Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • weres78

    senior tag

    válasz sellerbuyer #372 üzenetére

    Egyébként is gusztustalan az egész.
    Persze, én is hibás vagyok, tiszta sor. Mondjuk ha tudom, hogy egy telefon csere ekkora probléma lesz eszembe nem jut bekapcsolni ezt a kétlépcsős szart. De ugye a másik oldalon meg ott van az acc lopás. Division fórumot olvasom, ott azért durva történetekkel találkozik az ember.
    Mindenesetre ha valki idetéved és be akarja állítani a kétlépcsős azonosítást, gondolja meg alaposan! És ha bármit változtat a telefonján, mindenképp lőjje ki előtte amíg megteheti.
    A "meg kellett volnas őrizni a kódot" dumákra meg annyit, hogy van ahol meg tudják oldani a dolgot normálisan, telefont is cserélhetsz, gépet is cserélhetsz, és nincs ilyen probléma. Sőt, van normális, gyors, segítőkész support, akikkel fel lehet venni a kapcsolatot, ha netán mégis beszőtted magad.
    Az adatokkal kapcsolatban is teljesen igazat adok Neked. Mondjuk engem hidegen hagy mit kezdenek az adataimmal, nincs sok titkom, vagy ha van akkor csak Ők tunak róla. De azért az durva, hogy most rákeresek valamire a telefonomon, aztán napokig azt dobja fel mindenféle bolt kínálatában a thablet, a pc, a telefon, minden...

  • HunAtis81

    csendes tag

    válasz sellerbuyer #372 üzenetére

    Tévedsz!
    Engem beengedett jelentkezni a www.ubisoft.com-ra.
    Ha rányomtam az account informationra, akkor kérte nálam az azonosítást.
    Viszont onnan a customer supportra rányomva tudtam komunikálni velük.
    Gondolom mivel be voltam jelentkezve az oldalon, ezért nem kértek szinte semmit.
    Egy kódot küldtek az email címemre, amit az oldalon a beszélgetésünkben vissza kellett küldeni.
    Utánna kikapcsolták a védelmet.

Új hozzászólás Aktív témák