Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HellGreg

    őstag

    Én nem tudom, mi történik a Vodafonnál. 3 hete hívtak hogy hosszabbítsunk otthoni TV és internet szerződést. Már minden lehetséges csatorna/csomag megvan, így nem szokott túl bonyolult lenni. Annyi hogy visszakértem a set top boxot, mert kártyával a TV-n nem megy a videótár. Két napra rá jött is a szerelő. De nem tudta beüzemelni, valami központi rendszer nem működött. Így azt mondta, majd telefonálnak másik időponttal. Eltelt másfél hét, semmi. Bementem egy VF üzletbe, ahol felvettek egy munkalapot múlt csütörtökre. A szerelő nem jött. Tegnap mérgesen felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik 3 átirányítás után a megfelelő emberhez kapcsoltak, aki felvette az adatokat és azt mondta, hogy ma dél és 4 közt jön a szerelő. Nem jött, nem hívott, megint semmi. Nem ilyen tapasztalataim voltak eddig a VF-nal, nagyot csalódtam most. Máshol is ilyen slendrián a szolgáltatás?

Új hozzászólás Aktív témák