Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz Omli85 #59033 üzenetére

    Ez bizony pontosan így van! :K

    Filóztam is rajta, hogy beleszőjem-e az előző hsz-be de végül kihagytam..
    Szóval igen, a Mantle feltételezhetően valódi apropója és oka.. :K
    Az unhatták a banánt dologgal is erre akartam, szigorúan csak utalni.. :B

    Milyen meglepő az, hogy pont az az "oldal" állt elő egy ilyen évek óta várt újítással, akinek amúgy pénzügyileg a legszarabbul megy, akinek a CPU-it gyengébbnek tartják, ugye? :D
    Akik mostmár jópár éve, hogy előálltak az modulos felépítéssel, bízván abban hogy van benne jővő, fognak rá optimalizálni stb.., egyáltalán foglalkozni vele..
    Ingyen kidobtak egy API-t a saját vásárlóiknak, amivel eltüntetik a procilimit fogalmát, ráadásul új érába tolják a dVGA-k/APU-k API-val történő kihasználhatóságát.., ez ám a véletlenek véletlene, főleg miután látták és érezték annak hatását, hogy a fejlesztők b*szn*k többek közt CPU fronton optimalizálni.. :D

    Sok sügér persze mindjárt belelátta az egészbe az AMD Mantlén keresztül történő világhódításának vízióját, fuckyeah, mert nyilván nem tudták teljesen pontosan hogy mi fog történni DX/M$/Open GL fronton.., marha mindegy volt nekik, mert a végeredmény ígyis-úgyis az ő kezükre játszik.. :)

    (#59032) miklosss2012:

    Ez hogy kapcsolódik ahhoz, hogy attól tartasz a DX12 nem fogja hozni a Mantle szintjét?
    Egyáltalában véve az, hogy mit hiszel el nekik hol/hogy kapcsolható be a folyamatba, pláne abba hogy az MS mennyire ugorja meg a szintet a DX12-vel?

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák