraz gumira. Pont ugyanaz a helyzet, mint a kivezető köröknél. Hideg gumin verhetetlen.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Oliverda #30427 üzenetére
Gyengebb persze
Nyilvan gyengebb autoval lehet vki VB.
1-2 versenyt még be lehet huzni gyengebb autoval is -mert pont rahibazott egy jo beallitasra, a masik meg pont nem...-, de egy VB cimet nem lehet egesz evben osszemakolni egy "gyenge" kocsival, akarki is ul benne. Es itt nem csak a motorero a lenyeg hanm az egesz auto az aero-val es gumikkal egyutt. Abban meg a Michenlin utcahosszal a Bridgestone elott lett volna akkortajt...több drón kell ;P
-
emerico2004
aktív tag
válasz
Motion_Blur #30430 üzenetére
Nem az abszolút eredményt firtatom..... azzal tisztában vagyok hogy tisztán erőből 7. hely lenne reális hanem arról beszélek hogy kikap Rosbergtől pár tizeddel aztán versenyen is lassabb pár tizeddel átlagosan aztán hopp jön az asszony és körönként kap Rosberg 1,5 mp-tőle... .. na ezt nehéz megérteni .... ahogy a 2006-os brazil nagydíjat is...
Jah és a 2006-os idényhez hozzászólva renault lett a csapatvilágbajnok ergó övék volt a legerősebb autó. Jah és ha valaki nem emlékezne a 2006os brazil futamra ott a defekt után 3-4 mp-vel Massa elé tért vissza majdnem körhátrányban aztán onnan körönként 1,5-2mp adott Massanák.... Alonso még a fejsérült Massának nem tud 1,5-2öt adni. Nem hogy az a fittnek braziliában. -
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #30435 üzenetére
Ne nevettesd már ki magad.
Itt nincs fekete,nincs fehér,nincs sárga,itt pilóták vannak. -
Oliverda
félisten
válasz
hobizoli #30437 üzenetére
Pedig bármennyire is hitetlenkedsz lehet. Tavaly Alonso majdnem megint megcsinálta ugyanezt. Az pedig, hogy a riválisok a saját hibájukból mennyi pontot buknak, nem róható fel a kedvezményezett fél számlájára.
Alonso 2006-ban nulla hibát vétett versenyen, csak technikai hiba miatt bukott. Ezzel szemben a mester többet is hibázott. Akár innen is vizsgálhatjuk a dolgot, ha neked jobban tetszik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #30435 üzenetére
"lévén ugye ő a fekete..."
Kezeltesd magad..
Dumb: ezt a 2005-ös szezonban mondta, teljesen jogosan
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
Régebben aki esős időben jól ment, azt mondták rá, hogy esőmenő, és jó pilóta.
Vettel, Sumi, és általában a német pilóták jók esőben.Akkor ők a legjobbak! Akkor innen azt mondani, hogy Vettel azért jó, mert alatta jó az autó az nagyon lol. Mint Sumi tegnapi alakításán is láthattuk, lehet gyengébb autóval is jót menni esőben. Vizes pályán.
2007-05-06 óta itt!
-
Peat;)
veterán
válasz
hobizoli #30437 üzenetére
Maga Schumi is elismerően nézett arra az évre és Alonsora. Anno amikor ugyanez ment (most hogy jött elő?
) előszedtük az összes technikai és vezetői hibát, meg mikor melyik autó tűnt gyorsabbnak. Lehet talán pont veled vitáztam fene sem emlékszik már. Az jött ki hogy kb ugyanazon feltételek adattak meg a két pilótának, bárhogy is néztük, utána lenyugodtak a kedélyek fura módon, a tényadatokkal. Majd amikor már eléggé szem elől tűnt az a vitarészlet megint ment ez a mázli szöveg.
Nem tudom most te melyik oldalon vagy, vagy az hogy nem voltak egyenlő feltételek és Alonso bemákolta, vagy hogy egyenlőek voltak kb. amennyire f1-ben két különböző csapatnál lehet.
Más téma
Kubica karját elnézve ebből érdekes lenne egy versenyzői karriert összehozni, sajnálom, de f1 szerintem kizárt ameddig ennyi gomb van. Egy egyszerűbb szériában el tudom képzelni, de f1-ben totál nem.
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz
Barthezz2 #30422 üzenetére
Itt érdekes nem volt szükség SC-re, piros zászlóra, meg arra, hogy a pályáról lesöpörjék és géppel letolják a vizet. Úsznak az autók, és akik tudnak esőben vezetni, azok megtanulnak úszni. Szánalom ami most megy az esős futamokon.
Akkor inkább el se indítsák, mert így értelmetlen, elveszik az igazi izgalmakat.
Áll a pályán a víz, akkor lassabban kell menni. Mindenki úgy megy, ahogy tud.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me