- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Samsung Gear S3 - második kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android szakmai topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
Hirdetés
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
ph Az oldalán hullámmintázatot viselő, talpas konstrukció MLO segítségével igyekszik új szintre emelni a jelminőséget.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Amíg benne van az ÁSZF-ben - márpedig benne van -, addig azt bármikor érvényesíthetik! Ezen kívül az ismeretségi körömben van 2 ember is, akinek az utóbbi 1 évben volt korlátozása! Nem mindenki lakik a Mester utcában, vagy hol a fenében... Vidék, kisebb kapacitás, sz@r hálózat, könnyebben korlátoznak! Szóval nem kell minden hónapban korlátozni, de amíg az ott le van írva, addig sajnos úgy kell venni, hogy az van! Hiszen ezért van beleírva... Ha annyira meg akarnák szüntetni, akkor lehetne ÁSZF-et módosítani, és törölni ezt a részt, de amint látod, nem törlik!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
"UPC-nek nincs olyan óriási országos hálózata, szinte csak BP 1-14.ker meg pár vidéki település"
Pár vidéki település? Szerinted! Láttad már a RubiCom honlapját? Meg lehet nézni a települések listáját, ahol szolgáltattak, na most ezek nagyon nagy hányadát (vagy talán mindet?) átvette a UPC! És ez még csak a volt RubiCom terület, de ezen kívül már előtte is volt saját vidéki hálózatuk!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Ja, és a hálózat témához még annyit, hogy anno, amikor nálunk ezt körülbelül 12-13 éve kiépítették, 600MHz-re lett megcsinálva! Mondjuk azóta minden felújítás nélkül ráengedték 8xxMHz-es adásokat is, de ettől még nem lett 1GHz-es a hálózat, ugyanúgy tele van zajbetörésekkel, alacsony az SNR, és a vételi jelszint, az adási meg magas! Tavaly nyáron hetekig szakadozott az egész, csak analóg ktv működött, egyébként se net, se telefon, és nagyon nem kapkodtak a helyreállítással, pedig az egész település érintett volt! Néhány kép...
Vsz teljesen jól láthatóak a fél napos kimaradások, és ez így ment vagy két hétig... Szóval bocs, de én egyelőre nem vagyok hasra esve a UPC-től, csak kényszerből vagyok itt, mert az ADSL 0.4-es feltöltésére nem vágyom!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Én tavaly nyár végén kötöttem új szerződést, hűséggel, felfelé váltással, akkor akartak adni, de nem kértem! Isten ments, van nekem saját routerem! Arra figyelj, hogy csak akkor kérd, ha egyébként jó a hálózat felétek, mert tapasztalatok szerint a 3925 érzékenyebb a túl gyenge, és a túl erős jelszintekre is, mint mondjuk a 3208-as, csak modem rokona! Ahol utóbbi még vígan működik, ott a 3925 már sokszor szakad, és akkor csak neked lesz bajod vele... Lehetőleg se mínuszba, sem pedig pluszba ne menjen a jel 10 fölé!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Mi az, hogy nem kell kapásból UPC-nek tekinteni? UPC előfizető vagyok, oda fizetem a havidíjat, semmivel sem vagyok kevesebb, mint aki mondjuk Pesten lakik, vagy éppen Egerben! Ráadásul az, hogy egy hálózat régebbi, elavultabb, még nem indokolja, hogy két hétig tartson a UPC-nek, még hajlandóak egy egész települést érintő hibát elhárítani! Lásd fentebb, tavaly nyár... Szóval, amíg a UPC nem mondja azt, hogy elnézést, de a hálózat állapota miatt Önnél nem tudunk olyan rendelkezésre állással és üzembiztonsággal szolgáltatni, mint a régi UPC-s területeken, így a havidíjból x Ft kedvezményt adunk a korszerűsítésig, addig úgy gondolom, hogy nekem nem kell szolidaritást vállalni a szolgáltató irányába, és ez itt éppen olyan UPC hálózatnak tekintendő, mint bármely másik!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Úgy látom elbeszélünk egymás mellet! Te megkülönböztetsz egymástól UPC hálózatokat, még én ezt nem vagyok hajlandó elfogadni, amíg ugyanazt a havidíjat fizetjük itt is! Ezen kívül mellékes, hogy Te miként látod ezt az egészet, mert amíg a UPC nem mondja azt, hogy az itteni hálózat nem teljes értékű, addig az bizony az! Már pedig ilyet nem fog mondani, mert akkor alapból kedvezmény járna a havidíjból, hiszen akkor a saját hálózatuk, a saját bevallásuk szerint is alkalmatlan a szolgáltatás nyújtására! Ilyen helyzetet pedig nyilván nem fognak előidézni maguknak!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Hát eddig konkrétan a UPC sem sokat fejlesztett... Azaz semmit! Egy év alatt annyira nem jutottak - pedig erről is már többször volt szó, és ígéret is volt rá -, hogy idejöjjenek egy-két napra, és beszintezzék az erősítőket a településen! Pedig ez még csak komoly anyagi ráfordítást sem igényelne, mindössze pár felműszerezett technikus kellene hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz szallasi007 #7893 üzenetére
google.hu 404-es hibaüzit ad? Egészen véletlenül nem valami vírusod van? Ez a hibaüzi nem éppen arra utal, hogy nincs netkapcsolat...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz KEViN007 #7948 üzenetére
Aham, ez a csatlakozó csere a mániájuk, ezt nálam is mindig megejtik, de ez a szarnak egy pofon, hogy ősi magyar mondással éljünk! Ez csak arra jó, hogy a témához totál hülye ügyfelet megszédítsék, hogy ők a profik, és rögtön megtalálták a hibát! Itt írd alá, és már mentek is...
STB jelszintek: MENÜ -> 1789 -> PgDown
Minél melegebb az idő, annál rosszabbak a jelszintek, mert nő a koax ellenállása! Minden bizonnyal kifogták a hűvösebb időt, amikor kijöttek, akkor és utána egy ideig ezért nem kockásodott!
[ Szerkesztve ]
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
"akkor rögtön tudják hogy váltani szeretnél"
Ki, hogy értékeli a helyzetet...?! Éppenséggel lehet rá azt is mondani, hogy azért jött ide, mert szíve szerint maradna, és lehet a másik ajánlat nem is olyan jó, csak próbál itt alkudni egy kicsit! Mert ugye ha nekem van egy tuti jó másik ajánlatom, akkor nem megyek a UPC-hez "könyörögni" extra ajánlatért, hanem beadom a szerződés felmondást, "oszt jó napot! Majd ha akarnak, akkor ők megkeresnek... Na az már jó tárgyalási pozíció!
Nekem anno az Invitel így ajánlott olyan árat, ami sehol sem volt nyilvánosan feltüntetve, de az akkori RubiCom árakkal így sem volt versenyképes, tehát végül eljöttem tőlük!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8055 üzenetére
"az analóg fokozatosan fog megszűnni"
Ez valószínűleg így lesz, de nem itt, és nem most! Az az analóg megszűnés, ami jelenleg folyik mindenhol a csapból, csupán az Antenna Hungária által nyújtott földfelszíni analóg műsorszórásra vonatkozik, vagyis azokra, akik valamilyen szoba, vagy tetőantennával nézik a TV adásokat! Az analóg kábel TV továbbra is elérhető marad!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bokrosolajos #8214 üzenetére
Statikus DNS szerverek:
8.8.8.8
8.8.4.4Próbáld meg ezeket beállítani a routerben!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #8217 üzenetére
Ebben a garantált sebesség kérdésben a váci ktv. verhetetlen 80%-al!
És vsz ez körülbelül így lenne reális mindenhol!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Gubek-Einste #8219 üzenetére
Igen, és mondjuk egy további kitétellel, hogy az időben hány százalék lehet, amit csökkentett sebességgel szolgáltatnak, mert azért az sem reális, hogy mindig csak a garantált minimum legyen!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
csak arra van hogy mikortól reklamálhatsz
És pont ezen van a lényeg! Nyilván nem azokról van szó, akik a UPC központ tőszomszédságában laknak! Lehet nálad nincs ezzel gond, de van akinél van!az alkalmazott technológiától is függ mennyi a garantált minimum...
Ez lehet, hogy így van, de ez legyen a szolgáltató gondja, és ne az előfizetőé! Te sem örülnél neki, ha nem lenne meg a sebességed, és reklamáció során azt kapnád válaszul, hogy sorry, mi ilyen technológiát alkalmazunk! Az előfizető teljesen jogosan úgy van vele, hogy Ő elfizet egy csomagra, aminek van egy meghirdetett sebessége, amit látott a reklámban, olvasott a UPC weboldalán, stb, és amíg teljes árat fizet, addig kapjon teljes szolgáltatást, és nem pedig 20%-ot![ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Jól van srácok, tőlem aztán lehet magasztalni a UPC-t, én csak azt akartam mondani, amivel szerintem a többség egyetért, hogy jó lenne ha valamivel kedvezőbb lenne a helyzet az előfizetők számára, és ha netán valami gond lenne (nem nálatok, mert tudom, ott nincs), akkor legyen némi jogalap a reklamációra! Soha ne legyen rá szükség, de legyen meg a lehetőség rá, és ne vehesse el a szolgáltató ilyen alacsony százalékban meghatározott minimum sebességekben!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8225 üzenetére
Itt most nem arról van szó, hogy jelenleg bajod lenne a szolgáltatással, vagy, hogy valaha volt-e bajod vele, hanem arról, hogy ha netán majd lesz! És akkor azt hiszem hamar átállsz majd Te is erre az oldalra, akik egyetértenek azzal, hogy igenis jó lenne egy egységesen meghatározott limit ezekben a kérdésekben, és had ne a szolgáltató döntse már el saját maga, hogy 20%-ot garantál!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8225 üzenetére
Egyébként jelenleg nekem sincs bajom a szolgáltatással, de mivel az előfizetőnek sajnos nincs joga azt mondani, hogy a 9000Ft-os havidíjból 3000Ft amit garantálni tud, a többi az éppen aktuális havi bevételein múlik majd, mert ilyen a rendszer és kész, addig jó lenne ha a másik oldalról is egy kicsit több biztosítékot kapnánk a minőségre vonatkozóan! És ugye az nem biztosíték, hogy eddig sosem volt gond vele! Legalábbis nekem nem az! Mondjuk én ezt el sem mondhatom, mert nekem már volt vele gondom...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz HofiZoli #8228 üzenetére
2 órát? Haha... Ez csak álom!
Tavaly nyáron nálunk rengeteg probléma volt egy optikai kábel törés miatt, hetekig szívtunk (az egész település), napi egy-két órát volt csupán szolgáltatás (tv, tel, net), az is össze-vissza! A balfék ügyfélszolgálatot hiába hívtam naponta (mobilról, mikor elvileg lenne ingyen upc-s telefonom), azok sosem tudtak az előző bejelentésekről, mindig új hibának akarták felvenni! Amikor éppen visszajött a szolgáltatás, akkor azonnal felhívtak, és közölték, hogy megjavították, most már jó lesz, és lezárják a hibajegyet! Aztán egy-két óra, és megint nem ment... Reklamálni szerintük nem tudtam, mert a 72 órás határidőn belül elhárították a hibát, aztán a következő az már egy másik hiba! Na ekkor kezdtem firtatni a rendelkezésre állási idő kérdést, ami talán benne sincs az ÁSZF-ben, és amire csak hebegtek, habogtak, hogy hát (azt hiszem) 98%, de az nem egészen úgy van! Szóval ez ügyben már mellébeszéltek, hárítani akartak! Aztán feljelentettem az egész kócerájt az NMHH-hoz, NFH-hoz, és érdekes módon rögtön lett havidíj elengedés, és ezután talán egy kicsit jobban mozgolódtak a hiba elhárítás kérdéseben is!
Szóval lehet Pesten 2 óra, de vidéken 2 hét! Nézz át az ex-RubiCom-os topikba, és kérdezd meg fezlergabor-t, hogy mennyire stabil mostanság a szolgáltatás, mennyire elégedett velük? Az utóbbi hetekben majdnem napi szinten vannak több órás kimaradások náluk!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz szallasi007 #8231 üzenetére
Látod, egyeseknél állítólag ez két óra... Nem én mondtam!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8235 üzenetére
Azért az a vételi sincs annyira rendben, UPC szerelő állítása szerint -8 é 8 közt van az elvárt érték! Mármint amit ők előírtak saját maguknak... Ehhez képest itt közel 11! Persze még mindig jobb, mintha -11 lenne!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8240 üzenetére
Nem egyről beszélünk... Én nem azt mondtam, hogy amúgy egységes a jelszint, tudom, hogy hatalmas a szórás, éppen ez az egyik baj! Basznak beszintezni!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8242 üzenetére
Nehéz? És szerinted ez engem, mint előfizetőt érdekel? Vagy kellene, hogy érdekeljen?
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8244 üzenetére
Már megint nem értesz! Itt nem arra gondoltam, hogy tisztában vagyok vele, avagy se, hanem arra, hogy én fizetek, ők meg beállítják! Legalábbis be kéne, hogy állítsák! És engem nem érdekel, hogy nehéz beállítani! Fizetni sem könnyű...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #8246 üzenetére
Ez meg már diszkrimináció!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz karban.tarto #8264 üzenetére
Nézd, lehet kifogásokat keresni, de akkor mondják azt, vagy Te mint szerelő írd le, hogy adott helyen nem lehet a szolgáltatást biztosítani! Ezt persze senki nem írja le, és a végén még az előfizető lesz a hibás, hogy reklamál, amiért nem megy normálisan a szolgáltatás? Tudod én fizetek, a UPC meg adjon ezért normális szolgáltatást, ha már vállalta! Nem érdekel a fizika, és semmi egyéb, amíg fizetek, és elveszik a pénzem a szolgáltatásért cserébe!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz szallasi007 #8275 üzenetére
NFH & NMHH
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz szallasi007 #8278 üzenetére
Igen ismerős a helyzet, tavaly nálunk is volt elég sok probléma a településen, és soha egyik szerelő sem tett semmit, mind azzal ment el, hogy külső hálózati gond van, ami nem hozzá tartozik, így ezt bejelenti, és majd kijönnek akiknek ki kell jönni! Na úgy jöttek, hogy sehogy... Aztán megint bejelentettem, és megint bejelentettem, és megint bejelentettem, miután két hete nem volt net, tv, telefon, csak napi egy-két órát, azt is 25 részben! Nem volt gond, hogy rajtam kívül a fél település reklamált, az ügyfélszolgálat soha nem tudott arról, hogy bármi gond lenne felénk, így minden egyes bejelentésemre csak hozzám tudtak tecnikust küldeni, aki megint megállapította, hogy a hiba a külső hálózatban van, így ezt ő most bejelenti, és jönnek a külsősök! De persze most sem jöttek... Megint telefon, megint új hibajegy, és ez így ment amíg nem írtam egy szép levelet, amit feladtam ajánlottan UPC-nek, NMHH-nak, NFH-nak! Aztán kijöttek, megjavították a hibát, nekem adtak 1,5 havi számlakompenzációt! A szerelők nagyrészt alvállalkozók, lusták, csak papírozni akarnak, felvenni a pénzt a UPC-től, és dolgozni meg nem nagyon! Volt amelyik úgy jött ki, hogy ő tudja, hogy a hiba nem nálam van, hanem központi eredetű, így csak írjam alá a munkalapot, és ő már megy is! Mindezt a kapuban állva! Mondtam neki, hogy nem írom alá, mert nem javította meg, ennyi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- alza vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Vezetékes FEJhallgatók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
- AOC 24G2 24" Frameless Gaming IPS Monitor, FHD 1080P, 1ms 144Hz, Freesync, HDMI/DP/VGA
- Logitech g920 váltóval + rezgő motor
- Apple iMac 27" 5K 2015 i5"-6500 , 5120x2880, 16GB / 256GB SSD, Radeon R9 M390 garanciával ,üzletből
- Eladó! GA-Z170X-Gaming 3 (rev. 1.0) alaplap+i5 6400+2 8gb 3200mhz ddr4 (Foxpost az árban!)
- PowerColor Red Devil RX 6600 XT - garancia 2024 november - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs