Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz vigyory71 #128322 üzenetére

    Szia!

    Köszi szépen... :R
    A csajszi valami olyasmit magyarázott, hogy azért van az a 90 nap, mert az előfizetők a szerződés lejárta után akár ha már másnap kötnek egy új szerződést (nem az előző lejárta előtt amikor Ők hívnak ez ügyben) akkor elvileg ÚJ előfizetőnek számítanának, és mivel mindig van az új előfizetőknek kedvezmény (10-20%) így visszaélések lennének. :F Megszűnik az 1 év határozott idejű, majd utána már másnap mindig kötni egy újat az aktuális kedvezménnyel ez nem jó nekik, a vodának.
    Na erre kérdeztem rá, hogy akkor meg miért akarnak rám erőltetni/ajánlani, aki már több évtizedes ügyfelük, egy következő 1 éves olyan új szerződést ugyan azzal a csomaggal ami most is van, de havi 1000 forinttal többért (8590 Ft/hó) , amikor ha lejár a szerződésem megy tovább a mostani határozatlan idővel a jelenlegi áron 7590 Ft/hó.
    Erre mondta a csajszi, hogy ha a szerződéssel vagyok, akkor 1 évre biztosított, hogy nem emelnek árat...és ez nekem biztosíték...
    Ma vagy holnap ha ráérek és nyugodt leszek, bemegyek a helyi voda ügyfélszolgálatra... de nem sok jót várok. Voltam már párszor ott, de nem valami barátságosak az ügyfelekkel. Elég nyersen és lekezelően beszélnek, nem csak velem mert anno hallottam a másik pultnál lévőt is, hogy hogy beszélt az ügyféllel.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák