Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tothjozsi96

    addikt

    válasz User_2 #6606 üzenetére

    EON területen keresel egy regisztrált szerelőt, aki a mérőszekrényt telepíti, elintézi a papírokat, és utána jön csak rákötni a szolgáltató. Esetemben is erről van szó. Az óra utáni mért fővezetéket már én húzom és csövezem.

    A szekrényt azért én vettem meg, mert akitől itt helyben vásárolnak a villanyszerelők, azt mondták hogy fél éve nem láttak ilyen dobozt mint amit én szerettem volna. Épp volt egy webáruház ahol éppen volt, ráugrottam és lett doboz. Az egy másik kérdés hogy sérülten érkezett..

    Tehát amit te mondasz, az a méretlen vezeték ami a villanyoszlopról jön a mérőszekrényig. Azt természetesen nem én fizetem, de EON-nál a regisztrált szerelő telepíti a mérőszekrényt, ez egészen biztos.

  • PROTRON

    addikt

    válasz User_2 #6606 üzenetére

    Nagyon kis merítéssel dolgozol azzal hogy a démász területen vagy. ;)
    Egyszerűen teljesen másképp zajlott már évtizedek óta a folyamat azokon a területeken ahol arányaiban a felhasználók aránya az áramlopás esetekhez viszonyítva jóval nagyobb, pl Budapesten. Hiába van itt is rengeteg áramlopás, annyira sok az ügyfél hogy össze sem lehet hasonlítani...
    Itt már nagyon régóta bárki kelleően tapasztalt, papírral rendelkező villanyszerelő elvégezhet kiegészítő képzéseket, amivel jogosítványt szerez arra a típusú munkára, amit a környékeden kötelezően csak Démász alkalmazottak végezhetnek. A szolgáltató igazából itt utólagos ellenőrzést végez, aztán lezárópecsételi, a mezei villanyszerelő valamint a családi ház tulajdonosa megosztva vállalja a pénzügyi felelősségét ha még is áramlopás történik.
    Ezáltal a piac is gyorsabban tud reagálni az igényekre...az más kérdés hogy annyi az igény hogy a dunát már hatszor rekesztették, az égről meg eltakarják a csillagokat.
    Ennyi ügyfelet fizikailag nem bírna a szolgáltató saját gárdával ellátni.

    Ellenben amikor Balatonföldváron kellett mérőszabványosítást csinálnunk, agyf..t kaptunk attól a mértékű adminisztrációs bullsh.ttől, amivel az egyébként max 3 hét alatt letudható ügymenet 4 hónapig tartott és a 3db helyszíni szemle alatt ahova minden alkalommal műszaki szakemberek jöttek, egyszer sem derült ki egy olyan műszaki tényező, amit csak a 4., a mérőhelyet visszaplombáló emberke problémázott...de az meg egyből ordítozva beszélt a kollegámmal mint ha a kutya fenekéből rángatták volna ki a villanyszerelőt...a stílus maga az ember.

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák