- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzGee
aktív tag
válasz AeSDé Team #103992 üzenetére
nekem 2 hete volt ilyen, két teljes napba került az elhárítása a problémának
amikor megírtam, hogy ugye a számlázás is úgy lesz majd, hogy a két kiesett napot nem számlázzák, ezt a választ kaptam:2021.02.23-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiról tájékoztatunk.
Mindenekelőtt az okozott kellemetlenség miatt az elnézésed kérjük.
Adatbázisunkat ellenőriztük leveled tartalmára vonatkozóan és a hibaelhárítás módjáról az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 6.1.1. pontja rendelkezik.
Fent hivatkozott ÁSZF pontban foglaltak alapján a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. Amennyiben a szolgáltató túllépi e határidőt, akkor a késedelmes időszakra kötbért köteles fizetni az Előfizető részére.
Elvégzett vizsgálataink alapján megállapítottuk, hogy a szolgáltatásaid csökkent minőségével, vagy azok igénybevételi lehetősége megszűnésével kapcsolatosan 2021.02.22-én tett bejelentésed alapján a jelzett hibát a a rendelkezésre álló 72 órás hibaelhárítási időn belül elhárítottuk. Ezáltal a hibabejelentései vonatkozásában Társaságunknak nem keletkezett kötbérfizetési kötelezettsége.If you leave me, can I come, too?
-
MiZo1990
aktív tag
válasz AeSDé Team #103994 üzenetére
Egyik szolgáltatónál sincs 100%-os rendelkezésre állás.
Ha ez az érték csak 98% az évi 358 napot jelent.1270
Hiába választod az "új megrendelés" menüt (vagy egyéb kiskapunak gondolt menüt), ott is várni kell és simán lehet, hogy a kezelő továbbkapcsol hibabejelentő kollégához, akik viszont mind foglaltak. Tehát lehet, hogy így összességében többet vársz, mintha rögtön a hibabejeltést választottad volna.
5-10-20 perc várakozás után meg nem szabad letenni és újrahívni, mert ismét a várakozók végére kerül a hívás.ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com
Írásos megkeresésre 30 napon belül válaszolnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!