- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
A marketingen segít spórolni az AI
it A Klarna is használ már AI-t, ők a marketingköltségeken spórolnak így évi 10 millió dollárt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hány kalóriát éget el a bújócska?
ma Többek között erre is választ ad a Google/Fitbit új, gyerekeknek szánt modellje.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #30073 üzenetére
Ez a legmélyebb restart, ami házilagosan elvégezhető. Újra letölti és telepíti a szoftvert, tehát újra meg kell adni az országot, településkódot, aztán elvégezni újra minden beállítást, mintha csak most kaptad volna a boxot. Egyedül a merevlemezen levő felvett tartalmak nem törlődnek.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #30075 üzenetére
Hát, menüből még nem indítottam újra soha, viszont olyan volt már, hogy bekapcsoláskor egyáltalán nem akart a box "felállni", és ez a három-gombot-benyomva-tartott bekapcsolás (amihez azért lássuk be, kell némi kézügyesség) segített. De annak nem örültem, amikor ezek után újra be kellett állítani a kedvenc csatornákat...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz rayoliviero #31142 üzenetére
Bocs, de nem bírom ki: CI (nagy cé, nagy i) = Common Interface.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Sziasztok,
kicsit hosszú leszek, de talán érdekelhet mást is a történet.Pont egy hete személyesen felkerestem egy UPC ügyfélszolgálatot, mivel nemrég vettem egy CI+-os kártyafoglalattal rendelkező tévét, és gondoltam, igényelek hozzá egy médiakártyát.
A probléma csak annyi, hogy nálam már van 3 db box, és azt mondta az ügyintéző, hogy 4 db eszköz nem lehet egy előfizetésen, ezért ha ad nekem egy kártyát, akkor le kell tiltaniuk az egyik boxot a háromból... Nem túl nagy meggyőződéssel próbáltam játszani az értetlent, mondván, én fizetni szeretnék ezért az új, negyedik eszközért is, pluszban az eddigieken felül, hát miért nem jó ez nekik? Vagy kössek külön a kártyára egy másik előfizetést? Na, azt sem lehet, mondta az ügyfélszolga, mivel egy lakcímre csak egy előfizetés köthető. Szóval patthelyzet, nekem kéne az a 3 db box + 1 db kártya, de ő nem adhatja; a "RENDSZER" nem is engedi, hogy egyszerre négy eszköz legyen beregisztrálva.
Mondtam, OK, szívesen lemondanék 2 db Cisco boxról, amelyek ugyanabban a szobában vannak, ha kapnék helyettük 1 db Philips-et, ami tud szimultán két műsort is rögzíteni, mivel nekem csak ezért kellett ebben a helyiségben megdupláznom a boxokat, mert a régi Philips-em elhalálozásakor már csak Cisco-t tudtak adni, abból meg kettő kell, hogy tudja ugyanazt, amit a Philips tudott (már ami az egymást időben átfedő műsorok rögzítését illeti). Szóval így rögtön eggyel kevesebb boxom lenne, összességében pedig máris nem lépném túl a 3 db-os limitet. A válasz: sajnos Philips-et nem tudnak adni, ezeket már selejtezik le, ahogy kerülnek vissza a céghez...
Végül nem volt mit tenni, kénytelen voltam belemenni az alkuba: azt mondtam, elviszem a kártyát, mert mindenképpen ki szeretném próbálni, hogy mit tud egy ilyennel az új tévém, és ha minden szépen működik (pl. tudok külső HDD-re műsort is rögzíteni, épp úgy, mint egy box-szal), tehát kiderül, hogy a kártya ki tudja váltani egy box funkcióit, akkor megtartom a kártyát, és majd az egyik boxot valamikor leadom az ügyfélszolgálaton. Ha valami nem működik megfelelően a médiakártyával, akkor viszont a kártyát fogom nekik visszavinni.
Rendes volt az ügyintéző, mert elvileg az eszközcserének lenne egy kétezer-valamennyi forintos egyszeri díja, de azt mondta, hogy méltányolva az általam felvázolt "speciális" helyzetet, ezt az egyszeri díjat elengedi.
És most jön a történet csattanója: a kártyát hazahoztam, működik a tévémben, és a három boxom is megy mind a mai napig, egyiket sem tiltották le az eltelt egy hét alatt. Szóval a jelek szerint a "RENDSZER" mégis engedi, hogy egyszerre legyen beregisztrálva a nevemen 4 db eszköz. Ami érdekesség, hogy a MyUPC-n a szolgáltatásaimnál 2 db box és 1 db médiakártya van felsorolva, de a készülékeim menüpont alatt 3 db box jelenik meg. Nagyon kíváncsi vagyok, a következő hónapban mi fog a számlán szerepelni.Kérdéseim: szerintetek az ügyintéző direkt variált valamit a nyilvántartásban, hogy valahogy mégis teljesíthesse az eredeti kérésem (vagyis, hogy a 3 db boxon felül legyen egy működő kártyám is), vagy ez csak valami adminisztrációs hiba a rendszerben, és majd előbb-utóbb kiszúrják, és korrigálják (vagyis letiltják az egyik eszközt a négyből)? Ha ez utóbbi fog bekövetkezni, származhat-e valamilyen hátrányom/károm abból, hogy megtartottam mind a négy eszközt, és nem adtam le / küldtem vissza nekik egyiket sem...?
Egyelőre ennyi, aztán majd lesznek további kérdéseim a kártya működésével ill. a lakáson belüli optimális koax-elosztással kapcsolatban is, de nem akarok most még annyira előreszaladni.Köszi, hogy végigolvastátok (már aki), és előre is köszi a válasz(oka)t.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
De miért kéne kötbért fizetnem? A box nálam van, nem veszett el, bármikor vissza tudom adni, ha kérik... De az, hogy nem teszik inaktívvá, számomra azt jelenti, hogy nem kérik.
(És amúgy mennyi lenne az a kötbér? Szerepel az ÁSZF-ben erre vonatkozóan egy naponta fizetendő összeg, ha késedelmesen szolgáltatsz vissza egy eszközt? És hány nap után kezd ez a számláló ketyegni? Mert az ügyintéző nem mondta egy szóval sem, hogy az átvett kártya helyett már másnap le kéne adnom egy boxot, csak annyit, hogy az egyik boxom inaktív lesz. De nem lett az. Ez az én hibám?)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kungzi #31246 üzenetére
Külső HDD-re simán működik a rögzítés. Csak amikor egy csatorna műsorát rögzíti a tévé, közben nem lehet más csatornát nézni. Ilyenkor az összes többi csatornánál azt írja ki, hogy "kódolt adás", mintha nem lenne betéve a kártya. Ez ugye máris egy csökkentett funkcionalitás a boxhoz képest. Ennél is nagyobb baj, hogy amikor a tévé rögzít egy adást, olyankor néha a HDMI-bemenetre sem lehet átváltani, és nézni egy külső forrás jelét, mert ilyenkor azonnal megáll a műsor rögzítése a saját tunerről. Ezt viszont nem értem, miért van... Nem logikus. Ráadásul véletlenszerűen fordul elő, mert pl. tegnap du. sikerült felvennie egy műsort a saját tunerről, miközben a HDMI-bemenetén keresztül végig egy másik programot néztem, aztán este már azonnal megállt egy másik műsor rögzítése, amikor a tévé HDMI-bemenetére kapcsoltam a műsorrögzítés közben. Na, ezt fejtse meg valaki.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz khorvat #31250 üzenetére
Igen, csak azon a tévén lehet visszanézni, amelyiken rögzítetted a műsort, de ez nem a UPC miatt van, hanem azért, mert az összes okostévé úgy formázza le saját magának az USB-n rádugott HDD-t, hogy csak így működjenek. A felvett műsort még egy másik, pont ugyanolyan márkájú és típusszámú tévén sem lehet megnézni, hiába dugnád át arra a winyót. A tévé lényegében "párosítja" magához a HDD-t.
Nem értem, mi olyan meglepő azon, hogy néha egyidőben megy két olyan műsor is a százvalahány elérhető csatornán, ami engem érdekel, és mindkettőt fel szeretném venni, mivel mondjuk épp nem vagyok otthon akkor. Az utolsó mondataiddal meg végképp nem értem, mire utalsz... (Azért rögzítek ennyi műsort, mert másnap feltöltöm őket valami fájlmegosztóra? Szó sincs ilyesmiről, egyszerű tévénéző vagyok, de számomra a műsorrögzítés napi gyakorlat. A sporteseményeket kivéve eleve nem nézek élőben semmit, mert a felvett műsorokban át tudom pörgetni a reklámokat, így sokkal rövidebb idő alatt megnézhetők. )
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Gubek-Einste #31253 üzenetére
Ez így szerintem elég erős megfogalmazás, tekintve, hogy eleve azzal mentem be az üfsz-ra, hogy nekem a meglévő boxaim mellé kéne pluszban még egy kártya is, és ezért hajlandó vagyok plusz havidíjat is fizetni. És még egyszer: az ügyintéző nem mondott semmilyen határidőt arra vonatkozóan, hogy mikor kell visszaadnom az egyik boxot az átvett kártya helyett, vagy visszavinnem a kártyát, ha az mégsem felel meg. Hol van az leírva, hogy mennyi idő múlva illik visszaadni egy eszközt, ami ráadásul nincs is letiltva? Eleve, mi az, hogy ILLIK? Nem hiszem, hogy ez a szó szerepel az ÁFSZ-ben. Ha viszont van egy konkrét határidő, akkor arról miért nem kaptam tájékoztatást? (Az ügyintézővel folytatott beszélgetésről hangfelvétel készült.)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Amúgy azonnal leadnám én az egyik boxot, ha a kártyával simán menne ugyanúgy a műsorrögzítés a tévére dugott HDD-re, mint ahogy a box tud műsort felvenni. De ahogy kicsit előbb írtam, ezzel vannak problémák, és még nem jöttem rá a megoldásra. Ha úgy tetszik, egyelőre "tesztelem" a kártya által biztosított lehetőségeket a tévémen.
Először is, azt vettem észre, hogy a tévének erősebb jel kell, mint a boxnak. Sokkal erősebb. A boxok egy hármas osztó -7,5 dB-es ágain vannak, és tökéletesen veszik az összes csatornát, míg a tévé ugyanannak az osztónak a -3,5 dB-es ágán van, és egyes csatornák még így is kockásodnak.
Azt meg végképp nem értem, hogy ha a tévé HDMI-bemenetére váltok, akkor miért kap a tunerje még gyengébb jelet. (Van a tévén kép-a-képben üzemmód, és ha az egyik ablakban a HDMI-bemenet jele megy, a másikban meg a saját tuner képe, akkor a saját tunerrel vett adások szinte mindegyike szétesik.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Teljesen jogos, csak ugye UPC-s történetből indulva alakult ki a diskurzus. Nyilván érdeklődni fogok a Panasonicnál is, ill. ha esetleg van ilyen ügyeknek megfelelő PH-topik, azt ne tartsátok előttem titokban, köszi!
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Nem könyörögtem, és szó sem volt kipróbálásról. Azt mondta az ügyintéző, hogy mire hazaérek, már le lesz tiltva az egyik box, és ha ez valóban így történt volna, akkor nem is lenne okom azt a boxot megtartani. Csakhogy nem tiltották le, és ezzel megvalósult az az állapot, amit eleve szerettem volna, amiért eleve bementem az üfsz.-ra. És én arra tippelek, hogy az ügyintéző valahogy megkerülte a rendszert a kedvemért, megértve a problémámat, és mégis megoldotta, hogy úgy működjön minden, ahogy én, az előfizető szeretném. Havonta több mint 18e Ft-ot fizetek nekik, de tényleg én vagyok a szemét csaló tolvaj...
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz HofiZoli #31269 üzenetére
Nyilván be fogok menni, és vagy leadom az egyik boxot, vagy visszaadom a kártyát, de most még nem tudom eldönteni, hogy melyik nem kell. Jó lenne, ha az egyik boxot adhatnám vissza, de egyelőre sajnos vannak problémák a kártya használatával, ahogy írtam. Lehet, hogy át kell kábeleznem a lakást, hogy a tévé erősebb jelet kapjon, plusz a tévé gyártójától is meg kell tudnom pár dolgot (de ez itt ugye már OFF).
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
És akkor elő is hozakodnék a kábelezési gondommal, hátha valakinek van rá jó ötlete.
Jelenleg az ábrán látható módon mennek a lakásban a koaxok. Ebben a leosztásban a jobb alsó sarokban látható TV-készülék sajnos nem kap elég erős jelet, több csatorna is kockásodik.
Mit tehetnék, hogy a többi eszközhöz ne menjen gyengébb jel, mint amennyit most kapnak, de a tévé valahogy mégis többet kapjon? Az osztók jó minőségűek, szerintem a kábelek és a csatlakozások is jók, csak úgy tűnik, a tévé előtt túl sok az osztás...
(És szóljatok, ha ez más topikba jobban passzolna, köszi!)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
A "box 1." és "box 2." is egy-egy Cisco HD DVR, ha azok helyett 1 db Philips HD DVR lenne (ahogy régebben volt is, míg tönkre nem ment), az kiváltaná őket, mivel tud két műsort rögzíteni egyidejűleg. És akkor máris csak 3 db eszközöm lenne. És akkor a 2. osztó lehetne egy 2 x -3,5 dB-es fajta is, de a tévé előtt sajnos akkor is ugyanúgy 2 db osztás lenne, összesen pont ugyanannyi csillapítással, mint most... Továbbá ha visszaadnám az egyik boxot, akkor is ugyanez lenne a helyzet.
A modem jelszint nem tudom, miért érdekes, az internettel (FP 120) nincs problémám, az 1. osztóból rögtön megy egy külön ág a modembe, ami nincs befolyással a többi ágra, amelyeken a boxokhoz és a tévéhez megy a jel. Ráadásul nem is tudom, hogy kell a jelszintet megnézni. (A modem egyébként Motorola gyártmány.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Gubek-Einste #31274 üzenetére
A második osztóból kimenő kábelek közül csak a fekete színű dugós/átalakítós (tény, hogy pont az megy a tévéhez...), a másik, a fehér, ami szintén dugósnak látszik, az nem az. Az valójában egy gyári kábel, az osztó felé eső végén F-csatlakozóval, a másik végén, ami a boxba megy, pedig dugóval. Még UPC-s szerelő kötötte be, és gond nélkül működik vele a box.
Viszont akkor a fekete kábelt tényleg kicserélem egy rendes F-csatlakozós végűre, de momentán nincs itthon ilyen, szóval vennem ill. gyártatnom kell majd. Remélem, ez tényleg segít valamennyit, bár elég hihetetlen, hogy 1 db passzív átalakító olyan sokat levenne a jelből...A modem jelszintek így néznek ki (legalábbis a "Signal" menüpont alatt ez látható):
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #31275 üzenetére
Egyedül a tévébe menő fekete gyári kábel a sajátom (épp nem volt itthon másmilyen), minden más kábelezést - beleértve az átalakítókat is - a UPC-s szerelő végzett még régebben. De OK, akkor a feketét biztosan cserélni fogom.
Sajnos a második osztó bemenetéhez érkező kábel megkerüli szinte az egész szobát, mivel a rövidebb út egy ajtó előtt vezetett volna, ahol nincs mód eldugni. Igy ehhez legalább egy olyan 18-20 méteres új kábel kell majd, mindkét végén F-csatival. Bárcsak tudnék szerelni, mert akkor egyszerűen csak levágnám a dugót a kábel végéről, és felszerelném rá én azt az F-csatlakozót...Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kungzi #31277 üzenetére
Úgy is, ha mindkét felvétel előre időzített? Mert nekem ilyenkor csak azt a műsort veszi fel a box, amelyik előbb kezdődött, a másikról nem vesz tudomást. Elég, ha egy perc átfedés van a két rögzítendő műsor között, ilyenkor már a programozás során is jelzi a sárga háromszöges felkiáltójellel, hogy az egyik programot töröljem, mert nem tudja mindkettőt rögzíteni.
Volt már erről itt szó korábban, mások is írtak róla, de az ügyfélszolgálatos is elismerte ezt. Azt mondta, hiába van két tuner a Ciscoban, az egyiket csak az éppen nézett műsor megállítására/visszatekerésére lehet használni, szóval az nem teljes értékű. Ő úgy fogalmazott, hogy lényegében csak "másfél tuner" van ebben a boxban.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz bogabi #31280 üzenetére
Talán az működik, hogy rányomsz egy felvételt az épp nézett műsorra, majd átkapcsolsz egy másik csatornára, és ott is elindítod a felvételt. Gondolom, ilyenkor a box feldob egy üzenetet, hogy kapcsold ki, mert csak így tudja mindkét műsort rögzíteni. Na, én meg ezt nem próbáltam még, mivel számomra nem ez a tipikus felhasználás: én előre szoktam programozni a felvételeket olyankorra, amikor nem vagyok otthon. És ilyen módszerrel nem enged két, egymást átfedő műsort rögzíteni a box. 3 db Cisco-m is van, és mind így viselkedik, szóval ez nem valami egyedi hiba.
Hát ezért van több boxom, kénytelen-kelletlen vállalva az extra boxokért fizetendő havi 2050 Ft-os plusz díjat is. Mondjuk nem könnyű megoldani, hogy két egymás tetejére pakolt box közül mindig csak az reagáljon a távirányítóra, amelyiket épp vezérelni szeretném: egy félbehajtott fekete névjegykártyát tologatok az IR-vevőjük ablaka előtt, ami nem túl kényelmes megoldás, és némileg átértékeli a TÁVirányítás fogalmát...Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz poli27 #31278 üzenetére
OK, mindent cserélek, ami nem elég vastag, és nem F-csatlakozós. Tudtok olyan helyet, ahol nekem méretre legyártanak olyan kábeleket, amilyenekre szükségem van? Az sem ártana, ha helyben megvárható lenne. Én Bp. XIII. ker.-ben lakom, tömegközlekedést használok, szóval jó lenne, ha nem a város másik végén lenne.
Tudom, sokat kérek.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz HofiZoli #31285 üzenetére
Áh, ehhez bőven elég, hogy az esti főműsoridőben a hét 4-5 napján is előfordul, hogy két-három olyan műsor megy egyidőben, ami érdekel. (És az "egyidőben" alatt itt ugye azt kell érteni, hogy még nem ér véget az egyik, amikor a másik már elkezdődik.) Azért is szeretek rögzíteni mindent, ami érdekel, mert így lejátszáskor át tudom tekerni a reklámokat, és sokszor jóval rövidebb idő alatt megnézhető a műsor, mintha élő egyenesben nézném.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz HofiZoli #31287 üzenetére
Köszi, tőlük valamit rendeltem is már régebben a neten, szóval ismerem a céget, csak még személyesen nem bumliztam ki hozzájuk soha. Végül is, a metró közelében vagyok, úgyhogy ha nincs még közelebbi üzlet (lusta vagyok, na ), akkor felkerekedek, és megpróbálom majd náluk.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #31289 üzenetére
Úgy legyen, köszi neked is.
Modem jelszintjeim milyenek? Vajon miért mutat mind a négy downstream csatorna nullát?Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #31291 üzenetére
Szuper, akkor tehát fontos, hogy tripla árnyékolású legyen, értem.
És ez nekem busszal/villamossal is jó helyen van, köszönöm.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #31295 üzenetére
Megtörtént, most már mind a négy success!
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #31297 üzenetére
Hát az relatív, hogy a pénz számít-e nekem, de ha tényleg nem számítana, akkor mondjuk nem BKV-val közlekednék, meg esetleg dohányoznék is. Viszont a szórakoztatóelektronikára tényleg nem sajnálom: mit tegyek, ez a hobbim, erre költöm, amit más autóra és/vagy cigire. Legalábbis ezzel hitegetem magam.
Szerelőt most inkább azért nem hívnék, mert amíg nem dől el végérvényesen, hogy megfelelően erős jel esetén működik-e rendesen a kártyával a műsorrögzítés a tévére dugott HDD-re, addig inkább nem hívnám fel rá a figyelmet, hogy momentán 4 db eszköz van nálam.
(Esetleg ha Te valamikor erre tudnál kanyarodni... Bár gondolom, eléggé be vagy táblázva...)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #31300 üzenetére
OK.
(Bocs, nem tudom, miért gondoltam, hogy bp.-i vagy.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #31300 üzenetére
Na kéremszépen, ezúton köszönöm Neked és mindenki másnak, aki az osztó és a tévé közötti koax kábel cseréjét javasolta, ezt ma elvégeztem, és valóban: rögtön sokkal jobb lett a tévébe menő jel.
A jelerősség többnyire eddig is elérte a 100%-ot, de a jelminőség most minden csatornán 80-100% között mozog, az eddigi 10-20-60%-okhoz képest.
Úgy tűnik, ez a javulás arra is elég, hogy amikor a tévé tunerjéről külső HDD-re rögzítek egy műsort, és eközben a HDMI-bemenetre váltok, az ekkor valamiért leeső jelszint még mindig elég erős maradjon ahhoz, hogy a mediacard továbbra is ki tudja kódolni a rögzítés alatt álló csatornát, és így nem áll le a rögzítés sem.
Szóval HURRÁ, hála Nektek.(Az viszont továbbra is rejtély, hogy egyáltalán miért gyengül bármennyire is a beépített tuner által a háttérben vett jel, amikor a tévé HDMI-bemenetére váltok, de ezt a hisztit már a Panasonic LED tévés topikban folytatom.)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #31326 üzenetére
Ráadásul a kicserélt fekete koax kábel konkrétan egy olyan példány, amit gyárilag csomagolnak méregdrága tévék, dvd-felvevők stb. mellé. Fel nem foghatom, miért nem fér bele egy jobb minőségű tartozék a csomagba, hiszen ezt a szart használva a saját terméküket járatják le...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #31331 üzenetére
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #31344 üzenetére
Basszus, tovább is van lefelé? Én már itt kiléptem.
Na, majd akkor holnap mutatom a többit is.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Akkor íme a többi képernyőfotó (remélem, ezeken kívül más nem kell, mert elég sok oldal jelenik meg az 1-7-8-9 billentyűkombináció után, le, le, le, le, le... ).
2. box (itt érdekes, hogy a 18-as TSID után nem a 19 és 20 jönnek, hanem a 108-as, ez nem tudom, mit jelent):
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #31353 üzenetére
Ahogy Gubek-Einste mondja: mindhárom egyforma, Cisco 8685 HD DVR.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #31361 üzenetére
Az 1. box is ugyanannyi csillapítást kap, mint a 2.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
És akinél több box is van, melyik indul el a "Rec" gombra...?
Ez már az eddigi távkapcs app-nál is problémás volt. Sosem tudhattam, melyik boxot programozom éppen a háromból. Persze mindnek látható volt a maga rettentő sok számjegyből álló azonosítója, de ezeket a számokat képtelenség megjegyezni, és még véletlenül sem volt olyan fícsör, hogy elnevezhessem tetszés szerint a boxaimat (mondjuk nappali 1., nappali 2., háló). De mindegy is, mert energiatakarékos módban egyáltalán nem lehetett a boxokat távvezérelni, plusz a korábban magán a boxon beállított időzített felvételeket sem lehetett távolról látni, ezért sosem tudhatta az ember, hogy mikor ír felül egy másik programot. Ezért inkább nem is használtam ezt az appot...
UPC TV app, béke poraidra, csak jobb (?) jöhet.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz csalafinta65 #31830 üzenetére
Tökéletes minőségben. És közben tudsz másik csatornát nézni. Viszont a felvétel örökre ott marad a saját beépített merevlemezén, legfeljebb real time-ban tudod azt kijátszani a SCART-on keresztül egy analóg felvevőre. De akkor meg ugye cseszheted a HD minőséget.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz M@trixfan #31958 üzenetére
Én is arra gyanakodnék leginkább, hogy a box menüjében valami nincs optimálisan beállítva.
HDMI-kábelt használsz, feltételezem. Ebben az esetben a "TV-beállítások" alatt a "HDMI-felbontás" értékét javaslom "Auto"-ra állítani. Így minden adás abban a formátumban, méretarányban és felbontásban megy a tévére, ahogy azt az adott csatorna sugározza (de legalábbis úgy, ahogy azt a UPC továbbítja az előfizetőknek).
Ennek megfelelően a tévén is ajánlott a felbontást és képarányt automatikusra állítani azon a HDMI-bemeneten, ahova a box jele érkezik.
Ha így sem tökéletes a HD csatornák képe (feltéve, hogy éppen tényleg valós HD műsort adnak), akkor reklamálj, mert valami egyedi probléma lehet. Jó tévén, megfelelő beállításokkal a HD műsorok képe gyönyörű.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
iPad mini / iOS 8.1.3-on szépen megy, csak a 3 db boxomat nem tudom megkülönböztetni a távirányítós lehetőségnél.
Amúgy az app leírásában ez a rész érdekes kérdést vet fel:
"A Horizon Go szolgáltatás használata adatforgalom generálásával jár együtt. (Generált adatforgalmi ráta: 10 MB/s.) Ezért egyes internet-szolgáltatások esetében felmerülhetnek adattúlforgalmazásra vonatkozó többletköltségek. Javasoljuk, hogy a szolgáltatás használata előtt keresse fel internetszolgáltatóját, és tájékozódjon internetkapcsolatának túlforgalmazási díjairól."
Szóval nekem erről rögtön az ugrott be, hogy vajon a UPC ezek után még mindig benne hagyja-e az ÁSZF-ben a 300 GB-os havi adatforgalmi limitet.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
A UPC facebook-oldalán írták egy reklamálónak (szó szerinti idézet):
"A Horizon Go szolgáltatás a UPC Magyarország hálózatával nem azonos hálózatokon (használt technológiától függetlenül), illetve a UPC Magyarország hálózatán (eltérő IP címet használó) ún. CPS szolgáltatók által nyújtott internet szolgáltatásokon keresztül nem teljes körűen érhető elérhető."
Valaki fordítsa már le magyarra, köszi.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Tegnap hajnalban azt vettem észre, hogy az alacsonyabb frekiken (112-120-128 MHz) található tv-csatornák erősen kockásodnak, szétesnek vagy egyáltalán nem jönnek be.
Azon nyomban hívtam a 1221-et (ez kb. hajnali fél 4-kor volt!), az ügyfélszolgálatos pedig még aznap délutánra (!) küldte is a szerelőt. A szerelő kb. fél 2-kor meg is érkezett, és először a lakásban levő csatlakozásokat mérte végig, de mivel ott rendben volt minden, a lépcsőházi elosztószekrényben kezdett matatni. Kiderült, hogy a szekrényben kissé elöregedtek a vezetékek és csatlakozók, így ott kicserélt mindent, amit csak lehetett. Kb. fél óráig dolgozott. Mikor ezzel végzett, én még külön megkértem, hogy egy hármas osztóba bemenő kábel végén legyen szíves lecserélni a koax dugót egy f-csatlakozóra, hogy ne kelljen egy átalakítót közbeiktatnom. Szó nélkül megcsinálta ezt is.
Azóta szinte minden csatornán 100/100 a jelerősség/jelminőség.
Közben beszélgettünk is kicsit, elmondta, hogy egy napra olyan 10-12 címe van, amennyi belefér. Hétvégén is melózik, szóval rá nem vonatkozik a vasárnapi munkavégzés tilalma.Az emberek hajlamosak csak akkor írni, ha nemtetszésüknek akarnak hangot adni, szóval mindezt csak azért kanyarítottam ide, hogy legyen némi pozítív tapasztalat is az üfsz és a szerelők munkavégzésével kapcsolatban.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #33163 üzenetére
Viszont ugyanarra a címre nem engednek két előfizetést kötni.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz torma1981 #33697 üzenetére
Viszont csak egy napra lát előre az EPG, szemben a box egyhetes EPG-jével. És ha van is egy merevlemez az okostévédre kötve, amire tudsz műsort rögzíteni, akkor sem tudsz másik műsort nézni felvétel közben, mert a kártya egyidejűleg csak egy csatornát kódol ki. Ez a probléma sem létezik, ha boxot használsz. És ha HD csomagod van, a kép pont ugyanolyan szép a boxon keresztül (legalábbis HDMI kábel használata esetén), mint a kártyával.
Kártyám is van, boxom is van, mindkettőnek van előnye és hátránya is, szóval szerintem elég felesleges bármelyiket is favorizálni a másik ellenében. Kicsit olyan hitvita kezd már ez is lenni, mint az iOS vs. android vagy a UPC vs. Digi. Mindenki a saját választását igyekszik igazolni...Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Ma felhívtak a UPC-től, miután tegnap online én is bejelentettem azt a hibát, hogy a box a legutóbbi szoftver-frissítése óta nem ad ki DD 5.1-es hangot, csak sima sztereót.
Sajnos az történt, amit vártam: totális hozzánemértés az ügyintéző részéről.
Első kérdése: a hiba csak a HD csatornákon, vagy az SD-ken is jelentkezik? Már elnézést, de mikor volt bármelyik SD csatornának DD 5.1-es hangja...??? Elmagyarázom neki, hogy még a HD csatornák közül is csak néhánynak szokott ilyen hangsávja lenni, de most azoknak sincs.
Következő kérdés: HDMI-kábellel van-e csatlakoztatva a box? OK, ez legalább releváns kérdés, bár már a hibabejelentésben világosan megírtam. Igen, azzal.
Ekkor közli, hogy kiküld egy technikust, mert szerintük NINCS ILYEN KÖZPONTI HIBA. Mondom, ne vicceljen már, több boxom is van, és mindegyiken jelentkezik, továbbá egy közismert felhasználói fórumon más UPC-s előfizetők is megírták ugyanezt a hibát. Tök feleslegesen fogjuk egymás idejét rabolni a technikussal, ne küldje hozzám, nem nálam van a hiba. Márpedig ő kiküldi, mert ez a hibaelhárítás menete, ő máshogy nem tudja ezt a hibát kezelni...
Na, ez volt az a pont, amikor feladtam: szerda délután jön az UPC-s ember, de nem szeretném, ha nekiállna babrálni a házimozi-erősítőmet, miközben nyilvánvalóan a box szofvere a hibás.
És persze megáll az eszem azon a hozzáálláson, hogy szerintük nincs ilyen hiba, miközben innen tudom, hogy másoknál is jelentkezik. Szét tudnék robbanni.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Fotók, videók mobillal
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Bundle topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen