- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Xiaomi 12T - egytucat
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spet
addikt
válasz sketchifun #83495 üzenetére
Felejds el, a csajt hulyeseget is (vagy a sajatot, ha te talaltad ki az otletet). Nem tudja, hogy akar-e jogositvanyt, de nyomni akarja a koveret?
Nekem anno azert kellett a jogositvany, mert hat a csaladban 1 volt es tudjon mas is elvinni barkit, ha a 2 ember kozul valaki iszik, vagy nincs ott esetleg egeszsegugyileg kiesik illetve az okbol kell vinni. (termeszetesen gyerekkoromban meg meg a go-kart-tol is kivoltam). Ha ezek kozul egyik sem jatszik felesleges penzt kidobni ra, de itt nezegethetsz sokloeros csodakat.
Mellesleg parkolos gyakorlas tukeletesen jo kezdeteknek, a tobbi dolog alapjait mrg oktatas kozben tanulja meg (vagy sem).
De ugylatom kb mindenki hasonlo velemenyen van.
Viszel sajat kocsit akkor gyakorlatoztathatod, de akkor mar inkabb parkolo.
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
sketchifun
senior tag
válasz Earl_Muttley #83498 üzenetére
Fél a dologtól, és kötöttségtől mentesen szeretné kipróbálni. Ez ennyire egyedi igény lenne?
Beszélgettünk, és itt van ez a VadQuad dolog.
Minden papír nélkül felülhettünk egy 26 lóerős gépre. Szedte is a lábát rendesen. Nagyon el lehet dobni, mégis éppségben végignyomtuk. Annyi biztonsági kiegészítéssel, hogy volt egy kísérő, aki baj esetén tud segíteni, neagyisten ellátni. Meg egy csuklószíj, ami ha leesel róla, azonnal megállítja. De ennyi. Sisak és füst. Mentünk, árkon-bokron keresztül az erdőben.
Akkor miért ne tehetnénk meg azt, hogy egy autót is kipróbáljon, ha úgy van kedve, egy kicsit nyomja neki? Mondjuk úgy, hogy egy ebben már tapasztalt ember segít neki, és mondjuk a jobb első ülésen a fékpedálon tartja a lábát?
Nem közút a cél, nem forgalomba akar menni, de parkolni se éppen.
Tényleg nincs igény erre, meg lehetőség?
Jó, gokart, tudom, az van. Voltunk is már, nem egy nagy élmény. Gáz, fék, meg 88 kanyar után 20 m egyenes szakasz. Egyikünk sem élvezte igazán.
Nyugodtan hurrogjatok le, ha szerintetek ez nettó hülyeség, meg menjünk parkolóba szlalomozni, de ettől még a cél nem fog változni.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Magnum_
nagyúr
válasz sketchifun #83503 üzenetére
Pls ne menjetek parkoloba szlalomozni.
I humbly and respectfully decline™
-
föccer
nagyúr
válasz sketchifun #83503 üzenetére
Úgy érzem teljesen felesleges ezer okot felhozva érvelni az ötleted ellen, ezért inkább azt írom, hogy keressetek valaki balekot, aki a két szép szemetekért a leányzó segge alá tol egy 250 lovas, 10 milliós gépet, és remélem, hogy csak a gépe fogja rommá törni, és csak felfüggesztet kap az egész bagázs és nem fogtok az okos ötletetekkel megölni senki ártatlant. Nehéz felfogni, hogy jogellenes és közveszélyes az amit csinálni akarsz? Ennyire hülye nem lehetsz, miért csinálod ezt velünk?
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
GabN73
addikt
válasz sketchifun #83503 üzenetére
Már leírták, de leírom én is:
Nem olcsók annyira azért ezek a kocsik, és nem feltétlenül akar mindenki + pedálsort a jobbegybe a Chargerébe vagy Mustángjába....Valaki már linkelte amit mondtam, ott van a "vezetéstechikai képzés", felhívjátok szépen őket, szokott általában lenni hely, beültök a TéDZsett Punyóba, egy reptéren pedig lesz elegendő helyetek "próbálgatni" dolgokat. Te pedig szépen elmagyarázod neki, hogy ez a kuplung, ez a fék, ez meg a gáz, ez a kormány.
Amúgy meg tök jó, hogy dinamikusan szeretne százzal menni, de általában elfogy az egyenes út, és kanyarodni is kell...Quadot meg még egy 2 éves is képes elvezetni, van rajta első-hátsó fék, meg egy gázkar és kész Nincs benne sok alkatrész, teljesen automata, ha egy műanyag elem törik, akkor úgy is kifizettetik veled, másnap meghegsztik/vesznek rá egy másikat, és mehet a buli tovább. Gondolom nem "nyél" gázon mentetek vele, főleg nem erdőben.
És valószínűleg aláírtatok egy papírt/automatikusan elfogadtátok, amikor ráültetek, hogy saját felelősségre mentek árkon bokron, ha valamelyikőtökkel nagyobb baj történne a cég mossa kezeit.föccer
Elsősorban nem a nagy "mindenes" rántópados, jégszimulációra küldeném természetesen, vannak alap kurzusok is, nézz szét az oldalon.
A parkolóval pedig nem tudom hogy mi a baj, ha teljesen üres, és ahogy írtam, senkit se veszélyeztetnek se testileg, se anyagilag. Én kifejezetten ajánlom mindenkinek, főleg télen egy kis csúszkálásra, sokat lehet tanulni, hogy hogyan is viselkedik a kocsi a jegen, és még az élvezetfaktor is ott van -
GabN73
addikt
válasz Magnum_ #83508 üzenetére
Hát nem tudom, éjszaka ha nem épp meg akarod főzni a motort, illetve nem 4 garnitúra gumit akarsz legéteni pár óra alatt (szóval nem zavarod a környéken lakókat) akkor nagyobb esélyed van közúti balesetben meghalnod, mint parkolóban rendőrrel találkozni
Persze ha felgumizzátok a holnap reggeli vásárlóknak hogy ne forduljon el a bevásárlókocsi kereke, akkor persze hogy kijönnek sünék, mert valószínűleg kicsit nagyobb hanggal voltatok a kelleténél
werszomjas
Mondjuk ha jegen megindítja valaki 100al a kocsit, abból nem csak padka meg oszlop lesz.....
Lassan, óvatosan kell kezdeni...#masealszunksokat.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Üdv mindenkinek !
Eladóak az alábbi félkonfigok :
- új Core i5 6400-as Skylake proci
- új Gigabyte GA-B150M-HD3 DDR4 alaplap
- 2x4 Gb DDR4-2133 Samsung RAM kitt
--------------
85000 Ft
3 év garancia !
Igény esetén 256 Gb M2 Samsung SSD-vel , ATI vagy nVidia VGA-val.- új Asus H170PRO alaplap
- új Core i7 6700T processzor
- 2x8 Gb DDR4-3000 Kingston Savage RAM kitt
-------------
135000 Ft
3 év garancia !
Igény esetén 256 Gb M2 Samsung SSD-vel , ATI vagy nVidia VGA-val.Érdeklődni privátban vagy telefonon.
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Mercutio_
félisten
Kismajmok, az ugye megvan, hogy lefekvés előtt 1/2-1 órával már nem kellene monitort/kijelzőt/TV-t bámulni, mert a környezethez képest erős fény ingerli az agyat és pont gátolja a (nyugodt) alvást?
Zen &
relax... izé gdpEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
tomcsi23
veterán
Banános jóregge'!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeFranco
nagyúr
-
TROG AIR
aktív tag
Derűs napot' 😊
430 pozitív , 0 negatív....
-
macilaci78
nagyúr
válasz sketchifun #83495 üzenetére
A gyerekvállaláshoz hogy áll?
"Jujj, ki akarom próbálni, de a felelősség szar dolog, meg mi lesz, ha mégse tetszik, akkor hiába kínlódtam 9 hónapig? Persze mások véleményét nem veszem figyelembe, hogy az nem úgy megy..."
Itt jegyzem meg, hogy a klimax várhatóan hamarabb bekövetkezik, mint a jogosítvány megszerzésének egészségügyi akadályai. Szóval kezd el mentálisan, érzelmileg felkészíteni, nehogy késő legyen!Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy kreszvizsga és egészségügyi alkalmassági nélkül ojtató volán mögé engedje. Azt értsd meg, hogy magának az autónak a kezelését megtanulni több órás folyamat. Ha száguldozni akar, akkor ez készség szinten , gondolkodás nélkül kell menjen. És még ellenőrzött körülmények között is előjöhet olyan probléma, ahol vajmi keveset számit, hogy a mitfárernek is vannak pedáljai.
Menjetek ki földútra, van olyan, ahol 80-nal komfirtosan lehet menni, másikon meg 40-nél is megvan a halálfélelem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Spet
addikt
Egyetemes eloadasos napot mindenkinek. (ujra pad moge ultettem magam)
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
veterán
válasz sketchifun #83481 üzenetére
és amúgy szerinted egy zárt pályán 100-zal menni egyenesen az mennyire hasonlít a "dinamikus" pesti közlekedéshez?
mondjuk bármilyen kocsival is menne most egy órát, annak szerinted mennyi köze lesz ahhoz, hogy átül esetleg talán majd egyszer valamikor egy másik autóba, 4-6 hónap múlva? plusz kíváncsi lennék mit tudhat egy 1.4 tjet punto, hogy külön felkészülési vezetés kell hozzá még jogsi előtt
oh, látom már mindenki leírta a magáét, ha előreolvaso akkor megkímélem magam ettől a hsz-től
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz DeFranco #83528 üzenetére
igazából azt nem értem, hogy úgy csinál a kolléga, mintha neki sem lenne jogsija. nem emlékszik, hogy már csak az elég sok időt vett igénybe, hogy ne azon gondolkozzon az ember elindulás után, hogy merre van az egyes után a második sebességi fokozat? totál irreális igények. persze nyilván van az a pénz, ahol szemet hunynak a jogsi hiánya felett és vezetgethet a hölgy.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
macilaci78
nagyúr
Meglelted az örök ifjúság forrását.
bandus: a családi Lada Samarával volt eddig a legjobb élményautózásom. Nagyon könnyen el lehet érni azt a határt, amikor már nem mered* neki jobban tekerni, de még elég stabil ahhoz, hogy ne csússzon, ne boruljon.
Volt a seggem alatt egy Győr-Budaörs távon S320 Merga automata váltóval. Megy, mint a rakéta, de nem érzed benne úgy a gyorsulást, mert az a nagy fotel, amiben ülsz, az a csekélyke rázkódás, amit alulról érzel, az a semmi motorhang, amit hallasz nem adja vissza. Életemben először vezettem automatát. Úgy kértem meg a tulajt, mutassa meg, hogy kell sebességbe tenni. Mentünk, ő aludt melelttem, a célnál megálltunk, nyomom a féket és megkértem, mutassa meg, hogy kell üresbe tenni.*nem vagy annyira hülye, hogy merjed
A másik meg, például BP-Szeged táv, 168 km pályán. Ez 110 km/h-val: 92 perc menetidő, 130-cal 78 perc, 170-nel 60 perc. Tehát van olyan balf@sz, aki saját, utastársai és a közlekedésben lévő többi résztvevő élet-és vagyonbiztonságát veszélyeztetné csak azért, hogy 18 perccel hamarabb érjen oda, ami persze akkor működik, ha 170 km/h-s átlagsebességet tud autózni. És van, aki nyomja neki, miként állat.
sketchifun: apámtól tanultam vezetni, tán még megvan a padláson a Zsiguliba való pedálsor a jobb egyhez. Azt mondta, gyorsan a hülye is tud menni, lassan kell tudni. Mentünk a két saroknyira lévő házhoz, ő gyalog a kocsi előtt, nekem csak követni kellett. Egyes alapjárat persze gyors, szóval utcahosszon keresztül csúsztatott kuplung... És igaza van, mert országúton ott vagy ötödikben, bal lábad lógatod, jobbal enyhén nyomod a gázt, vagy tempomat, fél kézzel csak azért fogod a kormányt, mert megnyugtat. Ezzel szemben városi forgalomban jár mindened: kuplung, fék/gáz, sebváltó, indexkapcsoló, fűszerezve ablaktörlővel, rádióval, kézifékes indulással, stb.
Az érdekli párodat, milyen egy dinamikus gyorsulás? Üljön be egy permetező helikopterbe munka közben, de pelenkát vigyen!Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz macilaci78 #83530 üzenetére
najó, asszem a permetező helikopterrel kimaxoltuk a témát
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
GabN73
addikt
Egyrészt nem volt sajna végül időm, másrészt a megmaradt jegyárakat drágálltam, harmadrészt pedig egyedül mentem volna Szóval nem.
macilaci
Hát igen, az a Merga pont erre van kitalálva, km falásra, beleülsz, tök kényelmesen levezetsz 1500 km+-t is akár egyhuzamban. Nem arra lett kitalálva, hogy éjszaka a soroksárin meg a vácin racingolj veleAmúgy én meg "németesíteném" a pályákat, még ha nem is korlatlan sebességhatárral, de siralmas néha ami ott megy...
Komolyan, haladnál, erre b*szik belenézni a tükörbe, kitolja eléd, elkezdi előzni 111-el a 110-el menő suzukis papát, majd 5 perces manőver után, mert nehogy egy fél decivel többet egyen a gép, meg kímélni kell, nagy nehezen sikerül visszamenni a külsőbe...
Vagy ott van a hely, nem nem megy ki, még azt is megelőzi hihetetlen sebességgel, de ó jaj, kamion, hát akkor még azt is, meg az előtte menő szakadt román transzportert ami után van még egy futó is aggatva, az ablakán pedig lóg ki a 12 munkás.
És igen, még csak nem is 170-el mész, hanem 140-es tempóval
A kedvenceim a tipik évente egyszer hagyja el a várost, azt is a Balaton irányába. Annyit látsz, hogy cikázik a sávok között, azt hiszi hogy az egyik körúton van, "versenyezget", ha valaki megelőzi, akkor annak a k*rvaanyját, visszaelőzi, majd lassít...
Egyszerűen szörnyű a közlekedési kúltúránk, és nem csak városban -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sketchifun #83495 üzenetére
Mezei teszkóparkolót ne erőltessétek, a legutóbbi ilyen kaland 30k-ba és 3 büntipontba fájt havernak, mert rájuk hívták a rendőrséget.
Vannak zárt pályák ahol lehet próbálkozni, anno én így tanultam meg vezetni fatertól hogy kimentünk egy ilyen pályára. Mire az oktatóautóba beültem, már tudtam váltani, kézifékes indulás is ment ami nagy könnyebbség volt.Zárt pályás ökörködés is van, engem befizettek ilyen élményautózásra egy 330Ci-vel mehettem. Mókus beült mellém én meg a vezetőülésbe és go. Ha vmi nagyon nem adta volna ki akkor belenyúl de nem volt rá szükség.
#nincsbennetarcsi
-
GabN73
addikt
válasz Magnum_ #83533 üzenetére
Há' mer' nyár vége van, vége a szabadságolásoknak, készül a kölök a sulira.
Persze nem mindig kaotikus az állapot, de elég egy nagyobb baleset, ami okoz egy nagyobb torlódást, aztán mire szétoszlik a nép....
Qru
De gondolom haver nem egy Téjet Puntóval tolta, hanem egy bimmerrel, és a környezetben lakók érezték a kuplung szagát Megszegte az egyik szabályt: ha lakott területen belül van, akkor bí kvájet, ha kint a halál f*szán, akkor lehet neki rúgni -
macilaci78
nagyúr
válasz GabN73 #83532 üzenetére
Azért a német autópályán van 3-4 sáv is, meg még kapaszkodó is hegynek felfelé, meg külön tábla a jobbra tartásnak. És nem a kapaszkodósáv szűnik meg, hanem a belső gyors. De van is záróvonal a felhajtóknál, nehogy valami barom állat beengedve a felhajtó járművet behúzódjon szélvész elé balesetet okozva.
Az egy más világ, ott is elfért a 100-110-es tempó, a 130-as és a 150+-os is. Egyedül a 120-as volt kinézve mindenhonnan. Egy-kettő annyira sötét szegénykém, hogy balról-jobbról előzték és nem vette a lapot.
Román közlekedés jobb, asszed? 3 felfestett sávban öten állnak be, naná, hogy középről kell balra nagyíven kanyarodni...bandus: boldog agrártinédzser éveim... A hullámvasút a fasorba sem volt. A gokart is csak azért állta meg a helyét, mert Wartburg motorral megcsinálva egy 2,2×4 méteres alvázra, 20 centire a talajtól. Unatkoztak a téeszcsében.
Qru: 12 éves korom óta vezetek autót, 20k km-t letoltam, mire oktató mellé kerültem, öcsém dettó. Sose hajtottunk, sosem előztünk beláthatatlan szakaszon, sosem mentünk bele úgy kanyarba, hogy bele kelljen fékezni. Tudtuk, hogy ha labda gurul át az úttesten, tuti biztos, hogy gyerek szalad utána. Busz, teherautó takarásából gyalogos léphet ki, biciglis mindig hülye, motoros mindenhonnan jöhet. Szerintem a vezetéssel töltött idő negyedét a tükörbe pillantással töltöm, nem is szoktam ráhúzni másra a kormányt. És nem is idegesít a közlekedésben részt vevő sok hülye. Persze, látszik, amikor front van.
Nem különösebben érdekelnek a nagy vasak, ha egyszer lesz egy állandó, saját kocsi a seggem alatt, majd elmegyek vele való tréningre.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
sketchifun
senior tag
Te legalább érted miről beszélek, és nem csípőből nevezel hülyének, minden megalapozottság nélkül. Leírtam. Azt szeretném, hogy zárt helyen ökörködhessen, de mindezt úgy, hogy egy felkészült ember vigyáz rá.
Parkolóba semmiképpen nem vinném, mert ha valami balul sül el, ott azért lehet bajt csinálni.
Igazság szerint már elengedtem a dolgot, szerintetek felelőtlenség, megjajistenem megfoghalni, szerintem meg izgalmas, és ha akarja, próbálja ki. Szerintem nem életveszélyes mutatvány..
Egyébként sem értelek benneteket. Van egyáltalán valami izgalom, amiért éltek? Vagy csak minden szürke hétköznap elmentek dolgozni, hétvégén bevásárolni, és a vasárnap délutáni grill begyújtás a heti adrenalin adag? Hát, ti tudjátok, de ez nem csak baromian unalmasnak hangzik, ez konkrétan az. De biztosan én vagyok a hülye.
Qru, privátban faggathatlak a dologgal kapcsolatban?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
DeFranco
nagyúr
válasz sketchifun #83537 üzenetére
ja, b+ fázist nyalogatni is izgalmas meg megismételhetetlen élmény.
ne ködösíts: azzal kezdted, hogy hol lehet beültetni egy mustangba azért hogy legyen mit elúrgni, azért hogy eldöntse hogy akar-e megtanulni vezeti azért hogy dinamikusan tudjon közlekedni a forgalomban mert a közlekedés sportautónagyessel kezdődik
ez monami egy 14 éves kiskamasz nedves álma ha fel akar vágni a 14 éves csaja előtt, felnőtt felelősségteljes ember ilyet nem gondol, vagy ha gondol akkor rögtön elszégyelli magát és nem reklámozza a saját hülyeségét, meg magyarázza ki, hogy hát igazából ő nem is arra gondolt, meg zárt pályán meg oktatóval meg egyenes úton százzal kormánymozdulat nélkül.
ez ködösítés. bizony te azt képzelted, hogy ráveszed, hogy kilinccsel előre megjöjjön a kedve a csigajogsihoz.
mert ezt láttad a youtubeon és milyen menő már. maga a zélet. nagyzével.
amit te szeretnél, azt úgy hívják hogy dodgem. 14 éveseknek lett tervezve, nem véletlenül.
autóval ilyet nem találsz, max. úgy hogy a párod az anyósülésen kapaszkodik a majrévasba. mert ez egy hülyeség. nem azért, mert nekünk nem tetszik, hanem mert az autó egy kiszabott veszélyes üzem és nem arra való, hogy nyeretlen fakezű kezdők kibelezzék magukat a kormánycsonkkal.
izgalom b+. szedjél hashajtóra altatót, abban van a neked való izgalom szegény párodat meg hagyd élni és ne bizonyítsd előtte, hogy mennyire tufa ötleteid vannak.
-
veterán
válasz sketchifun #83537 üzenetére
szerencsére az utolsó mondatoddal meg is válaszoltál mindent
nem értem miből gondolod, hogy a párod képes lenne az "ökörködésre" (~100 km/h-val egyenes vonalú egyenletes mozgás), amikor nem tud vezetni, nem tudja kezelni az autót, érted-e?
én szerintem viszonylag sokat vezetek (heti 1k+ km), de ha alám raknának valami faszányos, erős, hátsókerekes Sportautót egy baszottnagy repülőtéri aszfalton, azért hirtelen nem tudnám mit kezdjek vele, és hogyan kellene "ökörködni".
mondjuk az már lejött, hogy a magyar triplaikszként a te életed csupa izgalom, néha index nélkül váltasz sávot, és van, hogy a kézifék behúzása után nem rakod be egyesbe az autót a garázsbejáró előtt
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
GabN73
addikt
válasz sketchifun #83537 üzenetére
Kikérem magamnak. Én ajánlottam a veztech tréningeket, de magasról le lett sz*rva ahogy látom.
Nincs izgalom meg adrenalin?
Ki is az, aki arra nem képes hogy az asszonynak elmagyarázza hogy hogyan működik a kocsi, b*szik mellé beülni, megtanítani 1-2 dologra. De inkább egy oktató kell. Igen, mert az oktatók arról híresek, hogy dinamikus haladásra tanítják a mazsolákat.
A parkolóval pedig még mindig nem tudom felfogni hogy mi a f*sz bajod van, én már leírtam, ha üres, és olyan helyen van, nyugodtan ki lehet menni, de ha telibeb*ssza a padkát majd, törhet a felni, mehet futóműbeállításra, ha meg neadjisten van olyan tehetséges és az egyetlen egy oszlopot sikerül elkapni, akkor ..... -ennyit a másik iránti bizalomról?-
Meg szerinted ha kapna egy 330Ci-t a segge alá, akkor ott nem sülhet el balul semmi? ASR nélkül egy hátul könnyű, hátulkaparó neki még "szörnnyel" majd ha nagy dinamikusan 100-al berongyol egy kanyarba, elindul a hátulja, a nagy pánikban meg a fék / kuplung helyett a gázt nyomja, odab*ssza a falra gtk-ra, akkor meg csak majd pislogsz?
Az a baj, hogy az az adrenalin meg az a sok izgalom csak szóban van meg, pucuban már nem nagyon vannak meg ezek a dolgok ahogy látom
Tudom, tudom, nincs tapasztalatom, tudom, senki se ért hozzá, a 90-et még pályán se léptem túl, annyira unalmas az életem...
macilaci
Nekem ne mondd, annyira tipik balkán az egész. Egyik haverral kinéztünk egyszer a transzfogarasira, nem én vezettem hálistennek, de hozzák az orosz szintet. -
Qru
MODERÁTOR
válasz GabN73 #83535 üzenetére
Majdnem, egy 525i-vel nyomta a srác.
macilaci78: A tréning javasolt, tényleg. Nem rég nyomtam le egy ilyen egész naposat sokat tanultam az autóm viselkedéséről, a fékemről, a gumimról és legfőképp arról, hogy hogyan kell helyesen reagálni pl egy-egy megcsúszáskor.
De egy bizonyosságot nyert, az autóm messze többet tud mint amit be merek vállalni vele.sketchifun: Késmárk útnál volt az a tanpálya de az már bezárt most rákerestem. De biztos van máshol is ilyen zárt pálya. Ha meg nem a tanulás a cél, hanem csapatni akar akkor meg lehet venni élményautózást amihez még jogsi sem kell. Engem szülinapomkor erre fizettek be: [link]
Nagy élmény volt, tényleg érdemes kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz sketchifun #83537 üzenetére
Többen leírtuk, hogy kicsi esély van rá, de hol nézelődj. Értjük mi, hogy mit akarsz, de nem értjük, mert a mi világnézetünkbe nem fér bele.
Ja, hogy nem legális, amit akarsz, vagy csak nem ismerünk olyan balekot, aki vállalkozási szinten vállalná a felelősséget egy képzetlen, gyakorlatlan pilóta hülyeségéért?
Ha nem tud egy kicsit sem vezetni a leányzó, akkor nem azért kell mellé ember, hogy ne legyen baj, hanem hogy valaki sebességbe rakja, váltson neki... Az ilyen tüsszentés közben ha fél kézzel fogja a kormányt, simán félrerántja.
Ha izgalmat keresek a közlekedésben, akkor bliccelek a BKV-n.
Én annak örülök és arra vagyok büszke, hogy még az is mer mellettem aludni vezetésem alatt, aki először ül mellettem. Meg olyanokkar szórakoztattam magam gyerekként kétütemű Wartburggal, hogy gázadás nélkül elindulni és gyorsulni addig, hogy negyedikbe is fel tudjak kapcsolni. Egy Nissan Navarra meg ötödikben is tud indulni...DeFranco: vonatkoztass el attól, hogy gyerekülés van a kocsidban és ezért nem vagy Paul Walker (meg mondjuk, mert még élsz...)
Van, aki látott ilyen filmeket és mivel a végefőcím után jönnek a betűk, hogy ellenőrzött körülmények, speciálisan felkészített kocsik és pilóták komoly szakmai háttérrel, blabla...
Azt persze kevesen tudják elképzelni, hogy 20 km/h-val is tetőre lehet tenni a vasat. Lehetetlen nincs.
Ugyanígy a bababiztos szekrényzárakat is laza csuklómozdulattal nyitja a célközönség.
Ha élményautózni szeretnék, akkor kőkemény offroad 70°-os terepszögekkel, 30°-os oldaldőléssel olyan kocsival, amin nincs se forgalmi, se műszaki, mert minek, olyan helyen, ahol ténylegesen nem feltétel a jogsi. Lépésben haladva is féknyomos lesz az alsónemű...Qru: tudom, legyen saját autó és megyek én is, Párom is. Ha egy régi Swift Sedan 1.0 GL, akkor is.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #83545 üzenetére
Az a lényeg, hogy azt tudd vezetni amit használsz. A kis tempós gyakorláshoz meg elég egy ezredes Swift is. Ott 60-80-nál nincs nagyobb sebesség a rövid váltó miatt arra a tempóra gyorsan felugrik a Stift is.
A nagy sebességes tréninghez viszont már nem javasolnak 200 ló alatti gépet. Nem azért mert 200 ló alatt nincs élet hanem azért mert egyszerűen nem elég hosszú a célegyenes ahhoz, hogy felgyorsulj 160-ra és még meg is csináld amit kell és még le is tudj lassítani a vége előtt.
mod:
Amúgy érdekes, hogy mennyire jól kijöttek a gumik közti különbségek az autók kb egy kategóriában voltak. Pl ott volt haver Conti Sport Contact 5 autója szárazon nevetve körbeautózott vizes pályán meg másodperceket vertem rá az esőgumival.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
A nagy tempós gyakorlásnak is látom értelmét kis teljesítményű autóval is, mert például 90-nél is futhatsz jégre, vagy félre kell rántanod egy szarvas miatt... Azt is érdemes megtanulni.
Persze, ha a feladat az, hogy adott távon fel kell gyorsulni 160-ra, valamit megcsinálni és a végén megállni, ahhoz olyan vassal kell menni, ami legalább elméletben tudja teljesíteni. Ez már nem a rutinpálya, ahol kigyorsítasz 40-ig, majd kis motorfék után megállsz.
Lesz saját kocsi, következő év tavasszal befizetünk fejenként egy-egy ilyen oktatásra. Jó lesz születésnapi ajándéknak is, addigra meg megismerjük, megszokjuk a saját autónkat, kicseréljük, amit kell (gumi, fék, lengéscsillapító, akármi, mert használtban gondolkodunk).
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #83547 üzenetére
90 az még nem számít nagy tempónak, a normál tréningen is 80-90-ről van vészfékezés meg a rántó pad is 60-70-ről indul és minden körben +10-el emelik a tétet (2x3 kör van). Elsőre esp-vel aztán már esp nélkül (már ahol van és már ahol ki lehet kapcsolni ).
A tréning előtt azt gondoltam elég jól tudok vezetni... nos azóta jelentősen kisebb az arczom ezen a téren.
Szóval ajánlom tényleg.
#nincsbennetarcsi
-
sketchifun
senior tag
válasz GabN73 #83543 üzenetére
Mondtam már,elmondom megint. Elindulni tud, kanyarodni tud, megállni tud. Köszönöm a tippjeidet, amit időm engedi, átnézem őket. Ne haragudj, csak fennakadtam egy-két dolgon, ezért nem reagáltam.
Maci: Amit mondasz, eleve ott bukik, hogy nem illegális. Eleve evvel kezdtem, zárt helyen. Nem közúton, nem tuskóparkolóba. Zárt helyen. A felelősséget természetesen vállaljuk, ahogy a quadozásnál is aláírtuk.
Qru: Amint időm engedi, ennek is utánanézek, köszönöm a javaslatod.
DeF: Láttam már párszor, hogy rettenet erős jellemed miatt, ha egy picit is nem értesz egyet valamivel, csuklóból küldöd el világgá. Engedelmeddel én erről a körhintáról leszállnék, nincs energiám erre. Ettől függetlenül béke.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Mercutio_
félisten
válasz sketchifun #83549 üzenetére
Nem rémlik, hogy ezeket írtad volna...
Sebváltás, menet közben tükör használat megy?Mesmeg te jöttél itt magas lóról izgalom dumával...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gitáros topic
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen