- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
No hogy ne legyek olyan rossz szívű, és ne hátráltassak senkit a fejlődésben: feltettem a MAXot Szóval amikor ráteszel egy textúrát a diffuse csatornára, akkor egy olyan ablakba jutsz, ahol alapból két panel van lenyitva: Coordinates és Bitmap parameters... Na a Coordinates panelben van egy olyan hogy U és V sor, mindkettőnek van Offset és Tiling értéke... HA növeled a tiling-et, akkor abban az irányban annyi darabot pakol ki (pl egymás mellé párat, vagy ha az U-t változtatod, akkor az U irányban, pl alá rak ki...). Az Offsettel pedig lehet csúsztatni őket... Ja és ha nem látnád a modellen alapból a textúrát
a szerkeztő nézetben, akkor a gömbök alatt van egy ikonsor, és ott jobbról a negyedig (show map in viewport)Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)