Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzGee

    aktív tag

    válasz AeSDé Team #103992 üzenetére

    nekem 2 hete volt ilyen, két teljes napba került az elhárítása a problémának :U
    amikor megírtam, hogy ugye a számlázás is úgy lesz majd, hogy a két kiesett napot nem számlázzák, ezt a választ kaptam:

    2021.02.23-én érkezett megkeresésed alapján az alábbiról tájékoztatunk.
    Mindenekelőtt az okozott kellemetlenség miatt az elnézésed kérjük.
    Adatbázisunkat ellenőriztük leveled tartalmára vonatkozóan és a hibaelhárítás módjáról az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) 6.1.1. pontja rendelkezik.
    Fent hivatkozott ÁSZF pontban foglaltak alapján a hiba bejelentésétől a hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát. Amennyiben a szolgáltató túllépi e határidőt, akkor a késedelmes időszakra kötbért köteles fizetni az Előfizető részére.
    Elvégzett vizsgálataink alapján megállapítottuk, hogy a szolgáltatásaid csökkent minőségével, vagy azok igénybevételi lehetősége megszűnésével kapcsolatosan 2021.02.22-én tett bejelentésed alapján a jelzett hibát a a rendelkezésre álló 72 órás hibaelhárítási időn belül elhárítottuk. Ezáltal a hibabejelentései vonatkozásában Társaságunknak nem keletkezett kötbérfizetési kötelezettsége.

    If you leave me, can I come, too?

Új hozzászólás Aktív témák