Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Weareus #52435 üzenetére

    Normális, mert a HT az virtuális magokat jelent, és bizonyos feladatok esetén
    maga a váltogatás a szálak közt többletterhelést jelent (overhead), elveszik az
    előnye. Tipikusan amúgy játékoknál is* csak rontani szokott a helyzeten.:R
    Más feladatok esetén meg rendesen gyorsul vele a történet. De ha hibázik, ott
    hajadra kenheted a gyorsulást. Nem tudom, hogyan hibázhat, de anno így volt!

    De ez nagyon OFF. (Amúgy HT-val többet is fogyaszt, emlékeim szerint, pl. ha
    egy tuning adott feszen stabil, HT OFF, akkor HT ON több fesz kellhet neki.:K)
    Csak annyiban ON, hogy Aquasuite-ban rajzolhatok belőle (újabb) grafikont.;]

    *: van amúgy egy szerverünk a cégnél 2 db hasonló Xeon procival (tuning nuku!),
    és tök jó, hogy 24 szálat kezel... Viszont ha ennyi folyamat elkezdi egyszerre a
    RAIDX tömböt csesztetni (írni-olvasni ezerrel) abból lesz a szűk keresztmetszet.
    (Érdekes optimalizálási probléma, hogy hány szálon érdemes egyszerre futtatni
    az adott feladatot, esetleg egy újabb párhuzamos feldolgozás nem lassít-e rajta.)

    Az gond, hogy az oprendszer 24 procinak látja, pedig csak 2 db 6 magos (+HT),
    és nem teljes értékű procimag a virtuális... De annyira nem vagyok benne.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák