Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
World of Tanks OFF topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plasticbomb
addikt
1000 spot damage
2100 saját damage
3 kill.Pedig csak a 11edik csatám vele, és csak a nagy ágyút tudtam felrakni rá.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Victory!
Map: Erlenberg
Date: 2013. március 31. 6:55:22
Vehicle: AMX 12t
Exp: 2 598 (x2) + Credits: 27 5272417 saját damage
4 kill
1062 spot damageés a végén 1 léövedékkel, még macska egér kergetőzést rendeztem egy T34el..... alig 10% hpval.
Tetszik ez akis mocsok, csak vagy férne bele több lőszer, vagy sebezne nagyobbat az ágyú...
Csata után, rám írt az egyik..:
Taden (7:13:29) gj vith that amx 12
Taden (7:14:24) hope we dont meads as ennemys lolXD
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Clan Wars: Southern Anatolia, landing, battle with owner
Complete: 2013. március 31. 21:21:08
[OM-V] AMAT VICTORIA CURAM vs. [W-P] Wolf-PackDefeat
Az ellenfél java táras mocsok, azokból 6 batchat. elképzelés, mi lett volna a jó megoldás ellenük?
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
A tegnapi napom valami érthetetlen... 72% win ratio...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Stigma.HC #4022 üzenetére
Ez az artyknak is kibaszott nagy szopás. Kell húzni az arty ágakat CW-re, de ha 2-3 nál több van egy csatában, akkor gyakorlatilag már megy az egymás elől lopkodni a damaget & killt, amiben a gyengébb artyk kerülnek hátrányba, mert még 5 sec mire beszűkül, vagy még 30 sec mire betölt stb. Ráadásul, minél több arty van, annál nehezebb az arty dolga, mert sosem tudhatja az ember, mikor unja meg valaki, és kezd el counter artyzni. És egy lassabb artyval, mint pl az OB 212, ez hát... cumi, főleg, ha mondjuk egy T92 az aki megunta a témát.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Steelheart2 #5611 üzenetére
volt erről az álcázásról valahol egy excel fájl, nem tudod hol lehet?
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Bingisz #5620 üzenetére
Volt nemrég egy érdekes esetem. Ob 212vel voltam, mindkét oldalon 1/1 arty volt. Egy Maust céloztam, amit egy IS-7 tartott spotban, kb 25 méterre a maustól. Teljesen rá voltam szűkülve, tökéletes lövésnek gondoltam. Aha. Az IS-7et lőttem ki, ahogy ez a mocsok körön kívülre lőtt.... Annyira messze volt a célkörömtől a gyerek, hogy pislogtam csak, kb 10 secig. aztán menekülőre kellett fognom, mert így megszűnt a feltartó erő azon az oldalon...
Amikor test test elleni harcba van bonyolódva valaki, akkor mindig kerülöm a közvetlen lövést, csak arra megyek, hogy splashből sebezzem az ellenfelet, mindig arra az oldalára lövök az ellennek, amivel átellenben van a csapattárs.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Csak adalék:
Aki fújol az artykra, mert tudnak egyhitelni: Az előbb csapatom a type 59el, ezerrel osztom az áldást egy Ferdinándba, már épp kilövöm, a szög miatt ő meg folyton csak pattan. Random faktor beadta neki, de nem kicsit. Egy lövés mégsem pattant, hanem betalált, sebzett. Ammo rack full hpról (1300 hp) Ráadásul még csak rá sem láthatott volna rendesen az ammo rack pontra... Akkor most sírhatok amiatt, hogy ez is tud egyhitelni?ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #5694 üzenetére
ne haragudj, de mindent csak arra tudtok visszavezetni, hoyg egyhitel bárkit, aki nem lapul mint szar a fűben. Azért kempeltek ezerrel, mert ha betalál, akkor húha. Hogy lehúzza sok száz hpdat stb. Csak azt felejtik el sokan, hogy a sokat sebző lövések között sok 100 200 damages lövés is van, ami csak splash damage, mert ezek a mocskok pontatlan gecik. Az ob 261 100 méteren aszem kb olyan pontos, mint egy normál tank. de sok esetben artyval nem 100 méterekről lövünk, hanem 600-1000 méterről. és itt már nem is olyan pontosak.ű
Megváltoztatja a játékmenetet. sokszor lesem azt pl ob212vel, hogy hány tank is fér bele a célkörömbe.. 3-4-5?[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #5696 üzenetére
De olvastam, és az alapján, amit írtatok sokan, csak emiatt változik meg a játékmenet. "Mert ül hátul a bokorban és odasóz egy nagyot..."
De ha továbbra is úgy gondolod nem értem, kérlek fejtsd ki, mit értesz te játékmenet megváltoztatás alatt?
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #5700 üzenetére
No, ott a pont. 3-4 arty becéloz. Ezen kéne a wgnek változtatni, hoyg egy csatában ne legyen sok arty. Útálom. Nem tudok rendesen fejlődni, mert elveszük egymástól a lehetőséget. Ha megfigyeled, egy olyan csatában, ahol sok az arty, alig van sebzésük, mert amint van célpont mind odalő....
Vizuális kontaktus. Van. A spotter, aki spottol téged. az a vizuális kontaktus. Lődd ki, és az arty megbénul.
Sima tank is tud vizuális kontaktus nélkül lőni téged, ne feledd. csak akkor látod, ki lő téged, ha fel tudod deríteni. és egy jó scout képes megnyerni a csatát sima tankok között is. megáll a bokorban, te meg csak lesel, hogy hogy a faszba tudnak lőni téged.Tudsz ellen védekezni. Ugyan annyi esélyed van ellene védekezni, mint az ellen, amikor a bokorban megbújik egy scout és szépen szétlő a többi csapattárs a te látótávodon kívülről. Fedezék. Hja hogy a wg elkúrja a pályákon a fedezéket. Ez megint az ő saruk. régebben sok olyan pont volt, ahova nem tudtam belőni régebben sokkal nagyobb kihívás volt artyzni, jobban is szerettem. Mára, ezek java megszűnt. egyedül a városi pályákon van némi esélye a tanknak érdemben végig bújni, fedezékben lenni, mindenhol máshol, csak megpróbálhatja a legjobban kihasználni azt a kevés fedezéket, ami van, pls dombon úgy állni, hogy ha be is tud célozni, annyira kicsi legyen az esélye meglőni, hogy ellőjön feletted.
Megmondom őszintén, csak azért hajtok most az OB 212-vel manapság, mert kell az OB 261. CWre. hogy ne egy gyenge játékost kelljen bevinni a cwre azért, mert neki van 8as artyja. Amint megvan, már csak néha akarok artyzni, mert van nekem is olyan tank, amit akarok. T110e4 T57 Heavy. Ezekkel akarok játszani.
És igen. Sok a rossz játékos az artysták között. nagyon sok. Sok olyan is van, akinek a statja szép. csak ha elkezdesz vele játszani, kiviláglik, hogy nem úgy van az... De ellenben sok a nagyon jó játékos is! na, ők szoktk a legtöbb damaget stb csinálni egy csatában.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #5703 üzenetére
Mégegyszer fussunk neki. Miért lát az arty téged? Mert SPOTTOLNAK NEKI! Saját spotjából nagyon ritkán vesz előbb észre téged, mint te őt. (OB 212 esetében tapasztalat.)
Be lehet célozni a bebúvó nyílást, de ha azt 500 méterről, vagy nagyobb távolságból eltalálod, akkor te egy isten vagy.Igen, az arty felülnézetből lát téged, viszont td módban nincs sniper célzás, és ha tdzni kell vele, akkor már régen halott vagy. Mert t10ben ha egy lövést bekapsz artyba, akkor tuti hogy máris a hpd vagy mind vagy 90%éka oda. és a célzásról ne beszéljünk. 7 másodperc kb míg beszűkül az OB 212. Célzásgyorsítóval BIAval ventilátorral. Csak mozdulj meg jó irányba és már el van baszva a lövés. a töltésidő dettó a tankoknak tdnek kedvez. az OB 212 minden létező nyalánksággal tölt 29,79 sec körül. azalatt te egy tankkkal jó esetben csak kétszer, de akár háromszor is belé versz. Ergó neked gyorsabban adódik lehetőség javítani a hibádat, mint egy artynak. (Táras Bat. Chat artyról nem beszélek. Az egy OP gép.) Szemtől szemben egy artynak nem sok esélye van. Néha lehet, hogy a random faktor neked kedvez, és ki tdzel egymás után egy csatában 3 tankot. De semmi sem garantálja, hoyg ez összejön. előfordul, hogy közvetlen közelre lövök. És úgy kirepül a picsába a lövedék, hoyg lesek, mit talál el talán...
vagyis, ha kilövöd azt, aki spottol neki téeged, onnantól te nyered a meccset kb 80% eséllyel. a 20 %ékot azért adom meg neki, mert hátha eszes az artysta, és nem hagyja, hoyg tied legyen a jobb pozíció.[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #5706 üzenetére
1, ha jön a spotter, én nem a tankkal foglalokozom, hanem a spotterrel. Kicsit káros az egészségemre, ha ő jön.
2, nem látod, de tudod, hoyg be lettél spottolva. vagyis számíthatsz arra, hogy meglőnek. vagyis bújj el a p****ba! Ez az esélyed. Az arty nem tud mindenhova odalőni, és ha tudod hol van, mert fel lett spottolva, akkor tudsz azzal gondolni, hogy hova tudsz elbújni.
3, ezt sokan nem teszitek. meglőtt az arty, nagyjából van egy sejtésed, honnan lőtt az arty. pingeld meg a térképen, és az értelmesebb artysta oda fog figyelni, és kiszedi, a második lehetősége előtt lehetőleg.
4 értem a problémádat. Te közvetlenül akarod lőni az artyt, mert ő megteheti. De te nem. Cserébe te többször tudsz lőni,pl. több hpd van. pl[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #5709 üzenetére
ugyanolyan nehéz lehetne az arty kezelése is, mint a tankoké, urambocsá erről meg mint már mondtam, nem én teheteks nem is a jó artysok, hogy a wg elkúrja minden egyes pecsben egyre jobban a fedezékek méretét.
Azért szerettem meg anno pl Dragon Ridget, mert ott kellett használni az eszed, ott nem volt könnyű artyzni. És túlélni a csatát. Vagy Serene Coast. Vagy Himmelsdorf, Mountain Pass, Port, Ruinberg, Siegfried Line, és még Wide Park is. Ezért szeretem most Pearl Rivert is. Figyelni kell, nem állhatsz akárhová, nem tudsz belőni akárhova akárhonnan stb.
Amikor 2nél több arty van oldalanként szoktam nézni, ki hova áll be. vagy pl cwn mondom artys gyereknek, hogy figyi, innen próbáld meg, onnan szerintem be lehet oda lőni. És azt látom, hogy sokan ott állnak meg, a kezdőponton, vagy a körül, és nem mernek messzebre menni, vagy szimplán lustaságból, butaságból nem akarnak.. én meg, Ob 212vel sokszor elmegyek a pálya másik szélére is, ha az kell ahhoz, hogy jót lőhessek, vagy legyen rálátásom a pontra. és ez idő, rizikó. mérlegelni kell, merre megyek, hol volt a spotter stb.
Az oldalanként 5-5 artyt én is utálom. artyval is meg tankkal is. baromi nagy élményromboló, hogy nincs időd, nem tudsz lőni, ha lősz, szinte biztos hogy hatan lőtök ugyanoda... Ilyenkor a legjobb elfoglaltság: counter artyzok.
Arty dominancia. Ki akartam volna próbálni egy taktikát, amikor a cwn beviszünk 2 t92 2 ob 261 2 batchat artyit és szőnyegbombázás feelingben aratunk egyet.. semmi nem lett belőle, mert a klánunkban nincs sok arty, és ami van, az is ritkán van fenn cw időben. Van olyan tagunk, aki kurvanagy játékos, de cwn még sosem láttam. És van olyan, aki elvből gyűlöli az artykat, soha ki sem akart próbálni egyet sem. Soha.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Arty vs td: rohadjon meg az mm. berakott 2 isut az ellenfélhez, akik nem voltak platoonban. és összedolgoztak.... fel sem tudtam őket spottolni, de ők vígan láttak engem. (T69el voltam ventillátor álcafestés látcső van rajta, és mégis, ők láttak engem, én nem láttam őket...)
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz SgtBradly #5874 üzenetére
Aszem mentünk már egymás ellen csatába... Nem vagyok biztos benne, de akkor te nem örülhettél nekem...XD
De: GG szép eredmény!
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
T69 Ace Tanker
Victory!
Battle: Mines 2013. május 23. 17:07:20
Vehicle: T69
Experience received: 2 154
Credits received: 50 919
Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"3178 saját damage
1739 spot damage
6 killhttp://wotreplays.com/site/207289#mines-plasticbomb1986-t69
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Mióta felraktam rá a 122est, nem tudtam igazán jó köröket menni:
De most szerencsém is volt:
Victory!
Battle: Sand River 2013. május 24. 14:16:48
Vehicle: SU-100
Experience received: 1 594
Credits received: 34 600
Battle Achievements: Halonen's Medal, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
3 Bombavetőm van eddig. Az egyiket CW/Században csináltam. S-51el meg OB 212vel. Meg lehetett volna egyik CW-nken egymár után kettő is.. Csak gondolom OB 261el kilőni kétszer egy lövéssel két Tier1es gépet nem nagy kunszt, és arra nem adta meg.. (Az ellenfél bejött egy LoL körre.. Mi meg csak azért is a legdurvább gépekkel mentünk.. Komplett versenyt toltunk, hogy ki lövi ki az ellent..XD )
Ez a csata tetszett.
Victory!
Battle: Karelia 2013. május 30. 9:52:56
Vehicle: T25/2
Experience received: 1 983
Credits received: 45 891
Battle Achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz jano_77 #6229 üzenetére
Mikor is lesz akciós a T71 megint? Volt valami szavazós móka, hogy mi legyen akciós, és ha jól emlékszem a T71 jött ki mint győztes?
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Nekem kb két hónapba került, hogy meglegyen az utolsó.. Az angol 10es Heavy hiányzott nekem. Előbb lőttem a TD verzióját, még akkor, amikor bejött, de ezt két hónapig vadásztam, sokszor találkoztam vele ezalatt, de mindig az én csapatom erősítette.. Aztán egyszer csak ott volt. Az ellennél. Én meg OB 212vel voltam, már épp azon voltam, hogy lesz***m, de na akkor és ott ráálltam szegénykére. Rászűkültem, meg összetekertem minden ujjam meg minden, és amikor pont hátrafordította nekem a tornyát, elengedtem a lövést.. OneShoot... Full hpról. Torony hátulját találtam be neki.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #6290 üzenetére
Szép lista. Olyan, mint amikor az OB 261be Apt töltök He helyett. Minden lövés 1271 damage.. (ne kérdezd hogy, csak megfigyeltem, hogy szinte mindig ezt adja be..)
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
A T110E5ös videóban azért ez egy olyan szitu, ami amúgy ritkán fordul elő. T10es gépekkel a T8asakat könnyen szét lehet kapni, úgy, hogy nagyon félned sem kell tőlük.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Egy szerencsétlen: Rixe007
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
válasz #21346560 #6639 üzenetére
eddig is ennyi esélye volt összekerülni nálánál magasabb battle tierű artyval. az egy másik dolog, hogy a tier számhoz mi van írva.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Taragas #6810 üzenetére
Jaja, az szerintem is egy állat tank! Gyors, agilis, pörög forog, pattog. az ágyúja kellemes, főleg, hogy táras, a tárazás is egész rövid, és a látótáv az valami csodás. Én aktív scoutnak raktam össze, most hogy visszavettem, megint fell kell szerelnem, de most leköt a SU-152.. Az dettó egy állat. Olyan maflásokat oszt ki, hogy öröm nézni. Néha mellélő, az olyankor kicsit szomorú, főleg, hogy 6000/ mellélövés, ajándék a wgnek.. de egyébként isteni. Várom, hoyg meglegyen az ISU-, és azon majd gyorsan kihúzom a BL-10-et, kíváncsi leszek, az milyen lesz.
Jó, hogy mondjátok, hogy a hellcat most van akcióban, el is felejtettem, hogy meg akarom venni, pedig a credit már össze is gurult rá a SU-152vel...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Taragas #7046 üzenetére
Egyébként hogy is alakult a ban végül? Ugyanazon az accon játszol, resettel, vagy inkább csináltál egy újat?
Illetve ha jól látom, akkor már nem érdekes a kérdés.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Több az ajándék credit, mint a ténylegesen megdolgozott járandóság. XD
Úgy mentem rá az ellenfélre, mint gyönygtyúk a takonyra, de úgy lenyomtuk őket, hogy a 6 kill mellé nem tudtam igazán sebezni..XDArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Patrick76496 #7379 üzenetére
Mintha egy T-34 lenne egy KV-1S 122es ágyúval....
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #7533 üzenetére
Én anno elképzeltem olyan taktikát, amiben fullra artykra dolgozunk. Minimum 5 arty, 3 BatChat, és szőnyegbombázás feeling..
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz fsb1000 #7538 üzenetére
Az bizony az, azon a szinten, ha a 152esel használod és HEAT-al, akkor panther egylövés instant. A kisebben sokszor nem elegek arra, hogy az az ágyú kisebezze magát, a nagyobbak meg retteghetnek. Egyetlen hátránya, hogy pontatlan, és lassan céloz.
De az ISU. BL-10el. 4000 damages köröket futok vele most végre.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Akkor kis igazítás. a HEAT nem egyenlő a HE lőszerrel. A KV-2nek már nincs HEAT lőszere, régen volt. Érdemes használni, de csak akkor, ha tudod mit csinálsz, ugyanis egy lövés ennek az ágyúnak az esetében HEAT lőszerrel 6000 credit, ami meg tud térülni, de csak, ha gondosan célzol, és gondosan lősz. minden lövésnek találnia kell, mert ha nem.. azonnal elindulsz a mínusz irányba.
Hogy mire érdemes. Minden olyan tankon, amin a HEAT-nak magas az átütése a szintjében lévőkhöz képest, és a legfontosabb, ahol nagyot is sebez. 300-400 damageért nem érdemes HEATot használni, mert nem szed össze annyi sebzést=creditet, ami a lőszer ára. 650-750 sebzés az, ami átlagosan kell ahhoz, hogy nullszaldós legyen a móka. Azért szerették az M4et a 105össel, mert relatíve volt annyira olcsó bele a HEAT, és sebzett annyira durván, hogy nem volt creditben durván bukó a kör. Most annyi M4et nem látok, nekem nincs, klántársam meg nem kérdeztem róla még...
Nekem a tegnapi napom végül úgy zárult, a reggeli csak bukó körök után, hogy amint meglett a BL-10 az ISUra, szinte csak nyertem. És még így is rossz lett a winratiom.
Victory ratio: 45.59%
Battles: 68
Efficiencyold: 1328.96
Efficiencyv2: 1376.77
WN6: 1347.99
Average tier: 8
Experience: 49132 722.53
Capture points: 67 0.99
Defense points: 45 0.66
Damage: 120023 1765
Kills: 78 1.15
Spotted: 52 0.7615 csata volt, amit a BL-10el nyomultam, majd mind 3500 damage fölött.. XD
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
5,9k damage, kezdek belejönni, de három idióta miatt (két SuperPershinggel) végül vesztettünk. Azért öröm volt nézni a végén, hogy kapták a maflásokat az ellenfélnél.
Esküszöm, az ISU stílusa a No fear, no mercy! mottó.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Őrjárat plecsni ISUval:
Ennyi retardáltat, istenem. Nem létezik, hogy ennyire agyhalottak legyenek. A végén már írtam az ellenfélnek, maradjon csak fenn a dombon, ezek az idióták nem fognak felmenni értük...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Dobi 562 #7726 üzenetére
Biztos vagy te ebben?
Replay
Jelentem az OB261hez csak kicsit kell több türelem. A retardáltak seregéhez meg sokkal, de sokkal több kell...Hja és csak APval szabad használni.Nagy poén volt, de egy későbbi csatámban apval egyhiteltem egy IS-7-et.. Ammorack-ot lőttem neki...XD
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Patrick76496 #7774 üzenetére
Tegnap este abszolút századoztunk. 5 E100ból 3at gyújtottak fel a társaim kb 1-5 sec különbséggel egyszerre... XD
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
Új hozzászólás Aktív témák
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Apple watch series 7 45mm Product Red megkímélt,tartozékaival,fix 67000ft.
- Eladó szép állapotban lévő ASUS TUF Gaming laptop!
- Apple watch SE2 LTE 40mm,mint az új,gari 10+ hónap,akku 100%
- Ps5 fat(gari lejart) plusz 1tb ssd m2 seagate firecuda 530 ez garis 2028 ig
- Unifi UVP-Touch-L VoIP telefon (unlocked)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs