Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sumsang

    aktív tag

    válasz andatti #1161 üzenetére

    úgy tapasztaltam, hogy 5 számot lehet regisztrálni. Viszont, ha több szolgáltatónál is ugyanaz a telefonszám van regelve, akkor nem műxik a LAN , azaz a vezetékesről történő helyi hívásos dolog

  • sumsang

    aktív tag

    válasz andatti #1161 üzenetére

    Még annyit a regisztrációhoz, hogy be tudsz állítani 5 számot, de be kell jelölnöd, (CalledID) hogy melyikről akarod a hívást indítani. Ez a szám jelenik meg a hívott félnél.
    ATA-ról pedig az öt közül bármelyiket beirhatod az ATA konfigurációjába, az jelenik meg a hívott félnél.
    valahogy így néz ki pl. az actionvoip settigje:
    [link]

    Tegnap próbálgattam a Callingcredit LAN hívásokat és kicsit megváltoztatták a korábbi rendszert. Most viszonylag stabilan működik a regisztrált telefonról és a nem regisztrált telefonról a PIN kódos hívás is. De ez az utóbbi PIN kódos hívás lehetőség, ha jól tudom csak 3 szólgáltatónál van.

    Pl. a regisztrált pl. vezetékes telefonszámról történő hívás esetén hívni kell a 0618088232 helyi számot. Ezt követően az automata néni elmondja a szöveget, majd a sípszó után kell a hívandó számot 003620xxxxxxx# ebben a formában bepötyögni.

    A nem regisztrált szám esetén szintén a helyi számot kell hívni 0618088232 majd ezt követően a "3" számot (ez jelzi, hogy PIN kódos hívás következik) ezután a 9 számjegyű pinkód következik , majd utána a hívandó szám a kettős kereszttel lezárva.

    Le lehet egyszerűsíteni a telefonkönyvbe történő beírással, de az nem mindig jön össze a beírt szüneteket PPPP-k miatt, mert szolgáltatónként és telefononként változik. Sok telefonnál pedig nem lehet annyi karaktert a telefonkönyvbe beírni.

Új hozzászólás Aktív témák