Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MoVieFaN

    tag

    Ma elengedtem a Uplay+ aktiválást. Kenjék a hajukra...

    Pont három hete jeleztem a hibát, azóta túl vagyunk jó pár üzenetváltáson, kipróbáltam nekik az aktivációs folyamatot: Paypal-lal, Curve, Revolut, OTP bankkártyákkal, 3 különböző böngészőből, notebookról, PC-ről, mobilnetről, UPC netről, cache törlés után, inkognitó módban stb. pontosan nem is tudom, de kb. €14-15 zárolt a bank 30 napra.
    Nem lehet azt mondani, hogy nem tettem a megoldás érdekében semmit. Ezen felül még 2 db részletes hibakeresés dokumentációt is gyártottam nekik, képernyőképekkel +infókkal.

    Mindezek után ma ezt a megható üzenetet kaptam, még most is könnyezem :

    "Megértem, ha az előzőekben elmondottak, nem azt a megoldást vagy kimenetelt jelentették az ön számára, mint amire számított, azonban egy-egy ilyen probléma esetében átfogó vizsgálatra van szükség és nem lehet megjósolni, hogy egy javítás mikorra várható.

    Mindazonáltal biztosíthatom, hogy csapataink mindig azon dolgoznak, hogy minden megfelelően működjön és ez esetben is aktívan a megoldáson dolgoznak. Amíg a vizsgálat azonban tart, csupán annyit tudunk tenni, hogy kedves türelmét kérjük.
    Kérem szintén legyen tekintettel arra, hogy támogatási jegyét nincs lehetőségünk nyitva tartani a nyomozás idejére, azonban szükség esetén azt bármikor újra megnyithatja azt egy új komplimenttel frissítve azt.

    Szíves megértését előre is köszönöm ennek kapcsán!"

    A hibajegyet lezárják a külön kérésem ellenére megoldás nélkül, kompenzációról hallani sem akarnak. :Y

    Ha most leírnám amit gondolok, akkor biztosan kapnék pár nap pihit. :(((

    Üdv, MoVieFaN /// Én ilyennek születtem! Mi a te mentséged? /// Irigylem azokat, akik több ISP közül is választhatnak. Budapest belváros 2024.

Új hozzászólás Aktív témák