Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • frescho

    addikt

    válasz miresz #12976 üzenetére

    Ha szetdobja, akkor meg lassabb lesz. Ha egy szalat mozgatsz a magok kozott, akkor az L1 es L2 cache megy a levesbe ,raadasul a CPU magok orajele ugral. Sokkal jobb, ha egy szal mindug ugyanazt a magot terheli es megy a turbo. Ezt brute force modszerrel az affinity-t allitva ki lehet probalni. de jobb helyen akar maga a program is tudja ezt.

    Azt sem szabad elfelejteni, a rendereles csak DX10 utan lett tobb szalas. DX 9-ben ez meg egy szalon megy meg Win7 alatt is. Azt egyszeruen nem lehet szetosztani. Ezert van az sokszor, hogy egy jatek ugyan 3-4 szalon fut, de a main engine CPU limites.

    A hibas kodolasban benne van az is, hogy atportolnak valamit konzolrol es a konzol port DX9 szeru kodjat par szurovel dobjak fel es lesz DX1[01]. Ez alapjan arra szamitani, hogy nagy valtozas es ultrasokszalas jatekok jonnek szerintem nem realis.

    https://frescho.hu

Új hozzászólás Aktív témák