Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzGee

    aktív tag

    válasz AeSDé Team #103992 üzenetére

    nekem 2 hete volt ilyen, két teljes napba került az elhárítása a problémának :U
    amikor megírtam, hogy ugye a számlázás is úgy lesz majd, hogy a két kiesett napot nem számlázzák, ezt a választ kaptam:

    2021.02.23-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiról tájékoztatunk.
    Mindenekelőtt az okozott kellemetlenség miatt az elnézésed kérjük.
    Adatbázisunkat ellenőriztük leveled tartalmára vonatkozóan és a hibaelhárítás módjáról az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 6.1.1. pontja rendelkezik.
    Fent hivatkozott ÁSZF pontban foglaltak alapján a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. Amennyiben a szolgáltató túllépi e határidőt, akkor a késedelmes időszakra kötbért köteles fizetni az Előfizető részére.
    Elvégzett vizsgálataink alapján megállapítottuk, hogy a szolgáltatásaid csökkent minőségével, vagy azok igénybevételi lehetősége megszűnésével kapcsolatosan 2021.02.22-én tett bejelentésed alapján a jelzett hibát a a rendelkezésre álló 72 órás hibaelhárítási időn belül elhárítottuk. Ezáltal a hibabejelentései vonatkozásában Társaságunknak nem keletkezett kötbérfizetési kötelezettsége.

    If you leave me, can I come, too?

  • MiZo1990

    aktív tag

    válasz AeSDé Team #103994 üzenetére

    Egyik szolgáltatónál sincs 100%-os rendelkezésre állás.
    Ha ez az érték csak 98% az évi 358 napot jelent.

    1270
    Hiába választod az "új megrendelés" menüt (vagy egyéb kiskapunak gondolt menüt), ott is várni kell és simán lehet, hogy a kezelő továbbkapcsol hibabejelentő kollégához, akik viszont mind foglaltak. Tehát lehet, hogy így összességében többet vársz, mintha rögtön a hibabejeltést választottad volna.
    5-10-20 perc várakozás után meg nem szabad letenni és újrahívni, mert ismét a várakozók végére kerül a hívás.

    ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com
    Írásos megkeresésre 30 napon belül válaszolnak.

Új hozzászólás Aktív témák