- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
weres78
senior tag
válasz sellerbuyer #372 üzenetére
Egyébként is gusztustalan az egész.
Persze, én is hibás vagyok, tiszta sor. Mondjuk ha tudom, hogy egy telefon csere ekkora probléma lesz eszembe nem jut bekapcsolni ezt a kétlépcsős szart. De ugye a másik oldalon meg ott van az acc lopás. Division fórumot olvasom, ott azért durva történetekkel találkozik az ember.
Mindenesetre ha valki idetéved és be akarja állítani a kétlépcsős azonosítást, gondolja meg alaposan! És ha bármit változtat a telefonján, mindenképp lőjje ki előtte amíg megteheti.
A "meg kellett volnas őrizni a kódot" dumákra meg annyit, hogy van ahol meg tudják oldani a dolgot normálisan, telefont is cserélhetsz, gépet is cserélhetsz, és nincs ilyen probléma. Sőt, van normális, gyors, segítőkész support, akikkel fel lehet venni a kapcsolatot, ha netán mégis beszőtted magad.
Az adatokkal kapcsolatban is teljesen igazat adok Neked. Mondjuk engem hidegen hagy mit kezdenek az adataimmal, nincs sok titkom, vagy ha van akkor csak Ők tunak róla. De azért az durva, hogy most rákeresek valamire a telefonomon, aztán napokig azt dobja fel mindenféle bolt kínálatában a thablet, a pc, a telefon, minden... -
weres78
senior tag
válasz Delávégá #374 üzenetére
Elég érdekes, mert a WOW-ba, ami Blizzard ugye, ugyanúgy be tudok lépni, ahogy a Google fiókomba is. Ott nem zavarja a telefoncsere a rendszert.
A supporttal kapcsolatban viszont elnézést kell kérnem! Ahhoz képest, hogy tegnap peccs volt, még tegnap éjjel meg lehetett oldani a problémát, igaz csak Facebookon lehet velük kontaktolni, de ma már simán játszom. Szóval ott elragadtattam magam, a supportnak így utólag belátom, Tiszteletem![ Szerkesztve ]
-
weres78
senior tag
válasz enginev3.0 #405 üzenetére
Ha nincs meg a regisztrációkor kapott titkos azonosító, akkor kizárólag Facebookon tud tárgyalni az Ubival. Ott kérnek majd adatokat, pl kép az IP címről, játékban neve, stb, és leveszik a védelmet.
Ticket meg ilyenek nem működnek, mert nem tud belépni a fiókba, tehát onnan nem tud kontaktolni...[ Szerkesztve ]
-
weres78
senior tag
válasz gabee jr #408 üzenetére
Nem tudom mikor volt problémám, vissza lehet keresni. Úgy két hónapja kb? Na akkor regeltem másik accounttal, írtam kétszer, azóta sincs válasz.
Facebookon pár óra alatt megoldották a problémát.
Persze működhet amit írsz, biztosan van akinek működött, de esetemben sajnos nem jött be.Még annyit, hogy mivel nincs Facebookom, más segítségével ment a dolog, gyorsan, rugalmasan. Ez persze megint ügyintéző függő is. Nekem szerencsém volt...
-
weres78
senior tag
válasz enginev3.0 #410 üzenetére
Nagyszerű! Majd figyelj, ha újra rá teszed, hogy írd fel a titkos kódot valahova. Ha csak frissül egy nagyobbat a telefonod, attól is elszállhat az egész...