- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
didyman
őstag
válasz jacint78 #18018 üzenetére
Általánosságban válaszoltam, nem a konkrét típusra. A hídban lévő PP csatolókondi, az érdekes dolog. Elvileg semmi akadálya, hogy az is valami ócska minőségű izé legyen és tönkremenjen olyan helyen, ahol jellemzően éri olyan dolog, ami árt is neki, gyakorlatilag meg talán jó, ha egy vagy két alkalommal cseréltem eddigi pályafutásom alatt. Y kondit sokkal többször kellett cseréljek. Fénycsőelőtétben, egyéb tápegységben is szoktam cserélni az impulzusüzemet rosszul tűrő kondikat, szükséges, de PC rápban nem igazán. A konkrét tápnál szintén nem túl gyakori vasmagrepedésre gyanakszom, ha ellátja a gépet hiba nélkül, akkor ez a szkunder oldali közös tekercs lehet talán, mert ha a primer puffer miatt izzad a PFC, vagy a főtrafó vasa megy el ennyire, akkor arról a PWM vezérlő hamar "tudni fog".
"Az Antióchiai Szent Kézigránát. Mínár atya az őrizője e kegyes ereklyének"