Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Eagle16

    addikt

    válasz Iron Funeral #33985 üzenetére

    Hát azért...egy kezemen megtudom számolni hogy E-100-ban 100+ csata alatt hányszor halt meg a vezetőm.

    Tisztán látszik hogy a vezetőt védi lentről, elölről a váltó: [link] Felülről pedig az átlőhetetlen 200mm 30 fokban döntött frontpáncél.

    Igen kicsi az esélye hogy miután a lövedék megsebezte a váltót, még megsebezze mögötte a vezetőt is. Szerintem. Ehhez az kell hogy a váltó (motor) már halott legyen, mikor jön a lövedék, így már a mögötte lévő vezető kapja sebzést.

    Az Is-7-ben semmi sem védi a vezetőt, mert ott nem elöl van a váltórendszer.

    Megnézhetjük felőlem, Eagle18 néven megtalálsz ha fent vagyok. Én az Is-7 alját picivel erősebbnek érzem, de nem jelentősen.

    Más:

    Berakom ide is a brit teknőcöt :)

    Páncélzat:

    Front 228 mm / round
    Drivers front 279 mm / 75°
    Superstructure Front 279 mm / 75°
    Uppser side 152–178 mm / 85°
    Lower Side 112 mm / 90°
    Side Skirts 101 mm / 90°
    Rear 101 mm / 42°
    Top 33–50 mm / 0°
    Bottom 35 mm / 0°

    ₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿

  • fsb1000

    nagyúr

    válasz Iron Funeral #33985 üzenetére

    "E-100ban is ugyanúgy megdöglik a sofőr "

    Ezt mire alapozod? Amikor az E100-at lövöd másik tankból, nem tudhatod milyen kritikalt löttél rajta. Már több mint 300 csatát vívtam E100-al, és úgy tapasztaltam nem túl gyakori a személyzet elhalálozása, de ha igen, akkor elsősorban a töltő hal meg.

    Lehet hogy E100 tulajként nem túl mérvadó a véleményem, mert nekem kigyulladni sem szokott olyan rendszerességgel, ahogy rebesgetik róla. Két gyakori halálmódozat van: Arty megtalál mert lassú és béna vagyok, vagy 3-4 ellenféllel találkozok ütközőponton és nincs supporttom.

Aktív témák