- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
Ha beillesztem a csontvázat a modellbe, majd sétáltatom, akkor a kezei függőlegesen lógnak, ám, ha a test útban van, akkor a karakter karja szépen átmegy rajta.
Arra gondoltam, hogy a reactor tud ilyet, hogy testek fizikai kölcsönhatásának modellezése. Persze, most lehet hogy irtó nagy marhaságot írtam...
SSS annyira zabálja a gépet? Akkor lehet, hogy nem egy animáción fogom kipróbálni.
Ha már előkerült: Az igaz, hogy a profi grafikuskártyák GPU-ja nemcsak a viewport megjelenítést gyorsítja, hanem a rendert is képes hardverből nyomni?
Csak érdeklődésből kérdezem, nincs vételi szándékom...
szerk: ko!: Kértem egy kis tisztogatást a linkekre.
Mit szeretnél animálni?
[Szerkesztve]