Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz PROTRON #9624 üzenetére

    "Ne legyek már korlátozva hogy mindig este "kell" töltsek, mert a töltőt vissza kellett korlátozni hogy biztosan ne legyen szolgáltatói kmsz lekapcsolás ha nappal 10 percre bekapcsolom adott fázison a 16A-es főzőlapot."

    Ezért kell a terhelés megosztó. az elmúlt egy évben az eladott töltőink 90%-a ilyen volt, mindenki rájött, hogy a bővítés időben és árban is embertelen

    "Az energiamenedzsment terjedést én emiatt támogatom, mert az EON-os okosmérő kifejezés csak kamu, 0 hozzáadott értéke nincs a felhasználónak (az kevéske adat semmit sem ér összességében ami kinyerhető), ezért házilag kell megoldani."

    Nálam a kezdetek óta hibás, egy fázisom van, és minden érték amit a grafikon mutat, háromszorosa a valós 1f értéknek, és amit az óra mér, és ami a számlán van. A portál hamis adatokat mutat nekem

    Amúgy a pusztuló nyugaton (németország) 20A max egy fázison, de bezzeg a golf/merci féle 2 fázisú töltés az frankó. Ezeket nem értem. Kicsi vagyok hozzá

    A hidrogén meg zsákutca. igen, az. A tárolása, a töltése olyan problémás, hogy irgalmatlan drága lesz tankolni, a kocsi meg egy mezei elektromos autó egy drága tartállyal, nyomáscsökkentővel, és egy drága és korlátos élettartamú üzemanyag cellával, így már nem csak egy 3milliós akku hanem egy 2milliós üzemanyagcella is van benne yeah.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák