Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stmiklosi

    tag

    válasz Benderember #29403 üzenetére

    Szevasz!
    Dispute: belépsz a PayPal oldalra, jelszavazol és ott lesz valahol a lehetőség a disputára.
    X-elni kell, kb a lehetőségek: áru nem jött meg, áru hibás, nem azt kaptam, amit kértem
    Ezt vételezve a PP megadja az eladó elérhetőségét, azzal, hogy vedd fel vele a kapcsolatot a dolgot tisztázandó.
    Erre 45 napon belül van lehetőséged, ha kifutsz, buktál (engem egyszer addig hitegetett ferdeszeműje, hogy kicsúsztam az időből)
    Sima postás rendeléseim voltak, átlagosan 5-6 hét alatt ért ide. Nem szoktam ezen időn belül reklamálni, mert a PP is mondhatja: türelem.
    Ezután levelezel az eladóval, és letelik a 2 (ebben nem vagyok biztos) hét, előtte pár nappal kapsz levelet a PP-től, hogy mi a helyzet. Megírod nekik, ha úgy látják, hogy befuthat az árud, hosszabbítanak.
    Ha küldesz nekik némi levelezést az eladótól és úgy látják már nem fogod megkapni, visszautalják a pénzt.
    Én is kaptam vissza..
    Ha 45 napon belül nem jön meg az áru, Karácsony táján rengeteg a rendelés, meg jön a kínai Újév, az áru se áll ott a sarokban, csúszik 1-2 hetet a feladás, vagy árut se tud időben szerezni az eladó ez bekövetkezhet még akkor is ha végül megjön. Akkor is a határidő miatt indítani kell a disputát, ha megjön, írod nekik: Ok, téma lezárva.
    Üdv: StMiklos

    Tablet: Fire NewPanel, Blade FirstStrikeMyMOd, JiayuG2_LaslieROM, HannspreeHG01(IGO8/Primo), MioC510

Új hozzászólás Aktív témák