Hirdetés

Aktív témák

  • Dashes

    őstag

    válasz ronaldo #964 üzenetére

    +1
    Az enyémen több, mint 10 hibás pixel volt. Visszavittem, onnan átküldtek a szervizbe, ahol elutasították arra hivatkozva, hogy nem lát pixelhibát. Megkértem, hogy nézzen rá más is(másik szervizes csak jövő héten lesz) esetleg nem a lámpa alatt kéne nézegetni. Mondta, hogy nincs sötétebb helyiségük, aztán segítséget kért az ügyfélszolgálatnál ülő kollégától, aki nem volt hajlandó segíteni(később kiderült, hogy üzletvezető helyettes). Jegyzőkönyv készült, ha nem tetszik valami forduljak a fogyasztóvédelemhez, ő ezzel többet nem foglalkozik.

    Otthagytam őket, visszamentem az eredeti üzlethez ahol ajánlották a másik szervizt. Az ottani szervizes már látta a pixelhibákat és hajlandó is volt a cserére, de az elutasított csere miatt elvileg erre nem volt lehetőség. Közben kiderült, hogy a jegyzőkönyv hibásan lett kitöltve, a cikk áránál 9900 szerepelt, a leírás szerint: tapasztalta az általam jelzett hibát, és visszautasítja a cserét, mivel ez nem gátolja a normál használatot (azt állította, hogy nem lát egyet sem).

    Visszamentem az első szervizbe, ahol rákérdeztem erre a jegyzőkönyves dologra (hát az véletlen.. ) és megemlítettem, hogy a másik szervizben érdekes módon látják a hibás pixeleket. Megvizsgálta mégegyszer, továbbra sem látja, nem hajlandó cserélni. Jött a bizonyos üzletvezető helyettes, aki a lámpa alá tartotta és fél méterről megállapította, hogy hát ez pedig hibátlan, ő sem lát semmit. Majd azt mondta, hogy, ha a másik szerviz megerősíti a hibát, akkor cserélik a készüléket. Telefon... megerősítve. A szervizes megnézte mégegyszer, most már talált egy sötétebb helyiséget és elismerte , hogy pixelhibás, de még próbálkozott, hogy pixelhiba esetén nincs csere, múltkor is volt egy hibás laptop, amit nem cseréltek, jött 10 perc vitatkozás, majd lement egy új készülékért.

    10 perc után visszatért készülék nélkül, elvileg telefonon beszélt a pesti szervizes központtal, ahol azt az utasítást kapta, hogy a készüléket nem kell cserélni. Újabb 10 perc vitatkozás után írt egy új jegyzőkönyvet, mondta, hogy lent várjunk , vigyük a sorszámot és cserélik a készüléket (elnézést, bocsánat , viszlát, szia, ezeket nem ismerte). Érdekes módon a sorszám valahogy nem akart megjelenni 1 óráig, egy új sorszám pedig 5 percen belül sorra került. Hoztak egy új készüléket, elkezdtem nézegetni , amit a kolléga egy "ezt tegnap nem tudta volna megcsinálni"-val kommentelt. A harmadik készüléken nem találtam hibás pixelt az üzletben, de itthon már igen.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák