Hirdetés

Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz shev7 #24938 üzenetére

    Ez a verzió is érdekes lehet.

    A 'hagyományos' KERS legnagyobb hátránya, hogy a hátsó kerekek fékrendszerén keresztül töltődik, emiatt megváltoztatja az autó fékerő egyensúlyát és instabilitást okozhat. Hátrány még emellett a +tömeg is.

    -Ha abból indulunk ki, hogy a Red Bull valamilyen alternatív megoldást akart a fenti hátrányok nélkül, cserébe viszont nem akarják minden körben használni a KERS-t csak lehetőleg a startnál és a biztonsági autós újraindítások után, akkor elképzelhető, hogy ők egy olyan extra-könnyű generátort építettek be (akár az első tengelyre is?), ami kikapcsolható és alaphelyzetben nem tölt semmit a 'KERS'-en (szintén könnyű kondenzátoron?), csak ha bekapcsolják pl. safety car mögött, és akkor is csak nagyon lassan, hogy ne befolyásolja az autó menettulajdonságait.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák