- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #122958 üzenetére
Nem tudom, mi történik a Vodafone-nál, de ez most már egyenesen felháborító.
Most vettem észre, hogy a múlt csütörtökön (szept. 22-én) megkötött új, 12 hónapos hűségszerződésemet módosító dokumentumok kerültek be 09.30-i dátummal a My Vodafone fiókomba, anélkül, hogy én bármilyen módosításról beszéltem volna bárkivel! Nem is akartam módosítani, hiszen egy hete elfogadtam a kapott kedvezményes árakat: 6530 Ft a tv (benne az eszközök is) + 2863 Ft az internet.
Erre most a fiókomban váratlanul megjelent dokumentumokban az összes kedvezményt törölték a szerződéseimből (!), és ezek szerint szept. 30-tól 13990 Ft-ot fizetek a tv-ért + 5490 Ft-ot az internetért! Mindezt „Előfizetői szerződés módosítása közös megegyezéssel” című dokumentumokban! Én ilyenről senkivel nem beszéltem, én ehhez nem adtam a beleegyezésem!
Azt hiszem, újra fel kell keresnem őket személyesen…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cof
veterán
válasz kezo0 #123093 üzenetére
Nem tudom, mi történik a Vodafone-nál, de ez most már egyenesen felháborító.
Nem? Amikor egy IT cégnél egy nyamvadt egyszerű számlázó rendszer sem működik hónapokig, mit várunk?
A magyar részleg biztosan amatőr bal.aszok gyülekezete.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
pkaresz
senior tag
válasz kezo0 #123095 üzenetére
Rögzitsd a beszélgetést, vagy kérj a kialkudott összegről ïrásos kinyomtatott dokumentumot.
Valami legyen.
Ez kemény összeg, nem is értem, nekem van HBO fül fikmboxal premium tv vagy mi 500as net, telefon, s nincs ennyibe.
Nem is fogok hosszabbítani, jah s két eszköz.[ Szerkesztve ]
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
Toth_Jani
őstag
válasz kezo0 #123098 üzenetére
Mondjuk a Vodánál nem érdemes nézegetni a szerződést.
Nálam a fiokomban egy szerződés van, egy rég megszűnt Tesco mobilos feltöltő kártyás számhoz.
A lényeg hogy a havi fizetendő ősszeg a számlázási oldalon annyi legyen ammenyiről én tudok, más esetben nem lesz kifizetve. -
gregory91
senior tag
válasz kezo0 #123116 üzenetére
Mondjuk nálam mediacard-al megy a tv:a csatorna még létezett csak a hangsáv és a videójel nem volt,a jelszint pedig a szokásos értékekkel ment.Ma este mikor bekapcsoltam el is tűnt a helyéről.
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123093 üzenetére
Na, voltam az üzletben, és ismét sikerült több mint egy órát eltölteni egy – egyébként nagyon szolgálat- és segítőkésznek mutatkozó – ügyintéző sráccal. Visszajavítani ő ugyan nem tudta a szerződéseimet, hogy ismét az eredetileg kialkudott összegek szerepeljenek benne, de legalább elindította a folyamatot, és elvileg a háttérosztály fogja majd megoldani.
Mivel nem voltam hajlandó beérni egy szóbeli ígérettel, hogy majd megtörténik a javítás, és semmilyen kár nem fog érni, ezért külön felvett egy jegyzőkönyvet is a panaszomról – ezt mutatom alább. Ebben az a teljesen abszurd ok is elolvasható, hogy minek következtében módosította a rendszerük a szerződéseimet úgy, hogy minden kedvezmény törlődött azokból:
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #123122 üzenetére
Valójában én is a régi routeremmel akartam megoldani, csak azzal bizonytalannak tűnt a kapcsolat, állandóan valami szakadozás volt, plusz a routeres megoldásnál az a bukó, hogy ha ezen a bizonyos 2. routeren bármit meg akarok nézni vagy állítani, akkor vele azonos hálózaton lévő fix IP-t kell állítani annak a gépnek, amiről a 2. router webfelületét el akarom érni, ekkor viszont nincs net, mert ugye a főrouter nem oszt címet a gépnek, a 2. router meg nem fogad ilyenkor netet.
Ha meg ugyanígy WDS bridginggel a főroutertől kéri az IP-t meg a netet is, akkor meg nem tudom elérni a webfelületét.Na ez a mizéria az access point használatával megszűnt, mert ott ugye dedikált (kliens) mód van erre és mindig el is tudom érni az access point webfelületét, mert dinamikusan is tud magának a főroutertől IP-t kérni. Igaz így az adott hálózattól függően változhat az access point IP-je, de a domain szerencsére mindig műxik, míg a router esetében nem.
Legalábbis tp-linknél így van, hogy ha WDS bridgingbe állítom, akkor a rácsatlakozó gépeknek tud a főroutertől IP-t kérni és lesz rajtuk net is, de magának a routernek nem oszt IP-t.
Hüvely 4G modemmel ugyanez a helyzet bridge módban, hiába vannak ugyanazon a belső hálózaton a routerrel, traceroute kiírja az IP-jét, tehát a forgalom átmegy rajta, de a csatlakoztatott routeren keresztül nem tudom elérni. -
cocka
veterán
válasz kezo0 #123123 üzenetére
Hát kb. két kezemen meg tudom számolni hányszor jártam a Westendben, de azért utálom, mert rohadt sokat kell gyalogolni az épületben is kb. bármiért plusz szopatva is van a jónép a "szem alakú" alaprajzzal, hogy kb. három felé ágazik minden útvonala, amik aztán összeérnek egybe és ha nem figyelsz, simán összezavarodhatsz, ha nem jársz ott mondjuk legalább havi vagy heti egyszer, mert visszafelé már lehet hogy másik ágon indulsz.
Meg van ott az a mozgólépcső, asszem talán a vízesésnél, ami konkrétan csak egy ruhaüzletbe visz fel és nem az emeletre.
Ja azok a nevek is marha jók... mindenesetre kell a térkép, mert elbolyonghatsz úgy ott órákat, hogy soha nem találod meg, amit keresel. -
cocka
veterán
válasz kezo0 #123151 üzenetére
Engem igazából az basz fel az egészben, hogy miután az egész TV szolgáltatást kvázi kitessékelték a netre, így ha bármi gebasz van a szerveroldalon, ahogy azt most is írtam, meg folyamatosan tapasztaljuk, akkor állandóan ki vagy téve a hülyeségeiknek, az ügyfélszolgák meg nyilván rögvest a usert hibáztatják, teljesen alaptalanul.
Mert mit is tud csak koaxszal ez a VTV box? Valójában SEMMIT, élő adást nézheted és pont. Műsorújság talán van, ja meg teletext. Aztán a hitelesítés sem tud létrejönni és jogod sem lesz az előfizetett csatornák nagyját nézni. Szóval szép... Nevezzük meg konkrétan a gyereket: Ezt hívom én kiszolgáltatottságnak. Egy TV szolgáltatás, ami net nélkül lényegében nem jöhet létre. Feltéve, hogy vissza is akarsz nézni műsorokat.
A rezsóbox (néhai Horizon HD most Kaon) alól is kirúgták a netet, ha jól tudom. Azzal vajon még lehet felvenni külső HDD-re? Az is vicces, amikor a leírásban kikötik, hogy SSD-t nem használhatsz. Aztán miért is nem? Mert a szoftver van annyira intelligens, hogy felismeri, hogy ez most nem egy külső HDD, hanem egy SSD?
-
quint
aktív tag
válasz kezo0 #123205 üzenetére
Óh, baz+, hogy az Úr húzná a farkára ezt az agybeteg bandát. Örököltek a UPC-től egy viszonylag tűrhetően használható rendszert, és azt kitartó munkával sikerült lenullázniuk. Az egyedüli sikerük az, hogy a UPC neve kifényesedett az emlékezetemben. Valószínűleg ez lesz majd a Vodával is, ha átveszi a 4iG...
Köszi a segítséget!
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123213 üzenetére
A helyzet azóta is változatlan. Egy szeptember 30-i rendszerhiba miatt automatikusan keletkezett, rám nézve hátrányos szerződésmódosításokat, amelyeket már másnap, okt. 1-jén megreklamáltam, és amit jegyzőkönyvben el is ismertek, azóta sem képesek kijavítani. A My Vodafone fiókomban továbbra is a téves, kedvezmény nélküli összegek jelennek meg a tv- és internet-előfizetésem árainál. Holnapután számlazárás, így jó eséllyel ezek a valótlan, a kialkudott árhoz képest kb. kétszeres összegek fognak a következő számlámon megjelenni nekem, hogy rohadjanak meg ezek a szerencsétlen, tehetetlen, hozzánemértő balf.ok.
Tegnap reggel telefonon próbáltam újra reklamálni, de persze csak annyit tudott mondani az ügyintéző, hogy 30 napjuk van az ügyintézésre, és még csak 10 nap telt el a reklamációm óta, „segíthet-e még valami másban?”. Anyádban segíthetsz, abban.
Ma este fél 8-kor értem a Westendben levő üzletbe (gondoltam, újra megpróbálom személyesen, elvileg 8-ig vannak nyitva), de már nem voltak hajlandók sorszámot adni, mivel állításuk szerint zárásig nem kerülnék sorra. Azt mondta a csaj, jöjjek vissza reggel, mire megkérdeztem tőle, hogy szerinte miért jöttem most, ha tudnék jönni reggel is… Még egyszer: rohadjanak meg.
És ez az egész úgy kezdődött, hogy én hülye, a saját akaratomból új, egy éves hűségszerződést kötöttem velük…Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
NoOne1976
őstag
válasz kezo0 #123320 üzenetére
És a legszebb, hogy a jó eséllyel kiküldetésre kerülő számlában nem a kedvezményes összegek lesznek, ennek ellenére, ha nem fogod befizetni a számlát teljes összegben, majd szépen kötbéreznek, felszólítanak (pénzért), elveszik az epack kedvezményt, vagy li is kapcsolják a szolgáltatást.
-
_NCT
őstag
válasz kezo0 #123353 üzenetére
„Tehát bridge módban ipv6 felejtős.” – Igazából IPv6-ban felejtős a bridge mód, de ez rengetegszer le lett már írva ebben a topikban.
Úgy gondolom ezt a szolgáltatónak is illene tudnia, ha már az ott dolgozó ezért kapja a fizetését. Én meg nem szeretek beleszólni a szakik dolgába, mert azt feltételezem, hogy értenek ahhoz amit tanultak és napi szinten csinálnak.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123320 üzenetére
Ma ismét módosítottak a szerződéseimen, visszakerült pár kedvezmény a tv- és internet-előfizetésem áraiba, de még mindig nem az összes, amiket eredetileg, szept. 22-én adott nekem az ügyintéző, és amiket elfogadtam az újabb egyéves hűségért. Most ott tartunk, hogy összességében még mindig kb. 4 ezer Ft-tal többet kéne havonta fizetnem, mint ami a szept. 22-i keltezésű szerződéseimben szerepel. Természetesen nem fogadom el ezeket a módosításokat sem, hiszen a velem való egyeztetés nélkül történtek, és így kerültek be most ezek az új szerződés-módosítások is a My Vodafone fiókomba – arról nem is beszélve, hogy okt. 14-i keltezésűek. Mert akkor ugye kérdéses, hogy a szept. 22. és okt. 14. közötti időszakra vonatkozóan milyen árakkal fognak számolni a hamarosan érkező számlában?
Szóval szombaton újra irány a Vodafone-üzlet a Westendben…Az alábbiakban (belenagyítva az eredeti képfájlba) látható, hogy
– milyen árakat kaptam először, szept. 22-én (1. oszlop), aztán
– hogyan módosultak ezek a szept. 30-i „rendszerhiba” miatt (2. oszlop),
– végül pedig milyen árak láthatók most a My Vodafone fiókomban (3. oszlop): vicces, hogy itt még mindig nem stimmel a tv-előfizetésnél a végösszeg, ha összeadjuk az egyes tételeket.
Ehhez képest még sms-t is küldtek, hogy „sikeresen teljesítették a megrendelésemet”. Röhej.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123373 üzenetére
Csak, hogy ne maradjak adós a történet folytatásával: voltam szombaton az üzletben, szerencsére alig voltak ügyfelek, így szinte azonnal sorra kerültem. Még, jó, hogy így történt, különben iszonyú pipa lettem volna, ha hosszú várakozás után mondja nekem az ügyintéző, hogy nem tud semmit tenni, ki kell várnom a 30 napos ügyintézési időt… Csak annyit lát a rendszerükben, hogy nincs lezárva az ügyem. Kérdeztem, ha két hét után még mindig nem sikerült visszaállítani azokat az árakat, amelyekben több mint 3 hete megegyeztünk, és tiszta katyvasz látható még most is a My Voda fiókomban, akkor milyen összegek fognak szerepelni a hamarosan érkező számlán? Na, erre ő is azt mondta, hogy ez jó kérdés. De igyekezett megnyugtatni, hogy ha többet fognak számlázni, mint amennyi jogos lenne, azt utólag mindenképpen kompenzálni fogják nekem. Nem igazán nyugodtam meg.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
woodworm
veterán
válasz kezo0 #123418 üzenetére
"de először is a megajánlott 8390 forint helyett 10390 forintra jön ki ugyanez a csomag (Internet 1000, TV HD Plus, vezetékes telefon L)"
Ha ezt és a saját esetedet figyelembe veszed, akkor szándéktól függetlenül az jön le, hogy nem érdemes a határozatlan idejű szerződés biztonságát egy határozott idejű szerződés "biztonságára" cserélni.
(#123429) kezo0
Mondjuk nem tisztességes erre hivatkoznom, mert tegnap még nem tudtunk ezen emelésekről, de ebből sem az jön le, hogy kiemelt figyelem fordulna a határozott idejű szerződést kötőkre. Sőt, mivel ugyanazt a fix összeget csapják az alapdíjhoz, százalékosan magasabb emelést kénytelenek eltűrni. Ha ebből a fix összegű emelésből indulok ki, akkor az akciósan kapott (2449 Ft) határozatlan idejű Internet 500-as csomagomra (8490 Ft) ugyanúgy azt az 510 Ft-ot leszek kénytelen elfogadni. Ahogy az ugyanilyen kedvezményesen 1 évre leszerződött is. -
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123429 üzenetére
Ha úgy van, ahogy írják, akkor a Vodás előfizetők még jól járnak ezzel a most bejelentett emeléssel a többi szolgáltató előfizetőihez képest…
Január 1-től korrigálja árait a VodafoneBeam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123373 üzenetére
Fejlemény! Ma jött új számla a fiókomba, kismillió tétellel, oldalakon keresztül sorolva azokat… Elég érdekes lesz kibogozni, hogy mit, miért, mikortól meddig számoltak. Első ránézésre követhetetlen, mindenesetre a számla eredményeként most ezt mutatja a fiókom (ami persze jónak tűnik, de nem biztos, hogy az, mivel a szolgáltatásaimnál még mindig rossz összegek szerepelnek):
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- REGALAXY kupon kód / SES vásárlás saját névre + segítség
- Lian Li O11 Dynamic EVO +6db 120mm Lian Li UNI FAN SL-INF fehér / white
- ÚJ(garival) - Logitech MX MASTER 3S vezeték nélküli egér (Graphite)
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!